Hyvä Sonera.
Otan asiani esille poikkeuksellisesti näin yleisellä keskustelupalstalla koska tänään 2.6.2012 tulee 1v.6kk siitä kun ensimmäisen kerran yritin ottaa yhteyttä huoltohenkilökuntaanne teiltä kytkyllä saamaani kannettavaa koskevassa ongelmassani.Ongelma alkoi päivä nro 1stä ja on jätkunut näihin päiviin saakka eikä vastausta ongelmaan ole pystytty ratkaisemaan niin meillä täällä kotona kuin ei muissakaan tahoissa. Ongelman ydin on siis internet-yhteyden poikkeaminen noin 1 minuutin välein. Valmiiksi asennetussa koneessa oli hienoja toinen toistaan kätevämpiä ohjelmia ja niiden eliminoiminen koneelta tuli kysymykseen noin kuukauden epätoivoisen taistelun jälkeen. Ongelma ei ratkennut. Koko koneen buuttaaminen ja uusien ohjelmien asentaminenkaan ei auttanut.
Nyt olen saanut tarpeekseni.
Joudun maksamaan vielä 6 erää a 37 euroa siitä että saan pitää konetta joka kohta, tämän tarinan päätteeksi muuttuu biokaasuksi.
Tulen hakkaamaan suurella sydämellä ja antaumuksella tämän paskan niin "pillunpäreiksi" että voin sen tämän valtavan raivon sokaisemana imuroida pölynimuriini ja tyhjentää sen muovipussiin joka katoaa sekajätteen mukana kaatopaikalle.
Vähintään 2 kertaa viikossa olen puhelimitse yrittänyt päästä asioimaan kanssanne jonottaen eripituisia aikoja puhelimessa 5 minuutista noin tuntiin.
Olkoon keskiarvo esimerkiksi 15 minuuttia per viikko,tekee se elonlaskuopin mukaan 15min kertaa 78vk= 19,5 tuntia. Jonottaen.
Koska mikään ei korvaa käyttämääni aikaa kanssanne, tulee tämä olemaan myös viimeinen teidän kanssa käymäni "keskustelu".
Maksan laskuni kuten muutkin tietäen että pääsen kahleistanne jonakin päivänä tulevaisuudessa..
Se päivä on ilonpäivä.
Sonera.
Ei. soneralle.
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607