Miksi pitkille naisille huomautellaan baarissa?

hujoppiamatsooni

Olen 176cm pitkä ja toisinaan baarissa jos minulla on korkoa kengissä, tulee miehet huomauttelemaan pituudestani negatiiviseen sävyyn. Miksi naisen pituus saa aikaan tälläisen ilmiön?`Olen muutaman muunkin pitkän naisen kanssa keskustellut aiheesta ja heillä samoja kokemuksia.

71

1334

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskipitkänainen9090

      Koska yleisesti ottaen pitkät naiset eivät viehätä. Naiset itse luulevat, että pituus ja plussaa ja että pitkät huiskeat naismallit ovat kauniita. Eihän muotilehtien mallit ole kasvoistaankaan oikeasti kauniita, ne piirteet ja ruumiinrakenne vain sopii muotikuviin ja meikkeihin.

      Tosiasiassa suurin osa miehistä karsastaa pitkiä naisia, sillä se vaan saa naisen näyttämään niin korstolta ja kömpelöltä. Tietysti on myös se miehen oman pituuden kompleksi eli ego kärsii kun oma muija on pidempi ja näyttää itse vähemmän miehekkäältä.

      Sitten kun nainen on muutenkin tosi kaunis ja näyttävästi pukeutuva, hänet huomataan ensimmäisenä katukuvassa pituutensa ansiosta. Tämä ei siis tarkoita etteikö pitkät voisi olla kauniita ja viehättäviä. Mutta valitettavasti pituus ei ole (naisilla) mikään kauneusasia. Samalla tavalla joku voisi ihmetellä, miksi baarissa miehet kommentoivat negatiiviseen sävyyn hänen vesirajamekkojaan. Fakta vaan on se, että vaikka kuinka nainen(kaikki naiset keskenään) luulee, että lyhyt tyrkkybilemekko saa näyttään seksikkäältä, ulkopuolisten silmissä se on vain halpaa ja epätoivoista.

      • Keskipitkämies

        Ei pituus saa naista näyttämään korstolta ja kömpelöltä tai yhtään vähemmän naiselliselta. Tunnen monta todella siroa ja pieniluista pitkää naista, joilla pituus tulee pitkistä sääristä, ja selkä on lyhyt. He liikkuvatkin todella kauniisti ja ovat gasellimaisia. Tunnen myös monia lyhyitä ja keskimittaisia naisia, jotka on tosi pitkäselkäisiä ja harteikkaita, ja muistuttavat ruumiinrakenteeltaan miestä. Vain rinnat kertovat että kyseessä onkin nainen. Ruumiin mittasuhteet ne on, jotka tuohon miehekkyyteen/naisellisuuteen ja liikkumiseen vaikuttaa, ei pelkkä pituus. Myös vähän outo kommentti malleista, että muka kasvoiltaankaan eivät olisi kauniita! Lehtien kansikuviin valitaan kauniita ihmisiä, eli malleista, näyttelijöistä ja laulajista ne joilla on kaikista kauneimmat ja vetoavimmat kasvot, sillä ihmisen huomio, niin miesten kuin naistenkin kiinnittyy niihin lehtiin ja ne käy kaupaksi. Ja todella monet lyhyet ja keskimittaiset miehetkin haaveilevat malleista ja ylipäänsä pitkistä kaunottarista. Ne jotka negatiiviseen sävyyn kommentoivat, ovat niitä joilla on joku kompleksi oman itsensä kanssa. On se nyt outoa, jos mies ei tunne olevansa mies, jos nainen on pitempi! Taitaa olla sellaisella miehellä hukkapätkä housuissa.


      • 16

        Tässä ei nyt vastattu siihen, miksi naisille huomautellaan pituudesta. Kyllähän sitä voi omassa päässään ajatella mitä tahansa, mutta fiksu ihminen ei mene huomauttelemaan muille heidän ulkonäkönsä huonoista puolista.


      • vcxvcxvxcvcxvcx
        Keskipitkämies kirjoitti:

        Ei pituus saa naista näyttämään korstolta ja kömpelöltä tai yhtään vähemmän naiselliselta. Tunnen monta todella siroa ja pieniluista pitkää naista, joilla pituus tulee pitkistä sääristä, ja selkä on lyhyt. He liikkuvatkin todella kauniisti ja ovat gasellimaisia. Tunnen myös monia lyhyitä ja keskimittaisia naisia, jotka on tosi pitkäselkäisiä ja harteikkaita, ja muistuttavat ruumiinrakenteeltaan miestä. Vain rinnat kertovat että kyseessä onkin nainen. Ruumiin mittasuhteet ne on, jotka tuohon miehekkyyteen/naisellisuuteen ja liikkumiseen vaikuttaa, ei pelkkä pituus. Myös vähän outo kommentti malleista, että muka kasvoiltaankaan eivät olisi kauniita! Lehtien kansikuviin valitaan kauniita ihmisiä, eli malleista, näyttelijöistä ja laulajista ne joilla on kaikista kauneimmat ja vetoavimmat kasvot, sillä ihmisen huomio, niin miesten kuin naistenkin kiinnittyy niihin lehtiin ja ne käy kaupaksi. Ja todella monet lyhyet ja keskimittaiset miehetkin haaveilevat malleista ja ylipäänsä pitkistä kaunottarista. Ne jotka negatiiviseen sävyyn kommentoivat, ovat niitä joilla on joku kompleksi oman itsensä kanssa. On se nyt outoa, jos mies ei tunne olevansa mies, jos nainen on pitempi! Taitaa olla sellaisella miehellä hukkapätkä housuissa.

        Kyllä pituus saa naisen näyttämään epäseksikkäältä, vaikka olisivatkin muuten kauniita. Usein pitkät naiset eivät kyllä ole mitenkään gaselimaisia, vaan nimenomaan korstomaisia, vaikka ei nyt ehkä sanan ihan samassa merkityksessä kuin miehistä puhuttaessa.

        Toki tuohon vaikuttaa varmasti myös oma pituus. Itse olen 177cm pitkä ja itseäni pidemmät naiset eivät ole mielestäni naisellisia. Jos olisin 190cm pitkä niin saattaisin ehkä nähdä yli 180cm naisenkin söpönä, mutta tämän pituisena en näe.


      • Vanhaämmä158,5cm
        vcxvcxvxcvcxvcx kirjoitti:

        Kyllä pituus saa naisen näyttämään epäseksikkäältä, vaikka olisivatkin muuten kauniita. Usein pitkät naiset eivät kyllä ole mitenkään gaselimaisia, vaan nimenomaan korstomaisia, vaikka ei nyt ehkä sanan ihan samassa merkityksessä kuin miehistä puhuttaessa.

        Toki tuohon vaikuttaa varmasti myös oma pituus. Itse olen 177cm pitkä ja itseäni pidemmät naiset eivät ole mielestäni naisellisia. Jos olisin 190cm pitkä niin saattaisin ehkä nähdä yli 180cm naisenkin söpönä, mutta tämän pituisena en näe.

        No voi pientä poikaparkaa. On se nyt kumma, jos ei tunne itseään mieheksi pitkän naisen rinnalla. Silloin on jo jossain muualla vikaa, kuin naisen pituudessa. Makuja tietysti voi olla monenlaisia, mutta jos alkaa tuntua, että nainen ei ole nainen jos on pitkä tai mies ei ole mies, jos on itseään pitemmän naisen kanssa, niin se on voi, voi.. Omat tyttäreni ovat 175 ja 177 senttisiä ja kyllä ovat gasellimaisia ja kauniita. Olen niin tyytyväinen, että perivät isänsä suvun ruumiinrakenteen (pitkä, luonnostaan hoikka, siro, pitkät sääret, lyhyt selkä, kapeat hartiat, kapea pieni rintakehä) eikä minun -vanhan maalaisjuntturan kroppaa (pitkä selkä, iso vartalo, leveät hartiat, iso rintakehä, leveä littana perse, ja lyhyet paksut jalat, ja toki aivan helvetin valtavat jättitissit, ja mahaakin on aina ollut, jopa nuorena)! Kyllä se minä mamma olen, joka olen korsto jos joku, eikä kauniit tyttäreni.


      • Huoh.....

        "Koska yleisesti ottaen pitkät naiset eivät viehätä."

        Ja sinun kirjoituksesi oli sen lisäksi, että se oli asiaton, myös täysin turha, sillä kirjoitat aivan eri asiasta kuin mitä ap kysyi. Aloittaja ei kysynyt, pidätkö sinä pitkiä naisia viehättävänä vai et, vaan hän kysyi, miksi pitkille naisille tullaan HUOMAUTTELEMAAN baarissa. Se, että jonkun ulkonäkö ei jotakuta viehätä, ei ole mikään syy tulla huomauttelemaan ventovieraille ihmisille yhtään mitään. Pituudelleen kun ei kukaan voi mitään. Itse käyn baareissa ja aika monistakin ihmisistä löytäisi huomauteltavaa jos niikseen tulisi, mutta jo alkeellisimpiin käytöstapoihin kuuluu, että ihmisten ulkonäköä ei kommentoida eikä muita ihmisiä loukata. Tämä yleensä opetetaan jo lapsille, mutta joillekin opetus ei näköjään ole mennyt perille... Jos jokaiselle, jonka ulkonäkö ei maailmassa miellytä, menisi tämän tärkeän asian oikein henkilökohtaisesti kertomaan, niin siinäpä se elämä sitten menisikin...

        Miten paha olo sinulla oikein on? Kirjoituksesi perusteella suhtaudut niin negatiivisesti muihin ihmisiin ja erityisesti naisiin, että kehotan sinua hankkimaan apua ongelmiisi, joita sinulla ilmiselvästi on.


      • Pitkät sääret = nam

        Mallit on pitkiä, tai oikeammin pitkäsäärisiä siksi, että vaatteet näyttää sellaisen pitkäsäärisen, hoikan ja siron naisen päällä paremmalta kuin ns. tavallisen kropan omistavalla. Toinen syy tuohon pituuteen ja pitkäsäärisyyteen on myös se, että sellaiset naiset liikkuu paljon kauniimmin kuin lyhyet tai keskikokoiset, tai ylipäänsä sen normaalimman ruumiinrakenteen omaavat (pitkä ei ole aina pitkäsäärinen, vaikka yleensä on, mutta heissäkin on persejalkoja toisinaan). Pitkäsääristen kävely on elegantin ja kauniin näköistä, kun muut taas taapertaa ja pahimmillaan lyllertää. Ei tosiaankaan siis malleja voi sanoa kömpelön näköisiksi, tai korstoiksi. Se vesirajamekkokin on hoikan ja pitkäsäärisen naisen päällä kaunis ja tyylikäs, eikä suinkaan tyrkyn näköinen. Taas jollain paksureisisellä ja lyhytjalkaisella se näyttää juurikin halvalle, tyrkylle ja epätoivoiselle.


      • ...........
        vcxvcxvxcvcxvcx kirjoitti:

        Kyllä pituus saa naisen näyttämään epäseksikkäältä, vaikka olisivatkin muuten kauniita. Usein pitkät naiset eivät kyllä ole mitenkään gaselimaisia, vaan nimenomaan korstomaisia, vaikka ei nyt ehkä sanan ihan samassa merkityksessä kuin miehistä puhuttaessa.

        Toki tuohon vaikuttaa varmasti myös oma pituus. Itse olen 177cm pitkä ja itseäni pidemmät naiset eivät ole mielestäni naisellisia. Jos olisin 190cm pitkä niin saattaisin ehkä nähdä yli 180cm naisenkin söpönä, mutta tämän pituisena en näe.

        Eli oikeasti vastauksessasi pätee vain viimeisin kappale.

        Arvasin, että ongelma on oikeasti joidenkin lyhyiden miesten pienessä egossa eikä pitkien naisten "korstomaisuudessa", joka on täyttä potaskaa.


      • Juuri näin.
        ........... kirjoitti:

        Eli oikeasti vastauksessasi pätee vain viimeisin kappale.

        Arvasin, että ongelma on oikeasti joidenkin lyhyiden miesten pienessä egossa eikä pitkien naisten "korstomaisuudessa", joka on täyttä potaskaa.

        Olen samaa mieltä :)


      • vcxvcxvxvcx
        Vanhaämmä158,5cm kirjoitti:

        No voi pientä poikaparkaa. On se nyt kumma, jos ei tunne itseään mieheksi pitkän naisen rinnalla. Silloin on jo jossain muualla vikaa, kuin naisen pituudessa. Makuja tietysti voi olla monenlaisia, mutta jos alkaa tuntua, että nainen ei ole nainen jos on pitkä tai mies ei ole mies, jos on itseään pitemmän naisen kanssa, niin se on voi, voi.. Omat tyttäreni ovat 175 ja 177 senttisiä ja kyllä ovat gasellimaisia ja kauniita. Olen niin tyytyväinen, että perivät isänsä suvun ruumiinrakenteen (pitkä, luonnostaan hoikka, siro, pitkät sääret, lyhyt selkä, kapeat hartiat, kapea pieni rintakehä) eikä minun -vanhan maalaisjuntturan kroppaa (pitkä selkä, iso vartalo, leveät hartiat, iso rintakehä, leveä littana perse, ja lyhyet paksut jalat, ja toki aivan helvetin valtavat jättitissit, ja mahaakin on aina ollut, jopa nuorena)! Kyllä se minä mamma olen, joka olen korsto jos joku, eikä kauniit tyttäreni.

        Voit mennä lässyttämään lapsillesi, mutta älä ala minulle lässyttämään.

        Lue viestini uudestaan kun jäi ilmeisesti epäselväksi muutama asia.


      • vcxvcxvxcvxcvcx
        ........... kirjoitti:

        Eli oikeasti vastauksessasi pätee vain viimeisin kappale.

        Arvasin, että ongelma on oikeasti joidenkin lyhyiden miesten pienessä egossa eikä pitkien naisten "korstomaisuudessa", joka on täyttä potaskaa.

        Ai nytkö se on egosta kiinni mitä pitää kauniina ja mitä ei? Aika outo mielipide.


      • egolla selittyy
        vcxvcxvxcvxcvcx kirjoitti:

        Ai nytkö se on egosta kiinni mitä pitää kauniina ja mitä ei? Aika outo mielipide.

        Pitkät naiset korstomaisia? Osaatko edes perustella väitettäsi mitenkään tai antaa edes jonkun esimerkin pitkästä ja korstomaisesta naisesta? Mikä pituudessa tekee naisesta korstomaisen?

        Katso huippumalleja, jotka ovat järjestään pitkiä. Ovatko korstomaisia tai äijämäisiä? No eivät helvetissä.

        Ja mielipiteeseesi varmasti vaikuttaa oma alle miesten keskimitan oleva pituutesi. Mutta hyvä että ainakin edes jollain tasolla myönnät sen.


      • vcxvcxvxcvxvxc
        egolla selittyy kirjoitti:

        Pitkät naiset korstomaisia? Osaatko edes perustella väitettäsi mitenkään tai antaa edes jonkun esimerkin pitkästä ja korstomaisesta naisesta? Mikä pituudessa tekee naisesta korstomaisen?

        Katso huippumalleja, jotka ovat järjestään pitkiä. Ovatko korstomaisia tai äijämäisiä? No eivät helvetissä.

        Ja mielipiteeseesi varmasti vaikuttaa oma alle miesten keskimitan oleva pituutesi. Mutta hyvä että ainakin edes jollain tasolla myönnät sen.

        Jollain tasolla myönnän sen? Johan minä tuossa aika selkeällä suomenkielellä kerroin, että oma pituus varmasti vaikuttaa siihen mitä pitää ihanteellisena. Pitkät ihmiset vaan ovat korstomaisia ja aika harvoin nainen on pitkä ja hoikka, vaan on myös muuten esimerkiksi hieman paksummat jalat omaava ym. Pelkkä pituus riittää tekemään naisesta liian ison makuuni.

        Ikävää jos loukkaannut kun pituuttasi arvostellaan. Kannattaa koittaa parantaa itsetuntoa, jotta ei kaikesta tarvitse vetää hernettä nenäänsä.


      • --------------------
        vcxvcxvxcvxvxc kirjoitti:

        Jollain tasolla myönnän sen? Johan minä tuossa aika selkeällä suomenkielellä kerroin, että oma pituus varmasti vaikuttaa siihen mitä pitää ihanteellisena. Pitkät ihmiset vaan ovat korstomaisia ja aika harvoin nainen on pitkä ja hoikka, vaan on myös muuten esimerkiksi hieman paksummat jalat omaava ym. Pelkkä pituus riittää tekemään naisesta liian ison makuuni.

        Ikävää jos loukkaannut kun pituuttasi arvostellaan. Kannattaa koittaa parantaa itsetuntoa, jotta ei kaikesta tarvitse vetää hernettä nenäänsä.

        Niin, ja tuollaiset sinun mittaiset tampit on naisellisia ja neitimäisiä, eikä ollenkaan miehekkäitä. Kaikkein koomisimpia on ne lyhyet kääpiöt, jotka nostaa rautaa salilla, ja yrittää mukamas lihaksilla saada itseään isomman ja oikean miehen näköiseksi. Ei onnistu, ne on vaan koomisia. Näin se nyt vaan on.


      • 179cm..+korot päälle
        vcxvcxvxcvcxvcx kirjoitti:

        Kyllä pituus saa naisen näyttämään epäseksikkäältä, vaikka olisivatkin muuten kauniita. Usein pitkät naiset eivät kyllä ole mitenkään gaselimaisia, vaan nimenomaan korstomaisia, vaikka ei nyt ehkä sanan ihan samassa merkityksessä kuin miehistä puhuttaessa.

        Toki tuohon vaikuttaa varmasti myös oma pituus. Itse olen 177cm pitkä ja itseäni pidemmät naiset eivät ole mielestäni naisellisia. Jos olisin 190cm pitkä niin saattaisin ehkä nähdä yli 180cm naisenkin söpönä, mutta tämän pituisena en näe.

        Lyhyt mies..


      • 1111111anonymouss
        Pitkät sääret = nam kirjoitti:

        Mallit on pitkiä, tai oikeammin pitkäsäärisiä siksi, että vaatteet näyttää sellaisen pitkäsäärisen, hoikan ja siron naisen päällä paremmalta kuin ns. tavallisen kropan omistavalla. Toinen syy tuohon pituuteen ja pitkäsäärisyyteen on myös se, että sellaiset naiset liikkuu paljon kauniimmin kuin lyhyet tai keskikokoiset, tai ylipäänsä sen normaalimman ruumiinrakenteen omaavat (pitkä ei ole aina pitkäsäärinen, vaikka yleensä on, mutta heissäkin on persejalkoja toisinaan). Pitkäsääristen kävely on elegantin ja kauniin näköistä, kun muut taas taapertaa ja pahimmillaan lyllertää. Ei tosiaankaan siis malleja voi sanoa kömpelön näköisiksi, tai korstoiksi. Se vesirajamekkokin on hoikan ja pitkäsäärisen naisen päällä kaunis ja tyylikäs, eikä suinkaan tyrkyn näköinen. Taas jollain paksureisisellä ja lyhytjalkaisella se näyttää juurikin halvalle, tyrkylle ja epätoivoiselle.

        "Ei tosiaankaan siis malleja voi sanoa kömpelön näköisiksi, tai korstoiksi. Se vesirajamekkokin on hoikan ja pitkäsäärisen naisen päällä kaunis ja tyylikäs, eikä suinkaan tyrkyn näköinen. "
        no nyt olikin kyse vain pitkistä ihmisistä YLEISESTI, ap ei ainakaan mainunnut, että nimenomaan MALLEJA tullaan haukkumaan.aloittaja ei missään kohtaa mainunnut, että hän ja malligasellihoikattäydelliset ihmiset on keskustellu asiasta. kyse on tässä keskustelussa ainoastaan PITKISTÄ ihmisistä. jestas,ihmiset on kyllä niin lukutaidottomia tai sit uppoudutaan vastaamaan kritisointiin niin paljon et alkuperänen puheenaihe unohtuu...


    • Jaa a, ei se muuten ole tuosta pituudesta huomauttelu mitenkään sidonnainen sp:leen... itse kun olen normaalia pidempi (190 ) mies niin kyllä mulle kans siitä huomautellaan myös että ootpas sä pitkä ym. vastaavaa.

      Mut joo vaikkei aiheeseen liitykään niin itse katson naisessa pituutta myös, eli ts. kumppanin pitäis olla pitkä. Tosin täytyy sanoa se että eipä teitä pitkiä naisia paljon missään näe, ainakaan vapaana...

      • N-178cm

        "Tosin täytyy sanoa se että eipä teitä pitkiä naisia paljon missään näe, ainakaan vapaana..."

        No todellakin näkee -itsekin liikun ravintoloista lähtien kaikkialla missä muutkin ihmiset-, mutta eipä vaan miehet uskalla lähestyä.


      • N-178cm kirjoitti:

        "Tosin täytyy sanoa se että eipä teitä pitkiä naisia paljon missään näe, ainakaan vapaana..."

        No todellakin näkee -itsekin liikun ravintoloista lähtien kaikkialla missä muutkin ihmiset-, mutta eipä vaan miehet uskalla lähestyä.

        No sepä kiva... itte en ainakaan oo kohdannut juuri ketään pidempää sinkkua siten että ois voinu edes ajatella lähestymistä, muuten kuin täällä netissä. Aina muulloin naisella on ollut jo mies siinä rinnalla... et eipä siinä sit edes harkita lähestymistä.


    • -aikuinen nainen-

      Yleensä mikä tahansa negatiivinen huomauttelu toisen ulkonäöstä osoittaa huomauttelijan älykkyyden ja sivistyksen tason olevan normaalia huomattavasti heikompi. Jätä siis ne omaan arvoonsa.

      • Anna huomauttaa!

        Tästä olen samaa mieltä. AINA jotkut keskenkasvuiset huomauttavat kuinka pitkä olet, kuinka lyhyt olet, kuinka lihava olet, kuinka laiha olet ja huomaavat ulkonäössäsi jonkun "puutteen". Ei sellaisesta pidä välittää! :)


    • Vaihtakaa baaria

      Jassoo. Itse olen 175 ja käytän välillä aika korkeitakin korkoja. Viimeksi ulkona pyöriessäni eräs itseäni noin viisi senttiä (ja korot päälle siis!) lyhyempi miekkonen tuntui viihtyvän sangen hyvin seurassani. Ja oli komea, älykäs ja kohtelias.
      Pituuteni ei ole oikeastaan koskaan herättänyt negatiivisia kommentteja ja kokemusta kyllä on jo tässä iässä. Olen myös asunut maissa joissa miehet ovat pienempiä kuin suomalaiset uroot keskimäärin ja varsinkin siellä olen saanut pelkästään positiivista palautetta pituudestani.
      Keiden kanssa oikein pyöritte nuoret naiset?

      • N40+

        "Keiden kanssa oikein pyöritte nuoret naiset?"

        Ja missä kohtaa määriteltiin, että tämä keskustelu on tarkoitettu NUORILLE naisille?

        Hohhoijaa ihmisen kapeakatseisuutta ja sisälukutaidon puutetta...


      • ite oot
        N40+ kirjoitti:

        "Keiden kanssa oikein pyöritte nuoret naiset?"

        Ja missä kohtaa määriteltiin, että tämä keskustelu on tarkoitettu NUORILLE naisille?

        Hohhoijaa ihmisen kapeakatseisuutta ja sisälukutaidon puutetta...

        Ei kai kukaan OIKEASTI aikuinen edes pohtisi tuollaista?


    • Jotkut ihmiset nyt varsinkin alkoholia nauttineena arvostelee toisen ominaisuuksia negatiivisesti. Uskon ettei niillä kommenteilla ole varsinaisesti oleellista tekemistä sun pituuden kanssa vaan se nyt on vaan sattunut olla ensiksi mieleen tuleva piirre jonka voi sitten kääntää negatiiviseksi. Ongelma on siis heissä eikä sinussa.

      Jos ihminen ei hyväksy itseään sellaisena kuin on niin sitten sitä kiinnittää huomiota muihin ja yrittää keksiä jotain vikoja muistakin.

      Itse olen ehkä lyhyehkö mieheksi mutta ei se mua ole koskaan haitannut eikä mua haittaa naisten pituudet, se on täysin epäoleellinen asia toisissa ihmisissä. Monilla tosin on sellainen kuvitelma että kaikki miehet ovat jotenkin huono itsetuntoisia jos eivät ole pitkiä.

    • Nainen176cm

      Mulle ei ainenkaa koskaan kukaan ole sanonut mitään negatiivista pituudestani, ja olen 176cm ja baarissa korkkarit jalassa. Kerrankin baarissa pari miestä pysäytti mut ja pyysivät että tulisin heidän seuraksi, kun olin kuulemma niin ihanan pitkä :D

      • Myös pitkä nainen

        Mulla on samanlaisia kokemuksia kuin mitä nimimerkillä nainen 176cm. Joskus jopa 15cm lyhyemmät miehet ovat tulleet hakemaan tanssimaan. Olen varoittanut pituudestani, mutta se ei kuulemma heitä haittaa. Joskus joku mies on pikkuhumalassa perässäkin juossut (kirjaimellisesti). Jos baariin olen jäänyt yksin, niin seuraa ei ole tarvinnut kauaa odotella.

        Ainoastaan yhden kerran eräs mies (joka oli silloisen poikaystäväni kaveri) sanoi minulle, että voisit jättää korkkarit kotiin. Hän oli lyhyt, ei komea ja ylipainoinen.


    • tsupajuu

      Ei kannattaisi olla niin herkkä hipiä että vetään herneen nenään joka jutusta. Urpoja on joka paikassa. Jos se ei olisi pituutesi, niin se olisi joku muu seikka.

    • vcxvcxvcxcv

      Miksi käytät korkeita korkoja jos koet itsesti liian pitkäksi? Itse en usko, että ainakaan parannat mahdollisuuksiasi saada seuraa baarissa tekemällä itsestäsi vielä pidemmän näköisen kuin olet.

      Eiköhän baarissa löydy aina niitä ihmisiä, jotka ovat sen verran humalassa, että eivät voi pitää ajatuksiaan itsellään, vaan ne täytyy jakaa kaikille. Todennäköisesti heidän mielestään olet liian pitkä ja sen he sinulle sanovat. Eipä siinä mitään sen ihmeellisempää varmasti ole.

      • Vanhaämmä158,5cm

        Mitä sinä olet siitä mieltä, jos joku nainen ehkä kännissä tai muuten vaan päättää "avautua" sulle, ja kertoa mielipiteensä sun pituudesta, eli että 177 senttisenä olet liian lyhyt? Tiedätkö, että suurin osa naisista, vaikka olisivat itse lyhyitä haluavat miehen, joka ylittää sen 180 cm, yleensä haaveena on 185 cm ja siitä ylöspäin. Omien tytärteni kaverit, vaikka osa heistä on minun mittaisia ja lyhyempiäkin, eivät voi kuvitellakaan seurustelevansa alle 180 senttisen miehen kanssa. Omat tyttäreni taas jostain syystä eivät ole tuossa niin tarkkoja, vaan molemmilla on aina ollut suunnilleen itsensä mittainen poikakaveri, eikä ole pojille miehuutensa kanssa ongelmia tullut, vaikka tyttöni käyttävät usein korkkareitakin. Minä en käytä, sillä tällaisella kuulantyöntäjän ruumiinrakenteella varustettuna olen pellen näköinen, jos korkkarit jalkaani laitan. Pitkille ja gasellimaisille tyttärilleni ne taas sopivat.


      • Narsissit kukkivat.

        Oletko ajatellut, että googlaamalla nimimerkkisi ja selaamalla keskustelut, joihin olet osallistunut Sinusta saa varsin mielenkiintoisen kokonaiskuvan?


      • Ollipolli
        Narsissit kukkivat. kirjoitti:

        Oletko ajatellut, että googlaamalla nimimerkkisi ja selaamalla keskustelut, joihin olet osallistunut Sinusta saa varsin mielenkiintoisen kokonaiskuvan?

        Oletko ajatellut että vaikutat itse aika kyylältä?:D


      • vcxvcxvcxvcxvcx
        Narsissit kukkivat. kirjoitti:

        Oletko ajatellut, että googlaamalla nimimerkkisi ja selaamalla keskustelut, joihin olet osallistunut Sinusta saa varsin mielenkiintoisen kokonaiskuvan?

        Vähintäänkin kohtalaisen anonyymin kokonaiskuvan saaminen ei minua kovin paljon liikuta. Hienoa, että olen herättänyt sinussa sellaista mielenkiintoa, että olet viitsinyt vaivautua.


      • vvcxvcxvxcvxvcx
        Vanhaämmä158,5cm kirjoitti:

        Mitä sinä olet siitä mieltä, jos joku nainen ehkä kännissä tai muuten vaan päättää "avautua" sulle, ja kertoa mielipiteensä sun pituudesta, eli että 177 senttisenä olet liian lyhyt? Tiedätkö, että suurin osa naisista, vaikka olisivat itse lyhyitä haluavat miehen, joka ylittää sen 180 cm, yleensä haaveena on 185 cm ja siitä ylöspäin. Omien tytärteni kaverit, vaikka osa heistä on minun mittaisia ja lyhyempiäkin, eivät voi kuvitellakaan seurustelevansa alle 180 senttisen miehen kanssa. Omat tyttäreni taas jostain syystä eivät ole tuossa niin tarkkoja, vaan molemmilla on aina ollut suunnilleen itsensä mittainen poikakaveri, eikä ole pojille miehuutensa kanssa ongelmia tullut, vaikka tyttöni käyttävät usein korkkareitakin. Minä en käytä, sillä tällaisella kuulantyöntäjän ruumiinrakenteella varustettuna olen pellen näköinen, jos korkkarit jalkaani laitan. Pitkille ja gasellimaisille tyttärilleni ne taas sopivat.

        En kyllä mielestäni antanut viestissäni sellaista käsitystä, että tuollainen käytös olisi jotenkin järkevää. Eihän tuollainen tietenkään kovin mukavalta tuntuisi, mutta toisaalta olen tähänkin ikään mennessä jo aika hyvin tietoinen vahvuuksistani ja heikkouksistani ja tiedostan kyllä olevan keskimääräistä hieman lyhyempi etenkin nuorten miesten keskuudessa. Näin ollen tuollainen kommentti ei saa kovinkaan suurta painoarvoa ellei tilanteesta tule sen johdosta kiusallista. Esimerkiksi jos minun täytyy tätä jotenkin kommentoida julkisesti. Baarissa voin vain kävellä pois tilanteesta kommentista piittaamatta.

        Ilmeisesti muillakin on ongelmia ymmärtää lukemaansa kun mielestäni varsin neutraali kommenttini on saanut miinuksia.


      • 3+3
        Ollipolli kirjoitti:

        Oletko ajatellut että vaikutat itse aika kyylältä?:D

        Turhaan vcxvcxvcxvcxvcx
        vaihdoit välissä nimimerkkiä :D


      • vcxvcxvxvxcvxc
        3+3 kirjoitti:

        Turhaan vcxvcxvcxvcxvcx
        vaihdoit välissä nimimerkkiä :D

        Ihanan vainoharhaista.

        Minä en käytä näillä palstoilla muita nimimerkkiä. Kannattaa myös huomata, että googlaamalla minun "nimimerkkini" löydät myös tekstejä, jotka eivät ole minun kirjoittamiani. En ole nimittäin ainoa, jonka kädet sattuvat ensimmäisenä näppiksen alariviin.


    • Hyvä ihminen

      Itse olen hulppeat 190cm pitkä sinkkumies, eikä se pituus meinaa tod. mitään, jos on muuten paketti kunnossa. Pitkää seksikästä säärtä, topakkaa pepaa ja kaunista pärstävärkkiähän nyt jaksaa ihastella vaikka loputtomiin!

      Ja olen nähnyt kauniita vielä ronskisti ylikin tuon 176cm naisia jonkin verran, mutta pidän yhtälailla myös pienikokoisemmiistakin mussukoista.
      Korkokengistä siis viisveisaan, vaikkakin seksikkyyttä voivat edistääkin mukavasti.
      Jos sellaiset ovat jalassa niin siistiltähän ne yleensä sitten näyttävät.

      Olisiko asialla olleet kenties huonosti käyttäytyvät miehet tai itsestään liikoja luulevat itsekeskeiset narsistipandut??

    • osu ja uppos

      Varmaan ensin miehet luulevat sinua joksikin vihaiseksi transuksi tai mieheksi. Kannattaisi varmaan pukeutua naisellisemmin tai meikata luonnollisemmin.

      • Hyvin pyörii

        Terveisin Tiina, yhtä pitkä kuin leveä.


    • --------

      Ei tuo pituus ole ainoa asia, josta huomautellaan baarissa. Jostakin syystä joillakin miehillä on tapana huomautella naisille negatiivisista asioista, koski se sitten ulkonäköä tai luonnetta. Miksi he eivät voisi vain antaa olla ja mennä niiden kiinnostavien ja viehättävien naisten luo? Pönkittävätkö he omaa egoaan huomauttelemalla naisille heidän "vioistaan"? Todella säälittävää!

      • enymmärrämiehiä

        Rajoittuisipa tuo huomauttelu baareihin.


      • Jotain positiivista

        Mulle on kyllä huomauteltu baarissa pituudesta pelkästään positiivisesti. Pituutta 177cm


    • mies 187 cm

      Huomauttelijat taitavat olla joitain keskenkasvuisia miehiä siis alle 175 senttisiä.
      Joku komplexi heille varmaan tulee. Olet varmasti näyttävännäköinen nainen.

      • 87 Mrx

        Koska ko.miehet ovat nuijia!


    • Ja korot päälle

      Olen aina ollut sitä mieltä että pituus on äiti luonnon erityislahja. Kun on pitkä niin saa paljon ylimääräistä (ehkä aiheetontakin) kunnioitusta. Olet silloin hiukan muita parempi, hiukan muita kyvykkäämpi, hiukan muita upeampi. Tämä koskee sekä naisia että miehiä. Evoluutio teki pitkistä parempia. Joten kanna jokainen senttisi ylväydellä. Huomauttelu siitä kertoo vain huomauttelijan omasta alemmuudentuntesta.

    • ei-transua

      Pitkät naiset ovat kovasti transumaisia, ei voi mitään.

      • Petellä on mekko

        Ja itse olet? Miksi jauhat koko ajan transuista? Transut ovat usein pieniä...
        Oletko sellaisen puutteessa?


      • tää on faktaa

        Pitkät naiset ovat yleensä huippumalleja ja myös maailman kauneimpia.


      • vcxvxvcxvcxvcx
        tää on faktaa kirjoitti:

        Pitkät naiset ovat yleensä huippumalleja ja myös maailman kauneimpia.

        Riippuu kuinka pitkät ja riippuu keneltä kysytään. Kuvissa voi olla kauniskin, mutta jos on livenä liian pitkä niin silloin on liian pitkä.


      • olet tylsä nysä
        vcxvxvcxvcxvcx kirjoitti:

        Riippuu kuinka pitkät ja riippuu keneltä kysytään. Kuvissa voi olla kauniskin, mutta jos on livenä liian pitkä niin silloin on liian pitkä.

        Sulle aika monikin on "llian pitkä" ja ainakin llian älykäs...


    • zaffiina

      Olen 180cm pitkä nainen ja koskaan, ei koskaan olla tultu baarissa valittamaan, päinvastoin.. hahaa ja usein vielä mua lyhyemmät tyypit tulee iskemään, ottakoon nysän se joka haluaa, itse ainakin pidän siitä että olen pitkä ja voin katsoa miestä silmiin samalta korkeudelta

      • pitkät ylimielisiä

        Aika ala-arvoista kutusua lyhyitä ihmisiä "nysiksi". Onko itsetunnossasi jotain vikaa vai onko pissa noussut päähäsi?


    • tää on fakta

      No kaikilla kuuluisilla kuten rokkareilla on yleensä pitkät mallivaimot, eivät kyllä jotain tavispituista huoliskaan.

      • vcxvcxvcxvxcvv

        Ai kaikilla? Olipa taas erittäin vankalla pohjalla oleva kommentti... Lyhyitä kaunottaria ei olekaan esimerkiksi Hollywoodissa.


    • näin on

      Monesti lyhyt mies valitsee pitkän naisen, että lapsista tulisi normaalipituisia. Näin luonto on hoitanut hienosti asian, että lyhyt mies tuntee vetos pitkään naiseen :)

      • Hyvä ihminen

        Heh! Näkemys se tuokin.


      • vcxvcxvcxxvcxvxc
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        Heh! Näkemys se tuokin.

        Taisi olla taas joku oma hieno johtopäätös, joka on kylläkin looginen mutta tuskin se totta on.


    • suurisydän pienimuna

      176cm korot = pitkä? WTF ?!!? saa olla 15cm korot että olisit pitkä.

      Ja se, miksi ihmiset huutelevat baareissa/netissä/kadulla, johtuu vain siitä että he ovat heikkoitsetuntoisia ääliöitä.

      Älä mieti muiden huuteluita, tosirakkautta ei baarista löydä joten miksipä niistä välittäisit pätkääkään.

    • seksiä ja pituutta
    • pompa16

      Meizi on 180 pitkä, ja diggaan jos naisella on korkokengät/-saappaat. Jos juttu on jees, niin pituudella ei ole mitään väliä! Se on miehen heikko itsetunto, jos pituus ei natsaa! Värllä, pituudella, eikä millään muulla ole mitään väliä jos seuralainen on fiksu ja hänen kanssaan viihtyy! Sitäpaitsi sitä ei makuultaan huomaa vaikka olisi kuinka mkorkeat korot!

    • jepjepjep6734

      Ite tykkään pitemmistä naisista :) 180cm mut ei sitä ainakaa paljoo pitempi. Ite oon 190cm.

      Mut en tiiä miks huomautellaan. Varmaan siksi että lyhyet miehet kokevat olevansa riittämättömiä pituutensa takia

    • dariee

      Itse olen 176 cm enkä ole koskaan kuullut keneltäkään mitään negatiivista kommenttia pituudestani. En todellakaan koe olevani liian pitkä ja baarissa käytän usein 10 cm korkoja, ja eiväthän ne minun pituuttani ole vaan kenkää. En useinkaan ajattele omaa pituuttani enkä myöskään kiinnitä muiden ihmisten pituuksiin huomiota. Saan silti paljon huomiota miehiltä, vaikka en olekaan laiha ja gasellimainen, vaan normaalipainoinen ja minulla on tissiä ja pyllyä.. :D

    • Qaawawaw

      Typerää tekstiä, kyllä suurinosa katselee just niitö pitkiä nättejä tyttöjä baareissa. Riippuu jaloista, vaatteista, rakenteesta..

    • Ei pidä paikkaansa

      Ei naisellisuus ja kauneus, viehättävyys riipu pituudesta. Kyllä niitä miesmäisiä naisia löytyy keskipituisista ja lyhyistäkin, nin kuin niitä naisellisiakin. Naisellisuus tulee ihan muista jutuista kuin pituudesta.

    • tallmike

      Ole ylpeä pituudestasi! Lyhyin nainen suvussani on oma äiti, 173 cm, pisin 187 cm

      Minäkin olen pitkä (reilusti päälle 190 cm) ja kyllä pitkä nainen on todella jees. Tavalliset 166 - 168 senttiset naiset, no, sanon vaan että ei kiitos...:)

    • Nasdaq

      Mä sain eilen illalla faksin Riikasta, josta ystäväni informoi mua liettualaisten naisten keskipituudesta, joka on kuulema 170cm.

      En oikein käsittänyt faksin pointtia, mutta ilahduin sen äänestä.



      (liettualaista naurua)

    • 67k6k78

      Pitkät naiset on miehekkäitä ja korstomaisia.
      Hyi hyi

      Huono itsetuntokin niillä on ja jotain komplekseja.

    • vipsl

      Heh.. Itse 182cm ja eilen baarissa, jalassa korkkarit 6cm korolla.. Ei minulle ainakaan huomauteltu pituudestani yhtään :)

    • metrihelena

      184 viimeksi kun mittasin. Baarissa ei ole kukaan moittinut. Päinvastoin kehuneet kun kannan kroppani upeasti :)

      • et silleen

        Sehän nyt on täysin selvää että pitkät naiset ovat näyttäviä jos vaan osaavat itsensä kantaa.Itse ainakin nautin tilanteista joissa laitan korkkarit tähän 180 cm päälle.


    • c

      itse olen 181cm pituinen likka.. koskaan ei ole kukaan tullut päin naamaa sanomaan mtn negatiivista pituudestani, päin vastoin :) monet tulee ihmettelemään, kehumaan jne.. joskus häpesin pituuttani koska olen ikäni ollut kaikkia pidempi mutten enään. pituudelleni en mtn voi ja yritän nykyään kantaa kroppaani ylpeänä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      81
      1959
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1179
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      943
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      936
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe