Sääli näitä Jumalan pilkkaajia.

Sääli heitä ..

Sääli, sääli .. sillä heidän kohtalonsa odottaa heitä vääjäämättömästi ..

Me uskovat säälimme teitä - teitä jotka korskeudessanne olette asettuneet Jumalaa vastaan. Teitä jotka pilkkaatte ja nauratte - säälimme teitä sen kohtalonne tähden jonka itse olette valinneet.

7

74

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaarle VIII Emtti

Onko naurajilla hauskaa ?

• Miten niin jumalaa vastaan? Hee heee :D
      IHMISTEN USKOMUSJÄRJESTELMIÄ VASTAAN.
      Ja niidenkin kohdalla lähinnä tuomaan faktoja esiin siitä mihin jotkut vielä tänä päivänäkin uskovat.

• Toivon todella

sinulle "helel" pelastusta!

Hyvä että vedit itsesi pois Jumalan pilkasta. Ota Jumalan armo vastaan Kristuksessa, niin pelastut!

• Toivon todella kirjoitti:

sinulle "helel" pelastusta!

Hyvä että vedit itsesi pois Jumalan pilkasta. Ota Jumalan armo vastaan Kristuksessa, niin pelastut!

Häh? Ei ole mitään sellaista jumalaa jota uskonnot tyrkyttävät.
        Se siitä.

• adv. kauhistus

Adventismi Suomessa on pahemmanlaatuista noituutta.
      Adventistityöntekijät järjestävät suljetun oven takana spiritisti-istuntoja. Pöyristyttävää!
      Kaksinaamaisuus osoittaa selvästi adventtikirkon ns. luottohenkilöiden paatumuksen ja sitoutumisen pahojen henkien talutusnuoraan.
      He ovat pukeutuneet pettäjän vaatteissiin ja lampaan taljaan, mutta sisältä ovat raatelevia susia.

• Good morning time

Tuollaista valhetta levitettiin entisessä Roomassa - noin 1900 vuotta sitten ..

• ## Sääli näitä Jumalan pilkkaajia. - säälimme teitä sen kohtalonne tähden jonka itse olette valinneet. ##

Itseämme meidän tulee ennemminkin sääliä, sillä ilman yllättävää armoa olisimme hukassa. Ja jumalanpilkka toki anteeksi annetaan, ei se ole mikään valittu kohtalo. Rakkaudettomuus vähempiosaisia kohtaan tuomittavaa on.

Mark. 3:28
      Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;

Luuk. 12:10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi -

Niinpä niin. Pilkkaamiset on sovitettu kertakaikkissti ja peruuttamattomasti, mutta epäuskoon jääminen on tuomittavaa, sillä pelastus Kristuksessa tulee uskon kautta eikä hyvin tekojen tai pahasta pidättäytymisen kautta.

Se on kertakaikkiaan armoa, että esimerkiksi minä olen saanut uudestisyntyä:

Room. 11:5
      Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
      6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1187
    2. 71
      1132
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      70
      943
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      745
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      659
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      656
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe