Ottaa päähä tuo Tapio

Hitto!

Suomisen nännätys. -Nythännäää onnoo niinnäää-.
Menis puheopetukseen.

25

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei minnuu vaan ota yhtään!

• Hermo menee

Olen samaa mieltä.Täysin turha ukko ja tosi ärsyttävä esiintyjä on aina tuomassa itseään esille.Tosi tyhmiä kysymyksiä urheilioille.

• ...

Kuka on Tapio Suominen?

=DW=

• gghsseggg

Kysyitkö "piruuttasi" vai etkä muuten vaan osaa edes googlettaa?

• ...
        gghsseggg kirjoitti:

Kysyitkö "piruuttasi" vai etkä muuten vaan osaa edes googlettaa?

Tietämättömyyttäni.

Kokolailla tavallinen nimi, vähän kuin Timo Nieminen. Ton nimisiä ihmisiä voi suomessa olla satoja, ehkä tuhansia. Kuka niitä erottaa toisistaan..

Noin asiasta keskustellen. Mun nimellä jos laittaa googleen haun. Aikanaan mun saitti oli ensimmäinen, oli noita rankkauksia ja metadatoja. Kun lopetin saitin joskus kymmenen vuotta sitten, sen jälkeen mun nimellä ei löydy kerrassaan mitään, saman nimisiä hakutuloksia on ainakin pari sivullista, yksikään ei koske mua mitenkään.ne on muista, saman nimisistä ihmisistä suomessa.

Lukasin vähän tarkemmin ketjua. Pääsin käsitykseen, toi tyyppi ilmeisimmin joku Mertarannan tyylinen urheiluhuutaja jossain mediassa. Eipä paljoa kiinnosta. Jos nyt joskus saton kattomaan urheilua, katon urheilua. Jotain snookkeria tai jäätanssia tai golffia. Mutta mä silloin katon urheilua, en kuuntele selostajaa. Sama tuli muuten formuloissa. Hitto joku, mikä lie Kyllönen huusi kuin idiootti, eikä edes tiennyt mitä se huusi. Aloin laittamaan telkkarin äänettömälle, kun en jaksanut enää kuunnella. Tapahtumat näi ihan hyvin telkkarista ja dataa löytyi netistä. Ihan helppoa seurata, ilman tomppelin toimiitajan ääliömäisyyksiä.

Että siis kyse ei ollut piruilusta, mä en vaan tiennyt koko tyypistä mitään. Ja taitaapi olla, että eipä jatkossakaan kiinnosta tietää enenpää.

=DW=

• Nönnönnöö

Samaa mieltä. Rasittavaa nännätystä.

• hyvä toimittaja

Tapio Suominen on asiallinen ja mukava urheilutoimittaja, ja hänen artikulointinsa on aivan kelvollista ja kestää vertailun.

• !!!

• ???

• en tykkää

Tosi tympäsevää kuunnella sitä nännätystä, kumma kun mies ei ole opetellut puhumaan kunnolla, tuollaisessa ammatissa vielä kun on.

• Eroamaannnö

Ja/tai, että työnantajansa ei häntä ohjeista lopettamaan nännytyksiään tai suosittele eroamaan.

• urheilun ystävä

Minä pidän Tapio Suomisesta ja hänen urheiluselostuksistaan.
      Hän on yksi mukavimmista ja selkeäsanaisimmista toimittajista!

• nenätön.

Vähän sama kuin PMMP.
      Olen kurkkuani myöden täynnä
      sitä nasaalia nenälaulantaa, mut-
      ta hyvin moni rakastaa sitä.

• ,,,,,

Toivottavasti ei selosta mitään Lontoon kisoissa.Ärsyttävä henkilö joka tuon itseään aina esille.

• Grammatiikka

Joo, on todellä ärsyttävää tuo "nännätys": sanojen loppuun tulee aina ylimääräinen loppuäänne "xx heitti pitkän-nnä keihäskaaren-nnä".

Ääni on myös kovin takakireä ja monotoninen (paitsi noiden nännätysten kohdalla).

Eikö Yleisradio todellakaan kehtaa ohjata häntä puheterapeutille. Luulisi nyt esimiestenkin kuulevan tuon puhevian.

Ennen urheiluselostajatkin olivat virheetöntä suomea puhuvia (esim. Seppo Kannas, Anssi Kukkonen, Paavo Noponen ja kumppanit). No olihan meillä tietysti myös Juha Jokinen "kaksikymmentäkolmas" -sekoiluineen.

• Korvatulppa

Saan melkein sairauskohtauksen kun tuon nännätyksen kuulee televisiosta.

En tiedä millä tavoin Yleisradioon pääsee töihin - onko edes mitään koelukemisia.

• nännännää

Olet puskaillut ketjullisen urheiluselostajan mollaamista. Se on osoitus siitä että olet henkisesti häiriytynyt tyyppi ja sinun kannattaisi mennä lääkärille keskustelemaan ongelmastasi. Ongelmasi eivät ole mahdolliset tulevat sairauskohtauksesi, vaan tämä korviesi välissä jäytävä vakava ongelma. Voit saada siihen apua jos sitä ymmärrät vielä hakea.

• voi että!
      • -----

• yök

• leino 55555

Kaunis nainen...

• saikku oli liikaa

niin kaunis ettei taida olla muuta mielessä kuin kaljun korvarengasta käyttävän honottavan hippiäisen hyväksikäyttö julkisuuden portaita noustessa, ei väliä kenen päälle tallataan

• Perunat märäntyi

Olen aina luullut, että tuo Suominen ei ole lainkaan kiinnostunut naisista. Se korvis ja puhetapa muiden muassa.

• Kaikki ei voi kaikkia miellyttää. Enemmän kuitenkin ottaa päähän ihmisten persoonaan liittyvä arvostelu.
      Vaikken nyt mikään Suomis-fani ole, mutta ainakin hänen puheestaan saa selvää. Joskus kun on niinkin, että nupit oltava kaakkoon, jotta saa selvän myös lauseiden/sanojen lopusta. Monelle muulle toimittajalle olisi puheopetus tarpeellisempaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe