LIIAN MONI KÄÄNTÄÄ SELKÄNSÄ

Tämä on ikävä asia, mutta liian moni kääntää selkänsä Jeesukselle, vaikka Jeesus
on hänenkin puolesta kuollut ristillä.

Kaikille ihmisille, Jeesuksella olisi antaa kokonainen uusi elämä, joka alkaa jo täällä
maan päällä jatkuen ikuisuuteen, onnelliseen paratiisielämään; ja tuollaiseen
Jeesus on ihmisen tarkoittanut.

Eikä Jeesus anna pelkkää elämään, ei! Vaan myös kaikki elementit elämään, ettei
Jeesuksen oman tarvitse tyhjää elämää elää, varsinkin kun pääsee kuoleman jälkeen
paratiisielämää viettämään.

Jeesus kyllä kutsuu jokaista ihmistä, mutta niinkuin tuli sanottua, aivan liian moni
kääntää lopullisesti hänelle selkänsä, ja se suuri suru on Jeesukselle.
Tuollaisen ihmisen kohdalla Jeesuksen ristinkuolema menee hukkaan, ja hän...
ikävä kyllä joutuu viettämään ikuisuutta tulijärvessä.

Ei kai kukaan teistä, joka lukee tämän lyhyen tekstin käännä selkäänsä Jeesukselle?
Ei kai?

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota aivot käyttöön

      Hölmö; ei kukaan eikä mikään voi kuolla toisten puolesta.

      Jos se mielestäsi on mahdollista, niin koetapa vaikka kuolla Suomen presidentin puolesta.

      • -tämä tästä-

        Muistui mieleeni, että USA:n presidentti Reagania ammuttaessa yksi hänen lähimmistä miehistä heittäytyi presitentin ja ampujan väliin saaden luodin päähänsä.

        Jos olet käynyt armeijan niin lupasit valalla suojella Suomea, sen kansaa ja laillisia johtajia, kuolemaan saakka. Kierrä hautausmaita ja katso kuinka monet uhrasivat henkensä Suomen puolesta.

        Jeesuksen uhri puolestamme oli tosin verrattomasti suurempi.


      • Ota aivot käyttöön
        -tämä tästä- kirjoitti:

        Muistui mieleeni, että USA:n presidentti Reagania ammuttaessa yksi hänen lähimmistä miehistä heittäytyi presitentin ja ampujan väliin saaden luodin päähänsä.

        Jos olet käynyt armeijan niin lupasit valalla suojella Suomea, sen kansaa ja laillisia johtajia, kuolemaan saakka. Kierrä hautausmaita ja katso kuinka monet uhrasivat henkensä Suomen puolesta.

        Jeesuksen uhri puolestamme oli tosin verrattomasti suurempi.

        Otapa sinäkin ne aivot käyttöösi, jos sinulla sellaiset on.

        Se että joku Jumalaksi väitetty essealais-pappi tapetaan ristillä, ei taatusti vaikuta sinun eikä kenenkään muunkaan elämään yhtään mitään.


        Miksi Jeesuksen muuten piti tapattaa itsensä? Kuka sitä vaati/halusi?


      • -tämä tästä-
        Ota aivot käyttöön kirjoitti:

        Otapa sinäkin ne aivot käyttöösi, jos sinulla sellaiset on.

        Se että joku Jumalaksi väitetty essealais-pappi tapetaan ristillä, ei taatusti vaikuta sinun eikä kenenkään muunkaan elämään yhtään mitään.


        Miksi Jeesuksen muuten piti tapattaa itsensä? Kuka sitä vaati/halusi?

        >>>Se että joku Jumalaksi väitetty essealais-pappi tapetaan ristillä, ei taatusti vaikuta sinun eikä kenenkään muunkaan elämään yhtään mitään>>>

        Kyllä vaikuttaa. Uskoin Jeesukseen ja sain häneltä syntini anteeksi. Vapauduin huumeista ja homouden harjoittamisesta ja olen nyt onnellinen aviomies ja isä.

        Sinäkin vapaudut elämään, kun uskot Jeesukseen. Rukoilen, että Jeesus vaikuttaa sinussa synnintunnon ja kääntymisen hänen puoleensa. Miksi kuolisit synteihisi kun Jeesus haluaa antaa ne anteeksi ja vapauttaa sinut.


      • -tämä tästä- kirjoitti:

        >>>Se että joku Jumalaksi väitetty essealais-pappi tapetaan ristillä, ei taatusti vaikuta sinun eikä kenenkään muunkaan elämään yhtään mitään>>>

        Kyllä vaikuttaa. Uskoin Jeesukseen ja sain häneltä syntini anteeksi. Vapauduin huumeista ja homouden harjoittamisesta ja olen nyt onnellinen aviomies ja isä.

        Sinäkin vapaudut elämään, kun uskot Jeesukseen. Rukoilen, että Jeesus vaikuttaa sinussa synnintunnon ja kääntymisen hänen puoleensa. Miksi kuolisit synteihisi kun Jeesus haluaa antaa ne anteeksi ja vapauttaa sinut.

        Aivan oikein! Jeesus ei pelkästään kuollut syntiemme puolesta, vaan hänen nimessään on VOIMA!

        Ja kylläpä Jeesus kuoli meidän pahain tekojemme puolesta; ei kukaan muu olisi
        voinut sitä tehdä, mutta Jeesuspa on Jumala, ja hän eli elämänsä tekemättä
        pahaa-ei rikkonut sääntöjä ja lakeja, jotka hän itse oli Vanhaan Testamenttiin
        antanut.

        Joten koska Jeesus ei rikkonut antamiaan sääntöjä ja lakeja, oli hän viaton
        uhrikaritsa meidän pahojen tekojen sovittamiseksi Isä Jumalan silmissä.

        Näin ollen Isä Jumalans ilmissä jokainen joka ottaa Jeesuksen vastaan omaksi
        Vapahtajakseen on vailla syntiä vaikka on syntiä tehnyt-syntejä ei enää lueta
        Jeesuksen opetuslapselle.


      • Pois taikauskot
        miikanaahum kirjoitti:

        Aivan oikein! Jeesus ei pelkästään kuollut syntiemme puolesta, vaan hänen nimessään on VOIMA!

        Ja kylläpä Jeesus kuoli meidän pahain tekojemme puolesta; ei kukaan muu olisi
        voinut sitä tehdä, mutta Jeesuspa on Jumala, ja hän eli elämänsä tekemättä
        pahaa-ei rikkonut sääntöjä ja lakeja, jotka hän itse oli Vanhaan Testamenttiin
        antanut.

        Joten koska Jeesus ei rikkonut antamiaan sääntöjä ja lakeja, oli hän viaton
        uhrikaritsa meidän pahojen tekojen sovittamiseksi Isä Jumalan silmissä.

        Näin ollen Isä Jumalans ilmissä jokainen joka ottaa Jeesuksen vastaan omaksi
        Vapahtajakseen on vailla syntiä vaikka on syntiä tehnyt-syntejä ei enää lueta
        Jeesuksen opetuslapselle.

        Ettekö te tajua, että elätte silkassa taikauskoisuudessa?

        Olette häpeäksi lähimmäisillenne ja koko ihmiskunnalle. Taikauskoisuuden olisi pitänyt meiltä Suomesakin hävitä ja ajat sitten, mutta taikauskoiset ihmiset ovat saaneet taikauskon juurtumaan niin syvälle, että sitä vieläkin paikoin esiintyy.

        On naurettavaa puhua "uhrikaritsoista" ja "sijaiskärsimyksestä". Se on osoitus mielenterveysongelmista (skitsofrenia).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe