...tää on niin tätä...varmaan muillakin on sama ongelma...olla toinen nainen...niin no mä oon ollut toinen nainen kolme kertaa...viimeksi just uutena vuotena...yks kerta tosin oli niin, etten tiennyt että jätkä oli varattu...kertoi vasta myöhemmin...Sanotaan et naiset jotka on varattujen miesten kanssa luulevat olevansa parempia. No voihan asia näinkin olla, mutta ei se mun kohdalla pidä paikkaansa...ei vain yksinkertaisesti pysty pitämään itseään erossa tästä tyypistä..en mitenkään tiedostaen etsi varattuja vaan sinkut mahtuu yhtä hyvin joukkoon..mut pahinta on, että mä en tunne ees huonoa omaatuntoa...mut toivottavasti mun uuden vuoden lupaus pitää...eli pysyä erossa varatuista miehistä...
...toinen nainen...aina vain...
6
846
Vastaukset
- Ei koskaan enää...
On rankkaa olla se toinen nainen. Kokemus opetti. Vastoin yleisiä tapojani aloin tapailemaan varattua miestä. Ehdin rakastua ja vasta sen jälkeen kuulin hänen olevan varattu. Luulin kuitenkin että olen hänen tyttöystäväänsä parempi ja olin varma että saan tämän miehen omakseni. Hän jätti tyttöystävänsä ja tyttöystävä tuli luokseni ja itkien tilitti mitä olin saanut aikaiseksi. Paha saa aina palkkansa. Olin se paha sillä muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen tämä mies jätti minut kuin salama kirkkaalta taivaalta mitään sanomatta. Hän vain palasi tyttöystävänsä luo. Jäin yksin. Emme edes puhuneet tapahtuneen jälkeen. Tällä hetkellä olen yksin ja voin vain seurata heidän onneaan. Tästä kaikesta huolimatta rakastan tätä miestä enemmän kuin ketään koskaan... Eikö elämä olekkin julmaa...?
- toinen ja ensimmäinen nainen..
Toisena naisena on aina vaikeeta..
varsinkin sen jälkeen kun saa tietää
olevansa sellainen.
Tutustuin töissä 6 vuotta vanhempaan
mieheen.Me flirttailtiin, juteltiin,
opittiin tuntemaan toisemme..kun sitten sain tietää, että tää mies
onkin jo varattu..raivostuin!!
Viikonlopun mentyä olin unohtanut
miehen..maanantaina hän soitti, oli hylännyt naisensa..mun takia.
Annoin anteeksi, enkä ikinä oppinut luottamaan. Siihen se kai sitten loppuikin..Enkä voi syyttää muita
kuin itseäni.
- Joppe
Menkää itä- tai pohjois Suomeen niin kyllä löytyy vapaita kunnon miehiä!!
- pelinappula
Mä rupesin oleen varatun miehen kans tietäen sen mutta en tiennyt rakastuvani siihen.
Nyt kärsin. - illusia
pelinappula kirjoitti:
Mä rupesin oleen varatun miehen kans tietäen sen mutta en tiennyt rakastuvani siihen.
Nyt kärsin....että ne saa pitää monta naista. ylpistyvät vaan turhasta. kerran olin yhen illan varatun miehen kaa, en tosin tiennyt sitä ennen ku sen tyttökaveri tuli paikalle ja sen jätkän kaverit alko repiin sitä irti músta. että näin.
mutta muutenki. miehet on ihan sikoja. sori vaan kaikille, et mä yleistän, mutta näin on asiat.
- aina 1
Näin se on, miehet kyllä leikkivät toisilla
naisilla lupailevat ja antavat ymmärtää. Mutta kun
käry käy ni toinen nainen jää ja itkien tullaan
rukoilemaan vaimoketta takaisin. Mulle on käynyt
näin olen kylläkin se vaimoke. Olen pöljyyksissäni
kyllä antanut anteeksi, mutta unohtaa sitä ei voi
koskaan. Vaikka ulos hänet heittäessäni vannoin
etten ota takaisin. Mutta sinnikkona hän "pääsi"
kotia.
Ja eiköhän tämä toinen nainen "suruissaan"
lähetellyt minulle mitä mielenkiintoisimpia
tekstiviestejä, hän kun rakasti miestäni.
Ja en ole ainut jolle näin on käynyt, mies palaa
melkeimpä aina kotiin jos vain pääsee.
Miettikää hyvät 2naiset ensin mitä teette! Ihan
oman itsennekin takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,654936Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313725Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223350- 792325
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401532Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311476Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141443Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330