Sääli, sääli .. sillä heidän kohtalonsa odottaa heitä vääjäämättömästi ..
Me uskovat säälimme teitä - teitä jotka korskeudessanne olette asettuneet Jumalaa vastaan. Teitä jotka pilkkaatte ja nauratte - säälimme teitä sen kohtalonne tähden jonka itse olette valinneet.
Sääli näitä Jumalan pilkkaajia.
7
74
Vastaukset
- Kaarle VIII Emtti
Onko naurajilla hauskaa ?
Miten niin jumalaa vastaan? Hee heee :D
IHMISTEN USKOMUSJÄRJESTELMIÄ VASTAAN.
Ja niidenkin kohdalla lähinnä tuomaan faktoja esiin siitä mihin jotkut vielä tänä päivänäkin uskovat.- Toivon todella
sinulle "helel" pelastusta!
Hyvä että vedit itsesi pois Jumalan pilkasta. Ota Jumalan armo vastaan Kristuksessa, niin pelastut! Toivon todella kirjoitti:
sinulle "helel" pelastusta!
Hyvä että vedit itsesi pois Jumalan pilkasta. Ota Jumalan armo vastaan Kristuksessa, niin pelastut!Häh? Ei ole mitään sellaista jumalaa jota uskonnot tyrkyttävät.
Se siitä.
- adv. kauhistus
Adventismi Suomessa on pahemmanlaatuista noituutta.
Adventistityöntekijät järjestävät suljetun oven takana spiritisti-istuntoja. Pöyristyttävää!
Kaksinaamaisuus osoittaa selvästi adventtikirkon ns. luottohenkilöiden paatumuksen ja sitoutumisen pahojen henkien talutusnuoraan.
He ovat pukeutuneet pettäjän vaatteissiin ja lampaan taljaan, mutta sisältä ovat raatelevia susia.- Good morning time
Tuollaista valhetta levitettiin entisessä Roomassa - noin 1900 vuotta sitten ..
## Sääli näitä Jumalan pilkkaajia. - säälimme teitä sen kohtalonne tähden jonka itse olette valinneet. ##
Itseämme meidän tulee ennemminkin sääliä, sillä ilman yllättävää armoa olisimme hukassa. Ja jumalanpilkka toki anteeksi annetaan, ei se ole mikään valittu kohtalo. Rakkaudettomuus vähempiosaisia kohtaan tuomittavaa on.
Mark. 3:28
Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
Luuk. 12:10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi -
Niinpä niin. Pilkkaamiset on sovitettu kertakaikkissti ja peruuttamattomasti, mutta epäuskoon jääminen on tuomittavaa, sillä pelastus Kristuksessa tulee uskon kautta eikä hyvin tekojen tai pahasta pidättäytymisen kautta.
Se on kertakaikkiaan armoa, että esimerkiksi minä olen saanut uudestisyntyä:
Room. 11:5
Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661