vm-92 ja jälkeen tehdyistä Skodista ei kannata keskustella tääll

Skodilla

Elikkä reilut kaksikymmentä vuotta sitten kommunistivalta kaatui Neuvostoliitossa ja sitä ympäröivät maat Tsekkoslovakiaa myöten vapautuivat kommunismin ikeestä. Tsekki irtautui omaksi valtiokseen ja VW konserni osti Skodan tehtaat. Skodalla on pitkät perinteet autonvalmistuksesta, mutta neuvostomiehityksen aikana aate päsi rapauttamaan teknisen kehityksen. Laatu oli noina neuvostosorron vuosinakin kohdallaan ja tuolloin Skoda kyllä oli ehdottomasti laadukkain itäauto.

Kuten sanottu, tuosta ajasta on kulunut se kaksikymmentä vuotta ja Skoda on kehittynyt VAG perheen laadukkaimmaksi jalokiveksi. Tästä kertoo useammpana vuotena Skodalle myönnetty VAG-konsernin laatupalkinto. Muistaakseni neljänä vuonna peräkkäin. Elikkä tietämättömimmille tiedoksi, että ko. konsernin kilpailu koskee ainoastaan VW:tä, Audia,Seattia ja Skodaa.

Skoda on voittanut lukuisien autolehtien testit. Mm. TM:n testi ylemmän keskiluokan autoista voitti Skoda Superb. Ainoastaa Suomen autolehdistö ei ole Skodaa kehunut, vaan myös kansainvälinen autolehdistö on antanut tunnustusta Skodalle. Mutta mitä näistä. Perustakaamme mielipiteemme omiin kokemuksiimme ja tykätkäämme mistä itse haluamme. Epäilen, etteivät nämä Skodanmollaajajahnukaiset ole Skodaa koskaan ajaneet tai omistaneet.

Olen ensimmäisen Skodani tyytyväinen omistaja ja minulla ei ole koskaan aiemmin ollut Ladaa. Olen itse omistanut ainoastaan VW. konsernin tuotteita, mutta kylläkin käytössäni on ollut useita muitakin merkkejä. Skoda on hyvä auto. Sitä tekee eurooppalaiset työntekijät huolellisesti kohtuu palkalla ja lopputulos on erinomainen.

En oikein jaksa ymmärtää tämän palstan sänkkääjien Skodan mollausta ja typerää keskustelun aloitusta "Kumpi parempi itäauto Skoda vai Lada" But sho what! Tutiseeko jonkun lopputilin saaneen automyyjän puntti Skodan voittokulun vuoksi, vai mikä kivistää?

9

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s-keidat tuli

      Ei tässä mitään jänkätä vaan todetaan skodan olevan itäauto. Taitaa itsellasi vaan olla olla huono itsetunto, kun pitää tänne tulla kurkkimaan mitä skoodista kirjoitellaan. Mistä ihmeestä näitä peeloja oikein sikiää, kun ei mene jakeluun selvä asia...?

      • itäautoko????

        Mistä näitä uskovaisia oikein sikiää, jotka eivät vieläkään ymmärrä mistä itäautot olivat ja miksi niitä ei enää ole?
        Nuo pellet ovat mm. todenneet että MUN mielestäni jotkut merkit olisivat itä autoja, takuuvarmasti jotkin merkit olisivat itäautoja, ja eihän siihen mitään perusteluja tarvitsekkaan.
        Herää kysymys mikseivät nämä jankkääjät ole vieläkään kertoneet yhtäkään tosiasiaa mielipiteidensä tueksi, monellakin kirjoituksella on todistettu, ettei itäautoja kertakaikkiaan ole olemassa tämänpäivän maailmassa.


    • höntit

      Tyypilistä skoda autoilijoiden todistelua, täytyy päivittäin todistella, vakuutella ihmisille että skoda olisi auto. Onneksi muun merkkisillä ajavilla ei ole tuollaista ongelmaa. Itäauto mikä itäauto, mitä siitä sitten?

      • Skoda on premiumia

        .

        Etkös tiennyt että Skoda on premiumia

        .


      • itäautoluokka
        Skoda on premiumia kirjoitti:

        .

        Etkös tiennyt että Skoda on premiumia

        .

        Niin itämaista premiumia, siitä on pitkä matka länsimaiseen premiumiin.


      • ? ?
        itäautoluokka kirjoitti:

        Niin itämaista premiumia, siitä on pitkä matka länsimaiseen premiumiin.

        Missä -92 skodista saa keskustella? Eikö ne olekaan autoja?


      • Skoda merkkipalsta
        ? ? kirjoitti:

        Missä -92 skodista saa keskustella? Eikö ne olekaan autoja?

        .

        Skodalla on oma merkkipalsta, siellä voi kysyä kaikkea Skodaan liittyvää

        .


    • igor

      Kyllä minun mielestä TOYTA on itäauto ja LEKSUS ne tehdään Venäjällä

      • vladimir

        Kukahan sinun typeristä mielipiteistäsi olisi kiinnostunut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe