http://fi.wikipedia.org/wiki/Väinö_Auer
Tiedemies ja paljon muuta!
Tiesitkö kuka oli VÄINÖ AUER?
12
294
Vastaukset
- EVVK
EVVK,EVVK,EVVK, jne
Nyt on perjantai eikä tuollainen skeida kiinnosta, hanki oma elämä, ihan oikeesti, hanki oma elämä.- raakkuna1
Väinö Auer oli todella ensimmäisen sukupolven suomenruotsalainen Tutkija henkilö, jonka innovaatinen työ omalla sarallaan toi hyvinkin tunnustusta. Ja kun puhutaan tämänpäivän Auer edustajasta, vaikkapa Anneli Auer niin huomaamme että on kysymyksessä jo kolmannen sukupolven suomenruotsalaisuus, jonka alkujuuri oli osittain kuitenkin ikivanha Arjalainen Auervaara.
- raakkuna1
Niin nyt tulemme todella erittäin mielenkiintoisen kysymyksen ääreen, että mistä ihmeestä tuo Juutalainen "Auer" on ilmestynyt Arjalaiseen kantarotuun, niin väitteeni on esitetty jo aiemminkin palstalla, kun olen tuonut esiin että Arjalaisten esi-isiemme kansainvaellus Tiibetistä suomenniemelle kulki Israelin alueen halki, ja saimme useita Juutalaisia vaimoja mukaan vaellukseen. Ja tuo perimä on vieläkin havaittavissa monissa aidoissa suomalaisissa.
- Niin muuten
raakkuna1 kirjoitti:
Niin nyt tulemme todella erittäin mielenkiintoisen kysymyksen ääreen, että mistä ihmeestä tuo Juutalainen "Auer" on ilmestynyt Arjalaiseen kantarotuun, niin väitteeni on esitetty jo aiemminkin palstalla, kun olen tuonut esiin että Arjalaisten esi-isiemme kansainvaellus Tiibetistä suomenniemelle kulki Israelin alueen halki, ja saimme useita Juutalaisia vaimoja mukaan vaellukseen. Ja tuo perimä on vieläkin havaittavissa monissa aidoissa suomalaisissa.
oli palstalla kerran Auerin = juutalainen keskustelua palstalla ja murha infon keskustelusivulta juuri siitä- niin ketju poisstettiin!
Eli toinenkin keskustelu juuri tästä poistettu, koska se ei ollut raakkunan.
- Tunne itsesi ja muut
Jaa mutta kiinnosti kuitenkin HYVÄ niin pitääkin!
Ihminen ja kansa joka tuntee omaakin historiaansa (sukuaan mm.) on älykäs ihminen, jolla on myös tulevaisuutta!- EVVK
EVVK, EVVK, häivy satiaiunen
- väkänihalija
Tulimaan tutkija
- zxcvbnm,m
en tiennyt
- EVVK
EVVK, EVVK, EVVK, ettekö ymmärrä pässit, EVVK.
- AN791
Tiesin kyllä. Viimeksi luin hänen poikansa Antin nekrologin Helsingin Sanomista.
- "Maiju"
Tiedättekö kuka oli "Maiju Lassila"? Kuka hänet tappoi ja miksi hänet tapettiin?
Mutta miten hyvänsä, Auerin tutkimus Vanajaveden kehityshistoriasta on kiinnostava: Die postglaziale Geschichte des Vanajavesisees, 1924.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865