että kissat lipovat huuliaan pidempään, jos ne saavat kalliimpaa einettä halpismössön siasta.
Mieheni mielestä kissoille kuuluu ostaa kalliimpia einespusseja, koska kissat lipovat huuliaan ja jäseniään pidempään ruuan jälkeen ja ne ovat paremmalla tuulellakin!
Itse sain sapiskaa mieheltäni, koska erheellisesti ostin kissoille halpistölkkejä. ;( Mieheni ruokien suhteen en tokikaan ole kitsastellut! Tänään hän sai oman pellon uusia peruja sillin ja voin kera ja kovasti näytti maittavan. :)
Mieheni teki huomion,
8
57
Vastaukset
Alahan katsella Kauniita ja Rohkeita.
Vai heistäkö sait ajatuksen?
H.- kisssis
No, luulisihan tämän aloituksen kiinnostavan palstalla kuhisevia kissoja, eikun kissaihmisiä. Vai aloittajastako se on kiinni, mihin viestiin vastataan. Itse en osaa kommentoida, kun kierrän kissapedot kaukaa.
- kaali.va
Sehän on selvä. Kukapa meistäkään pahaa haluaa kauan makustella suussaan tai huulillaan.
Fiksu mies sinullakin.
Miestä pitää kaikin tavoin pitää hyvänä, antaessaan saa.
Oi oisipa omia perui. Kualkeittoo aattelin keittää omasta päästä, laittaa mitä löytyy.
Versioiden laihdustuskeittoa, ihan sanomatta miehelle.- varohansitä
Elä hyvä immeinen tie omasta piästä, tie uuvesta kualista, tulloo parempoo.
- kaali.va
tulisilla kirjoitti:
Meinasitkos oman pään keittää siellä kualien joukossa :)))
Vitsi vitsiLoput, mitä jäi keväisestä linnunpönttöurakastani. :))
Ei vaiskaan. - kaalivain
varohansitä kirjoitti:
Elä hyvä immeinen tie omasta piästä, tie uuvesta kualista, tulloo parempoo.
Uudesta kaalista justiinsa sen teen. Ja älä sie huoli, miulla on iso piä ja harvassa korvat, ku pollella.
Kisulit opetetaan heti pennuista syömään samaa ruokaa kun ihminenkin.
Ja ainakin mun kissat on voineet hyvin ja turkki on kiiltänyt.
Kieleliään ovat liponeet ja olleet onnellisia kissoja. Ulkona ovat saaneet juosta.
Ja kissan emäntäkin on ollut onnellinen kun on saanut kehräävän karvakasan syliinsä..
Kaikki olivat hyvin onnellisia.
Siis isäntäähän ei talossa ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970