Tämä voi olla tärkeämpi palsta kuin arvaattekaan!

ultra-kreationisti

Tänne joskus kirjoittaa sivustaseuraajia, jotka "puhisevat", että "miten jotkut jaksavat roikkua tällä palstalla vuodesta toiseen?". He aliarvioivat palstan teeman kokonaan. He pitävät koko aihetta niin "naurettavana" ettei siitä kannata edes keskustella.
totta on, että tämä palsta on temmellyskenttä, jossa sopivuuden rajoista ei tunnuta piittaavan - ja trollaaminen on ehkä luultuakin yleisempää. Mutta, vaikka itsekin olen epäillyt tämän palstan elävöitttämisen mielekkyyttä omalta osaltani - olen, kuitenkin, lopulta alkanut nähdä, että juuri TÄÄLLÄ puhutaan niistä tärkeistä asioista; ei tarvitse kuin seurata maailman menoa tämän palstan ulkopuolella, niin ymmärtää, että varsin on ajankohtainen, ja tärkeäkin, tämä "molskaaminen" täällä!

12

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on viihdepalsta jolla nauretaan kreationisteille.

      Huumorista pitävät huolen he itse.

    • Jumala lienee isohko

      Tämä on tragikoominen palsta.

      Toisaalta omaan uskomusmaailmaan sukeltaneiden uskovien epätoivoiset yritykset selittää uskomustensa vastaiset tosiasiat mitä kummallisimmilla tarinoilla on huvittavaa seurattavaa. Otetaan esimerkkinä vaikka hiidenkirnujen synty avaruudesta tulleiden "vesitornaadojen" seurauksena,

      Toisaalta viimeistään 11.9.2001 jälkeen fundamentalismi ei naurata yhtään.

      • kr

        Minua naurattaa kuitenkin eniten hikirauhastissit ja se että kaikkien evokkien on uskottava ufoihin ja pidettävä kaikkia perversioita normaaleia evoluutioon kuuluvina asioina.

        Tällä palstaalla näkee kyllä hyvin sen että kuinka evoluutioteoria suorastaan pakottaa kannattajasa uskomaan täydellisiin utopistisiin mielettömyyksiin joilla ei ole tieteen kanssa yhtään mitään tekemistä. Ja sekös huvittaa kaikkia järkeviä. Ha hah.

        Se taas ei naurata että evoluutioteorian mukanaan tuoma ajatus vahvimman selviytymisestä on luonut maailmaa kulttuurin jossa hyväksytään kansamurhat ja miljoonien vuosittaiset nälkäkuolemat ja sotien tuoman ahdingon vaikka ruokaa olisi kaikille jos kristyty saisivat yksin päättää asioista.

        Yhtä kaikki, palstalta näkee sen että kuinka sydämeltään kylmäkiskoisia evolutioistit pääsääntöisesti ovat toisten kärsimyksiä kohtaan.


      • mdma
        kr kirjoitti:

        Minua naurattaa kuitenkin eniten hikirauhastissit ja se että kaikkien evokkien on uskottava ufoihin ja pidettävä kaikkia perversioita normaaleia evoluutioon kuuluvina asioina.

        Tällä palstaalla näkee kyllä hyvin sen että kuinka evoluutioteoria suorastaan pakottaa kannattajasa uskomaan täydellisiin utopistisiin mielettömyyksiin joilla ei ole tieteen kanssa yhtään mitään tekemistä. Ja sekös huvittaa kaikkia järkeviä. Ha hah.

        Se taas ei naurata että evoluutioteorian mukanaan tuoma ajatus vahvimman selviytymisestä on luonut maailmaa kulttuurin jossa hyväksytään kansamurhat ja miljoonien vuosittaiset nälkäkuolemat ja sotien tuoman ahdingon vaikka ruokaa olisi kaikille jos kristyty saisivat yksin päättää asioista.

        Yhtä kaikki, palstalta näkee sen että kuinka sydämeltään kylmäkiskoisia evolutioistit pääsääntöisesti ovat toisten kärsimyksiä kohtaan.

        "Minua naurattaa kuitenkin eniten hikirauhastissit "

        Mikä niissä niin kovasti naurattaa?

        "kaikkien evokkien on uskottava ufoihin"

        Miksi, siksikö, että sinä olet niin päättänyt? Kuka sinulle on sellaiset valtuudet antanut?

        " pidettävä kaikkia perversioita normaaleia evoluutioon kuuluvina asioina."

        Määrittele "normaali".

        "Yhtä kaikki, palstalta näkee sen että kuinka sydämeltään kylmäkiskoisia evolutioistit pääsääntöisesti ovat toisten kärsimyksiä kohtaan."

        Esimerkki? Ja mietis kukakohan on sydämmeltään kylmäkiskoinen, sellainen joka tiedostaa kaiken kuolevan kuitenkin vai sinä joka haluat taivaaseen riemuitsenmaan vaikka samaan aikaan suurin osa eläneistä kituu ikuisesti helvetissä?


      • kr kirjoitti:

        Minua naurattaa kuitenkin eniten hikirauhastissit ja se että kaikkien evokkien on uskottava ufoihin ja pidettävä kaikkia perversioita normaaleia evoluutioon kuuluvina asioina.

        Tällä palstaalla näkee kyllä hyvin sen että kuinka evoluutioteoria suorastaan pakottaa kannattajasa uskomaan täydellisiin utopistisiin mielettömyyksiin joilla ei ole tieteen kanssa yhtään mitään tekemistä. Ja sekös huvittaa kaikkia järkeviä. Ha hah.

        Se taas ei naurata että evoluutioteorian mukanaan tuoma ajatus vahvimman selviytymisestä on luonut maailmaa kulttuurin jossa hyväksytään kansamurhat ja miljoonien vuosittaiset nälkäkuolemat ja sotien tuoman ahdingon vaikka ruokaa olisi kaikille jos kristyty saisivat yksin päättää asioista.

        Yhtä kaikki, palstalta näkee sen että kuinka sydämeltään kylmäkiskoisia evolutioistit pääsääntöisesti ovat toisten kärsimyksiä kohtaan.

        Mytomaanimultinikkimme vääntelee ja vääristelee tapansa mukaan, valehtelee minkä kerkiää ja muutenkin osoittaa "moraalista oivallisuuttaan":
        "Tällä palstaalla näkee kyllä hyvin sen että kuinka evoluutioteoria suorastaan pakottaa kannattajasa uskomaan täydellisiin utopistisiin mielettömyyksiin joilla ei ole tieteen kanssa yhtään mitään tekemistä."

        Sanoo jannu, jolle on kerrottu moneen kertaan mitä tiede on ja miten tieteessä asioita perustellaan ja käsitellään. Taitaa taas taustalla kummitella mytomaanimultinikkimme lanseeraama "tosi tiede", jolla nimenomaan ei ole mitään tekemistä todellisuuden ja havaittavan maailman tosiasioiden kanssa.

        "Se taas ei naurata että evoluutioteorian mukanaan tuoma ajatus vahvimman selviytymisestä .."

        Ei mene mytomaanimultinikkimme kovaan kalloon sinne hirvinaudan tilalle oppi perille ei. Kuten moneen kertaan on täällä hirvinautansa kaitsijalle selitetty, ei evoluutioteoriassa ole kyse "vahvimman selviytymisestä" vaan sopeutumisesta elinolosuhteisiin. Joskus kyse voi olla fyysisestä vahvuudesta, joskus jostain ihan muusta - eliön elinolosuhteet (ns. ekologinen lokero) sen viimekädessä seuloo.

        "...on luonut maailmaa kulttuurin jossa hyväksytään kansamurhat ja miljoonien vuosittaiset nälkäkuolemat ja sotien tuoman ahdingon vaikka ruokaa olisi kaikille jos kristyty saisivat yksin päättää asioista. "

        Ja mytomaanimultinikkimme jatkaa tuossa vaalimaansa potaskaa evoluutioteoriasta ja evoluutioteoriaa kannattavista ihmisistä. Miksi muuten yksi kristityimmistä valtioista (?) eli Yhdysvallat eivät edes omassa maassaan ole poistamassa köyhyyttä ja nälkää?

        Mutta mutta, tämä meidän niin hyvin tuntemamme mytomaanimultinikkimme on jo niin moneen kertaan näyttänyt oman, hirvinauta-, karvansa: suu puhuu, mutta teot näyttävät aivan jotain ihan muuta. Niin on mytomaanimultinikkimme paatunut sydämeltään, että ei edes itse huomaa kuinka kylmäkiskoinen ja julma itse on lähimmäisiään kohtaan.

        Pussatkoon hirvinautaansa.


      • ____________________
        kr kirjoitti:

        Minua naurattaa kuitenkin eniten hikirauhastissit ja se että kaikkien evokkien on uskottava ufoihin ja pidettävä kaikkia perversioita normaaleia evoluutioon kuuluvina asioina.

        Tällä palstaalla näkee kyllä hyvin sen että kuinka evoluutioteoria suorastaan pakottaa kannattajasa uskomaan täydellisiin utopistisiin mielettömyyksiin joilla ei ole tieteen kanssa yhtään mitään tekemistä. Ja sekös huvittaa kaikkia järkeviä. Ha hah.

        Se taas ei naurata että evoluutioteorian mukanaan tuoma ajatus vahvimman selviytymisestä on luonut maailmaa kulttuurin jossa hyväksytään kansamurhat ja miljoonien vuosittaiset nälkäkuolemat ja sotien tuoman ahdingon vaikka ruokaa olisi kaikille jos kristyty saisivat yksin päättää asioista.

        Yhtä kaikki, palstalta näkee sen että kuinka sydämeltään kylmäkiskoisia evolutioistit pääsääntöisesti ovat toisten kärsimyksiä kohtaan.

        Olen osoittanut jo monta kertaa, miten juuri kreationistien on omien perusteluidensa takia pakko uskoa ufoihin, ufomiehiin ja abduktioihin


      • mdma kirjoitti:

        "Minua naurattaa kuitenkin eniten hikirauhastissit "

        Mikä niissä niin kovasti naurattaa?

        "kaikkien evokkien on uskottava ufoihin"

        Miksi, siksikö, että sinä olet niin päättänyt? Kuka sinulle on sellaiset valtuudet antanut?

        " pidettävä kaikkia perversioita normaaleia evoluutioon kuuluvina asioina."

        Määrittele "normaali".

        "Yhtä kaikki, palstalta näkee sen että kuinka sydämeltään kylmäkiskoisia evolutioistit pääsääntöisesti ovat toisten kärsimyksiä kohtaan."

        Esimerkki? Ja mietis kukakohan on sydämmeltään kylmäkiskoinen, sellainen joka tiedostaa kaiken kuolevan kuitenkin vai sinä joka haluat taivaaseen riemuitsenmaan vaikka samaan aikaan suurin osa eläneistä kituu ikuisesti helvetissä?

        >>"Minua naurattaa kuitenkin eniten hikirauhastissit "

        Mikä niissä niin kovasti naurattaa?


      • antimytomaani_orig kirjoitti:

        Mytomaanimultinikkimme vääntelee ja vääristelee tapansa mukaan, valehtelee minkä kerkiää ja muutenkin osoittaa "moraalista oivallisuuttaan":
        "Tällä palstaalla näkee kyllä hyvin sen että kuinka evoluutioteoria suorastaan pakottaa kannattajasa uskomaan täydellisiin utopistisiin mielettömyyksiin joilla ei ole tieteen kanssa yhtään mitään tekemistä."

        Sanoo jannu, jolle on kerrottu moneen kertaan mitä tiede on ja miten tieteessä asioita perustellaan ja käsitellään. Taitaa taas taustalla kummitella mytomaanimultinikkimme lanseeraama "tosi tiede", jolla nimenomaan ei ole mitään tekemistä todellisuuden ja havaittavan maailman tosiasioiden kanssa.

        "Se taas ei naurata että evoluutioteorian mukanaan tuoma ajatus vahvimman selviytymisestä .."

        Ei mene mytomaanimultinikkimme kovaan kalloon sinne hirvinaudan tilalle oppi perille ei. Kuten moneen kertaan on täällä hirvinautansa kaitsijalle selitetty, ei evoluutioteoriassa ole kyse "vahvimman selviytymisestä" vaan sopeutumisesta elinolosuhteisiin. Joskus kyse voi olla fyysisestä vahvuudesta, joskus jostain ihan muusta - eliön elinolosuhteet (ns. ekologinen lokero) sen viimekädessä seuloo.

        "...on luonut maailmaa kulttuurin jossa hyväksytään kansamurhat ja miljoonien vuosittaiset nälkäkuolemat ja sotien tuoman ahdingon vaikka ruokaa olisi kaikille jos kristyty saisivat yksin päättää asioista. "

        Ja mytomaanimultinikkimme jatkaa tuossa vaalimaansa potaskaa evoluutioteoriasta ja evoluutioteoriaa kannattavista ihmisistä. Miksi muuten yksi kristityimmistä valtioista (?) eli Yhdysvallat eivät edes omassa maassaan ole poistamassa köyhyyttä ja nälkää?

        Mutta mutta, tämä meidän niin hyvin tuntemamme mytomaanimultinikkimme on jo niin moneen kertaan näyttänyt oman, hirvinauta-, karvansa: suu puhuu, mutta teot näyttävät aivan jotain ihan muuta. Niin on mytomaanimultinikkimme paatunut sydämeltään, että ei edes itse huomaa kuinka kylmäkiskoinen ja julma itse on lähimmäisiään kohtaan.

        Pussatkoon hirvinautaansa.

        Aamen


    • Jumala lienee isohko

      "... kaikkien evokkien on uskottava ufoihin ja pidettävä kaikkia perversioita normaaleia evoluutioon kuuluvina asioina."

      Oletko ottanut tämän aamun lääkkeet?

      Voisit kohdistaa intosi sen ensimmäisen kreationismin todisteen esittämiseen. Tuolla on sadan viestin ketju kreationismin todisteista, jossa puhutaan kaikesta muusta kuin esiteltäisiin kreationismin todisteita.

      • karvainen apina

        Mikä siinä on, että evokit koettavat leimata toisia mielisairaiksi ja vaikuttaa näin ihmisten mielipiteisiin? Onko paukut loppu?


      • Jumala lienee isohko
        karvainen apina kirjoitti:

        Mikä siinä on, että evokit koettavat leimata toisia mielisairaiksi ja vaikuttaa näin ihmisten mielipiteisiin? Onko paukut loppu?

        Kyllä te ihan itse pidätte huolta siitä, että kreationistien mielenterveyttä kohtaan herää terve epäily. Ero fundamentalistisen uskon ja häiriintyneisyyden välillä on usein pelkästään sosiaalinen. Uskovien kummia uskomuksia on poliittisen korriktiuden nimissä tapana ymmärtää, jos viitekehys on joku yleisesti tunnettu uskonto. Periaatteessa samanlaiset uksomukset jonkun valtauskonnon viitekehityksestä irrotettuna vaikuttavat vähintään oudoilta.

        Jos joku selittää, että elämän on luonut Zorg planeetan telepaattisesti ja psykokineettisesti maan tapahtumiin vaikuttava huippuälykkäät kaasuoliot, jotka edelleen vaikuttavat maan tapahtumiin ja tulevat vielä kerran valtaamaan maapallon, niin tähän uskova vaikuttaa häiriintyneeltä. Jos Zorg-planeetan huippuälykkäiden olioiden tilalle laitetaan "Jumala" tai "Allah", niin kyseessähän on uskonnollinen vakaumus ja uskova on "normaali" ja ainoastaan uskossa.

        Kuitenkin jumalista ja Zorg planeetan huippuälykkäistä kaasuolioista on tasan yhtä paljon todisteita ja niihin uskominen perustuu tasan yhtä paljon uskojan mielikuvitukseen.


      • ____________________
        karvainen apina kirjoitti:

        Mikä siinä on, että evokit koettavat leimata toisia mielisairaiksi ja vaikuttaa näin ihmisten mielipiteisiin? Onko paukut loppu?

        Käsittääkseni ihmiset, jotka näkevät näkyjä ja kokevat aistiharhoja ja elävät niiden varassa, luokitellaan yleisesti mieleltään järkkyneiksi eli kansankielellä mielisairaiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      603
      4214
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3458
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3061
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2941
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2274
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2167
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1975
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1960
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1923
    Aihe