Kelpaakohan kenellekään kiusattu nainen

dfgy8utert

Ei taida kelvata. Ulkonäölläkään ei ole vastaavaa merkitystä kuin sosiaalisella statuksella.

68

683

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palotelli

      No miksei kelpaisi?

    • Kelpais, jos muuten natsaa... ja voisin ymmärtää sitä sielunmaisemaa enemmänkin, kun olen ollut itsekin aikoinaan koulukiusattu.

    • Delight*

      Luultavasti suurin ongelma siinä kelpaamisessa on kiusaamisen lyttäämä itsetunto. Mutta jos sitä nyt ei ensimmäisenä ala huutelemaan, niin eiköhän kumppaniehdokkaita pitäisi löytyä.

    • mies 37

      Kelpais ainakin mulle. Ei se tee naisesta huonompaa.

    • Hyvä ihminen

      Ei haittaisi koska itseänikin on kiusattu koulussa. Muut asiat ratkaisevat, koska kiusaamisen taustallahan on yleensä kateus tai jokin muu epälypsyydestä johtuva tekijä!
      Kaiken lisäksi noilla kiusaajilla on aina tusina omia ongelmia taustalla.

      • Usein samoja ihmisiä

        Puolet kiusatuista on itse myös kiusaajia.


    • sosiaalinen tasaarvo

      brutaali vastaus, mutta:

      naisen sosiaalisella statuksella ei ole yhtään mitään väliä.
      itse asiassa kiusattu kaunis nainen olisi unelmanainen

      ratkaisevaa on:
      ulkonäkö, ja lempeä luonne:)

      mutta koskeeko sama miehiä??

      • "Ulkonäkö ja lempeä luonne." Minä luulen, että harva komea ja lempeä mieskään joutuu ilman naista olemaan.


      • Komea ja lempeä mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Ulkonäkö ja lempeä luonne." Minä luulen, että harva komea ja lempeä mieskään joutuu ilman naista olemaan.

        Joutuupas. Ihan muille ne vitun paskapillut horohaarojaan levittelevät.


      • ap

        mun kohdallani sama koskee miehiä


      • köyhä omegamies
        ap kirjoitti:

        mun kohdallani sama koskee miehiä

        Luuletko että joku uskoo?

        Kovia kokeneet naiset ovat samanlaisia fasisteja kuin muutkin naiset. Kaikki naiset haluavat rikkaan ja aggressiivisen alfauroksen.


      • ap
        köyhä omegamies kirjoitti:

        Luuletko että joku uskoo?

        Kovia kokeneet naiset ovat samanlaisia fasisteja kuin muutkin naiset. Kaikki naiset haluavat rikkaan ja aggressiivisen alfauroksen.

        Saahan ihminen valita vapaasti mitä uskoo. Minä en usko haluavani aggressiivista tai rikasta miestä. Haluaisin kiltin, omaa silmääni miellyttävän miehen (tavallisen näköinen tai jopa rumahko mies voi miellyttää mun silmääni, niin omituista kuin onkin) jonka elämäntapamieltymykset olisivat samanlaisia kuin minulla: haluaa asua maalla.


      • fghytu
        Komea ja lempeä mies kirjoitti:

        Joutuupas. Ihan muille ne vitun paskapillut horohaarojaan levittelevät.

        Tosi lempeää kommentointia :-D


    • kehen yhteyttä?

      Mulle kelpaa! Voisin hyvin ymmärtää ko. henkilöä koska itsänikin on aikoinaan jonkin verran kiiusattu.

    • nainennnnnnnn

      Millälailla kiusattu?
      Miten sosiaalinen status liittyy siihen? Itse en ole kiusattu vaikka varmaankaan statukseni ei ole kovin korkealla. Ei ole kunnianhimoa.

    • PAltsa pjjou

      Minä nainenko mitä missä? ANna muul e ana pilu!!

    • Nainen kelpaa aina

      Kiusattu mies toki on henkinen eunukki, jolle ei taatusti anneta. Mutta jos naisen ulkonäköpuoli on kunnossa niin ympärillä pyörii heti lauma ritarimiehiä valmiina lohduttamaan, touhutipat kyrvänpäistä roiskuen.

      • ap

        Voi kun oliskin...


      • ap
        ap kirjoitti:

        Voi kun oliskin...

        - Siis se ulkonäkö kunnossa.


    • Niin se vain on

      Miehiä ei kiinnosta naisen sosiaalinen status

    • Riippuu minkälaisen miehen itse haluat onko ulkonäkösi kunnossa.

      Minulle asialla ei olisi väliä, mutta olenkin sellaista sorttia, jota naiset eivät halua.

    • Riippuu onko tuo ihan pilalle kiusattu... Tai ainakin kovin traumoissaan jumittavan mielellään kiertää, jos asiasta on tieto ennakkoon...

      • ap

        On kyllä melko suoritus esiintyä tämmösessä ympäristössä omalla nimellä ja naamalla...


      • ap kirjoitti:

        On kyllä melko suoritus esiintyä tämmösessä ympäristössä omalla nimellä ja naamalla...

        Ja kun ottaa vielä huomioon tämän kaiken paskan jota täällä suollan, niin johan se on ihme että en ota turpaani.

        Sitä kun jossain kohtaa vaan tulee huomattua, että se ei olekaan kovin kamalaa laittaa noita esiin, niin siinähän sitten ovat. Muistan että aikanaa, kun lärvinsä tuohon laittoi, niin se oli ihan ihme temppu se. "Mitä jos tutut näkee?"... Ja vielä kun kirjottelin jollain yksinäisyys palstalla silloin... Noloa eikös. Vaan sitten ajattelin että jos näkevät, niin näkevät... Ei mitään väliä, kun selvästikään ei muutenkaan niin läheisiä olla.


      • ap

        Yritänpä miettiä missä määrin olen pilalle kiusattu.

        Olen aika epävarma, pelkään ettei kukaan halua minua, ainakaan pitemmäksi aikaa. Toisaalta uskon että minussa on paljon hyviä ominaisuuksia, osaan olla suora ja osaisin varmaan jopa selittää miksi toimin niinkuin toimin jos traumat puskevat pintaan jollain tavalla.

        Sikäli nuo traumat vaikuttaa aika vahvasti että en osaa kaveerata ihmisten kanssa, joten jos haluaisi minut seurakseen johonkin ystävien illanviettoon tms., joutuisi ehkä tavallaan tukemaan minua osoittamalla että hyväksyy sen ettei ihmisten kanssa oleminen ole mulle niin yksinkertaista ja helppoa kuin se on muille. Osaan mä jutella ihmisten kanssa mutta mulla on pelko siitä että muut ei hyväksy mua...


      • ap kirjoitti:

        Yritänpä miettiä missä määrin olen pilalle kiusattu.

        Olen aika epävarma, pelkään ettei kukaan halua minua, ainakaan pitemmäksi aikaa. Toisaalta uskon että minussa on paljon hyviä ominaisuuksia, osaan olla suora ja osaisin varmaan jopa selittää miksi toimin niinkuin toimin jos traumat puskevat pintaan jollain tavalla.

        Sikäli nuo traumat vaikuttaa aika vahvasti että en osaa kaveerata ihmisten kanssa, joten jos haluaisi minut seurakseen johonkin ystävien illanviettoon tms., joutuisi ehkä tavallaan tukemaan minua osoittamalla että hyväksyy sen ettei ihmisten kanssa oleminen ole mulle niin yksinkertaista ja helppoa kuin se on muille. Osaan mä jutella ihmisten kanssa mutta mulla on pelko siitä että muut ei hyväksy mua...

        No tuosta on vielä paha sanoa, mitä se tarkoittaa esim. seurustelun suhteen, mutta ei tuo nyt välttämättä niin pilalle piesty ole mitä meinasin.


    • Varmaan kelpaa, jos kiusatuksi tulemisesta ei ole tullut sen sortin estoja ihmissuhteiden luomiselle, että ne estäisi luottamuksen ja avoimen tutustumisen toisen ihmisen kanssa.

      • Aika k*sipäinen kommentti, koska ainahan kiusaaminen vaikuttaa noihin asioihin negatiivisesti, ellei sitten jostain ihan marginaalikiusaamisesta ole kysymys.


    • kbjtes

      Kyllä kelpaa. Mistä päin olet ja minkä ikäinen olet?

    • rumamies

      Aletaanko heti olee vai enkö mä kelpaa?

    • ...

      Erikoista on myös se, miten monelle kiusattu ja kiltti/hyvä luonteinen ovat käsikädessä kulkevia juttuja.

      • ...

        Niin. Eiköhän ole helppo arvata että kiusattu oli, aina kun uusi silmitön ammuskelu tapaus on otsikoissa.


      • ap
        ... kirjoitti:

        Niin. Eiköhän ole helppo arvata että kiusattu oli, aina kun uusi silmitön ammuskelu tapaus on otsikoissa.

        No kiltistä ja hyväluontoisesta saa silmittömästi ammuskelevan mielipuolen kun syytää tarpeeksi sontaa niskaan.


      • ap kirjoitti:

        No kiltistä ja hyväluontoisesta saa silmittömästi ammuskelevan mielipuolen kun syytää tarpeeksi sontaa niskaan.

        Ei saa.


      • ...
        dazu kirjoitti:

        Ei saa.

        Joo se että on kiusattu, ei myöskään tarkoita kiltteyttä tai hyväluontoisuutta.


      • ... kirjoitti:

        Joo se että on kiusattu, ei myöskään tarkoita kiltteyttä tai hyväluontoisuutta.

        No ei todellakaan ja monet niistä pahaluonteisista kiusatuista eivät edes tiedä, mitä kiusaaminen on. Näitä nimikiusattuja tuntuu olevan vähän joka kulmassa.

        On otettava huomioon sekin, että luonnehäiriöinen voi pitää hyvin pieniäkin asioita pahana kusaamisena ja itkeä niistä läpi elämänsä. Luonnehäiriöinen voi pitää kiusaamisena mm. arvostelua. Näitä tapauksia on naisissa on todella paljon.


      • ...
        dazu kirjoitti:

        No ei todellakaan ja monet niistä pahaluonteisista kiusatuista eivät edes tiedä, mitä kiusaaminen on. Näitä nimikiusattuja tuntuu olevan vähän joka kulmassa.

        On otettava huomioon sekin, että luonnehäiriöinen voi pitää hyvin pieniäkin asioita pahana kusaamisena ja itkeä niistä läpi elämänsä. Luonnehäiriöinen voi pitää kiusaamisena mm. arvostelua. Näitä tapauksia on naisissa on todella paljon.

        Exät sikseen ja paluu asiaan. Se pahaluonteinen ihminen voi myös päätyä pahasti kiusatuksi.


      • ... kirjoitti:

        Exät sikseen ja paluu asiaan. Se pahaluonteinen ihminen voi myös päätyä pahasti kiusatuksi.

        Niin, no sitähän minä tässä koitin sanoa, että se pahaluontoinen ihminen voi tulla kiusatuksi ja kokea sen kiusaamisen poikkeuksellisen pahana,koska on kiusaamiselle herkempi.

        USA:n kouluampumisissa ei ole aina ollut kyse kiusatun tekemästä kostosta, vaan kiusaajan tekemästä iskusta, missä kiusaamiselle ominaiset piirteet ovat tulleet esiin suuremmassa yhteydessä.

        Auvisen kohdalla oli kyse ilmeisesti persoonallisuushäiriöstä.


    • Voi kuulostaa

      Hassulta, mutta kiusattu nainen olisi varmaankin unelma kumppani. Sanon tämän siksi, että kiusattu tietää miltä tuntuu olla kiusattu ja sen takia hänellä kehittyy empatia kiusattujen puolesta, ja myös muiden kaltoin kohdeltujen puolesta. Kiusatun empatia ei rajoitu pelkästään kaltoinkohdeltujen puolelle vaan se on kaikkien elävien puolella.

      • ...

        Suurin osa nihilisteistä ja ihmisvihaajista on kiusattuja.


      • Voi johtua
        ... kirjoitti:

        Suurin osa nihilisteistä ja ihmisvihaajista on kiusattuja.

        Siitä, että henkilö ei ole saanut lapsena tarpeeksi läheisyyttä. Lapsena saatu läheisyys on kaikista tärkeintä mitä ihminen tarvitsee, koska hermosto on vasta kehittymässä ja toisen ihmisen kosketus on siinä ensisijaisen tärkeää. Jos henkilö on saanut lapsena tarpeeksi läheisyyttä ja joutuu kiusatuksi, hänelle kehittyy entistä vahvempi empatia toisia kohtaan.


      • ...
        Voi johtua kirjoitti:

        Siitä, että henkilö ei ole saanut lapsena tarpeeksi läheisyyttä. Lapsena saatu läheisyys on kaikista tärkeintä mitä ihminen tarvitsee, koska hermosto on vasta kehittymässä ja toisen ihmisen kosketus on siinä ensisijaisen tärkeää. Jos henkilö on saanut lapsena tarpeeksi läheisyyttä ja joutuu kiusatuksi, hänelle kehittyy entistä vahvempi empatia toisia kohtaan.

        Suurin osa nihilisteistä ja ihmisvihaajista on kiusattuja.


      • Niinpä!
        ... kirjoitti:

        Suurin osa nihilisteistä ja ihmisvihaajista on kiusattuja.

        Ei ehkä kiusattuja sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta ainakin jätetty huomiotta.


      • ... kirjoitti:

        Suurin osa nihilisteistä ja ihmisvihaajista on kiusattuja.

        Väärä tieto. Kiusaaja on ihmisvihaaja jo kiusatessaan. Toiseksi tulevat kiusaajien seuraajat.


      • Voi johtua kirjoitti:

        Siitä, että henkilö ei ole saanut lapsena tarpeeksi läheisyyttä. Lapsena saatu läheisyys on kaikista tärkeintä mitä ihminen tarvitsee, koska hermosto on vasta kehittymässä ja toisen ihmisen kosketus on siinä ensisijaisen tärkeää. Jos henkilö on saanut lapsena tarpeeksi läheisyyttä ja joutuu kiusatuksi, hänelle kehittyy entistä vahvempi empatia toisia kohtaan.

        Mikäs hullu täällä on kirjoitellut? Siis eiköhän ne lapsuuden ongemat ole kiusaajalla, ei kiusatulla. Kirjoituksesi oli psykopaattissadistinen.


      • ...
        dazu kirjoitti:

        Väärä tieto. Kiusaaja on ihmisvihaaja jo kiusatessaan. Toiseksi tulevat kiusaajien seuraajat.

        Väärä tieto. Kiusaajat eivät useinkaan pode ihmisvihaa. Kyllä koko ihmiskunnan vihaaminen on päähän potkittujen laji.


      • ... kirjoitti:

        Väärä tieto. Kiusaajat eivät useinkaan pode ihmisvihaa. Kyllä koko ihmiskunnan vihaaminen on päähän potkittujen laji.

        Ahaa tällaisesta oli nyt kyse, no kyllä kiusaajillakin on omat ihmisvihansa. Kiusattukin voi oppia vihaamaan niitä pahoja asioita, kuten narsismia. Silloin ei ole välttämättä kyse yleisestä ihmisvihasta.

        On otettava huomioon, että median markkinoimat ihmisvihajutut ovat paljolti päätoimittajien asemaan päässeiden pikkurunkkaripsykopaattien harhoja.


      • ...
        dazu kirjoitti:

        Ahaa tällaisesta oli nyt kyse, no kyllä kiusaajillakin on omat ihmisvihansa. Kiusattukin voi oppia vihaamaan niitä pahoja asioita, kuten narsismia. Silloin ei ole välttämättä kyse yleisestä ihmisvihasta.

        On otettava huomioon, että median markkinoimat ihmisvihajutut ovat paljolti päätoimittajien asemaan päässeiden pikkurunkkaripsykopaattien harhoja.

        Voi olla että kiusaaja on ihmisvihaaja. Vaan jos nyt mietimme mitä ihmisviha on, niin ei se ole heille todellakaan tyypillistä. Sadisimi voi olla, mutta se ei ole yhtä kuin ihmisviha. Väkivaltaisuus ei ole yhtä kuin ihmisviha ja sillä radalla. Yleensä ihmisvihaajat ovat säälittäviä pikku mulkkuja, joista ei ole kiusaajiksi. Mikä on ainoa heidän mulkkuuttaan vähentävä piirre. Useimmiten he ovat ottaneet turpaana ja olleet psyykkisenkin kiusaamisen kohteena ihan kunnolla ja heidän paska mielensä on kehittänyt kovin happamia tunteita koko ihmisrotua kohtaan. Osa ihmisvihaajista tosin on jotain hippejä, jotka katsoo Avataria masturboiden.


      • ... kirjoitti:

        Voi olla että kiusaaja on ihmisvihaaja. Vaan jos nyt mietimme mitä ihmisviha on, niin ei se ole heille todellakaan tyypillistä. Sadisimi voi olla, mutta se ei ole yhtä kuin ihmisviha. Väkivaltaisuus ei ole yhtä kuin ihmisviha ja sillä radalla. Yleensä ihmisvihaajat ovat säälittäviä pikku mulkkuja, joista ei ole kiusaajiksi. Mikä on ainoa heidän mulkkuuttaan vähentävä piirre. Useimmiten he ovat ottaneet turpaana ja olleet psyykkisenkin kiusaamisen kohteena ihan kunnolla ja heidän paska mielensä on kehittänyt kovin happamia tunteita koko ihmisrotua kohtaan. Osa ihmisvihaajista tosin on jotain hippejä, jotka katsoo Avataria masturboiden.

        Minun kohtaamat ihmisvihaajat ovat olleet sellaisia, että ne ovat vihanneet kaikkea sitä, mitä itse ei ole, eli käytännössä vihanneet kaikkia ihmisiä, ketkä ei ole niin, kuin hän. Näitä on myös naisissa aika paljon, koska tuollainen ajattelu voi jotenkin sulautua naisellisuuteen.
        Yksi tapaus ajatteli kutakuinkin niin, että kaikki, jotka ei kuuntele Kari Tapioo, pitäis tappaa, miehellä älykkyysosamäärä noin 150, mitä ei uskoisi.


    • täysin nolla

      Kelpaako kiusatulle naiselle ruma mies? Veikkaan et ei kelpaa.

      • ap

        Riippuu siitä millalailla on ruma, ja onko muuta tarjottavaa kuin rumuus.


    • ap

      Minusta muuten tuntuu että jotenkin vois olla turvallista olla sellaisen miehen kanssa jolla olis itselläänkin itsetunto-ongelmia (siis suoria sellaisia, ei sellaisia että pitää esittää ja olla kovista). Tosin se että mä olen epävarma, edellyttää sitä että miehen pitäis pystyä tekemään aloite (vaikka netissä). Miehen pitäisi myös kyetä keskittymään minuun tutustumiseen enemmän kuin sen miettimiseen haluanko mä olla hänen kanssaan vai en, tai sen miettimiseen miten rumia horoperseitä kaikki naiset on...

      • YTM

        Ei kannata. Itsetunto-ongelmaiset miehet ovat yleensä naisvihaajia ja sairaalloisen mustasukkaisia (kuten tältä palstalta huomaa) joten riski perheväkivallan tai muun alistamisen uhriksi joutumiselle on suuri - ja jos oma itsetunto on huono niin tilanteesta voi olla vaikea päästä pois.


      • sillitrooli

        Naisten horoperseisyyden miettiminen on sivuoire siitä, että mies jää kokonaan ilman naista, tai jos mies saa naisen, niin sellaisen, jota se horoperse kuvaa kohtuullisen hyvin ( eli joka pettää miestä reteämpien pahismiesten kanssa).

        Itse en ainakaan ole pahemmin haukkunut naisten ulkonäköä täällä. Esim. tykkään ns löllöpyllyistä, eli treenaamattomasta, löysästä, mutta ei kuitenkaan liian läskistä pyllystä naisella. Vähän veikkaan, että aika moni "rumia naisia" ankarasti haukkuva mieskin ottaisi mieluiten ihan tavallisen näköisen naisen. :)


      • tatewtwt
        YTM kirjoitti:

        Ei kannata. Itsetunto-ongelmaiset miehet ovat yleensä naisvihaajia ja sairaalloisen mustasukkaisia (kuten tältä palstalta huomaa) joten riski perheväkivallan tai muun alistamisen uhriksi joutumiselle on suuri - ja jos oma itsetunto on huono niin tilanteesta voi olla vaikea päästä pois.

        Paskapuhetta.


      • YTN
        YTM kirjoitti:

        Ei kannata. Itsetunto-ongelmaiset miehet ovat yleensä naisvihaajia ja sairaalloisen mustasukkaisia (kuten tältä palstalta huomaa) joten riski perheväkivallan tai muun alistamisen uhriksi joutumiselle on suuri - ja jos oma itsetunto on huono niin tilanteesta voi olla vaikea päästä pois.

        Todellakin totta. Naisviha alkaa lopulta kuitenkin kohdistua myös siihen tyttöystävään/vaimoon. Pian entinen kiusattu nainen saattaakin löytää itsensä tilanteesta, jossa oma mies on se pahin kiusaaja ja samalla ainoa jäljellä oleva sosiaalinenkontakti, kun mustasukkaisuudella, kiukuttelulla ja uhkailulla mies on saanut luopumaan muista...


      • mistä näitä tulee
        YTN kirjoitti:

        Todellakin totta. Naisviha alkaa lopulta kuitenkin kohdistua myös siihen tyttöystävään/vaimoon. Pian entinen kiusattu nainen saattaakin löytää itsensä tilanteesta, jossa oma mies on se pahin kiusaaja ja samalla ainoa jäljellä oleva sosiaalinenkontakti, kun mustasukkaisuudella, kiukuttelulla ja uhkailulla mies on saanut luopumaan muista...

        YTN on naista teeskentelevä mies. Innokkuus mustamaalaamiseen on sitä luokkaa. Muistanpa erään vastaavan tapauksen tässä ei niin kovin kauan sitten.


      • YTN
        mistä näitä tulee kirjoitti:

        YTN on naista teeskentelevä mies. Innokkuus mustamaalaamiseen on sitä luokkaa. Muistanpa erään vastaavan tapauksen tässä ei niin kovin kauan sitten.

        Ei sillä oo väliä onko mies vai nainen, kun on kuitenki oikeassa. ;)


      • Tehdäänpä aloite: olisiko sinusta kirjoittelemaan sähköpostia entisen kiusatun kanssa? Niin, ja mikä on ikäsi?
        Periaatteessa hölmöä tehdä aloite näin, kun sinusta ei ole muuta tietoa, kuin että haet huomiota kiusatuksitulemisellasi(mikä voi olla sepitettä) netissä.


      • ap
        dazu kirjoitti:

        Tehdäänpä aloite: olisiko sinusta kirjoittelemaan sähköpostia entisen kiusatun kanssa? Niin, ja mikä on ikäsi?
        Periaatteessa hölmöä tehdä aloite näin, kun sinusta ei ole muuta tietoa, kuin että haet huomiota kiusatuksitulemisellasi(mikä voi olla sepitettä) netissä.

        No mä en kuitenkaan tämän viestiketjun pohjalta halua lähteä viestittelemään, treffit-puolella on profiili johon toivon eksyvän sellaisia miehiä joiden kanssa voisin miettiä jonkinlaista yhteistä tulevaisuutta.
        Lähinnä tämä keskustelunaloitus oli itsesäälin purkaus johon tulleita/tulevia vastauksia on kyllä ollu ihan mielenkiintoista seurata ja miettiä...


      • ap kirjoitti:

        No mä en kuitenkaan tämän viestiketjun pohjalta halua lähteä viestittelemään, treffit-puolella on profiili johon toivon eksyvän sellaisia miehiä joiden kanssa voisin miettiä jonkinlaista yhteistä tulevaisuutta.
        Lähinnä tämä keskustelunaloitus oli itsesäälin purkaus johon tulleita/tulevia vastauksia on kyllä ollu ihan mielenkiintoista seurata ja miettiä...

        Eikö se olisi kuitenkin ihan jännä aloittaa suhde tämän ketjun pohjalta, sellainen säälisuhde, missä voivottelisin sitten, että "älä huoli, kyllä sinä syliä saat tänäänkin, unohda jo ne huonot kokemukset, nyt olet tärkeä"?


    • Mies1985

      Jonkun pitäisi kertoa sinulle vähän miehistä.

      • ap

        No mikset ite kerro?


    • rumamies

      Silloin akoinaan kun menijn 7 luokalle yläasteelle niin mua alettiin heti kiusata. Noh, mä sit hakkasin sen yhen vit.tuilijan ihan kunnolla koulun jälkeen. Ei se pystynyt käymään koulua 3 viikkoon ja tais vaihtaa kouluakin sit vielä. Sen jälkeen pojat pelkäsi mua ja tytöt tykkäs. Mua kiusattiin sen takia kun olin isompi ja voimakkaampi kuin muut. Olin parempi urheilija kuin muut pojat vähän joka lajissa. Kuulan työnnössä työnsin varmaan 5 metrii enemmän kuin muut. Voitin kaikkii mitaleita ja lusikoita kilpailuista mut en mä tyttöystävää koskaan saanut.

    • asdjvkcoriawopi

      Riippuu ihan siitä, riittääkö troolari vai pitääkö miehittää harppuunat...

    • ap

      Nyt on vissiin tultu siihen lopputulokseen että kaiki kiusatut ja kaikki joilla on huono itsetunto, ovat luonnevikaisia kusipäitä. Mä ainakin vihaan ihmisiä ja haluaisin tappaa niitä siksi että mua on kiusattu niin saatanan paljon. Niin pahasti pilalle minut on kiusattu että joudun lopettamaan opiskelun sen takia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      1990
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1189
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      953
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      946
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe