S-Market vaiko Citymarket

1000 ruokalasku kk

Kumpi on edullisempi, S-market vaiko Citymarket Kauhajoella, jos ajatellaan vaikkapa perheen ruokaostoksia kuukausittain, mukaan lukien bonukset joita molemmat jakavat sekä ketjujen omat tuotteet (pirkka, eldorado jne.) Kummassa käytte ja miksi ? Eli kannattaako keskittää ruoka ostokset jompaankumpaan vaiko juosta tarjousten perässä kuten se kuuluisa tarjoushaukka. Vain asiallisia vastauksia kiitos.

54

4920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggggg

      meillä tehdään ostokset pääasiallisesti citymarketista, sitä ennen supermarketista. yleensä on hyviä tarjouksia. halpistuotteet esim. pirkka on todettu hyviksi.

    • gghh

      Lidlistä kannattaa hakea ainakin maidot ja vaipat.

    • Siwa on aina auki

      Cittari on kallis...

    • kerttuerkku

      Lidlistä mehut, vedet, jukurtit, limsat ja vastaavat. Ja Lidlin tarjouslehtisen mukaan muuta sopivaa.
      Näin meillä..

      • Aivan oon

        noin tehnyt


    • Tosi kuin tarjous

      Cittari taitaa olla kallein. Edullisimmin pääsee linjalla Lidl - S market ja Cittarista vain huipputarjoukset.

    • atteee

      Syyttäkää ihmiset niitä, jotka eivät tarjouksia käytä ja osta AINA HALVINTA siitä, että hinnat ovat karanneet pilviin. Ihmiset ovat typeriä uskoessaan "bonuskortteihin" ja johonkin suomalaisen ruoan ylivertaisuuteen. Suomalainen ruoka on ihan sitä samaa mitä muuallakin, ei yhtään parempaa, ei yhtään huonompaa - mutta helvetin paljon kalliimpaa! :D

      Ja ruoan tuottajat saavat murto-osan, miettikää mikä vetää eniten välistä. Suomalainen ruoka on kusetus.

      Itse en käytä muuta kuin Lidlin tuotteita, muuhun ei ole varaa. 3500 € / kk tienestit, mutta ruokaan ei ole varaa laittaa sitä mitä se täällä maailman kalleimmassa maassa maksaa. Onneksi nykyään saa onneksi myös ruokaa tilata netistä, kylmäkuljetusketjut kehittyy myös kaiken muun kehityksen mukana.

      Maksakaa itsenne kipeiksi, pölvästit!

      • huh hei

        Kyllä noilla tienesteillä pitäis olla varaa ruokaa ostaa.Minä en tienaa edes noin paljoa ku unissaan.Elelisin varmaan kun ruhtinas noilla tienesteillä.


    • abse

      sittari on todella kallis kauppa,mielestäni huonot tarjoukset....s-marketti mielestäni on halvempi ja parempi kun on muuttunut henkilökuntaa.
      sielä oli ennen tympeitä kassatätiä..

    • Sulo Vileenit

      Juoksee halvan perässä .... ja ehtoo vetää kaljaa...

      • tyhmä, tyhmempi,

        Rikkaalla ei ole varaa maksaa turhasta. Köyhät on ihan sama mistä ne ostaa, kun eivät rahaa osaa muutenkaan käyttää.

        Sanalla sanoen tyhmä ostaa kalliimmalla.

        Lidl on akateemikon ja järki-ihmisen valinta.


    • Lidl ja Halpahalli

      Lidl ja Halpahalli ovat halvimmat, olen sen tutkinut ja molemmissa Kauhajoen parhaimmat ja kauneimmat kassanaiset. Sokos on kallis, köyhän ei kannata käydä. City-marketista tarjoukset, jos hinnat sitenkään alittavat Lidlin ja Halpahallin hinnat. Sivassa myös tarjouksia

      • Tarja Talous

        Lidl edelleen paljon halvempi. Tosin tarjouksia kannattaa hakea. Liha kallistunut vuoden aikana paljon. Onneksi on mistä valita. Kaikkialla ei ole näin paljon mahdollisuuksia paikan valintaan.


    • Liirrli

      Olihan tutkittu käytännössä tuossa viime vuonna, että edelleen on Lidlin ruokakori halvin verrattuna muihin kauppoihin.

      Tosin eri kaupoilla on eri merkkejä myynnissä, mutta testaaja oli ostanut vastaavia tuotteita eri kaupoissa. Lähdettähän en voi kertoa kun en löydä linkkiä juuri nyt.

    • bonushaukka

      Samat tuotteet olen ostanut cm ja s-marketista ja s-marketista sai halvemmalla ja sieltä kertyy bonusta paljon paremmin kuin cm:sta plussaa. Molemmilla kaupoilla on tietenkin omat houkuttimensa, jolla asiakkaita houkutellaan. Hyödyntää nekin kannattaa.

    • markkinaosuudet

      Nämä on aika henkilökohtaisia mielipiteitä eli musta tuntuu. Kannattaisko tehdä kuukauden ostoksia sittarista ja seuraava kuukausi s-marketista ja tehdä vertailu. Väittäisin, että sattuman kauppaa kumpi on edullisempi....

    • lidl on järkivalinta

      K-market ja S-market on hienoja museoita joissa voi katsella erittäin kalliita tuotteita. Heikolla itsetunnolla varusteet asiakkaat ostavat kalliilla, koska pitäähän sen näyttää, että on "rikas" ja varaa ostaa kalliilla "laatutuotteita".

      Lidl on ainoa kauppa missä enää normaalijärjellä varustettu ihminen voi tehdä päivittäisiä ruokaostoksia.

    • Rämä mutta maksettu

      No noihan se menee ,, autot on näillä pintaliitäjille rahoitusyhtiön nimissä ja taloo pankin. Mutta kulissit pitää olla kunnos...

    • +´+´+

      Ensin Lidl sitten Halpa-Halli sitten vasta S tai K

    • parhaat kaupat

      Lidl, Halpa-Halli, Tokmanni. Pyhä kolminaisuus.

      • halpahalvempiilmaine

        Miten on vieläkö kaupan takahuoneesta saa niitä ei niin myytäviä tuotteita?
        Ei tarvis dyykata roskiksesta. Tummuneita banaaneja ja muuta?


    • Tulitikkutyttö...

      Huijataan arkisin ja kadutaan pyhisin... Hellu Halppis ei koskaan sinne...

    • Kauppias tarjoaa ilm

      Kyllä kaupan henkilökuntakin vaikuttaa ostospaikan valintaan. Jos C-kaupan kauppiaalla-rengillä on noussut ahneudenaineet päähän, niin ei kyllä tee mieli mennä ostoksille vaikka siellä olisi tuttavia ja hienoja ihmisiä töissä. Bpokotoin K-joen C-markettia!

      • Pieni on parasta

        ullan kauppa vanhanhyypäntien varres mainio vaihtoehto.


    • näin on

      kaikki muut, poisluettuna LIDL

    • TILLILIHA

      ONNEKSI SAAN KÄYDÄ MISSÄ KAUPASSA HALUAN.

    • Ugh olen puhunut

      Koko tuo bonusjärjestelmä on harhaanjohtava ja noiden kahden ketjun ehkä palkitsevampi on s-kaupan järjestelmä. Kuitenkin uskon että kaupat jotka eivät ylläpidä vastaavia bonusjärjestelyjä ovat ne edullisimmat. Lidlissä on hyviä tarjouksia, cittarin tarjoukset ovat usein vähemmän houkuttelevia mutta siellä toki on niitä pirkka tuotteita jotka ovat suht edullisia, s kaupassa on myös vastaava tilanne, joskin siellä tarjoukset ovat ehkäpä houkuttelevimpia. Halpahallin valikoima on suht suppea. Sepon halpahalli voisi olla oiva vaihtoehto mutta kauppa on sekainen eikä houkuttele sen vuoksi. Muut ovat kauppoja joissa käydään kun jokin on loppunut ja pitää saada pikaisesti jotain tilalle.

    • bmw74

      Eikö teillä sitten ole rahaa?

      • M-B2013

        no ei sunkaa rahapussi järjin paksu oo jos seiskanelosella bemarin pohjalla joudut kulkemaan?


    • Säästöpossu!

      Lyhyestä virsi kaunis: S-MARKET. Cittari on Kauhajoen kallein kauppa, Lidl halvin.

    • tinnerimettäläänen

      Mä käyn Rapatis kun siä ei oo jonoa edes joulumyynnis enkä osta muutakun kaljaa tupakkia.

    • PlussaPallo...

      En mene koskaan Citymarkettiin vaikka olis viimeinen kauppa paikkakunnalla, Plussaa maksetaan jokaisesta tuotteesta .. No eipä ole enään ruuhkaa parkkipaikalla..

    • Plussaa lidlistä

      Niin, köyhälle on kaikki kallista

    • Tenori007

      En ole koskaan maksanut esim. leivästä mitään. Täytyy vain mennä aamulla kun kauppa aukee, ensimmäisenä kysymään poisheitettäviä. Naapurille sitten olen myynyt puolet puolellahintaa. Myös makkaroissa sama juttu. Saa sen homeen pois puukolla ja ei se niin vaarallista ole, koska siinä on näitä antilooppeja, korjaan, antibiootteja ja siitä tulee kurkku raikkaaksi, joten jos olet laulamassa kirkkokuorossa, niin syö ihmeessä homeista leipää.

    • (|)

      Suoramyyntihallista parhaat leivät ja paikkakunnalla paistettu. Samalla vähän munkkia ja pullaa kyytipojaksi.

    • Haaaidii

      Olen samaa mieltä kuin moni muu. Kannattaa ehdottomasti hakea lidlistä kaikki mahdollinen mitä vain sieltä saa. Ja loput S-marketista. Citymarket on ihan järkyttävän kallis kauppa. Ja toisekseen leipä valikoimassa ei todellakaan ole hurraamista. Tarjoustuotteiden paikat on aina tyhjiä ja koskaan ei löydy mistään myyjää jos haluaisi kysellä tuotetta lisää. Eli siis ehdottomasti lidl ja s-market.

      • tarkkasilmäinen

        itse olen huomannut kyllä sen, että S-markettiin tulee mainostettavat uutuusttuotteet kovinkin pitkällä viiveellä ja tarkkana saa olla tuotteiden päiväyksien kanssa.Hintoja myöskin vaihdellaan menekistä johtuen aika useasti.. jusein ylöspäin. Siksi olenkin siirtänyt muutaman usein ostetun tuotteen oston toiseen kauppaan.


    • hjoojopa

      suoramyyntihalli on niin piilos, ettei sitä muista edes olevan. :( kyllä sieltäkin saa hyvää pullaa, mutta hinnat on sielläkin nousseet raa'asti mitä oli takavuosina

      • tarkkasilmäinen

        ..ja paha juttu on se, että kesälauantait liike on suljettu. Nämä asiakkaat asiakkaat jonottavat nykyisin LIdl:n vastaleivottuja , tuoreita leivonnaisia.


    • mmmansikka1

      Citymarketista saa oman paikkakunnan mansikkaa paljon halvemmalla kuin s-marketista! Ja oli maukkaita :)

    • nita

      Lidl on hyvä kauppa. Siellä vaan vähä suppea valikoima esim. tupakassa. Cittari lähellä, mutta eipä tuu juuri käytyä. Halpa-hallissa ei myydä tupakkaa ja kaljaa, siksi harvemmin tulee käytyä. S-marketissa asioin useasti.

      • natin

        Tupakat kannattaa nykyään hakea kioskilta.


    • juqqiz

      Citymarket

    • Kitupiikkis

      Testi tehty. Kävimme ostamassa viikottain samat perusruoat ja -tarvikkeet K-joen isoimmista kaupoista. Pidin 2 kk kirjaa viikon ruokaostoksistamme (perheen koko 5 hlö) ja tulos kallistui selkeästi Lidlin puolelle, jos vain yksi kaupoista täytyy nimetä. Tästä lähin haemme eri elintarvikkeet ja tavarat eri kaupoista eli ravaamme tarjousten perässä. Autoa ei juuri tule käytettyä, joten nuokin kulut on minimoitu. Heräteostoksia ei ole varaa tehdä.

      Tulipa siinä sivu mennen huomattua miten valmiiksi pakattujen hedelmien ja vihannesten kilohinnat nousevat irtotavaraa korkeammiksi, jos paketista löytyy yksikin pilaantunut yksilö. Laadunvalvonnassa oli (testiaikana) eroja paikallisten kauppojen välillä.

      • köyhtynyt

        Onhan se valtakunnallisestikin todettu, että Lidlissä on edullisinta.Sen olen huomannut,
        ettei minulla ole varaa tehdä päivittäisostoksia Cittarissa tai S-Marketissa, sillä olen työtön
        ja pienituloinen . Joitakin tarjouksia voin käydä hakemassa. Se nyt vain on kylmää faktaa.


      • halpaa ja hyvää
        köyhtynyt kirjoitti:

        Onhan se valtakunnallisestikin todettu, että Lidlissä on edullisinta.Sen olen huomannut,
        ettei minulla ole varaa tehdä päivittäisostoksia Cittarissa tai S-Marketissa, sillä olen työtön
        ja pienituloinen . Joitakin tarjouksia voin käydä hakemassa. Se nyt vain on kylmää faktaa.

        Iltalehti testasi ja lidl huomattavasti halvempi kuin sittari tai smarket. http://www.lidl.fi/static_content/lidl_fi/images/puolita_ruokalaskusi.jpg


    • Lidlisti

      Cittarin kauppias on niin täynnä ittiään notta en ikuna mee sen kusipään kauppaan..

    • kuntalainen 222

      Et kyllä sitte tunne Anssia kun vain katsomalla ..Hän erittäin mukava
      ja mukava ja mukava. Tutustuppa paremmin, tiedät enempi.

    • halpa-hallin asiakas
    • Tänään oli

      hiivaleipä tarjouksessa 1 e kipale, mutta kassa otti kumminki 2 euroo. Olis pitäny tarkastaa lasku eikä kotona niin olis säästäny 2 euroo.

    • hupsistakeikkaaaaa

      tapelkaa siinä ny keskenännä, aivaku niitä kauppoja olis siä liikaa

    • +?´´

      S-market on Kauhajoen edullisin kauppa koska siellä on valikoimaa enemmän kuin HH:ssa ja lidlis. Citymarketin hintataso korkein. Esim rasvaton maito 25 centtiä kalliinpi kuin e.m.

    • Kyttääjä

      Citymarketin hyllynreunustarjoukset ovat lähes poikkeuksetta näitä "lue pikkupräntistä tämän olleen parhaimmillaan viimeksi viikko sitten" -tuotteita. Noh, eipä haittaa minua, kun tarkistan päiväykset AINA joka ikisestä tuotteesta, olin missä kaupassa tahansa.

    • Anonyymi

      Cittari on tosi kallis..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe