Homoketjuissa ahkeroiville 2

vastaketju 1

Mitä te homot ja homojen puolustajat luulette saavanne aikaan sillä, että haukutte uskovia ja kirjoitatte vahvasti yliampuvia yleistyksiänne uskovista. Ette mitään.

Lähinnä vain saatte muutaman neutraalisti asiaan suhtautuvan karttamaan koko asiaa tai jopa kokemaan vastenmielisyyttä asiaanne kohtaan.

41

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, tästä asiasta on nyt jo niin monta ketjua, että kehotan katsomaan vastauksemme toisista ketjuista.

t. Maarit-pappi

• Maarit
      _______
      Kysyttiinkö sinulta jotakin????

• ei todellakaan

Ei kyllä totisesti kysytty.

• Mitä se kertoo ns. uskovista, että ateistin pitää tulla kertomaan heille lähimmäisenrakkaudesta?

Eikös se olisi enemmänkin Jeesuksen hommia?

Rakastakaa lähimmäistänne, myös homolähimmäistänne!

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi!

Olkaa armollisia!

Sen mitä teette yhdelle Jeesuksen pienimmistä homoista, sen te teette Jeesukselle!

• Phoebus sanoi :
      Sen mitä teette yhdelle Jeesuksen pienimmistä homoista, sen te teette Jeesukselle!

Vaan noin :

Matteuksen evankeliumi:
      18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka USKOVAT MINUUN, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen

• Ei kun se menee näin: ”Minkä teette yhdelle näistä minun pienimmistäni, sen te teette minulle.”

"Ovatko kaikki atet yhtä pahoja valehtelijoita kuin Phoebus???"

Ei nuo olleet minun sanojani, vaan ne on Raamatusta.

• Phoebus kirjoitti:

Ei kun se menee näin: ”Minkä teette yhdelle näistä minun pienimmistäni, sen te teette minulle.”

"Ovatko kaikki atet yhtä pahoja valehtelijoita kuin Phoebus???"

Ei nuo olleet minun sanojani, vaan ne on Raamatusta.

Matteuksen evankeliumi:
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka USKOVAT MINUUN, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen

• pertsa2012 kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:

Pertsa. Miksi syytät kaikkia valehtelijoiksi, jotka kertovat Raamatun kannan?

Sitä paitsi olet aivan väärässä ketjussa. Sinulta ei nyt ole kysytty mitään.

Itse olen kirjoittanut mitä olen kirjoittanut lähinnä siksi, että niin monella on pöyristyttäviä ja aivan vääriä käsityksiä homoudesta. Vaikka ei oppi menekään perille, niin tietämättömyys on niin suurta, että ei voi lopettaa. Koirakin opppii kun tarpeeksi kauan jaksaa opettaa. Mutta uskova ei olekaan koira...

• et näin
        helsinkijokkeri kirjoitti:

Pertsa. Miksi syytät kaikkia valehtelijoiksi, jotka kertovat Raamatun kannan?

Sitä paitsi olet aivan väärässä ketjussa. Sinulta ei nyt ole kysytty mitään.

Itse olen kirjoittanut mitä olen kirjoittanut lähinnä siksi, että niin monella on pöyristyttäviä ja aivan vääriä käsityksiä homoudesta. Vaikka ei oppi menekään perille, niin tietämättömyys on niin suurta, että ei voi lopettaa. Koirakin opppii kun tarpeeksi kauan jaksaa opettaa. Mutta uskova ei olekaan koira...

" monella on pöyristyttäviä ja aivan vääriä käsityksiä homoudesta. "

Onkohan varastamisestakin aivan vääriä käsityksiä ?

En minä sitä hevosta ottanut, se vain oli sen narunpäässä, jonka minä otin.. Sanoi joku.

• et näin kirjoitti:

En minä sitä hevosta ottanut, se vain oli sen narunpäässä, jonka minä otin.. Sanoi joku.

En ole huomannut, että varastamisesta on aivan vääriä käsityksiä. Varastaminen on kai sen verran yleistä, että siitä ei liene niin suurta epäselvyyttä kuin vähemmän tunnetulla homoudella. Totta kai rikolliset aina kieltävät kaiken, kuten dopingin ottajatkin.

Homous on kuitenkin aika lailla eri asia. Siksi on aika turhauttavaa selittää, ettei asiat ole niin kuin sanotaan. Hyvin paljon ihmiset puhuvat homoudesta mielikuvien avulla, varastamisesta pikemminikin oikeiden faktojen valossa.

• :o
        et näin kirjoitti:

Kuka tietää paremmin homoudesta ja homona elämisestä kun homo? Kummallista että uskova ei tajua. Mistä sinä siitä mitään tiedät?

• +++++++++++++

Tietenkään ketään ei pidä haukkua, mutta tekee joskus mieli olla vähän ilkeämpi, koska kuitenkin homouden ja heidän oikeuksien vastustajat ovat yleensä moninkerroin pahempia.

Kidutuksella (helvetti) tai tappamisella uhkailu on paljon pahempaa kuin jonkun haukkuminen tyhmäksi tai tietämättömäksi.

• Lesbomummo

Joudunko mie Pertsan mielestä helvettiin kun oon lesbo mut miul ei oo seksisuhdetta keneenkään.

Aiemmin nuorena kun yritin olla miesten kanssa niin voin pahoin niissä suhteissa (yksi avioliitto, kaksi kertaa kihloissa). Ennen kuin tosiaan ymmärsin et miehen kanssa en voi olla onnellinen.

Nyt jos kohdalle tulis sopiva nainen niin olisin valmis rakkaussuhteeseen.

Niin ja olen uskova omalla tavallani.

• Lesbomummo sanoi :
        Joudunko mie Pertsan mielestä helvettiin kun oon lesbo mut miul ei oo seksisuhdetta keneenkään.

Roomalaiskirje:
        1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

• pertsa2012 kirjoitti:

Lesbomummo sanoi :

Roomalaiskirje:
        1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

Hienoa PERTSA, Raamatulla päähän että raikaa! Ja sitten vaan suhteeseeen, jossa ei voi olla onnellinen! Kiva kiva!

No et sitten enää uskalla panna Paavalin syntiä esille, kun hän jakeissa 29-31 valehtelee minkä kerkeää. Vaikka mistä minä tiedän, vaikka Roomassa olisikin silloin ollut juuri sellaisia äärimmäisen pahoja ja rikollisia ihmisiä. Sitä on vain vaikea uskoa, että juuri tietyn ryhmän edustajat olisivat kaikki olleet sellaisia.

• luminarsku.
        helsinkijokkeri kirjoitti:

Hienoa PERTSA, Raamatulla päähän että raikaa! Ja sitten vaan suhteeseeen, jossa ei voi olla onnellinen! Kiva kiva!

No et sitten enää uskalla panna Paavalin syntiä esille, kun hän jakeissa 29-31 valehtelee minkä kerkeää. Vaikka mistä minä tiedän, vaikka Roomassa olisikin silloin ollut juuri sellaisia äärimmäisen pahoja ja rikollisia ihmisiä. Sitä on vain vaikea uskoa, että juuri tietyn ryhmän edustajat olisivat kaikki olleet sellaisia.

Parempi Raamatulla kuin kivellä päähän. :)

Raamatun sana parantaa, heitetty kivi ei koskaan.

• MrMorden

Pertsa pelastaa...

Keep up the good work!

• Vaihda jo levyä

Pertsa se vaan toistelee Paavalin puheita.

• ahtuyu

Toivotaan että yksikin kuulee oikean evankeliumin - tekee parannuksen ja ottaa uskon Jeesukseen vastaan.

Yksikin ainut pelastunut korvaa meidän vuosikymmenten työmme ! Sillä hän on iankaikkisuus sielu - on sitten homo tai hetero.

Kiitos Jumalan että vastaat rukouksiimme ja näiden viestiemme kautta lukemattomat määrät myös homoja pelastuu iankaikkiseen taivaaseen. Siellä sitten saamme yhdessä käsi kädessä kiittää Jeesusta iankaiken :))

• opiskelijanuori

Onko se ihanaa evankeliumin julistusta, jos pari uskovaa nuorta päivittäin, joskus useitakin kertoja päivässä, huutelevat koulussa, että Jumala vihaa syntiäni ja joudun Helvettiin, jos en tee parannusta homoudesta... Välitunneilla, ruokalassa, tunneillakin...

Koulukiusaamiselta se tuntuu. Sitten pitää vielä täältä palstalta lukea, että jos tuntuu pahalta, paha olo ei johdu siitä että kiusattaisiin vaan omasta syyllisyydestä...

Joskus tuntuu, että jotkut teistä uskovista ovat läpensä pahoja. Tarkoitus pyhittää keinot?

• ahtujj

"Onko se ihanaa evankeliumin julistusta, jos pari uskovaa nuorta päivittäin, joskus useitakin kertoja päivässä, huutelevat koulussa, että Jumala vihaa syntiäni ja joudun Helvettiin, jos en tee parannusta homoudesta... Välitunneilla, ruokalassa, tunneillakin... "

Ainakin ovat rehellisiä ! Jos nyt tällaista yleensä tapahtuu :))

Yleensä vaan uskovia vastaan tuodut syytökset ovat kaikki keksittyjä - omasta pahantahtoisesta päästää lähtöisin.

"Sitten pitää vielä täältä palstalta lukea, että jos tuntuu pahalta, paha olo ei johdu siitä että kiusattaisiin vaan omasta syyllisyydestä... "

Tässä olet oikeassa, että paha olo johtuu syyllisyydestä, mikä ei vielä nuorella ole paadutettua vaan omatunto toimii täysillä. Vanhemmalla iällä kun syntinen paaduttaa itsensä, niin paha olo poistuu, mutta masennus tulee tilalle.

Masennuslääkkeiden syönti Suomen nuorten keskuudessa kasvaa vuosittain hallitsemattomasti nykyään ja enemmistö nuorista ei syö lääkkeitä mutta kärsii masennuksesta.

Paha olosi ei poistu sillä että syydät vihaasi uskovia kohtaan. Paha olosi poistuu kun otat Jeesuksen vastaan, niin Hän osaa sitten hoitaa sieluasi ja ohjata sinua oikeaan.

Nim. Kokemusta on

• Tsemppiä lajitoveri!

Kiusaajasi ovat löytäneet uskonnostaan "luvan" päästää alhaiset tarpeensa irralleen.

Olisi hyvä, jos jaksaisit taistella heitä vastaan ilmoittamalla aina kiusaamisesta opettajalle. Jos opettaja ei toimi, ilmoita rehtorille. Jos se ei auta, ota yhteyttä koululautakuntaan, lääninhallitukseen, opetusministeriöön, poliisille. Jos se ei auta vetoa vaikka presidenttiin!

Samalla kun teet asialle jotakin, niin saat muutakin ajattelemista kuin vaikeutesi (jotka eivät ole sinun syytäsi). Auttaessasi itseäsi autat myös muita kiusattuja.

Jos tiedät, mihin seurakuntaan kiusaajasi kuuluvat, voit myös käydä juttelemassa sen kirkkoherran kanssa asiasta. Papeissakin on ymmärtäväisiä ihmisiä ja hän voi ehkä auttaa jollain lailla, sisäkautta.

Kannattaa myös keskustella vanhempien kanssa. He voivat auttaa yhteydenotoissa ja heiltä saat ainakin tukea ja ymmärrystä. Myös vertaistukea on saatavissa. Sinun ei tarvitse olla yksin.

• Näin On !

" Onko se ihanaa evankeliumin julistusta, jos pari uskovaa nuorta päivittäin, joskus useitakin kertoja päivässä, huutelevat koulussa, että Jumala vihaa syntiäni ja joudun Helvettiin, jos en tee parannusta homoudesta... "

Ei ole !

Koska ei se helvetiltä pelasta vaikka olisi heterokin,mutta on vieras Jumalalle ! Se pelastaa, että Jeesus asuu sydämessä.

Jumala kuitenkin haluaa, että jokainen tulisi tuntemaan totuuden ja totuus on tekevä vapaaksi.
        Evankeliumi Johanneksen mukaan 3
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä...

• Komppaan Phoebusta ja Sinikka-pappia kaikin puolin.

Lisäksi tuo on erittäin tärkeä asia, kun sanoit mistä se syyllisyys ja paha olo tulee. Liian usein kuulee tuota, että homoilla on paha olla ja mielenterveysongelmia, koska he elävät synnissä. Tiedän, että synnissä eläminen on asia, josta ei vapaudu kuin Kristuksen kautta. Mutta homous ominaisuutena ei täytä tuota synnin määritelmää. Siinä tapauksessa paha olo on seurausta jatkuvasta kiusaamisesta ja syyllistämisestä.

Voimia ja siunausta ja toimi kuten palstalla on ehdotettu asian eteenpäin viemiseksi.

Hnsq - erityisnuorisotyönohjaaja

• pertsa2012

opiskelijanuori sanoi :
        Onko se ihanaa evankeliumin julistusta, jos pari uskovaa nuorta päivittäin, joskus useitakin kertoja päivässä, huutelevat koulussa, että Jumala vihaa syntiäni ja joudun Helvettiin, jos en tee parannusta homoudesta... Välitunneilla, ruokalassa, tunneillakin...

Katso itse Raamatusta onko homoilu tai lesboilu Jumalan mielen mukaista.
        Pappien puheet ovat vain palkkapappien höpötyksiä.

• Tsöörpi
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Komppaan Phoebusta ja Sinikka-pappia kaikin puolin.

Lisäksi tuo on erittäin tärkeä asia, kun sanoit mistä se syyllisyys ja paha olo tulee. Liian usein kuulee tuota, että homoilla on paha olla ja mielenterveysongelmia, koska he elävät synnissä. Tiedän, että synnissä eläminen on asia, josta ei vapaudu kuin Kristuksen kautta. Mutta homous ominaisuutena ei täytä tuota synnin määritelmää. Siinä tapauksessa paha olo on seurausta jatkuvasta kiusaamisesta ja syyllistämisestä.

Voimia ja siunausta ja toimi kuten palstalla on ehdotettu asian eteenpäin viemiseksi.

"Liian usein kuulee tuota, että homoilla on paha olla ja mielenterveysongelmia, koska he elävät synnissä. "

Näinhän se on - synti tuo pahaa oloa ja huonoa omaatuntoa ihmisen elämään.

Ja siksi olisikin tärkeää, että homotkin voisivat saada vapautuksen tästä synnistään, niin olokin siinä sitten Jeesuksen huomassa helpottuisi huomattavasti.

On tärkeää, että kirkon papit eivät olisi mukana tuottamassa tätä pahaa oloa homoille koska siitä on seurauksena vain jatkuva tuska ja kipu sydämessä.

• 152
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Komppaan Phoebusta ja Sinikka-pappia kaikin puolin.

"Siinä tapauksessa paha olo on seurausta jatkuvasta kiusaamisesta ja syyllistämisestä."

Lähes aina on juuri noin. Tai sitten pelosta miten kaverit, vanhemmat ja koko yhteiskunta suhtautuu, lisänä vielä pelko löytääkö koskaan kumppania vai joutuuko elämään yksin.

• jajgjak
        152 kirjoitti:

"Siinä tapauksessa paha olo on seurausta jatkuvasta kiusaamisesta ja syyllistämisestä."

Lähes aina on juuri noin. Tai sitten pelosta miten kaverit, vanhemmat ja koko yhteiskunta suhtautuu, lisänä vielä pelko löytääkö koskaan kumppania vai joutuuko elämään yksin.

Ei ne uskovat lapset, jos siis oikeasti ovat uskossa ole niitä pahimpia kiusaajia vaan tavalliset uskosta osattomat maailman lapset. Sivusta seurannut, joten tietoa on.

• Opiskelijanuori, tuo on kiusaamista. Sukupuoliseen suuntautumiseen perustuva syrjintä on onneksi lainsäädännössämme tuomittu. Kenenkään perään ei saa muutenkaan huudella. Puuttuvatko opettajat huuteluun? Onko sinulla mahdollisuutta vaatia asiallisempaa kohtelua? Jokainen ansaitsee opiskelurauhan.

-Sinikka-pappi

• ahheruh

"Sukupuoliseen suuntautumiseen perustuva syrjintä on onneksi lainsäädännössämme tuomittu. "

Mutta Raamatun siteeraaminen oikein ei ole vielä laissa kiellettyä kuten se on jo Ruotsissa lailla kielletty.

"Puuttuvatko opettajat huuteluun?"

Opet ei puutu, koska silloin he saavat silmilleen oppilaiden vanhemmat.

Homoseksuaalien ei pitäisi olla röyhkeitä kouluissa ja ilkkuen tuoda suuntautumistaan esiin, koska opena tiedän, että vääjäämättä joutuvat kiusaamisen kohteiksi eikä asialle voida yhtään mitään. Jos olet pappina eri mieltä, niin voit kyllä kokeilla itse voitko asialle mitään :))

Miedän koulussa pari lesbotyttöä teki sen virheen, että alkoivat kytätä ihmisiä - opettajia ja oppilaita - kun tulivat paikalle, niin alkoi armoton pussailu ja pirullinen nauru perään. Nooh - se loppui sitten lyhyeen - opiskelijanuorukaiset kai hoitivat asian niin että tässäkin suhteessa rauha palautui kouluumme.

"Jokainen ansaitsee opiskelurauhan. "

Tämä on hyvä huomio, mutta tuossa homon viestissä ei ollutkaan kyse opiskelurauhasta, vaan siitä, että oli tuonut homoutensa koulussa näkyville ja aina ja jokakerta hetero-oppilaat reagoivat tällaiseen röyhkeyteen ja ivaan todella raakalla tavalla.

Opiskelurauha kouluissa menee siitä syystä, että opet ei voi enää rauhoittaa jokaisessa luokassa olevaa muutamaa häirikköä.

• ahheruh kirjoitti:

"Sukupuoliseen suuntautumiseen perustuva syrjintä on onneksi lainsäädännössämme tuomittu. "

Mutta Raamatun siteeraaminen oikein ei ole vielä laissa kiellettyä kuten se on jo Ruotsissa lailla kielletty.

Homoseksuaalien ei pitäisi olla röyhkeitä kouluissa ja ilkkuen tuoda suuntautumistaan esiin, koska opena tiedän, että vääjäämättä joutuvat kiusaamisen kohteiksi eikä asialle voida yhtään mitään. Jos olet pappina eri mieltä, niin voit kyllä kokeilla itse voitko asialle mitään :))

Miedän koulussa pari lesbotyttöä teki sen virheen, että alkoivat kytätä ihmisiä - opettajia ja oppilaita - kun tulivat paikalle, niin alkoi armoton pussailu ja pirullinen nauru perään. Nooh - se loppui sitten lyhyeen - opiskelijanuorukaiset kai hoitivat asian niin että tässäkin suhteessa rauha palautui kouluumme.

Tämä on hyvä huomio, mutta tuossa homon viestissä ei ollutkaan kyse opiskelurauhasta, vaan siitä, että oli tuonut homoutensa koulussa näkyville ja aina ja jokakerta hetero-oppilaat reagoivat tällaiseen röyhkeyteen ja ivaan todella raakalla tavalla.

Opiskelurauha kouluissa menee siitä syystä, että opet ei voi enää rauhoittaa jokaisessa luokassa olevaa muutamaa häirikköä.

"Opet ei puutu, koska silloin he saavat silmilleen oppilaiden vanhemmat."

On ymmärrettävää, että halutaan mennä pienimmän kiusan tietä, mutta ei ole hyväksyttävää jättää kiusattua lasta yksin oman mukavuutensa takia.

Olen joutunut työssäni tekemään vaikeita ja kipeitä ratkaisuja ja olen saanut myös kantaa tekojeni seuraukset, en tosin juuri kyseisenlaisessa asiassa.

Se on elämää.

Vastuulisessa asemassa joutuu joskus kantamaan vastuuta.

• ope.
        ahheruh kirjoitti:

Valehtelu on rumaa. Minä taas opena tiedän että homot koulussa peittävät homoutensa viimeiseen asti.

• ahheruh
        ope. kirjoitti:

Valehtelu on rumaa. Minä taas opena tiedän että homot koulussa peittävät homoutensa viimeiseen asti.

Mikä onkin viisasta !

Itsekin olen opena tehnyt tämän huomion. Vain muutama poikkeus tästä on, mutta hekin ovat lopettaneet heterojen ärsyttämisen lyhyeen.

• Sinikka sanoi :
        Sukupuoliseen suuntautumiseen perustuva syrjintä on onneksi lainsäädännössämme tuomittu.

Kyllä te mäkisen enkelit olette pahoja - ette yhtään sääli niitä jotka ovat
        väärällä tiellä.

• Eiks siinä ole jotain huvittavaa kun papit opettaa kiusaamisesta? Se ei välttämättä ole huvittavaa, mutta se tekee huvittavaksi, että seurakunnissa työntekijät kohtaa kiusaamista muihin työpaikkoin nähden enemmän...Siinä ollaan kuin suutarin lapset ilman kenkiä.

• ope.
        ahheruh kirjoitti:

Mikä onkin viisasta !

Itsekin olen opena tehnyt tämän huomion. Vain muutama poikkeus tästä on, mutta hekin ovat lopettaneet heterojen ärsyttämisen lyhyeen.

"Mikä onkin viisasta !"

Oletko miettinyt miksi homot salaavat homoutensa?

"Vain muutama poikkeus tästä on, mutta hekin ovat lopettaneet heterojen ärsyttämisen lyhyeen."

Mitä tapahtui?

• Hmm?
        ahheruh kirjoitti:

No sillä tavoin. Järkyttävää tekstiä, täytyy sanoa. Toivottavasti sain viestistäsi väärän kuvan - nyt se nimittäin vaikuttaa minusta siltä, että mielestäsi homoseksuaalit eivät saisi käyttäytyä luonnollisesti kouluissa ja olla lähellä tyttö- / poikaystäviään. Ei suudelmia, ei hellyyttä. Tämä tuntui olevan mielestäsi jopa röyhkeyttä. Koetko samoin hetero-oppilaistakin?

Ja siis ihanko oikeasti hyväksyttävää on, että nuoret lopettavat tämän eli kiusaavat ja alistavat? :O Etkö tiedä, että opettajana sinun on puututtava tällaiseen sen sijaan, että annat homman jatkua 'raamatun siteeraamisena' tmv...

Joo toivonpa tosiaan, että ymmärsin väärin...

• Hmm? kirjoitti:

No sillä tavoin. Järkyttävää tekstiä, täytyy sanoa. Toivottavasti sain viestistäsi väärän kuvan - nyt se nimittäin vaikuttaa minusta siltä, että mielestäsi homoseksuaalit eivät saisi käyttäytyä luonnollisesti kouluissa ja olla lähellä tyttö- / poikaystäviään. Ei suudelmia, ei hellyyttä. Tämä tuntui olevan mielestäsi jopa röyhkeyttä. Koetko samoin hetero-oppilaistakin?

Ja siis ihanko oikeasti hyväksyttävää on, että nuoret lopettavat tämän eli kiusaavat ja alistavat? :O Etkö tiedä, että opettajana sinun on puututtava tällaiseen sen sijaan, että annat homman jatkua 'raamatun siteeraamisena' tmv...

Joo toivonpa tosiaan, että ymmärsin väärin...

Hmm?
        3.7.2012 23:15

>>>Toivottavasti sain viestistäsi [ahheruh] väärän kuvan - nyt se nimittäin vaikuttaa minusta siltä, että mielestäsi homoseksuaalit eivät saisi käyttäytyä luonnollisesti kouluissa..

• Sairas Usko

Niinhän sitä sanotaan, että niin se vastaa sinne minne huudetaan.

Vastaketju 1,delle sen verran, että samalla tavalla ihmiset muuttuvat neutraaleiksi uskoanne ja Teitä kohtaa. Ette ole sen parempia ihmisiä kuin kukaan muukaan. Samanlaisia syntisiä. Tiedän huorintekijöitä, uskovaisia ja perheellisiäkin, jotka suomeksi sanottuna pettävät puolisoitaan. Mitä se Raamattunne tähän sanoo?

Minusta on aivan oikein, että homoja puolustetaan. Koska Kirkkojen ja eri yhteisöjen sisällä on erittäin arveluttavaa ja sairasta käyttäytymistä, jopa ahdasmielistä toimintaa vähemmistöjä kohtaan. Naispapitkin ovat eriarvoisia ja lestojen naispapit alinta kastia.

Pedofilileiksi usein leimataan homot. Mutta todellisuudessa lähes kaikki pedofiilit ovat isiä, joskus pappeja, yhteisön jäseniä, namusetiä. Kautta historianhan Kirkkojen sisällä on tehty pedofiliaa.

Mitä nämä raiskarit yms teot, jotka kohdistuvat lapsiin ja naisiin. Tämäkin on heteromiesten aikaansaannoksia.

Minusta on lestojen uskonto ahdistavaa ja erittäin tukahduttavaa. Uskovaiset yleensä tekopyhiä ja aina vetoavat Raamattuun. Ilmeisemmin pää mennyt sitä lukiessa sekaisin.

• shjsk

"Pedofilileiksi usein leimataan homot. Mutta todellisuudessa lähes kaikki pedofiilit ovat isiä, joskus pappeja, yhteisön jäseniä, namusetiä. Kautta historianhan Kirkkojen sisällä on tehty pedofiliaa. "

Tästä on paljon näyttöä, sillä katolisista pedofilipapeista 80% käytti hyväksi pieniä poikia.

• PP
        shjsk kirjoitti:

"Pedofilileiksi usein leimataan homot. Mutta todellisuudessa lähes kaikki pedofiilit ovat isiä, joskus pappeja, yhteisön jäseniä, namusetiä. Kautta historianhan Kirkkojen sisällä on tehty pedofiliaa. "

Tästä on paljon näyttöä, sillä katolisista pedofilipapeista 80% käytti hyväksi pieniä poikia.

Normaali elämässä suurinosa lasten hyväksikäytöistä kohdistuu kyllä tyttölapsiin, se on fakta jonka voi helposti nähdä pelkästään seuraamalla mediakirjoituksia. Mutta...

Katollinen kirkko on myös "kunnostautunut" tässä asia. On varmasti niin, että osa katollisen kirkon papeista todellakin on homoseksuaaleja mutta se, että katollisen kirkon piirissä näitä tapauksia on niin paljon johtuu myös ihan ns. käytännönseikoista jotka mahdollistavat tällaisten sairaiden yksilöiden toiminnan. Esimerkiksi kuoripoika systeemistä, tyttöjähän ei tuohon hommaan hyväksytä sekä ylipäätänsä siitä, että katollinen kasvatus ideologia perustuu paljolti siihen, että tytöt pidetään visusti kotona ja heistä "leivotaan"kuuliaisia vaimoja, pojat osallistuvat huomattavasti enemmän seurakuntansa toimintaan, tytöt käyvät opinahjoja joissa opettajina toimivat pääasiassa nunnat ja pojat vastaavasti omia koulujaan joissa opettajina pääasiassa nuoret papit.

Yksi painavimpia syitä kuitenkin tuolle on varmasti katollisen kirkon suhtautuminen seksuaalisuuteen. Se, että kaikkeen normaaliinkin seksiin ( tällä tarkoitan tietenkin masturbaatiota ja aikuisten välistä aktia) suhtaudutaan jyrkän kielteisesti on omiaan synnyttämään sairaita vääristymiä jossa henkilö alkaa toteuttamaan tarpeitaan rikollisesti. Onhan tämä nähty ihan meillä täällä Suomessakin lestaadiolaisten piirissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7414
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5074
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      96
      3374
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2279
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2128
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2083
    7. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      40
      1865
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1837
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1721
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1663
    Aihe