Onko Alex tämä palstan sekoittaja?

Sinä olet kirjotittanut toisessa aloituksessa Puosu vaarin nikillä ja allekirjoittanut sen vieläpä omallaasi. Teksti on uskonnollista, joten se ei ole ateistin kirjoittamaa

"Puosu vaari
2.7.2012 01:46

1. Korinttolaiskirje 13
..
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus.

Mutta suurin niistä on rakkaus.

alex "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10753852#comment-55961333

Oletan että kirjoittelet itse nämä sekaannukset, koska uskosi (ymmärrettävästi) ei kestä asiakeskustelua aiheen tiimoilta.
Oletanpa vielä että olet tuo nikkivaras ja pyh!.

Sinulla on nyt tilaisuus yrittää olla rehellinen ja tunnustaa kaikki nikit joilla olet kirjoittanut.

39

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervemenoa

Etkö voisi lopettaa jo tuon hölmöilysi. Nyt sitä on jatkunut jo pari päivää tuota alex-vihaa sinulla. Ja montaakohan nikkiä kerkesit siellä pusikoissa piileksiessäsi itse käyttämään. Mahoton määrä niitä on ollut ja kaikkein härskeintä, että olet esiintynyt joissakin allekirjoituksissa alexin nimelläkin

Laitas, helel, tuleen nyt kaikki puskanikit, joilla olet esiintynyt ja ole kerrankin rehellinen.

• Jahas, alex itse ilmaantui osoittamaan syyllisyytensä.
      Noh, eipä jäänyt asian suhteen epäselvää.

Olet muuten kirjoittanut nuo kaikki sekasotkut itse ja vielä kehtaat syyttää toisia. Pyhä henkikö sinua johdattaa vaiko puhdas hulluus?

• tervemenoa

Vieläkin vähän ärtsyllä päällä alexille? Oletpa sinä pitkävihainen.

Entäs Antti? joko olet hänelle lauhtunut, kun hän leikillään vertasi sinua hepatiittiin?

En muuten ole alex. Tottahan itse tietäisin, jos olisin.

• tervemenoa omiesi lu
        tervemenoa kirjoitti:

Vieläkin vähän ärtsyllä päällä alexille? Oletpa sinä pitkävihainen.

Entäs Antti? joko olet hänelle lauhtunut, kun hän leikillään vertasi sinua hepatiittiin?

En muuten ole alex. Tottahan itse tietäisin, jos olisin.

Eikös tuo( helel) ole jehovalainen olen nähnyt hänen kirjoituksiaan siellä palstalla, miksi hän tänne sitten tulee isännöimään ja Alexsia syyttelemään, joka on hyvä kirjoittaja eikä kenenkään syyttelijä. Mene vain helel omalle palstallesi ja syyttelele omiasi.

• että semmonen täti
        tervemenoa omiesi lu kirjoitti:

Eikös tuo( helel) ole jehovalainen olen nähnyt hänen kirjoituksiaan siellä palstalla, miksi hän tänne sitten tulee isännöimään ja Alexsia syyttelemään, joka on hyvä kirjoittaja eikä kenenkään syyttelijä. Mene vain helel omalle palstallesi ja syyttelele omiasi.

Vaihdevuosissa oleva vahapiika se on, jolla on kova pätemisen tarve. Pyörii vähän joka uskonnolisella palstalla määräilemässä, bannaamassa kirjoitajia, jotka eivät tanssi hänen pillinsä mukaan ja poistattelee kaikki viestit, jotka eivät häntä miellytä.

Ei ole kun ajan kysymys, kun järjestää alexille porttikiellon. Antin hän jo diskasi.

• ei oikeutta maasssa

helel saa näköjään (omasta mielestään) puhua mitä potaskaa vaan ja kenestä vaan. Mutta kuka helellin puheisiin luottaa tai enää voisi uskoa vaikka sitten haluaisi? Vaikeaa se olis, helel on syytellyt ja puhunut niin paljon potaskaa muista palstalaisista.

• että semmonen täti kirjoitti:

Vaihdevuosissa oleva vahapiika se on, jolla on kova pätemisen tarve. Pyörii vähän joka uskonnolisella palstalla määräilemässä, bannaamassa kirjoitajia, jotka eivät tanssi hänen pillinsä mukaan ja poistattelee kaikki viestit, jotka eivät häntä miellytä.

Ei ole kun ajan kysymys, kun järjestää alexille porttikiellon. Antin hän jo diskasi.

Alex, alex, alex. Koeta nyt opetella kirjoitamaan asiallisesti.
        Sinähän kovasti haluat asiakirjoittelua, etkö :->

• ei oikeutta maasssa kirjoitti:

helel saa näköjään (omasta mielestään) puhua mitä potaskaa vaan ja kenestä vaan. Mutta kuka helellin puheisiin luottaa tai enää voisi uskoa vaikka sitten haluaisi? Vaikeaa se olis, helel on syytellyt ja puhunut niin paljon potaskaa muista palstalaisista.

Onhan se ikävää kun joku sanoo totuuden. Kero missä olemn puhunut potaskaa muista palstalaisista, Alex.

• S-t
        ei oikeutta maasssa kirjoitti:

Helel nimi on lusifer nimen synonyymi ja esiintyy Jes.14:12:sta, josta se on otettu.

• S-t kirjoitti:

Helel nimi on lusifer nimen synonyymi ja esiintyy Jes.14:12:sta, josta se on otettu.

Ei löytynyt todisteita potaskan puhumisesta, henkilökommentoinnista päätellen.

• että semmonen täti
        helel kirjoitti:

Alex, alex, alex. Koeta nyt opetella kirjoitamaan asiallisesti.
        Sinähän kovasti haluat asiakirjoittelua, etkö :->

Ei ollut alex, vaan olin minä.

Tunnen sinut tarpeeksi hyvin, voidakseni kertoa, että jokainen palsta on sekaisin kohtapian kun helel on saapunut rumpaloimaan palstalle.

• miten ihmeessä?
        helel kirjoitti:

Onhan se ikävää kun joku sanoo totuuden. Kero missä olemn puhunut potaskaa muista palstalaisista, Alex.

Mikä sinua, helel, oikein vaivaa kun näet alexin jokaisesa kirjoittajassa. Sekö se vielä juippii, kun alex sanoi, ettet sinä tiedä mitään Raamatusta?

Miten voi ottaa ihmisellä noin tiukoille?

Niin, niin, vastaa nyt sitten taas jotain henkilökommentoinnista, mutta ei tuota sinun touhuasi voi enää hiljaa katsella.

Ei ollut alex, vaan olin minä.

Tunnen sinut tarpeeksi hyvin, voidakseni kertoa, että jokainen palsta on sekaisin kohtapian kun helel on saapunut rumpaloimaan palstalle.

Tarkoitat varmaan, että sinä panet palstan sekaisin kun et pidä kirjoituksista.
        Näin se näytää olevan.

• että semmonen täti
        helel kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että sinä panet palstan sekaisin kun et pidä kirjoituksista.
        Näin se näytää olevan.

Ja räpäti räpäti räpäti..., räpätitäti.

Tarkoitin mitä kirjoitin. Tuo on sinun tuttu tyylisi muilta palstoilta, että mitä toinen kirjoittaa, niin sinä muutat sen sellaiseksi, että hän varmaankin tarkoittaa aivan päinvastaista.

Sillä eihän kukaan voi missään nimessä tarkoittaa muuta, kuin mitä sinä päätät hänen tarkoittavan?

Ja räpäti räpäti räpäti..., räpätitäti.

Tarkoitin mitä kirjoitin. Tuo on sinun tuttu tyylisi muilta palstoilta, että mitä toinen kirjoittaa, niin sinä muutat sen sellaiseksi, että hän varmaankin tarkoittaa aivan päinvastaista.

Sillä eihän kukaan voi missään nimessä tarkoittaa muuta, kuin mitä sinä päätät hänen tarkoittavan?

Sinä olet palstan sekoittaja. Tyyliisi kuuluu pelkkä häiriköinti ja pyrkimys hallita palstan keskustelijoita asiattoman kommentoinnin avulla.
        Et kykene keskustelemaan palstan aiheista etkä edes välitä, koska kuvittelet tietäväsi totuuden, kuitenkaan et uskalla altistaa sitä koetukselle.
        Et ole kirjoittanut yhtään palstan aiheeseen liittyvää aloitusta saati kommentoinut asiallisesti aiempia muiden tekemiä kirjoituksia.
        Tämä palsta hyötyisi sinun siirtämisestäsi lasten osastolle.

• noh..
        miten ihmeessä? kirjoitti:

Mikä sinua, helel, oikein vaivaa kun näet alexin jokaisesa kirjoittajassa. Sekö se vielä juippii, kun alex sanoi, ettet sinä tiedä mitään Raamatusta?

Miten voi ottaa ihmisellä noin tiukoille?

Niin, niin, vastaa nyt sitten taas jotain henkilökommentoinnista, mutta ei tuota sinun touhuasi voi enää hiljaa katsella.

Vastaa nyt syytökseesi:

Kero missä olen puhunut potaskaa muista palstalaisista, Alex.

• Asiaa joka sana

Sehän on Raamatun tekstiä - joka ainut sana.

1. Korinttolaiskirje 13

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja,
      vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon
      ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria,

mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville
      ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa
      mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.

Rakkaus ei kadehdi,
      ei kersku,
      ei pöyhkeile,
      ei käyttäydy sopimattomasti,
      ei etsi omaa etuaan,
      ei katkeroidu,
      ei muistele kärsimäänsä pahaa,
      ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

Kaiken se kestää,
      kaikessa uskoo,
      kaikessa toivoo,
      kaiken se kärsii.

Rakkaus ei koskaan katoa.

Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

Tietämisemme on näet VAJAVAISTA ja profetoimisemme on VAJAVAISTA, mutta kun TÄYDELLINEN tulee, vajavainen katoaa.

Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin.

Nyt tietoni on vielä VAJAVAISTA, mutta KERRAN SE ON TÄYDELLISTÄ, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

alex

• Älkää valittako..

Niin että mistä Alexin pitikään vastata ?
      Joka sana om Paavalin kirjoittamaa, ei Alexin.
      Jos lukisitte Raamattua niin tietäisitte. Ja mitä teillä on valittamista "Puosu vaarin" kirjoituksissa? En minä ainakaan löydä mitään mistä voisi valittaa.

Ja että puskajussit valittavat muiden nikkien käytöstä, on pöyristyttävää oma -sokeutta.

1. Korinttolaiskirje 13

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja,
      vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon
      ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria,

mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville
      ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa
      mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.

Rakkaus ei kadehdi,
      ei kersku,
      ei pöyhkeile,
      ei käyttäydy sopimattomasti,
      ei etsi omaa etuaan,
      ei katkeroidu,
      ei muistele kärsimäänsä pahaa,
      ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

Kaiken se kestää,
      kaikessa uskoo,
      kaikessa toivoo,
      kaiken se kärsii.

Rakkaus ei koskaan katoa.

Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

Tietämisemme on näet VAJAVAISTA ja profetoimisemme on VAJAVAISTA, mutta kun TÄYDELLINEN tulee, vajavainen katoaa.

Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin.

Nyt tietoni on vielä VAJAVAISTA, mutta KERRAN SE ON TÄYDELLISTÄ, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

alex

• Pulinat pois..

Tuossa linkissä ei ollut SANAAKAAN alexin tekstiä - koko teksti oli kopioitu Raamatusta - joka sana.

Että "helel" kutsuu sitä "sekoiluksi" osoittaa vain hänen Raamatun tuntemuksensa tason :(

Alex tunnetaan - hän on kirjoitellut eri nikeillä tällä palstalla sen alusta (v.2006) asti ja sitä ennen muutaman vuoden Herätyspalstalla - niin että kaikki vanhemmat palstalaiset tuntevat hänen kirjoituksensa ja uskonsa sisällön oikein hyvin, pitivät he siitä tai eivät, eikä sitä muuta se, että pilkkaajat tahallisesti vääristelevät hänen ja muiden uskovaisten kirjoituksia.

Hämmästyttää että "helel" valittaa siitä, että ihmiset kirjoittelevat täällä millä nikillä sattuu ja ehkä alexikin, mikä ei sinänsä ei olisi mikään ihme koska heidän kirjoituksiaan vääristellään.

Viime päivinä on useaan otteeseen on tehty niin, että ensin on kopioitu alexin kirjoitus, joka sitten muutellaan sellaiseksi että siitä ei kukaan saa selvää ja väitetään sen jälkeen, että se on alexin kirjoittamaa "sekoilua".

Kuka sellaista tekee? sinäkö helel? väitit ainakin Paavalin 1. Korintolaiskirjeen 13 olevan "alexin sekoilua"!!

• helel tunnetaan

###Onko Alex tämä palstan sekoittaja?###

Taatusti EI OLE.

• anti mennä vaan

Oho, Alex koettaa kiemurrella, noh Alex nyt ei kovin rehellinen olekaan.
      Alex voi itse kertoa ettei ola puosuvaari, toisin kuin aloituksesa viitatti kommentti osoittaa.

• täysin vakuuttunut.

Kuinkahan monta nikkiä sinulla itselläsi on ?
        Olisko Puosu vaari mielestäsi huonompi nikki kuin tämä sinun "anti mennä vaan"? Kuinka kauan olet kiemurrellut sillä?

Alex on hyvä kirjoittaja jolla on jotain sanomistakin, on kirjoitellut vuosikaudet näillä Kristinuskon palstoilla. Ei tämän aloituksen tapaiset henkilöön kohdistuvat kirjoittelut ole mitään muuta kuin sitä tavallista potaskaa, näitä hyppää esiin aina tasaisin väliajoin, mutta ne kannattaa jättää omaan arvoonsa.

• voi voi
        täysin vakuuttunut. kirjoitti:

Kuinkahan monta nikkiä sinulla itselläsi on ?
        Olisko Puosu vaari mielestäsi huonompi nikki kuin tämä sinun "anti mennä vaan"? Kuinka kauan olet kiemurrellut sillä?

Alex on hyvä kirjoittaja jolla on jotain sanomistakin, on kirjoitellut vuosikaudet näillä Kristinuskon palstoilla. Ei tämän aloituksen tapaiset henkilöön kohdistuvat kirjoittelut ole mitään muuta kuin sitä tavallista potaskaa, näitä hyppää esiin aina tasaisin väliajoin, mutta ne kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Alex, lakkaa kehumasta itseäsi, tuo on niin säälittävää.
        Myötähäpeä on suuri.

• on se

minun mielestäni alex on

• Jotoinen kysyy

Vastaahan helel itse, sinäkö se olet joka vääristelee muiden kirjoituksia?

Täällä on joku kaistapää joka kopioi Akexin kirjoituksia ja muuttelee niitä täysin sekaviksi ja kysyy sitten että ymmärtääkö kukaan näitä Alexin kirjoituksia.

Sinkö se olit? joku teistä adventistien vainoajista se kuitenkin oli.

Miksei ylläpito ota noita vääristelyjä pois vaikka sitä on pyydetty?

• Minä en ole kopioinut alexin kirjoituksia.

Sen sijaan selvää on, että Alex väistelee aihetta kuin ruttoa, mikä kertoo riittävästi.

• siitä kysymys
        helel kirjoitti:

Minä en ole kopioinut alexin kirjoituksia.

Sen sijaan selvää on, että Alex väistelee aihetta kuin ruttoa, mikä kertoo riittävästi.

Et ole kopionut, niin. Jos olisitkin kopioinut ja laittanut alexin nimen alle, niin ei alexilla eikä kenelläkää olisi siitä valittamista.

Kysymys onkin siitä, että sinä olet vääristellyt alexin kirjoituksia ja sitten laittanut alexin nimen alle.

Kukaan muu tällä palstalla ei vihaa alexia niin, että tekisi sellaista.

• siitä kysymys kirjoitti:

Et ole kopionut, niin. Jos olisitkin kopioinut ja laittanut alexin nimen alle, niin ei alexilla eikä kenelläkää olisi siitä valittamista.

Kysymys onkin siitä, että sinä olet vääristellyt alexin kirjoituksia ja sitten laittanut alexin nimen alle.

Kukaan muu tällä palstalla ei vihaa alexia niin, että tekisi sellaista.

"Kysymys onkin siitä, että sinä olet vääristellyt alexin kirjoituksia ja sitten laittanut alexin nimen alle."

Alex, hae hoitoa itsellesi.

• helel kirjoitti:

"Kysymys onkin siitä, että sinä olet vääristellyt alexin kirjoituksia ja sitten laittanut alexin nimen alle."

Alex, hae hoitoa itsellesi.

Voihan se tietysti olla niin, että joku teistä ei todella ymmärrä mitä täällä uskovat kirjoittelevat - mutta miksi vääristellä muiden kirjoituksia ?? tai miksi ylipäätään tulla sekoilemaan uskovaisten palstalle - jos ei mielessä ole mitään muuta kuin riita ja kinaaminen.

Oletko tullut ajatelleeksi että te ateistit ette ole löytäneet mitään positiivista yhdestäkään uskovaisen kirjoituksesta..

Eikö SE jo kerro kaiken teidän tarkoituksistanne, sillä sen mukaan uskovaisissa ihmisissä ei olisi mitään positiivista, vaan heistä löytyy ainoastaan pahaa sanottavaa..

Uskotko edes itse kaikkeen tuohon negativismiinne?

Totuus taitaakin olla se, että teillä ei itsellänne ole omaa elämää ja haluatte syyttellä ja kiusata niitä joilla on.

Miksi ?

Nähtävästi teitä kiusaa uskovaisten kirjoitukset - jotka ovat teidän "viisauttanne" vastaan - ja teitä kuisaa, että he uskovat johonkin johon te olette kykenemättömiä uskomaan - koska se on mielestänne järjetöntä - ja kun minä kirjoitin jotain järjellistä ja teillekin käsitettävää - niin se piti nopeasti muuttaa toiseksi .. järjettömäksi ..

Miksi?

Koska se osoitti, että uskovaisten uskon takana ei olekaan se typeryys joka on teidän ateististen väitöstenne pohja-ajatus.

Ja nyt sitten kehoittelet että minun pitäisi mennä hoitoon..

Voi voi - kuinka sinä nyt paikkaat tuon hölmöilysi.. ?? uskovana se olisi sinulle helpompaa - voisit tunnustaa hölmöilysi ja asia olisi sillä selvä - ateistina ...
        jaa-a jatkat sitä syyttelyäsi ja kannat sitä mukanasi - ja elät elämääsi ymmärtämättä syytä siihen, että käytät aikasi (lyhyen elämäsi) toisten ihmisten parjaamiseen ..

Minä toivon että heräisit jo.. elämään.. kömpisit pois sieltä näreiköstäsi ja antaisit elämällesi uuden mahdollisuuden.

Lyhyesti sanoen hankkisit itsellesi oman elämän ..

alex

• se siitä

Alex ei vaan kykene kieltämään asioita. Se jo kertoo missä mennään: Alex on puosu vaari ja palstan sekoittaja: nikkivaras ja pyh!.

• Höpö höpö ...

• alex.kasi kirjoitti:

Höpö höpö ...

tai sitten olet

• varo tuota ämmää
        alex.kasi kirjoitti:

Höpö höpö ...

Alex. Etkö huomaa, että tuo ihminen yrittää provosoida sinua, että löytäisi syytä sinun bannaamiseesi palstalta...

Se on hänen tapansa, jos hänestä tuntuu, että joku on näpsäyttänyt häntä nenulle.

• varo tuota ämmää kirjoitti:

Alex. Etkö huomaa, että tuo ihminen yrittää provosoida sinua, että löytäisi syytä sinun bannaamiseesi palstalta...

Se on hänen tapansa, jos hänestä tuntuu, että joku on näpsäyttänyt häntä nenulle.

Lapsellinen henkilökommentointi on ainoa mitä osaat, näemmä. Alex.

• kiitos ja hyvästit!
        helel kirjoitti:

Lapsellinen henkilökommentointi on ainoa mitä osaat, näemmä. Alex.

Etköhän sinä ole jo esitellyt itsesi tarpeeksi hyvin tällä palstalla.

• tervemenoa
        kiitos ja hyvästit! kirjoitti:

Etköhän sinä ole jo esitellyt itsesi tarpeeksi hyvin tällä palstalla.

Oho, Alex poistuu. Hienoa, nyt palsta siistiytyy.

• Kaikkihan me tiedämme alexin käyttelevän erilaisia nikkejä sekä tyylimuunnoksia ynnä kertakäyttönimimerkein esimerkiksi hellvetti-aloituksia tehtailee.

KOETTAKAAMME OLLA YMMÄRTÄVÄISIÄ ALEXIN SUHTEEN

Alex on oman selostuksensa mukaan eronnut Ruotsin luterilaisesta kirkosta, erottanut perheensäkin siitä ja on nyt koditon irtolainen hengellisessä mielessä.
      Vain adventismi kiinnostaa alexia, mutta on muutama kohta, jotka pitäisi opissa korjata, jotta adventtikirkko saisi kunnian vastaanottaa alex jäseneksi.

Kyllä, minäkin olen sitä mieltä, että alex on palstan sekoittaja. On siitä syystä, että on jostain poistunut, eikä vielä saapunut uuteen sijaintiin. On irrallinen.
      Semmoinen puolustelee lähinnä omia kantojaan, on kaikenkaikkiaankin puolustuskannalla, eikä näe kokonaisuutta, ei Kristuksen seurakuntaa koe eikä näe, vaan kuppikuntia, jotka eivät hänen mielestään häntä hyväksy, vaikka kyse on siitä, että HÄN itse ei niistä yhtäkään hyväksy tai omakseen tunnusta.

Mitä minuun tulee, niin olen luterilaisuuteen syntynyt, kahdesti sieltä eronnut ja jälleen luterilainen, ehkä entistä vankemmin. Arvostan jurui siksi mm. adventisteja sekä heidän toimintaansa, hengellistä ja terveydellistä ym.

antti

• :)) Anttikin heräsi - ja sama vanha tyyli kuin aina..ja totta adventismi on aika hyvä kirkko johtuen siitä että siellä ei uskota iankaikkiseen elämään synnissä - eikä siis helvetin ikuiseen piinaan.
        Sinäkin joka olet kirjoitellut täällä adventismi palstalla vuosikauudet olet kai alkanut jossain perimmässä aivojesi sopukassa ymmärtämään kuinka älytön se ikuisen piinan oppi on. ... ja kuinka usko omaan kuolemattomuuteen vaikka sitten syntisenä (=vajavaisena) kaataa koko Raamatun ylös alaisin. Vai vieläkö olet samaa mieltä sen entisen profeettasi kanssa siitä ikuisesta piinasta siellä helvetin tulijärvessä jossa on niitä tulenkestäviä matojakin syntisiä syömässä.

alex

• totuus on tässä

"Lutherilaisuus" on taivaan lahja.
      Luther oli aikaansa edellä ja on sitä vieläkin.
      Mikään ns. "korvikeyhteisö", joihin adventismikin eittämättä kuuluu, ei korvaa aitoa lutherilaisuutta. Hyvä niin.
      Yksi usko, yksi Jeesus ja yksi aito uskonpuhdistaja: Luther.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      77
      4043
    2. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      18
      2776
    3. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2664
    4. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1876
    5. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1676
    6. Oletko harrastanut

seksiä kaivattusi kanssa? 🤔
      Ikävä
      125
      1461
    7. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      140
      1440
    8. Miksi miehet hermostuvat tyhjästä?

Olen tässä viimeisen vuoden sisään pudottanut melko reilusti painoa mikä on sitten saanut useammankin lähipiirin aiemmin
      Sinkut
      99
      1382
    9. Nainen, se on vain karu totuus, että

sinut on luotu synnyttämään ja mies siittämään. Niin on luomakunnassa säädetty ja niin se on. Sinut luotiin heikoksi ja
      Ikävä
      281
      1365
    10. Joko aiheuttamani pettymys

on lieventynyt? Toivottavasti. Uskallan heittää lentosuukon näin etäältä ja nimettömänä 😘.
      Ikävä
      90
      1329
    Aihe