Vilpitön kysymys

mieleipiteitä

Lähtisittekö 31vuotiaan matkaan ? Molemmat sinkkuja, samat harrastukset siellä tavattu ja synkkaa hyvin , rohkenenko kysyä treffeille

15

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova-mumma

Kumpi sinä olet?
      En lähtisi itseäni puolta nuoremman mukaan, jos on tarkoitus olla muullakin kuin kaveriperiaatteella.

• aaaaaaaaaaasssssssss

mies olen

• mummattaa
        aaaaaaaaaaasssssssss kirjoitti:

mies olen

Niin, siis oletko 3- vai 6-kymppinen mies?

• asddddddddddddddddds
        mummattaa kirjoitti:

Niin, siis oletko 3- vai 6-kymppinen mies?

kolmikymppinen mies

• Luru

Jos et itse osaa päättää asiaa, ei sitten kukaan muukaan osaa sitä tehdä. Oletko henkilö joka ei osaa päättää omista asioistaan? Huono juttu.

• pressan tapaan?

Sale lähti, mutta miten olis ollut toisinpäin?

• ...

Tottakai!

Jos vaan emännällä asiallinen ammatti ja varma työpaikka. Hitto, toimeentulo turvattu yli kolmeksi kymmeneksi vuodeksi etiäpäin.

=DW=

• ?+

Mikä sen takaa?

Takuutodistus?

• avoimena filiksille

Miksi ei, nuori vetreä kesäkolli voisi olla tosi kiva :D

• kylpä.

Totta puhut!
      Olishan se komiampi, kuin
      tuo hampaaton keinustuolissa.

• eppälijä

No enpä lähtis ainakaan vakavissani, ellei ole tavallista kehittyneemmästä yksilöstä kysymys tämän 31:n kohdalla.

• meeriamanda

Vilpitön vastaua: En.

• ei lasten kanssa mar

jaan,,,,

VILPITÖN VASTAUS !

EN LÄHTIS MUKAAN !

• Oikeita vastauksia saa harvoin kysymättä, eikä sellaista voi koskaan saada muilta kysymällä, kun asia koskee yhden ainoan ihmisen omaa henkilökohtaista näkemystä.

Kun olen lähdössä matkoille tai retkille kaverin tai kavereiden kanssa, en mieti ikäkysymyksiä. Treffit on toinen juttu. Tuskin lähtisin, jos ikäero olisi 30 vuotta tai enemmän. - Vaan eihän sitä koskaan tiedä.;))

Vapaat ihmiset voivat minun puolestani toimia ihan niin kuin itse haluavat. Aloittajan asemassa esittäisin luultavasti kysymykseni suoraan kiinnostuksen kohteelle. Muuten asia saattaa jäädä vaivaamaan ja mieli saattaa ryhtyä jossittelemaan joskus myöhemmin. Sellaisia tarinoita olen saanut kuulla kyllästymiseen asti. Jos olisin silloin... elämä olisi...

Kun uskaltaa elää, ei tarvitse tyytyä unelmoimaan, ja parhaimmillaan unelmista saattaa tulla totta!

• Heh, jos tuon ikäluokan naisihminen tulee miulle tyrkyttäytymään, on satavarmasti ammattilainen.

Ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1066
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      345
      1046
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      56
      731
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      98
      666
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    9. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      618
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe