Nainen synnytti...

tiedätkö?

sovinistinkin. Mahtaako sovinisti edes tietää tuota faktaa?

11

143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulen tietäväni

      Kyllä, niin luulen.

      • ?+=?

        nainen antoi sinulle elämän. Arvostatko naisia?


      • J Tikka
        ?+=? kirjoitti:

        nainen antoi sinulle elämän. Arvostatko naisia?

        Kyllä arvostan. Mutta en arvosta naisia yhtään sen enempää kuin miehiäkään. Kaikki ihmiset, naiset ja miehet, lapset ja aikuiset, mustat ja valkoiset, rikkaat ja köyhät, tyhmät ja viisaat, homot ja heterot, jopa sovinistit ja feministit, kaikki-kaikki ovat yhtä arvokkaita.


      • Äitin poika
        ?+=? kirjoitti:

        nainen antoi sinulle elämän. Arvostatko naisia?

        Se on kovin hienoa ja arvostan sitä kyllä. Sinun on kuitenkin otettava huomioon, ettei nainen (äitini) tehnyt sitä pyyteettämästi minun vuokseni, vaan siksi, että itse halusi siinä elämäntilanteessaan vauvan. Ja senhän hän saikin.


      • Aiditnuokaikesaväkev
        Äitin poika kirjoitti:

        Se on kovin hienoa ja arvostan sitä kyllä. Sinun on kuitenkin otettava huomioon, ettei nainen (äitini) tehnyt sitä pyyteettämästi minun vuokseni, vaan siksi, että itse halusi siinä elämäntilanteessaan vauvan. Ja senhän hän saikin.

        Ja huomaa sinäkin, että vaikka huomasikin, että vauva olit sinä, hän pyyteettömästi huolehti sinusta, koska oli vauvan halunnut.
        Sai mitä tilasi.

        Onko perheessäsi muita lapsia?


      • Äitin poika
        Aiditnuokaikesaväkev kirjoitti:

        Ja huomaa sinäkin, että vaikka huomasikin, että vauva olit sinä, hän pyyteettömästi huolehti sinusta, koska oli vauvan halunnut.
        Sai mitä tilasi.

        Onko perheessäsi muita lapsia?

        Vauva on vauva, oma persoonallisuuteni on kehittynyt myöhemmin, pitkän ajan kuluessa. Äiti on ihan perustyytyväinen, poika elää parisuhteessa ja on saavuttanut hyvän sosioekonomisen aseman, ihan kuin siskonsakin.

        Feminististä tytärtä, joka viettää aikansa tissit paljaana, vítunkuvalippis päässään lutkamarssilla, äiti varmasti häpeäisi.

        Onko itselläsi lapsia vai onko vauvakuume vielä kaukana tulevaisuudessa?


      • tiluliliiii
        Äitin poika kirjoitti:

        Vauva on vauva, oma persoonallisuuteni on kehittynyt myöhemmin, pitkän ajan kuluessa. Äiti on ihan perustyytyväinen, poika elää parisuhteessa ja on saavuttanut hyvän sosioekonomisen aseman, ihan kuin siskonsakin.

        Feminististä tytärtä, joka viettää aikansa tissit paljaana, vítunkuvalippis päässään lutkamarssilla, äiti varmasti häpeäisi.

        Onko itselläsi lapsia vai onko vauvakuume vielä kaukana tulevaisuudessa?

        hihihii mahtaako käydä vielä niin että omasta tyttärestäsi tulee kuvaamasi kaltainen tai poikasi löytää sydämenvalitukseen hih hihhiii


      • Ei mahda.
        tiluliliiii kirjoitti:

        hihihii mahtaako käydä vielä niin että omasta tyttärestäsi tulee kuvaamasi kaltainen tai poikasi löytää sydämenvalitukseen hih hihhiii

        Ei käy. Täysipäiset eivät hurahda mihinkään ismeihin. Epävakaat mielet tarvitsevat tuekseen jeesusta tai feminismiä, epäonnistujat tarvitsevat selityksen surkeudelleen.


      • Huhuhuhji
        ?+=? kirjoitti:

        nainen antoi sinulle elämän. Arvostatko naisia?

        Mies antoi naiselle siemenensä. Arvostatko miehiä? Eli nainen ei yksin anna kenellekään elämää.


    • RD

      Mutta sovinistilla ei ollut mitään mahdollisuutta syntymisestään.
      Joten keksi parempia syitä. Se että naisella on pillu ja nainen pystyy synnyttämään ei ole vielä mikään syy kunnioitukselle.

      Toiseksi osa ihmisistä ovat saaneet alkuunsa naisesta joka on pakottanut miehen isäksi vastoin miehen tahtoa. Kyllä se vaan on niin kyllä miesten tulisi ehdottomasti alkaa tappamaan näitä naisia jotka käyttävät miestä hyväkseen ja pakottavat miehen isäksi vastoin tahtoaan, sitten ottaa eron ja vaatii mieheltä elatusmaksuja. Tuollaisten naisten tappaminen on täysin oikein riippumatta siitä mitä laki ja yhteiskunta sanovat asiasta. Jos eivät tee asialle mitään niin tuollainen tapa vain yleistyy naisilla yhä nopeammin.

      • RD

        "Mutta sovinistilla ei ollut mitään päättää itse syntymisestään."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe