Olemmeko me geenimanipulaation tulosta?

dna splicing

Olemmeko ihmisinä vain jonkun toisen rodun geenimanipulaatiotuote ?

42

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkä orjakansa

Kyllä olemme. Ihmisen kehityksessä on ihmeellisen nopeita harppauksia. "Normaalisti" ko. kehitys olisi vienyt huomattavasti pidemmän ajan.

• Väkikansa.

Meillä on tietääkseni kosketus Pyhään Henkeen, mitä meidän tehneillä liskoaivoilla ei ole.

• Kyllä te olette.

Toisen rodun geenimanipulaatiota? Kyllä. Suomessa asuu jo paljon mulatteja.

• teemme nyt hurjan

• UN EU CCCP 666

"Ihmisen kehityksessä on ihmeellisen nopeita harppauksia. "Normaalisti" ko. kehitys olisi vienyt huomattavasti pidemmän ajan."
        --
        -Nyt on teoria jossa väitetään että ihmisrodun kehitystä voidaan edistää symboleilla, jotka kai vaikuttaisi jotenkin ihmisissä.

https://en.wikipedia.org/wiki/Up_from_Dragons

• Revi siitä
        UN EU CCCP 666 kirjoitti:

"Ihmisen kehityksessä on ihmeellisen nopeita harppauksia. "Normaalisti" ko. kehitys olisi vienyt huomattavasti pidemmän ajan."
        --
        -Nyt on teoria jossa väitetään että ihmisrodun kehitystä voidaan edistää symboleilla, jotka kai vaikuttaisi jotenkin ihmisissä.

https://en.wikipedia.org/wiki/Up_from_Dragons

Väärä kohderyhmä. Täällä kovin symboli tässä ajassa on pallogrilli ja kalja.

• Liittyy tähän?
        Revi siitä kirjoitti:

Allaolevalla sivustolla todetaan että

Ihmiset on Jumalia joilla on muistinmenetys omasta jumaluudestaan.

http://www.2012.com.au/Site.A.html

• Hurja Juttu.

• Ajallinen Jumala
        Hurja Juttu. kirjoitti:

Eli mitään ajatonta jumalaa ei siis ole olemassa.

On Olemassa.

• mutta mitä se aiheut
        teemme nyt hurjan kirjoitti:

ketjujen yhdistämisen, ja kysymme mikroalto-ketjusta että voidaanko ko. aivostonosa herkistää ja ärsyttää mikroaaltosäteilyllä, tai jollain muulla säteilyllä?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmiaivoteoria
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10244207
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10764566

taa, niin olen kuolemassa ainakin muutamaan eri syöpään ja joidenkin sisäelinten pettämiseen, mutta kun kerran Kaikki On Ajatonta, niin en voi kuolla ja siksi Olen Elossa.

• Liittyy tähän?
        Revi siitä kirjoitti:

Allaolevalla sivustolla todetaan että

Ihmiset on Jumalia joilla on muistinmenetys omasta jumaluudestaan.

http://www.2012.com.au/Site.A.html

• Ihmissusi

Voin suureksi iloksi kertoa että te ns. tavalliset ihmiset olette Ihmissusien karjaa. Ihmissudet ovat vaeltaneet maapallolla aikojen alusta saakka ja aika on pian meidän. Kunhan aika on kypsä, ihmiset suljetaan häkkikanaloita muistuttaville leireille Ihmissusien leikkikaluiksi, Vladimir Putin ottaa miehistöineen vallan ja Ihmissusi voi jälleen ulvoa vapaasti kuuta, kuin on ennenkin tehnyt. Tällä kertaa vapaasti.

Ihmissutta ette kiinni saa, koska ettehän te sellaista pysty edes näkemään, vaikka teidän edessänne seisoisi sellainen. Karvat kasvavat sisäänpäin.

• liskoaivoja,,,

ei teitä Susiksi kuulu kutsua.

• Sattumako
    • ei yhteyttä,,,

Satanistien pateettinen loitsumisyritys, ei nappaa! Kyllä te parempaankin pystytte!

• Selvännäkijä.

Ei olla minkään toisen rodun manipulaatioita, mutta nykyään tiedemiehet yrittävät kehittää sellaista ihmisrotua mikä on vahva ja tulee toimeen vähällä ravinnolla.

• Näin tulee käymään.

Jos se onnistuu näistä tulee ensiksi supersotilaita. Lopuksi taistelevat siitä että ihmisrotu jää edes eloon. Tulee uusi laji mikä syrjättää homo sapienssin maapallolla.

• ei tule käymään
        Näin tulee käymään. kirjoitti:

Jos se onnistuu näistä tulee ensiksi supersotilaita. Lopuksi taistelevat siitä että ihmisrotu jää edes eloon. Tulee uusi laji mikä syrjättää homo sapienssin maapallolla.

vaikka te virheellisiksi tehdyt geenimanipuloidut "ihmiset" niin luulisittekin. Täällä on vain yksi oikea heimo ja se on . . .

• mielikuvitusbisnestä
        ei tule käymään kirjoitti:

vaikka te virheellisiksi tehdyt geenimanipuloidut "ihmiset" niin luulisittekin. Täällä on vain yksi oikea heimo ja se on . . .

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Teinit uskovat satuolentoihin.

• Noinkohan?
        mielikuvitusbisnestä kirjoitti:

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Teinit uskovat satuolentoihin.

Mikäs mielikuvitusbisnes se EUssa kataisella on menossa`` Kun olen 3 kertaa tähän vastannut ja aina viesti katoaa...

Satuolennotko vie viestit?

• Mielikuvitusta.
        Noinkohan? kirjoitti:

Mikäs mielikuvitusbisnes se EUssa kataisella on menossa`` Kun olen 3 kertaa tähän vastannut ja aina viesti katoaa...

Satuolennotko vie viestit?

Helvetin satuolentoja ei ole, joten eiköhän se Jyrki ihan Itse keksi sen agendan.. No ehkä ei aivan, mutta nyt olen eri puolella. Olen Kansan puolella ja tänne luvattiin jo rauha. Vai miten te nyt taas kusetitte ?

• tul mieleen smurffit
        Mielikuvitusta. kirjoitti:

Helvetin satuolentoja ei ole, joten eiköhän se Jyrki ihan Itse keksi sen agendan.. No ehkä ei aivan, mutta nyt olen eri puolella. Olen Kansan puolella ja tänne luvattiin jo rauha. Vai miten te nyt taas kusetitte ?

tosta leskisen laulusta. Ne on Lyrae/Sirius/Draco- hahmoja? JOs tässä nyt massamedian käytöstä puhutaan- muten lapsille suunnatut on avainasemassa, kuten ennenkin esim nuorisomusiikki, jne. luodan seuraava sukupolvea tiettyihin asenteisiin, jne. - Smurffit muuten sattumako että sini-valkoisia- viitaus Suomeen? Suomi on Lytae-Sirius-Draco-rodunjalostuskohdemaa?

Tää vaan tällasta ajatushumppaa.

• tul mieleen smurffit
        Mielikuvitusta. kirjoitti:

tosta leskisen laulusta. Ne on Lyrae/Sirius/Draco- hahmoja? JOs tässä nyt massamedian käytöstä puhutaan- muten lapsille suunnatut on avainasemassa, kuten ennenkin esim nuorisomusiikki, jne. luodan seuraava sukupolvea tiettyihin asenteisiin, jne. - Smurffit muuten sattumako että sini-valkoisia- viitaus Suomeen? Suomi on Lytae-Sirius-Draco-rodunjalostuskohdemaa?

Tää vaan tällasta ajatushumppaa.

• Ufoja näkyy

ET on terraformannut maan ja geenimanipuloinut ihmisen.

• Hello Goodbye

Ihmisrotu on lihaa ja verta, luita verisuonia ym pehmeitä sisälmyksiä, aivomakkaraa. Tulee katoamaan ydinsäteilyn ja muiden saasteiden, sekä auringonvoiman lisääntyessä, otsonikerroksen ohentuessa.

Ihmiskunta on katova kansa. Näkis vaan sen "pyhän hengen" josta joku tuolla veisaa.

Ne vielä leikkivät, joilla on kalliita leluja, mutteivät nekään enää kauaa. Ei tarvitse olla ennustaja tämän sanoakseen.

• HalliburtonHollywood

Vatikaani FED imperiumi Blackwater ISS Rockefeller euro EU YK , vai?

• mielikuvitusbisnestä

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Lapset uskovat satuihin.

• Sä et taida tarvita

sitä Joukookaan tyhmyyteen.

Luulisi noista linkeistä löytyvän muutakin sanottava. Kommenttisi viittaa vain siihen että haluat leimata asian ja ohittaa tieteelliset FAKTAT - tai siis saada muutkin ohittamaan asian epätotena.

Oletko oikeasti tuota mieltä, vai vaan poliittisuuden takia?

• Saatanan Syömä

Niin tämä tuntuu olevan. Olen joku teidän illuminatsien mikroaalloin hallittu nukke, muka maailmanrauha ja antaisin jumalien jäädä tänne. Luuletteko että olen tyhmä ? tai niin sitähän minä olen.

kapitalismi on paavista.

• Jumalan Suunnitelma.

Ilman Heitä (jehovat) meitä ei olisi.

• Ilman .

olisitte VAPAITA!

• Aika ei ole olemassa

Aikaa ei ole olemassa.

Ihmiset vain luulee että aika on olemassa?

• vain jos kokoomus

tienaa sillä

• df sdfj

xcv sdfghj

• df sdfj

xcv sdfghj

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      166
      6230
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      81
      5455
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4385
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      77
      3773
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      61
      3462
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3050
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2357
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2109
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2075
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1793
    Aihe