Tässä opiksi, ok?

wuwuuuwrwur

Annoin naiselleni vessaharjan naistenpäivälahjaksi, ettei hänen tarvitse kokoajan koukkia pikku kätösillään hajulukkoa auki silloin kun punneran pöntön tahallani taas tukkoon. ja, onpahan hänellä nyt jotain tekemistäkin muutakin kuin häärätä keittiössä jatkuvasti ja noukkia nelinkontin kalsareitani pitkin lattioita. Lisäksi, saa palkinnoksi käyttää vessaharjaa hammasharjana, jos haluaa pestä hampaansa. Oikeaa hammasharjaa ei vielä ole ansainnut.

18

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullaa ois kans

Tuutko kylään niin keitän sulle kahvit?

• Bujuuhuhububu

Monelta?

• fdvdfdsfsdfsdf

Saat myös käyttää rikki kuluneita kalsareitani nenäliinoina

• Jukujukumaa?

Myös hyvä joululahjavinkki.

• Hohohohohooooooooooooooo

Vinkki feministinaiselle annettavasta lahjasta!

• trjtrjtrjt

Annoin naiselleni vessaharjan naistenpäivälahjaksi, ettei hänen tarvitse kokoajan koukkia pikku kätösillään hajulukkoa auki silloin kun punneran pöntön tahallani taas tukkoon. ja, onpahan hänellä nyt jotain tekemistäkin muutakin kuin häärätä keittiössä jatkuvasti ja noukkia nelinkontin kalsareitani pitkin lattioita. Lisäksi, saa palkinnoksi käyttää vessaharjaa hammasharjana, jos haluaa pestä hampaansa. Oikeaa hammasharjaa ei vielä ole ansainnut.

• femakko.

Mitä sinä naisella teet, et ymmärrä hänestä sen enempää ,kuin sika hopealusikasta.

• Pump pump pumps pumps

No minäpä vastaan sinulle, jos et sitä tietenkään älyä itse. Olen niin rikas, komea, älykäs ja jättimäisellä peniksellä varustettu, että saan tehdä mitä haluan. Minulla on vaimon lisäksi kaksi muutakin naista. Kyllähän tarvitsen naisen siivoamaan eli juuri tekemään tuota mainitsemaani koukkimista ja laittamaan ruokaa sekä konttaamaan pitkin keittiöni korkkilattiaa ja noukkimaan hampaillaan lattialle heittämiäni likaisia kalsareita nin, että paljas pylly paistaa minihameen alta. Ja naisen pitää olla aina neitsyt.

• Jukujukumaa?

Sinun mielestä olen sika, mutta sinunlaiset heikot naiset syöttävät minulle kaviaaria sillä hopealusikalla ja minulla on laakeriseppele päässä divaanissa maaten samalla kun sinun siskosi nuolee rahasta kiveksiäni.

• hävettää puolestasi

Voi tätä miesten alennustilaa.

Ensin tämä einstein karkoitti olemuksellaan kaikki feministipalstalta, mutta eihän se tietenkään riittänyt ..

• Helposti provosoituva?

Hähhähhäää. Ja nyt olet siirtynyt siis tänne. Sekopää?

• Helposti provosoituva?

Koukkimista ja noukkimista... Hmm... Sopivaa puuhaa sinulle, "Hävettää puolestasi". Me paraikaa nauramme sinulle.

• kjsgjkgksskghks
        Helposti provosoituva? kirjoitti:

Koukkimista ja noukkimista... Hmm... Sopivaa puuhaa sinulle, "Hävettää puolestasi". Me paraikaa nauramme sinulle.

Ketkä "te" ? Sinä ja suosikkinallekarhusi? Eihän tuollaisia sinun kaltaisia ihmisiä ole elävässä elämässä olemassakaan, ainoa olet, onneksi.

Nauraminen tuntuu olevan sinulle kuolemaakin pahempi kohtalo. Annas kun täti arvaa .. naiset ovat nauraneet sinulle ja pikku pilillesi jonka takia sinusta on tullut tuollainen omituinen ja katkera weirdo.

• Hähää, voitto kotiin!
        kjsgjkgksskghks kirjoitti:

Ketkä "te" ? Sinä ja suosikkinallekarhusi? Eihän tuollaisia sinun kaltaisia ihmisiä ole elävässä elämässä olemassakaan, ainoa olet, onneksi.

Nauraminen tuntuu olevan sinulle kuolemaakin pahempi kohtalo. Annas kun täti arvaa .. naiset ovat nauraneet sinulle ja pikku pilillesi jonka takia sinusta on tullut tuollainen omituinen ja katkera weirdo.

Me kaikki ja myös jokainen sivupersoonani. Oletpas loistava ihmistuntija analyysiesi kanssa. Sinun olemattomille rinnoillesi ja löysälle emättimellesi on kaikki miehet salaa nauraneet ja selkäsi takana keskenään juoruilleet siis? Siksi täällä palstalla maleksit?

• Kjgsskjgsskjgss
        kjsgjkgksskghks kirjoitti:

Olemme täällä koneella kaikki. Me kaikki. Kaikki weirdot. Me muut olemme kaikki pienimunaisia weirdoja, sinä olet normaali vaikka täällä palstalla pyörit.

• Kokojyvä
        Kjgsskjgsskjgss kirjoitti:

Olemme täällä koneella kaikki. Me kaikki. Kaikki weirdot. Me muut olemme kaikki pienimunaisia weirdoja, sinä olet normaali vaikka täällä palstalla pyörit.

Voitin. Portto vetäytyi. Olen kuningas.

• Fidelstix

mun nainen käyttää huumeita(kannabis) vasten tahtoaan mutta ei uskalla tehdä asialle mitään

tyhmä lehmä

• Miksi?

Kamanvetäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2246
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      49
      1492
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1304
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1118
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe