Mites sinkkujen loppukesä sujuu?

Ok Man

Fiiliksiä, suunnitelmia, lomaa tai lomakohteita tiedossa?

Töitä olisi tiedossa lähinnä loppukesäksi, mutta viikonloppuisin pitäisi keksiä jotain.
Kysehän on lähinnä mielikuvituksesta.

Tuskin kirjoittelen palstalle enempää kun kesä ja elämä menee hukkaan Internetissä joten aurinkoisia kesäpäiviä vain kaikille!

Kaikille muille suosittelen että poistuvat palstalta välillä. Kesä ja elämä menee muuten nopeasti ohi ja hukkaan.

21

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryyppyrunkkukunkku

      Ryypäten ja runkaten tämä menee, kuten viime kesäkin.

    • irma49

      Muista pitää itsesi lutuisena!

      • Ok Man

        Käyn lämpimässä suihkussa ja pörrötän itseäni froteepyyhkeellä.
        Toisaalta vaihtoehdot usein miehellä ovat lutuisuus tai naiset. Molemmat kun eivät oikein sovi yhteen jos meinaa suhteen syntyvän.


      • irma49
        Ok Man kirjoitti:

        Käyn lämpimässä suihkussa ja pörrötän itseäni froteepyyhkeellä.
        Toisaalta vaihtoehdot usein miehellä ovat lutuisuus tai naiset. Molemmat kun eivät oikein sovi yhteen jos meinaa suhteen syntyvän.

        Pörrötetty suihkunraikas mies on naisten mieleen.


    • Jack Dempsey

      Sujuu kuten alkukesäkin, työssä.

    • Semmosia suunnitelmia on että jos tässä muuttaisi toiselle paikkakunnalle, kun opintopaikkakin varmistui hiljattain yliopistosta syksyksi (suoraan DI-tutkintoon).

      Ajattelin muuten ottaa nyt loppukesän siihen asti rennosti lomaillen.

    • You can do the math

      Työtön, kaveriton, naiseton...

    • Mies1985

      Olen perumassa ulkomaanreissua joten taidan säilyä poikana.

      Kesää on kyllä vielä puolet jäljellä.

      • ghkfk

        eikö sitä keskikesää juhlittu jo kauansitten? senki riipputissi


    • täysin nolla

      Täällä kotona se menee makoillessa. Uloshan ei ole syytä lähteä ellei ruoka lopu jääkaapista.

    • 9

      nähdään täällä syksyllä taas.

    • ...

      Bongailen pyyleviä pimuja.

      • nöösi_poika

        Itse bongailen nuoria naisia.


    • ,....,

      Menen rantsuun pilaamaan maisemia sitten kun kunnon helteet alkavat..

      nimim. "Kutsukaan paikalle Greenpeace, valkoinen valas on ajautunut rannalle"

      • sivusta-

        Käyt joskus rantsulla?
        Nyt se myytti kuun vetovoiman vaikutuksesta vuorovesiinkin on kumottu.


    • realismus

      Pöh - makaan parvekkeella lueskelemassa ja katson televisiosta elokuvia, toivon sateita koska silloin muitakin ketuttaa enkä ole yksin.

      • Kesämies12345

        Minä ainakin aion pysytellä mahdollisimman paljon ulkosalla ja ihmisten ilmoilla, eihän sitä tiedä vaikka sillä tavalla löytyisi seuraa syksyllekin.. Vähintääkin saa d-vitamiinia ja rusketuksen. Ei ne ainakaan kotoa tule hakemaan!


    • nöösi_poika

      Hiljaista on. Yksin vietellään kesää. Jotain "hauskaa" olisi kiva tehdä. Ehkä tänä vuonna vedessä. Ensi kesänä sitten ilmassa.

      Maalajit on loppuun koluttu.

    • tässäkö tämä nyt oli!?

      Tässä olis vielä vähän kesätöitä jäljellä ja sitten syksyllä opiskelu jatkuu.. sinkkuna..edelleen...
      :)

    • ,....,
    • Poksuko

      Loppukesä ? Eihän kesä ole vielä edes alkanut. Tämän viikon jälkeen lomille ja sitä hyvää on tiedossa 6 viikkoa yhtäsoittoa.

      Lomasta nauttii parhaiten, kun ei tee mitään lomasuunnitelmia ja aikatauluja. Lomalla rentoudutaan. Marjastuskautta odotellen, hyviä ulkoilukelejä, jne. Päivä kerrallaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe