Diabetes ja lääkkeet

Onko kellään kokemusta,nostaako verenpainelääkkeet veren aamusokeriarvoa? itselläni nousi,kun uusia lääkkeitä aloitettiin.
3188
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Mitäs jos korjaisit sen ruokavalion, niin et tarvii kaikenlaisia turhia lääkkeitä.

Äänestä

Parempia vastauksia saat linkistä http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3657

Verenpainelääkkeet eivät ole vaikuttaneet minulla aamusokereihin, mutta kylläkin eräs muu lääkitys.

Äänestä

Jotkut verenpainelääkkeet saattavat nostaa verensokeri, mutta yleistää tuota ei voi. Lääkärin kanssa kannattaa jutella asiasta, jos tuollaista on huomannut.

Verenpainelääkkeitä on paljon ja kaikilla ei ole samoja vaikutuksia verensokeriin, ei läheskään. Jotkut voivat jopa alentaa verensokeriarvoja tai sitten vielä hankalampaa, häivyttää niitä matalien sokereiden paljastajia eli hypo-oireita.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


anja kirjoitti:

Onko kellään kokemusta,nostaako verenpainelääkkeet veren aamusokeriarvoa? itselläni nousi,kun uusia lääkkeitä aloitettiin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu