Lähtisittekö 31vuotiaan matkaan ? Molemmat sinkkuja, samat harrastukset siellä tavattu ja synkkaa hyvin , rohkenenko kysyä treffeille
Vilpitön kysymys
15
196
Vastaukset
- kova-mumma
Kumpi sinä olet?
En lähtisi itseäni puolta nuoremman mukaan, jos on tarkoitus olla muullakin kuin kaveriperiaatteella.- aaaaaaaaaaasssssssss
mies olen
- mummattaa
aaaaaaaaaaasssssssss kirjoitti:
mies olen
Niin, siis oletko 3- vai 6-kymppinen mies?
- asddddddddddddddddds
mummattaa kirjoitti:
Niin, siis oletko 3- vai 6-kymppinen mies?
kolmikymppinen mies
- Luru
Jos et itse osaa päättää asiaa, ei sitten kukaan muukaan osaa sitä tehdä. Oletko henkilö joka ei osaa päättää omista asioistaan? Huono juttu.
- pressan tapaan?
Sale lähti, mutta miten olis ollut toisinpäin?
- ...
Tottakai!
Jos vaan emännällä asiallinen ammatti ja varma työpaikka. Hitto, toimeentulo turvattu yli kolmeksi kymmeneksi vuodeksi etiäpäin.
=DW=- ?+
Mikä sen takaa?
Takuutodistus?
- avoimena filiksille
Miksi ei, nuori vetreä kesäkolli voisi olla tosi kiva :D
- kylpä.
Totta puhut!
Olishan se komiampi, kuin
tuo hampaaton keinustuolissa. - eppälijä
No enpä lähtis ainakaan vakavissani, ellei ole tavallista kehittyneemmästä yksilöstä kysymys tämän 31:n kohdalla.
- meeriamanda
Vilpitön vastaua: En.
- ei lasten kanssa mar
jaan,,,,
VILPITÖN VASTAUS !
EN LÄHTIS MUKAAN ! Oikeita vastauksia saa harvoin kysymättä, eikä sellaista voi koskaan saada muilta kysymällä, kun asia koskee yhden ainoan ihmisen omaa henkilökohtaista näkemystä.
Kun olen lähdössä matkoille tai retkille kaverin tai kavereiden kanssa, en mieti ikäkysymyksiä. Treffit on toinen juttu. Tuskin lähtisin, jos ikäero olisi 30 vuotta tai enemmän. - Vaan eihän sitä koskaan tiedä.;))
Vapaat ihmiset voivat minun puolestani toimia ihan niin kuin itse haluavat. Aloittajan asemassa esittäisin luultavasti kysymykseni suoraan kiinnostuksen kohteelle. Muuten asia saattaa jäädä vaivaamaan ja mieli saattaa ryhtyä jossittelemaan joskus myöhemmin. Sellaisia tarinoita olen saanut kuulla kyllästymiseen asti. Jos olisin silloin... elämä olisi...
Kun uskaltaa elää, ei tarvitse tyytyä unelmoimaan, ja parhaimmillaan unelmista saattaa tulla totta!Heh, jos tuon ikäluokan naisihminen tulee miulle tyrkyttäytymään, on satavarmasti ammattilainen.
Ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641066
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3451046- 61832
- 56731
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k98666Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
- 68620
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14618- 57600