Auto-huiput nummela

Ihmettelen vaan

Noi jätkät mitkä nummelassa pyörittää liikettä. Eivät osaa vastata sähköposteihin. Itse olen aina siihen aikaan koneella, kun normi-ihmiset nukkuu joten olisi varsin kätevää kysellä ensin autoista sähköpostitse, mutta kertaakaan eivät nämä jepet ole vastanneet. Varmasti jää moni kauppa tekemättä jo pelkästään sillä ettei sähköposteihin vastata. Luulisi tuon ikäiseten koltiaisten osaavan tietokonetta käytää.??

92

11936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persreikä3554

      ettet ois kyselly niin tyhmiä ettei kauppias näe missään potentiaalista asiakasta? puhelin käteen ja kyselemään...

    • Ihmettelen vaan

      No enpä kysellyt tyhmiä lähinnä katsastuksen voimassa olo sun muut, kun on puutteellisesti merkattu ilmoituksiin. Ei viitti soitella esim 03:30 tai muuhun mukavaan aikaan. =) kyllähän nuo isommatkin autoliikketkin vastaavat mailehin, mutta pitäkööt koltiaiset autonsa, kun ei raha kelpaa.

      • Pettynyt6

        Itse ostin tuossa joku aika sitten saksalaisen auton tuosta kyseisestä liikkeestä. Kyselin etukäteen katsastuksen ajankohtaa ja renkaiden kuntoa, sain vastaukseksi, että ajo-aikaa on vielä paljon jäljellä ja renkailla ajaa hyvin vielä yhden kesän. No eipä mennyt, kun kuukausi, kun sain katsastuskonttorilta katsastustarjouksen, jossa sanottiin, että auto on katsastettava jo seuraavaan viikkoon mennessä. Käytin sitten sen katsastuksessa ja hylkäyshän sieltä tuli. Perusteena oli renkaat, jarrut, jousitus ja pakokaasupäästöt. Katsastusmiehen mukaan, tuolla autolla ei olisi saanut ajaa metriäkään. Yritin soitta myyjälle monta kertaa useampana päivänä, mutta puhelimeen ei vastattu. Itse en autoista juuri ymmärrä mitään, niinpä auto trailerinpäälle ja korjaamolle. Korjauskustannuksia tuli tuolle (halvalle autolle) melkein 2000€. Makselin kiltisti ja nyt ymmärrän miksi sanotaan, että jobbareiden kanssa ei kannata kauppoja tehdä.


      • na-b
        Pettynyt6 kirjoitti:

        Itse ostin tuossa joku aika sitten saksalaisen auton tuosta kyseisestä liikkeestä. Kyselin etukäteen katsastuksen ajankohtaa ja renkaiden kuntoa, sain vastaukseksi, että ajo-aikaa on vielä paljon jäljellä ja renkailla ajaa hyvin vielä yhden kesän. No eipä mennyt, kun kuukausi, kun sain katsastuskonttorilta katsastustarjouksen, jossa sanottiin, että auto on katsastettava jo seuraavaan viikkoon mennessä. Käytin sitten sen katsastuksessa ja hylkäyshän sieltä tuli. Perusteena oli renkaat, jarrut, jousitus ja pakokaasupäästöt. Katsastusmiehen mukaan, tuolla autolla ei olisi saanut ajaa metriäkään. Yritin soitta myyjälle monta kertaa useampana päivänä, mutta puhelimeen ei vastattu. Itse en autoista juuri ymmärrä mitään, niinpä auto trailerinpäälle ja korjaamolle. Korjauskustannuksia tuli tuolle (halvalle autolle) melkein 2000€. Makselin kiltisti ja nyt ymmärrän miksi sanotaan, että jobbareiden kanssa ei kannata kauppoja tehdä.

        Oma on vikasi, jos et ostohetkellä tarkistanut rekisteriotteesta seuraavan katsastuksen ajankohtaa.

        Liikkeet kusettavat huiputettavaa aina tuossa kohdassa.


      • kauppapoika
        Pettynyt6 kirjoitti:

        Itse ostin tuossa joku aika sitten saksalaisen auton tuosta kyseisestä liikkeestä. Kyselin etukäteen katsastuksen ajankohtaa ja renkaiden kuntoa, sain vastaukseksi, että ajo-aikaa on vielä paljon jäljellä ja renkailla ajaa hyvin vielä yhden kesän. No eipä mennyt, kun kuukausi, kun sain katsastuskonttorilta katsastustarjouksen, jossa sanottiin, että auto on katsastettava jo seuraavaan viikkoon mennessä. Käytin sitten sen katsastuksessa ja hylkäyshän sieltä tuli. Perusteena oli renkaat, jarrut, jousitus ja pakokaasupäästöt. Katsastusmiehen mukaan, tuolla autolla ei olisi saanut ajaa metriäkään. Yritin soitta myyjälle monta kertaa useampana päivänä, mutta puhelimeen ei vastattu. Itse en autoista juuri ymmärrä mitään, niinpä auto trailerinpäälle ja korjaamolle. Korjauskustannuksia tuli tuolle (halvalle autolle) melkein 2000€. Makselin kiltisti ja nyt ymmärrän miksi sanotaan, että jobbareiden kanssa ei kannata kauppoja tehdä.

        Kerro toki mikä auto, minkä hintainen, ikäinen ja paljon ajettu niin voi ottaa oikeasti kantaa siihen onko liike toiminut väärin.

        Jokatapauksessa, jos autossa on katsastusaika meneillään ja liike ei sitä katsasta, on syytä suhtautua autoon varauksella.

        PS, veitkö auton korjattavaksi merkkiliikkeeseen tai isoon ketjuun (esim autoasi) kun kustannuksia tuli noin runsaasti?

        PS. Tee täydellinen auton trafi-tietohaku, josta selviää myös onko liike yrittänyt autoa katsastaa. Siitä näkyy jokainen hyväksytty ja hylätty yritys erikseen.

        Tuo Lohja-Nummela-Vihti on autokauppaympäristönä aika vaihteleva, hyvin eri tavalla asiansa hoitavia liikkeitä ympäristössä. Viime aikoina todella paljon liikkeitä kadonnut ja uusia (kuten tuo auto-huiput) tullut. Hintataso tuntuu olevan aika korkea verrattuna esim. PK-seutuun, toki autoyksilö aina ratkaisee.

        Valikoimia kun HALPOJEN osalta katsoo niin joissain liikkeissä paljon autoja joissa 1-4kk ajoaikaa jäljellä, näissä autoissa hyvin suuri mahdollisuus siihen että liike koittanut leimaa, hylky tullut ja ei haluta laittaa kuntoon.

        Muutama liike näkyy tuollakin päin olevan joka katsastaa autot aina jos on leima-aika päällä, toki tämä on sekä rehellistä asiakkaalle että myyjälle hyödyllistä koska autosta voi enempi pyytää.

        Halvan auton osto on aina riski ja kauppiaan rehellisyydestä ja asenteesta kiinni, harmi että puskaradio leviää aina vain huonoista kokemuksista niin hyvät jää piiloon ja kunnolliset kauppiaat tietämättä.


      • viisas5
        Pettynyt6 kirjoitti:

        Itse ostin tuossa joku aika sitten saksalaisen auton tuosta kyseisestä liikkeestä. Kyselin etukäteen katsastuksen ajankohtaa ja renkaiden kuntoa, sain vastaukseksi, että ajo-aikaa on vielä paljon jäljellä ja renkailla ajaa hyvin vielä yhden kesän. No eipä mennyt, kun kuukausi, kun sain katsastuskonttorilta katsastustarjouksen, jossa sanottiin, että auto on katsastettava jo seuraavaan viikkoon mennessä. Käytin sitten sen katsastuksessa ja hylkäyshän sieltä tuli. Perusteena oli renkaat, jarrut, jousitus ja pakokaasupäästöt. Katsastusmiehen mukaan, tuolla autolla ei olisi saanut ajaa metriäkään. Yritin soitta myyjälle monta kertaa useampana päivänä, mutta puhelimeen ei vastattu. Itse en autoista juuri ymmärrä mitään, niinpä auto trailerinpäälle ja korjaamolle. Korjauskustannuksia tuli tuolle (halvalle autolle) melkein 2000€. Makselin kiltisti ja nyt ymmärrän miksi sanotaan, että jobbareiden kanssa ei kannata kauppoja tehdä.

        Hei blondi, jos sulla on varaa ostaa bemari, niin varmaan on varaa korjatakkiin sitä!


      • petkele2
        Pettynyt6 kirjoitti:

        Itse ostin tuossa joku aika sitten saksalaisen auton tuosta kyseisestä liikkeestä. Kyselin etukäteen katsastuksen ajankohtaa ja renkaiden kuntoa, sain vastaukseksi, että ajo-aikaa on vielä paljon jäljellä ja renkailla ajaa hyvin vielä yhden kesän. No eipä mennyt, kun kuukausi, kun sain katsastuskonttorilta katsastustarjouksen, jossa sanottiin, että auto on katsastettava jo seuraavaan viikkoon mennessä. Käytin sitten sen katsastuksessa ja hylkäyshän sieltä tuli. Perusteena oli renkaat, jarrut, jousitus ja pakokaasupäästöt. Katsastusmiehen mukaan, tuolla autolla ei olisi saanut ajaa metriäkään. Yritin soitta myyjälle monta kertaa useampana päivänä, mutta puhelimeen ei vastattu. Itse en autoista juuri ymmärrä mitään, niinpä auto trailerinpäälle ja korjaamolle. Korjauskustannuksia tuli tuolle (halvalle autolle) melkein 2000€. Makselin kiltisti ja nyt ymmärrän miksi sanotaan, että jobbareiden kanssa ei kannata kauppoja tehdä.

        Mä oon saanu tosta liikkeestä vaikutelman että autot huutokaupoista, letkulla talon takana huuhtastaan, kuvat nettiin ja laput ikkunaan.

        Asiakas ottaa tietoisen riskin ostaessaan auton jolle ei ole liikkeen toimesta tehty mitään, edes katsastettu jos aika on päällä. (voin olla väärässäkin)

        Myyjät taitaa olla jotain parikymppisiä poikia jotka väkisinkin hakee vielä itseään kauppiaina


      • Anonyymi

        Ylimielisiä mul...ja ovat!!!!


      • Anonyymi
        Pettynyt6 kirjoitti:

        Itse ostin tuossa joku aika sitten saksalaisen auton tuosta kyseisestä liikkeestä. Kyselin etukäteen katsastuksen ajankohtaa ja renkaiden kuntoa, sain vastaukseksi, että ajo-aikaa on vielä paljon jäljellä ja renkailla ajaa hyvin vielä yhden kesän. No eipä mennyt, kun kuukausi, kun sain katsastuskonttorilta katsastustarjouksen, jossa sanottiin, että auto on katsastettava jo seuraavaan viikkoon mennessä. Käytin sitten sen katsastuksessa ja hylkäyshän sieltä tuli. Perusteena oli renkaat, jarrut, jousitus ja pakokaasupäästöt. Katsastusmiehen mukaan, tuolla autolla ei olisi saanut ajaa metriäkään. Yritin soitta myyjälle monta kertaa useampana päivänä, mutta puhelimeen ei vastattu. Itse en autoista juuri ymmärrä mitään, niinpä auto trailerinpäälle ja korjaamolle. Korjauskustannuksia tuli tuolle (halvalle autolle) melkein 2000€. Makselin kiltisti ja nyt ymmärrän miksi sanotaan, että jobbareiden kanssa ei kannata kauppoja tehdä.

        Täysin kusettajan maineessa tämä pulju. Ei vastaa virheistä jotka ovat täysin selviä. Tälllä karkoittavat ostajat koska sana kiirii. Vaatikaa kirjallisena takuu. Helpompi viedä kuluttajariitalautakuntaan asia kun fixattu pommi alkaa reistaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin kusettajan maineessa tämä pulju. Ei vastaa virheistä jotka ovat täysin selviä. Tälllä karkoittavat ostajat koska sana kiirii. Vaatikaa kirjallisena takuu. Helpompi viedä kuluttajariitalautakuntaan asia kun fixattu pommi alkaa reistaamaan.

        Ihme etteivät ole täällä palstalla puolustelemassa itseään. Ilmeisesti huono maine on ansaittua.


      • Anonyymi
        Pettynyt6 kirjoitti:

        Itse ostin tuossa joku aika sitten saksalaisen auton tuosta kyseisestä liikkeestä. Kyselin etukäteen katsastuksen ajankohtaa ja renkaiden kuntoa, sain vastaukseksi, että ajo-aikaa on vielä paljon jäljellä ja renkailla ajaa hyvin vielä yhden kesän. No eipä mennyt, kun kuukausi, kun sain katsastuskonttorilta katsastustarjouksen, jossa sanottiin, että auto on katsastettava jo seuraavaan viikkoon mennessä. Käytin sitten sen katsastuksessa ja hylkäyshän sieltä tuli. Perusteena oli renkaat, jarrut, jousitus ja pakokaasupäästöt. Katsastusmiehen mukaan, tuolla autolla ei olisi saanut ajaa metriäkään. Yritin soitta myyjälle monta kertaa useampana päivänä, mutta puhelimeen ei vastattu. Itse en autoista juuri ymmärrä mitään, niinpä auto trailerinpäälle ja korjaamolle. Korjauskustannuksia tuli tuolle (halvalle autolle) melkein 2000€. Makselin kiltisti ja nyt ymmärrän miksi sanotaan, että jobbareiden kanssa ei kannata kauppoja tehdä.

        Se on jut noin,,ei todellakaan kannata kauppoja tehdä jonkun pikkufirman,kadunvierifirman kanssa kauppoja,kusettavat sen minkä ehtivät,eikä mitään vastuuta myymistään tuotteista,ja kuten edellisen kohdalla oli käynyt,valehtelevat härskisti.Ohittakaa tämä autoliike" Auto-Huiput"että oikein huiput,missähän asiassa.


    • rip3

      mun tietääkseni liike on parhaillaan muuttamassa uusiin tiloihin, oisko siinä syy ettei ole pääsyä koneelle kovin usein?

      • eisaatan4

        ..........eikä automyyjällä ole älypuhelinta, jolla pääsee nettiin?
        Vittu, kun oli tyhmä tuo sinun kommenttisi.


    • Kalliita ovat

      Tai sitten pojilla on muutakin tekemistä kuin vastailla saat-puolet-pyyntihinnasta - tyyppisiin kyselyihin. Tosiostaja soittaa tai menee käymään. Autoja kun ei sähköpostilla myydä vaikka ulkomaalaiset sitä yrittää.

      • sähköpostitiedusteli

        Toisaalta se on kummallista, että nykyaikana kun viestintävälineitä on enemmän, niin niitä ei osata/haluta käyttää.

        Itse kun on töissä tottunut kilpailuttamaan urakoitsijoita, siivousfirmoja, kopiolaitoksia ym. niin sitä tulee vapaa-ajalla harrastettua. Pyydän kirjallisen tarjouksen ja tinkimiset on sillä kertaa tehty, ellei ilmene jotain oleellista mitä on jätetty kertomatta.


      • euron-juusto+2euroo
        sähköpostitiedusteli kirjoitti:

        Toisaalta se on kummallista, että nykyaikana kun viestintävälineitä on enemmän, niin niitä ei osata/haluta käyttää.

        Itse kun on töissä tottunut kilpailuttamaan urakoitsijoita, siivousfirmoja, kopiolaitoksia ym. niin sitä tulee vapaa-ajalla harrastettua. Pyydän kirjallisen tarjouksen ja tinkimiset on sillä kertaa tehty, ellei ilmene jotain oleellista mitä on jätetty kertomatta.

        "Itse kun on töissä tottunut kilpailuttamaan urakoitsijoita, siivousfirmoja, kopiolaitoksia ym. niin sitä tulee vapaa-ajalla harrastettua."

        HOPS!
        Ai niinkuin että "mikä on viimeinen hinta?" -tyyliin?

        Voit olla varma, että monikin autoliike jättää tuollaiseen vastaamatta.

        Autoliike on myytävän autonsa oman arvionsa mukaan kunnon, siisteyden jne. ominaisuuksien mukaisesti oikein hinnoitellut. JOS tinkimisiin on aihetta se suoritetaan koeajon jälkeen perustelluista syistä.
        Autoliikkeen ei kannata vastailla "viimeinen hinta"-kyselyihin, ne eivät johda mihinkään muuhun, kuin tinkijöiden loputtomaan tsättäily kierteeseen ja ajanhukkaan.
        Autokauppoja ei tehdä netissä, ne tehdään autoliikkeessä livenä paikanpäällä tavaten asiakas ja myyjä.

        Tervehdyksen, esittelyn, kättelyn, koeajon, kaupankäynnin sis.tinkimisen ja papereidenteon, maksun tai maksusuunnitelman ja taas kättelyn sisältävä toimenpide.


      • 18+18
        sähköpostitiedusteli kirjoitti:

        Toisaalta se on kummallista, että nykyaikana kun viestintävälineitä on enemmän, niin niitä ei osata/haluta käyttää.

        Itse kun on töissä tottunut kilpailuttamaan urakoitsijoita, siivousfirmoja, kopiolaitoksia ym. niin sitä tulee vapaa-ajalla harrastettua. Pyydän kirjallisen tarjouksen ja tinkimiset on sillä kertaa tehty, ellei ilmene jotain oleellista mitä on jätetty kertomatta.

        Jättäisit sinäkin vastaamatta kaikkiin viesteihin jos niitä tulis esim,500/päivä


      • ................
        euron-juusto+2euroo kirjoitti:

        "Itse kun on töissä tottunut kilpailuttamaan urakoitsijoita, siivousfirmoja, kopiolaitoksia ym. niin sitä tulee vapaa-ajalla harrastettua."

        HOPS!
        Ai niinkuin että "mikä on viimeinen hinta?" -tyyliin?

        Voit olla varma, että monikin autoliike jättää tuollaiseen vastaamatta.

        Autoliike on myytävän autonsa oman arvionsa mukaan kunnon, siisteyden jne. ominaisuuksien mukaisesti oikein hinnoitellut. JOS tinkimisiin on aihetta se suoritetaan koeajon jälkeen perustelluista syistä.
        Autoliikkeen ei kannata vastailla "viimeinen hinta"-kyselyihin, ne eivät johda mihinkään muuhun, kuin tinkijöiden loputtomaan tsättäily kierteeseen ja ajanhukkaan.
        Autokauppoja ei tehdä netissä, ne tehdään autoliikkeessä livenä paikanpäällä tavaten asiakas ja myyjä.

        Tervehdyksen, esittelyn, kättelyn, koeajon, kaupankäynnin sis.tinkimisen ja papereidenteon, maksun tai maksusuunnitelman ja taas kättelyn sisältävä toimenpide.

        "HOPS!
        Ai niinkuin että "mikä on viimeinen hinta?" -tyyliin?"

        Ei. Vaan omalla nimelläni ja vaihtoautostani lyhyen kuvauksen antaen.


      • näinonmarjat
        18+18 kirjoitti:

        Jättäisit sinäkin vastaamatta kaikkiin viesteihin jos niitä tulis esim,500/päivä

        Ja suurin osa perseaukisilta idiooteilta. Jokainen liike vastaa potentiaaliselta asiakkaalta vaikuttavalle kyselijälle, mutta varovaisestikin arvioiden 60% tulevasta postista on sellaista, johon vastaaminen on ajanhukkaa.


    • liikkeitä on 2000kpl

      Kysyisin ihan aloittajalta;

      Mikähän yksilö juuri tuossa liikkeessä oli tai on niin kiinnostava, että se pitäisi juurikin ja vain tuosta liikkeestä ostaa?

      Näyttäisi olevan autot 200euroa->3000euroa ja muutama vähän hinnakkaampikin... mutta varmasti vastaavia on ja samoilla hinnoilla ihan valittavaksi asti muissakin liikkeissä... ja varmasti kattavammillakin erittelyillä ja auton esittelyillä kuin "Hyvä auto. Moottorinlämmitin, sähkölasit, kahdet renkaat."

      • aloittajafff

        Toi liike oli lähellä, niin siksi oisin voinut sieltä ostaa auton, mutta, kun oli, niin hankalaa vastata s.posteihin, niin pitäkööt autonsa. Ja edelleen öiseen aikaan on turhaa soitella tai mennä paikan päälle kättelemään.. Ostin auton huomattavasti isommasta liikkeestä jossa oli osaamista vastata s.postiin.


      • ihmettelen silti
        aloittajafff kirjoitti:

        Toi liike oli lähellä, niin siksi oisin voinut sieltä ostaa auton, mutta, kun oli, niin hankalaa vastata s.posteihin, niin pitäkööt autonsa. Ja edelleen öiseen aikaan on turhaa soitella tai mennä paikan päälle kättelemään.. Ostin auton huomattavasti isommasta liikkeestä jossa oli osaamista vastata s.postiin.

        "Toi liike oli lähellä, niin siksi oisin voinut sieltä ostaa auton
        "Ja edelleen öiseen aikaan on turhaa soitella tai mennä paikan päälle kättelemään..."

        Aioitko öiseen aikaan ostaa auton??
        Jos kerran kyseinen liike on lähellä, olisiko ollut viisinta ajella päiväsaikaan sinne, tutustua ostettavaan autoon ja jos ok, kätellä se mukaan?


      • Vastasinylempänäkin
        aloittajafff kirjoitti:

        Toi liike oli lähellä, niin siksi oisin voinut sieltä ostaa auton, mutta, kun oli, niin hankalaa vastata s.posteihin, niin pitäkööt autonsa. Ja edelleen öiseen aikaan on turhaa soitella tai mennä paikan päälle kättelemään.. Ostin auton huomattavasti isommasta liikkeestä jossa oli osaamista vastata s.postiin.

        Juuri näin. He toimivat tavallaan, sinä omalla tavallasi. Nou haard fiilings puolin ja toisin.
        Yrityksellä on oikeus valita asiakkaansa, ja aloituksessa mainittu tekee sen karsimalla sähköpostivastaukset pois. Siitä asiakas joko voi ottaa nokkiinsa tai sitten ei.


      • herrskerss
        ihmettelen silti kirjoitti:

        "Toi liike oli lähellä, niin siksi oisin voinut sieltä ostaa auton
        "Ja edelleen öiseen aikaan on turhaa soitella tai mennä paikan päälle kättelemään..."

        Aioitko öiseen aikaan ostaa auton??
        Jos kerran kyseinen liike on lähellä, olisiko ollut viisinta ajella päiväsaikaan sinne, tutustua ostettavaan autoon ja jos ok, kätellä se mukaan?

        No en aikonut, mutta kysyn mielummin ennakkoon, että onko katsastettu? Kahdet renkaat? ja kun olen sitten saanut järkättyä vapaata töiltäni, niin menen ostamaan. Mulla on erikoinen duuniaikataulu ja huvikseen ei kannata ajella toteamaan auto katsastamattomaksi ja renkaattomaksi. Joko ymmärsit?


      • pekka hy.
        Vastasinylempänäkin kirjoitti:

        Juuri näin. He toimivat tavallaan, sinä omalla tavallasi. Nou haard fiilings puolin ja toisin.
        Yrityksellä on oikeus valita asiakkaansa, ja aloituksessa mainittu tekee sen karsimalla sähköpostivastaukset pois. Siitä asiakas joko voi ottaa nokkiinsa tai sitten ei.

        Joo, mutta jos haluaa tehdä voittoa, niin tämänkin firman poikien kannattaisi vastailla ihan kiltisti kaikkiin sähköposteihin. Terveisin autokauppias.


      • ???
        herrskerss kirjoitti:

        No en aikonut, mutta kysyn mielummin ennakkoon, että onko katsastettu? Kahdet renkaat? ja kun olen sitten saanut järkättyä vapaata töiltäni, niin menen ostamaan. Mulla on erikoinen duuniaikataulu ja huvikseen ei kannata ajella toteamaan auto katsastamattomaksi ja renkaattomaksi. Joko ymmärsit?

        No eiköhän se netissä lue nuo kaikki tarvittavat tiedot...


    • srtunsruymsrum

      Autokauppaa tehdään perinteisesti kasvokkain.
      Puhelin on keksitty myös,,,,,,paljon parempi kuin netti.
      Liikkeet saavat satoja viestejä päivittäin ja myyjät eivät kerkeä työpäivän aikana muuta tehdä kuin vastata viesteihin,,,,,siinä syy vastaamattomuuteen.
      Sinun pitää nähdä vaivaa jos auton haluat,,,,,ei ne tule kotiisi myymään niitä.

    • ttttyyyyy

      Naisen saat netillä,,,treffipalstalta pimppaa.
      Auto sinun pitää itse hakea liikkeestä.

    • Auto-huipu-tus

      Hyvä nimi.

    • 20

      Melkosen vähän kilometrejä mittarissa poikain autoissa.. Keskimäärin 100tkm kuin muissa vastaavissa pirsseissä... En väitä mittareita rukatuiksi mutta... hmmm

    • pett3

      edullisen tuntusta tavaraa tuolla. ihme ettei liiku nopeammin?

    • 111

      Itse ostin auton sieltä ja olen onnellinen

      • Onktosi

        Minä itse ostin auton sieltä ja nyt olen hyvin hyvin onneton ja rahaton.


      • Anonyymi

        👍..


    • 3+13

      111, minkälaiset kaupat teit ko. liikkeessä? jos haluat valaista enempi? pitikö myyjien korjata ennen myyntiä jotakin ja miten siihen suhtauduttiin/toimittiin, muuta mainittavaa positiivista tai negatiivista?

    • kokemusta huipuista

      Itse olen ostanut kyseisestä liikkeestä auton 3 kertaa. Autot ovat olleet hinta/laatusuhteeltaan hyviä. Pitää ottaa huomioon, että vanhaa autoa ostaessa on aina riski. Jos on rahaa ostaa vähän ajettu uudehko auto niin voi jo valittaa. Kannattaa aina tutkia auto ja paperit tarkkaan, Myyjät eivät itsekkään tunne autoja läpikotaisin.

    • pyhjapah

      "Auto-Huiput" Nummelassa on suoraan sanottuna täyttä paskaa! Ostin -08 vuoden auton. Sanoivat että huollot ja kaikki kunnossa kunnes parin viikon jälkeen huoltoihin on mennyt yli 500 euroa rahaa. Väittävät olevan kuluvia osia eikä tule missään asiassa vastaan. En suosittele kauppaa. Niin oltiin mukavia ja ystävällisiä, mutta sitten kun tulee kuraa niskaan niin ollaan vittumaisia.

      • max5v100tkm

        Taas on perseaukinen ottanut rahoituksen siten, ettei yhtään jää rahaa vanhan auton huoltoon, 08 on jo kohta 8v vanha paska, sivistyneen maailman mittapuulla romutusiässä, mutta huoltamalla ja kulutusosaa vaihtamalla vielä kelpo köyhän kansanosan kuljetusväline.


    • järkevillevastataanaina

      Järkevään yhteydenottoon vastataan poikkeuksetta, autokauppias kyllä erottaa ns. höpöhöpö-äijän jonka kanssa ei kirjeenvaihtoon kannata ruveta. Eli, jos et saa vastausta sähköpostiisi, kuulut 100% varmuudella juuri näihin höpöhöpö- äijiin, joissa ei joukossa ole yhtään potentiaalista asiakasta.

    • Välistävetäjä

      Autohuipuilla on myynnissä tänään 25.11-15. vw-passat rek.GGS-465 2.0 FSI 2005.
      Kyseinen auto oli Autotalo Lohja Oy:ssä myynnissä vielä 23.11.2015
      Joten nyt vain "edukkaille kaupoille"?!

      • Bona66

        Lähes poikkeuksetta käytettyjen autojen liike myy jonkun vanhaa autoa. Sä oot niin niin tyhmä.


      • auton_kierrätystä

        "Lähes poikkeuksetta käytettyjen autojen liike myy jonkun vanhaa autoa"

        No mutta, eikö autotalo lohja sitten myy käytettyjä autoja ? ....Tietääksen myy.. Outoa, että pitää kierrättää vanhoja autoja liikkeestä toiseen ??


    • Lopenuupunut67

      Normaali käytettyjen autojen liike. Nittä kyselijöitä kun on riesaksi saakka.

    • 8888888

      R.R. Vihdissä yrittää pissittää ihmisiä. Kiertäkää tämä pissittäjä kaukaa.

    • Veijo68

      Tunnen tyypit ja ihan ok touhua.

    • Poisturhatkilometrit

      Kyllähän netti ja sen kautta kyselyt ovat tätä päivää jos jotain aikoo myydä.

    • Cyrt

      Ei voi kaikille oikeesti höpöille vastata.

    • Vuohto

      Netin kyselijöistä 90 % silkkaa paskaa, se on taivaan tosi. Jostain syystä sama % tällä palstalla herjailee kateuksissaan autoliikkeita, kuten tässäkin ketjussa.

    • Victor69

      Noita liikkeiden herjaajia täällä riittää yllinkyllin. Minkähän värisillä napeilla vois sekopään saada tolkkuihinsa. Tän se säästäminen ja avohoito tekee hullut pyörii vapaana.

    • 12321

      Tänne on turha tulla tommosta puhumaan! Tiedän, että noi myy ihan rehellisesti autot, mutta jos autoja on useampia nii ei voi tuntea autoja kun omoa taskuja. Erehdyksiä sattuu kaikille niin myös autokaupoissa. Turha tulla kättelyiden jälkeen kitisemään turhia...

    • Käteistäkai

      Kävin alkuviikosta siellä sun täällä vaihdokkeja katsomassa. Nummelan kaverit olivat ainoat, jotka osasivat kysyä palvelun tarvetta ja muistivat sanoa myös käsipäivää. Kaupat tehtiin kommelluksitta ja matka jatkuu. Ihan turhaa arvostelua jostain sähköposteista. Menkää paikalle tai edes soittakaa, niin kyllä he vastaavat. Vaikka ovat nuoria yrittäjiä, ovat oppineet kaupanteon peruspilarin, asiakaspalvelun periaatteen. Sähköpostia selaillaan, jos on aikaa, eikä tuo virtuaalivaihtokauppa oikein järkevää olekaan. Ennen potkittiin roiskeläppiä, nyt läppäreitä!

    • Ostin just viime viikkolla heiltä auton. Sanottiin että on ihan täys hyvässä kunnossa. On mennyt muutama päivää siitä ostosta ja sen aikana huomasin, että 1. 130km aikana on mennyt puoli tankia benssaa. 2. auto tökki usseisti ja 3. ei halua kiihtyä... Tälläiset ongelmat esintyy yleinsä jos : sytytys-tolpat ja / tai sen putkessa on vika, polttoainen suodettimessä on vika tai ilmamassajärjestelmässä. Kun soitin heille, sanottiin, että ekaks. tarvitsen tehdä perus huollot - tulppien, suodattimien vaihto jne... omalla rahalla ja jos se ei auttaa, vasta silloin pitää otta yhteytta heille ja vasta silloin ne katsoo miten ne osalistuu siihen korjaamiseen. Perustana oli se, että sille autolle oli tehty huolto viime vuona ja nyt pitää tehdä uudestaa, sen takia minua pitää tehdä ne huollot omalla rahalla. Joutuu näköjään otta yhteyttä kuluttaja virastoon, koska ne myivät rikkinäinen tuote ja eivät halua korjaa siitä.

      Eli en suosittelee. autossa on muutama pien vikoja myös - kuten käkkäri joka ei pitää auto paikalla. toinen auto avain ei toimi, pitää programmoi uudestaan, jne...

      sorry kirjoitus virheistä

      • FAKtoi

        Heh: TAAS takuu-uskovainen, maahantunkeutuja tällä kertaa, otaksun?
        Opetetaanko maahanmuuttovirastossa jo mielensäpahoittamisen ja takuu-uskovaisuuden alkeet?! Vai mistä tuo on opittu, kun perittyä se ei liene?

        "Joutuu näköjään otta yhteyttä kuluttaja virastoon, koska ne myivät rikkinäinen tuote ja eivät halua korjaa siitä."

        => Kyllä, nyt meni oikein.
        Saat sieltä sitten kuulla saman, jonka huiput jo kertoikin.

        "...sanottiin, että ekaks. tarvitsen tehdä perus huollot - tulppien, suodattimien vaihto jne... omalla rahalla ja jos se ei auttaa, vasta silloin pitää otta yhteytta heille ja vasta silloin ne katsoo miten ne osalistuu siihen korjaamiseen."

        Tuota kun ei tuon lainmukaisemmin (kuluttajalaki, virhevastuu käytetyssä autossa) voi sanoa.


      • FAKtoi

        ARPAJAISET!
        Mistä autosta voikaan olla kyse, kun takuu-uskovainen mielensä noin pahoitti:

        Kokonaiset 990€ maksaeesta vanhasta Nissanista?
        http://www.nettiauto.com/nissan/almera/8353145

        Samat 990€ hinnoitellusta, 8xmaailman ympäri ajetusta ikälopusta BMW:stä?
        http://www.nettiauto.com/bmw/316/8387696

        Vaiko peräti 1490€ hintaisesta, oikein vanhasta Mondeosta?
        http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/8372212

        Ettei peräti 1690€ Golf olisi kyseessä?
        http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8374766

        Siinäpä sitä on sitten tämän lukeville ihmeteltävää kerrakseen... Ihmettelyyn voikin liittää sen faktan (te täyspäisimmät asiaa ihmettelevät ainakin) ettei se autokauppias aina jaksa hymyillä. Ja täyspäisenä itse pysyäkseen saattaapa joskus pahankin kommentin heittää satunnaisesti jollekin keskustelupalstalle, kun näkee valituksen siemenen mistä tahansa, vaikkapa kollegan liikkeestä. Ei näitä vaan meinaa todeksi uskoa näitä takuu-uskovaisten "murheita". Ei täyspäiset ainakaan.


      • räävitöntä

        Ostetaan rippikouluikäinen 260000km ajettu Golf puolellatoistatuhannella ja itketään takuuta!?!?!?!?! Ei voi olla totta!?!


      • 10101010

        Hei teitkö kuluttaja asiamiehelle valituksen? tee reklamaatio äkkiä!
        Tarpeeksi monta valitusta kun saavat samasta autoliikkeestä niin kuluttaja
        riitalautakunta voi nostaa ryhmä kanteen ja merkintä tulee rekisteriin.

        Hei älä välitä rasisti pellestä rasismi on lain vastaista. Tämä kaveri on joko
        itse kyseinen myyjä tai joku niiden kätyri mutta monta vuotta puolustanut
        kyseistä yritystä. Kaveri ei ole täysjärkinen kirjoittelee tänne puolen yön
        jälkeenkin.


    • vainolenostaja

      Päivää pöytään,

      Oma kokemus ko liikkeestä, noin kuukausi taaksepäin. Astuin sisään ja otin koeajoon auton. En voinut ajaa kuin kappaleen matkaa ja mennä takaisin koska auto oli ihan romu. Pihalla tutkin huoltokirjan, oli alusta asti muita leimoja kuin ko merkin edustajan. Siis takuu käytännössä heti rauennut? Autolla tosin viisi vuottaikää joten ei merkitystä enää.

      Myyjä ilmoitti että pian tulee ostaja ja jos ei osta niin sitten illalla soittaa . Jäin hetkeksi ja pariskunta tulikin koklaan autoa. Illalla myyjä soitti ja kertoi auton menneen.

      Viikon kuluttua sinne ilmestyi sopiva auto josta soitin. Taustat niin kaameat että unohdin heti. Se liike muuten ostaa merkkiliikkeiltä nuo epäkuraatit autot ja myy niitä. Ostohinta on esim 2000€ ja sitten kauppaavat 8000- 10000€ hintaan.
      Autoista sen firman myyjät ei kyllä tiedä mitään, ainakaan kunnosta.

      • FAKtoi

        No huomenta pöydän alle!
        Sillä pakkohan sinun on olla joko äly- tai muu kääpiö, kun noin turvenuijaisia totuuksina lauot vailla mitään todellisuuden tajua!

        Koeajoit SINUN MIELESTÄSI ihan romun auton. Silti auto on myyty täyspäisille samana päivänä. Ei ihan natsaa?
        Löysit toisenkin myyntiinsä tulleen auton, sen taustat (mitä lie tarkoitatkaan?) oli kaameat etkä edes käynyt autoa katsomassa, silti haukut sen ja samalla liikkeen KAIKKI AUTOT on epäkuraatteja (mitä sekin tarkoittaa? epäkuranttiako?).

        Turvenuijaisinta mistään-mitään-tietämöttömyyttäsi korostaakin arviosi autoliikkeiden katteista:
        "Ostohinta on esim 2000€ ja sitten kauppaavat 8000- 10000€ hintaan."

        Ja höpöhöpö.

        Nyt kun sinut on tässä todistettu älykääpiöksi, voit kömpiä sieltä pöydän alta kuin trollipeikko ja suksia hevonvttuun mielipiteinesi ja antaa yrittäjien tehdä työnsä rauhassa. Älä missään nimessä mene mihinkään autoliikkeeseen päätäsi aukomaan, ettei vaan satu mitään.


      • Turpaakohaluat
        FAKtoi kirjoitti:

        No huomenta pöydän alle!
        Sillä pakkohan sinun on olla joko äly- tai muu kääpiö, kun noin turvenuijaisia totuuksina lauot vailla mitään todellisuuden tajua!

        Koeajoit SINUN MIELESTÄSI ihan romun auton. Silti auto on myyty täyspäisille samana päivänä. Ei ihan natsaa?
        Löysit toisenkin myyntiinsä tulleen auton, sen taustat (mitä lie tarkoitatkaan?) oli kaameat etkä edes käynyt autoa katsomassa, silti haukut sen ja samalla liikkeen KAIKKI AUTOT on epäkuraatteja (mitä sekin tarkoittaa? epäkuranttiako?).

        Turvenuijaisinta mistään-mitään-tietämöttömyyttäsi korostaakin arviosi autoliikkeiden katteista:
        "Ostohinta on esim 2000€ ja sitten kauppaavat 8000- 10000€ hintaan."

        Ja höpöhöpö.

        Nyt kun sinut on tässä todistettu älykääpiöksi, voit kömpiä sieltä pöydän alta kuin trollipeikko ja suksia hevonvttuun mielipiteinesi ja antaa yrittäjien tehdä työnsä rauhassa. Älä missään nimessä mene mihinkään autoliikkeeseen päätäsi aukomaan, ettei vaan satu mitään.

        Onko vaikea niellä totuuksia? Olet vissiin kyseises paikas duunis, kerro mikä sul on hätänä. Tulen mielelläni kyläilemään, osote löytyy kyllä


      • FAKtoi_
        Turpaakohaluat kirjoitti:

        Onko vaikea niellä totuuksia? Olet vissiin kyseises paikas duunis, kerro mikä sul on hätänä. Tulen mielelläni kyläilemään, osote löytyy kyllä

        Liikkeen aukioloaikana, kiitos. Hätänä ei ole mikään, faktat ja totuudet yllä kerrottuna.


    • Keke81

      Epärehellinen autokauppa.

      • Rosberg85

        Itse olet epärehellinen.


      • roosperi

        Olette molemmat umpirehellisiä.Pitäisi olla totta tai sitten huhua.


    • vainolenostaja

      Ottaapa TROKARILLA pattiin.

      Taustat kannattaa selvittää jo puhelimessa. Esim kiertopalkintoa ei kannata ostaa, tai katsastus käsillä.
      Trokarit pyytää 8000€, jos joku tarjoaa 4000€ niin trokari myy. On ostanut 2000€ ja jää näinollen voittoa. Jos asiakas maksaa enempi niin trokarin voitto kasvaa.

      Löytyi n10000€ auto Volvo merkkiliikkeestä. Auto on tarkastettu ja vasta katsastettu. On monta kertaa viisaampaa ostaa merkkiliikkeestä kunnon auto asiallisilla taustoilla. Ja maksaa hieman enemmän.

      • Eijaksanäitäjuttuja

        Tämähän on tietysti itsestään selvyys, puhelimessa kannattaa selvittää etukäteen mahdollisimman paljon. Kiertopalkinto? Meinaat siis että jokaisen pitäisi kituuttaa samalla autolla vuosia? Auto on siis mielestä huono, jos se on ollut vaikka 4 aikaisemmin? Tuo omistajahistoria ei kerro tänä päivänä autosta YHTÄÄN MITÄÄN, toiset vaihtelee parin vuoden välein ja toiset pari kertaa vuodessa autoa, se ei kerro itse autosta yhtään mitään, jos joku haluaa vaihtelua ja vaihtaa autoa tiuhaan.

        Trokarin katteet ei lähellekkään tuo luokkaa, nuo on essonbaarin juttuja.

        Jokainen ostakoon sieltä mistä haluaa, sellainen kuka haluaa maksaa marmoritiski lisää, se hänelle suotakoon.


    • 6666666

      Paskaa myyvät ja katsastaa tutulla asemalla jossa ne paskat menee läpi.
      Liikenne turvallisuuskeskukseen tehty asemasta useampia valituksia.
      Kun ostatte auton ja auto on muuta kuin myynti ilmoituksessa luvataan tai auto on myyty viallisena reklamoikaa liikettä sähköpostilla tai kirjeitse.
      Sen jälkeen myyjällä on noin 2 viikkoa aikaa ottaa yhteyttä muuten
      menee maistraattiin ja kuluttaja riitalautakunnan käsittelyyn.

      • MenePeitonAlleKasvamaan

        Eihän se nyt liikkeen vika ole, jos katsastusasemasta on tehty valituksia??

        Kun ostat käytettyä autoa, ota JÄRKI mukaan kauppoihin, tietenkään se ei voi olla uusi ja virheetön, jokaisesta käytetystä löytyy jotain uudesta poikkeavaa ja varmasti jonkunlainen vika tulee esillekkin, se nyt vaan kuuluu KÄYTETTYYN autoon!

        Mitä vittua sä maistraatissa teet??? Naimisiinko yrität sen auton kanssa mennä???

        Kuluttajariitalautakuntaan moni autoliike laskee juttunsa muutenkin, koska 99% ne on järkeenkäypiä autoliikkeelle, ei takuu-uskovaiselle mistään mitään tietämättömälle aasiakkaalle.


    • Osotetiedossa

      Täällä nää vitun junnut koitta peitellä ja paikkailla yritystään. Saunan taakse pitäis viedä kerta ei ole edes isänsä remmistä saanut.

      • HelvetinEnkeli70

        Pidäs nyrkillä tapettava persaukinen vähän pienempää suuta ettei nenääs kohta satu ja lujaa.


      • Mexicana

        Et ole näköjään Suomen prosenttijengeistä perillä sitten yhtään. Hatut on olleet Suomessa jo monta vuotta selvästi vahvempia, mitä enkelit on.


    • Jabajaba1975

      Kävin ostaa jo toisen auton täältä! Noi nuoret miehet ovat just mukavii junnuja ja ihan asiallisen tarjouksen jätti mun vanhasta koslasta himppasen uudempaan. Suosittelen jos pommin ostaa niin pommin saa ottakaa joku mukanaa joka tuntee aitot jos et itse tiedä mikä on edes ohjauspyörä!

      • hölmisköt

        Eiköhän ne kollit ole paremminkin jonneja...


    • jättäkää-menemättä

      Katsoin netistä läpi tämän liikkeen 80 auton valikoiman. Jo ensi silmäyksellä näki, että kalusto on arvotonta paaliromua kovalla kilohinnalla. Ei maksa kenellekään vaivaa lähteä noita romuja tutkimaan paikanpäälle sen syvällisemmin. Autokalusto on juurikin sitä jätettä, mikä on saatu kerättyä sieltä, missä ne eivät ole menneet aikaisemmin kaupaksi, tai kukaan ei halua ryhtyä moista sontaa myymään, ettei mene maine omalta liikkeeltä.

    • jobbarit-kyykkyyn

      Laittakaas Nummelassa paaliromuja kaupittelevat pojanklopit jo herätyskellot soimaan, että pääsette aamuyöllä 03 jälkeen taas purkamaan pahaa oloanne tähän ketjuun. Kyllä me kuningas ASIAKKAAT tullaan taas säälistä katsomaan ja nauramaan niille teidän piilovikaisille paalipommeille, mutta ei me teiltä kyllä yhtään mitään osteta.

    • Motoro

      Ihan paska liike

    • voeraekkooe

      Autohuiputtajat ovat nyt paikkakunnalla Hyvinkää.

      Sopivalla alueella, siellä on surullisenkuuluisat Laakkonen, Kamux ja Rinta jouppi.
      Onko nuo siksi samalla alueella notta voivat kilpailla kuka huijaa eniten?

    • suppu85

      Ostin auton heiltä, samana iltana ei meinannu lähtee käyntiin. Vietiin heidän korjaamolle monta kertaa, ei auttanut, sovittiin että vaihan toiseen saman arvoiseen. Yrittivät saada mut vielä maksamaan väliä täysin romuista ja sitä yhtä saman vuosimallin ja suhtkoht saman verran ajettua eivät suostuneet myymään ees sillä pyyntihinnalla, ois pitäny tonni pistää väliä! Kertoo kusetuksen määrän. Laittoivat auton lopulta kuntoon merkkiliikkeessä kun oli vaan anturissa vika eli halvalla selvisivät. Nyt huomannu ettei tuo kaara puhalla edes kunnolla lämmintä mutta ei jaksa enää muutaman tonnin autosta vääntää, myivät sen kuitenkin täysin kunnossa olevana. Oikeasti eivät varmasti edes käy läpi mitä kauppaavat. Täysi kusetuspulju, lohjan autoporukoissa tietävät tämän kaikki, sain itse vaan kuulla liian myöhään. Ostavat kuulemma muista liikkeistä korjattavat romut jotka eivät mene kaupaksi ja myyvät itse hyväkuntoisina.

    • jippiiiiii

      Joo, ostettiin tuolta auto. Ajokunnossa kesä ja talvirenkailla. ensinnäkin talvirenkaat olivat siinä kunnossa että heti kun alle sai piti ostaa uudet. toiseksi, ajokunnossa, ja paskat. Valehtelematta tän 2kk aikana oon maksanut auton kunnostamisesta melkein saman verran mitä itse autosta. En toista kertaa ostais tuolta yhtään mitään, kun kerran väittävät rikkinäisiä autoja ajokelpoisiksi :)

      • kysynvaankysyn

        Auta vähän "jippiiiiii",kun en ihan ymmärrä.
        Kerro miten noin vammaisesti on voinut käydä ja missä kohdin syyllinen huonoon kauppaan paljastuu? Kuka oli ostopäätöksen takana? Aseella uhatenko ne auton myi sokealle ostajalle?

        "ensinnäkin talvirenkaat olivat siinä kunnossa että heti kun alle sai piti ostaa uudet."
        Eli päätit hankkia liikkeestä ostamaasi autoon paremmat talvirenkaat, kuin mitä siihen oli sinun nähtävillä ennen kauppaa ja mukaan tuli liikkeestä?

        "toiseksi, ajokunnossa, ja paskat."
        Eli ajoitko koeajon ja oston jälkeen auton ajamalla liikkeestä kotiin? Koeajolla ei vikaa? Silloinhan se oli ajokuntoinen, eikä mitään paskat.

        "Valehtelematta tän 2kk aikana oon maksanut auton kunnostamisesta melkein saman verran mitä itse autosta."
        Ohoh?! No se on sitten nyt hyvässä kunnossa, kyllähän sitä (valehtelematta?) itselleen haluaa auton laittaa hyvään kuntoon. Kyllä tonnin kahden autosta saa ihan kelvollisen kulkuneuvon pitkäksikin aikaa tonnin parin osien uusimisella!

        En toista kertaa ostais tuolta yhtään mitään, kun kerran väittävät rikkinäisiä autoja ajokelpoisiksi :)
        No toki se on sinun oikeutesi tehdä omia valintoja, omin järkevin tai järjettömin perustein. Yhtälailla voi siirtää omista huonoista päätöksistään syyn toisille, vaikkapa nyt auton myyneelle autoliikkeelle!


      • Änspåäek

        Olettaisin että nyt puhutaan aikuisista ihmisistä jotka tänne kirjoittaa, kuinka vitun tyhmä pitää olla että syyllistää myyjään käytetyn auton vioista, joita ei itse ole huomannut koeajolla.

        Eikä sillä ole mitään merkitystä onko se auto ostettu merkkiliikkeen vaihtari rivistä vai pienemmästä käytettyjen autojen liikkeestä, auto on kuitenkin se sama jonka edellinen omistaja on sinne tuonut, ja tiennyt kaikki viat mitä on ja tulee, eikä varmasti ole maininnut asiasta mitään, mutta on kuitenkin muistanut huomauttaa kaikista virheistä mitä uudessa on. Myyjän pitää vain yrittää huomata nämä asiat sen hetken aIkana kun arvioi vaihtarin.

        Eli rautalangasta idiooteille, ei se jobbari sitä autoa hajota vaan se edellinen omistaja joka sen paskan sinne liikkeeseen tuo.

        Ja on se nyt ihme ettei autokauppias sais voittoa tehdä, eihän se k-marketinkaan kauppias kiitoksella elä.


    • Uppaaja

      Up.

    • 320d

      Tuli iha oikea joulukorttilin firmalta vaikka kaupan teostakin melkeenpä vuosi. Itsellä ainakin päin vastaista kokemusta kuin tässä keskustelussa. Vaihdoin suhteellisen saman ikäisen isomman auton vähämmän ajettuun pienenpään farmariin. Sain mielestäni iha markkina hintasen hyvityksen pois hinnasta ja eikä välirahakin oli realistinen eikä utopinen kuin muilla liikelläi missä olin käynnyt vaidokkeja koejamassa. Vaihdokki auton pienestä webaston viasta mainittiin heti ja kauppa kirjaankin kirjattiin hyvin että piikki on auki tiskillä. Myös osto hetken jälkeen myyjälle ja minulle yllätyksenä flektin tuulettimen toimimattomuus hoidettiin niin että sain samalla viikolla ovelle tuotuna uuden tuulettimen. Kaikin puolin itsellä positiivinen kuva jäi minulle enkä ainakaan tätä liikettä karta vaikka tulinkin hiaman pidenpää.

    • Anonyymi

      Myyvät kytkinvikaista 12000e autoa, vetovat jälkeenpäin ettei ole täystakuuta eikä maksa kokonaan 1000e remonttia jonka tarve ilmenee 2 viikon jälkeen ostosta.
      Auton vaihtohyvityskin pohjanoteeraus. Nuoret pojat opetettu huijaamaan ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kytkin vika jonka saa piiloon koeajon ajaksi. Mielenkiintoista kerro ihmeessä lisää?


    • Anonyymi

      Niin, milloin ostajaehdokkaat todella oppivat koeajamaan auton kunnolla ja muutenkin tutustumaan kaupankohteeseen enemmän kuin vain kiertämään sen?
      Täällä on väsymiseen saakka vuosikaudet keskusteltu siitä, etteivät ne autossa kaupantekohetkellä olevat viat, jotka ostaja huolellisella auton läpikäymisellä ennen kauppaa hyvin voi todeta, synnytä myyjälle mitään velvollisuutta kaupan jälkeen korjata tai edes osallistua niiden korjaamiseen.
      Miten ihmeessä tämä voi muutamille olla niin vaikeaa?
      Voiko olla niin, että myyjille tulee velvollisuus ilmoittaa vioista ostajalle erikseen, että huomasitko kenties vetelevän ohjauksen, toimimattoman sähköisen ulkopeilin, yhden sakkorenkaan, vain muutamia mainitakseni. Hyvin usein myyjä ei kaikkia näitä 20 vuotta vanhassa edes autossa tiedä.

    • Anonyymi

      Osaavat huiputtaa.

    • Anonyymi

      Varokaa tätä liikettä!!!!! Uskokaa ei kannata mennä, säästyy rahat ja mielenterveys!!!

    • Anonyymi

      Tämä liike on täysin huijari liike.Välttäkää tätä liikettä niin säästyy rahaa.

    • Anonyymi

      Ostin heiltä auton ja olen ihan tyytyväinen.
      Oli semmoinen kuin kuvista sai käsityksen.
      Oli jopa hiukan parempi kuin kuvittelin.
      Ei voi 5000e auton olevan uuden veroinen.
      Ihan hyvä mieli jäi.
      Oli siis espoon liike.

    • Anonyymi

      13 vuotta myöhemmin nuo "koltiaiset" porskuttavat edelleen. Miten sinulla menee, joko ostit hyvän ja halvan auton?

    • Anonyymi

      Itse ostin auton Rinta-Jouppi Järvenpäästä ja olen ollut tyytyväinen. Miksi ette mene kunnon liikkeisiin ostoksille? Ettehän te osta maitoakaan Thai-kaupoista

    • Anonyymi

      En mistä haukkuminen johtuu?
      Itsellä kaikki toimi hyvin.
      Paperit ja kauppakirjat oli tehty niinkuin kuuluu.
      Autossa oli kaikki asiakirjat ja huoltokirja kunnossa.
      Ihan ok kauppa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe