Menestyjillä myös vientiä

miksi näin

Ulkomaalaisten naisten keskuudessa.

Tiedän muutaman YT-miehen jota lähestyy mm. virolaiset, venäläiset, maltalaiset, aasialaiset sekä "länsimaalaistuneet" lähi-idästä tulleet naiset. Puhumattakaan suomalaisista naisia.

26

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomityttö 29v

      Nainen ei halua mitään vinkuvaa säälittävää atm:ää vaan ronskin, paksuniskaisen, -kätisen ja -kaluisen ytm-miehen joka ei välitä naisen seksuaalisesta nautinnosta tuon taivaallista vaan keskittyy omien tarpeiden tyydyttämiseen.

      Tällainen mies oikein runttaamalla runttaa paksua kaluaan naisen sisään, ähkimällä ähkii naisen päällä, jyystämällä jyystää naista kuivana kakkoseen ja jörnimällä jörnii edestä ja takaa.

      Tällainen mies myös murisee seksin aikana kuin raivo härkä, ja miehen lyhyt terävä partasänki kutittaa alapäätä mukavasti kun mies nuolee sitä.

      Mmmh, kelpaisi itsekin päästä tällaisen panokarjun käsittelyyn ;)

      • Anonyymi

        Darkkis tykkää tatuoiduista peniksistä, mutta EI silti ole mikään homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Darkkis tykkää tatuoiduista peniksistä, mutta EI silti ole mikään homo

        Darkkis on Periksen huonompi versio itsestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Darkkis on Periksen huonompi versio itsestään

        Peris jolla on sasikalju


    • Anonyymi

      Menestyjä (tai sellaiselta näyttävä) saa aina. Kalliit kuteet päälle niin heti irtoaa pillua

      • Anonyymi

        Kaikki naiset on huoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset on huoria

        Ovatko kaikki huorat naisia? Perse-Pekkakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko kaikki huorat naisia? Perse-Pekkakin?

        Kuka Pekka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Pekka?

        Se ministeri.


    • ehkä tottakin, että varakkaat miehet yleensä tuskin ilman pillua jääneet. vaikka toisaalta kyllähän vangitkin saaneet aina naisilta fanipostia.

      • Anonyymi

        Täytyy olla vajaamielinen, jos esim. Penttilälle lähettää fanipostia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla vajaamielinen, jos esim. Penttilälle lähettää fanipostia.

        Vai oliko se Penttinen, sarjakuristaja meinaan.


      • Anonyymi

        Tunnetut rikolliset menestyvät rikosalalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oliko se Penttinen, sarjakuristaja meinaan.

        Hän on suomen menestynein kuristaja. Menestyjä siis hänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on suomen menestynein kuristaja. Menestyjä siis hänkin.

        Ainakin hän on saanut naisia. Ellet usko, niin lue rikosrekisteri.


    • Näin se evoluutio toimii, että luuserit jää ruikuttamaan rannalle. Eikö olekin hienoa?

      • Anonyymi

        Kannatat ihmisten jaottelua menestyjiin ja luusereihin? Taidatkin olla salaoikeistolainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannatat ihmisten jaottelua menestyjiin ja luusereihin? Taidatkin olla salaoikeistolainen

        En ole keksinyt evoluutiota, mutta kiitos kuitenkin..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En ole keksinyt evoluutiota, mutta kiitos kuitenkin..

        Joo, mutta kannatat oikeistolaisten tavoin sosiaalidarwinismia yhteiskunnassa? Ei armoa heikolle ainekselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta kannatat oikeistolaisten tavoin sosiaalidarwinismia yhteiskunnassa? Ei armoa heikolle ainekselle.

        Wwuweli on kaappifasisti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wwuweli on kaappifasisti!

        Ettekös te kaikenlaisia tukia saa ihan riittävästi..


    • Anonyymi

      Ja uutinen tässä asiassa oli mikä?

    • Anonyymi

      Niinpä. Kummallinen tuo luonto.
      Kun katsoo mitä tahansa lajia ihminen mukaan luettuna voimakkaimmat, terveimmät, kauneimman väriset tai hienoimman pesän rakentavat esim. linnuissa ovat voittajia kun naaraista taistellaan.
      Sehän on luonnon laki! Jotain vikaa naaraassa joka vapaaehtoisesti valitsee sen huonoimman ja rasuisimman ja heikoimman uroksen, joka ei voi taata terveitä ja vahvoja jälkeläisiä! Niin ei vain tapahdu.
      Sama koskee ihmistä. Ei me niin paljon poiketa muista eläimistä. Nykyihmisen kohdalla tuo jälkeläisten terveyden takaaminen ehkä on jäänyt jo sivuseikaksi mutta kaikki se muu pätee edelleen.
      Valitaan se joka eniten silmää miellyttää ja jonka habitus koetaan puoleensavetäväksi. Valitsisistko itse sellaisen joka ei miellytä kun niitä miellyttävämpiäkin löytyy? Ja miksi valitsisit?

      • Anonyymi

        Eipä ole päässyt valitsemaan. Vanhana otin sen ainoan, minkä sain. Ja totaalisesti pieleenhän siinä kaikki meni. Onneksi selvisin, vaikka tiukkaa teki. Nyt jo luulen edes vähän osaavani varoa, mutta takuuta ei ole. Vasta menetin naiseen 2000 mutta ei tunnu missään pikkurahat.


    • Anonyymi

      Nytpä eivät pääse thaikku naiset lähestymään länsimaalaisia menestyviä miehiä, kun on korona ja lennot peruttu.
      Mahtaa siellä olla kova kuhina, kun joutuvat tyytymään köyhiin riisiviljelijä thaikku miehiin, joilla oljenkorsi puupielessä.

      • Anonyymi

        Siis suupielessä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe