Maskun kalustetalon huono palvelu

Ei maskuun ikinä

Onko Maskun kalustetalo pakkotyölaitos jonne on pakotettu töihin.
Sain sen kuvan kun myyjät ei haluta palvella asiakaita
Myyjät ei ole huomaavinaankaan kun jotain haluaisi kysyä lähdetään karkuun.
Kysyin ydeltä myyjältä missä täällä on sellaisia myyjiä jotka haluaisi palvella hän huitasi välinpitämättömästi kädellään ja sanoi kai niitä tuo jossain on jä meni kavereittensa kanssa tupakalle.
Olisin maksanut ostokseni aikaa olisi mennyt noin kaksi minuuttia.
Kävin toisessa huonekaluliikkeessä jossa oli hyvä palvelu.

29

2690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jules Juu

      VIlli veikkaus, että olet tainnut suivaantua jostain muusta asiasta ja kirjottanut tänne tälläsen "vihatekstin" kostoksi.

      ...Toki jos tuo pitää paikkaansa niin työntekijä sietäisi saada kenkää :P

      t. Aina hyvää palvelua saanut

    • Kalle

      Joku kesätyöntekijä!

      • wfwf

        tai työkkärin 9€ harjoittelija. Palkkais vaan porukkaa kunnon palkalla niin porukka teksikin jotain.


    • HUONOA LAATUA

      Eihän siä oo ees kunnollisia huonekaluja jota ostaisi.

    • Ostettiin muualta

      "Eihän siä oo ees kunnollisia huonekaluja jota ostaisi"

      Aivan samaa mieltä nimim. HUONOA LAATUA kanssa.
      Kalusteet ostettiin toisesta liikkeestä.

    • lottorii

      aloittajan kanssa samaa mieltä. myyjiä keskusteli 4-5 ringissä. palvelua kuin olisin halunnut niin ei yksikään eväänsä liikauttanut.. no saavatpahan ainakin asiakaspalautetta..

      • palvelu hyvää

        Kävin lauantaina Maskussa tilasin sohvakalusteen myyjä
        palveli todella hyvin. Jos porukka tupakalla sanoisin kuka
        tulee palvelemaan. Kyllä sekin pitää hoksata voi olla kahvi
        tai ruokatunti mutta ei kaikki yhtä aikaan.


    • Maskun EX-asiakas

      Samoilla linjoilla nimimerkin "ei makuun ikinä" kanssa. En ole missään saanut niin huonoa kohtelua tai "palvelua" kuin Maskussa. Kaupan purkaminen mahdotonta tai siitä seurauksena 30% korvausvaatimus kauppasummasta (Tätä ei mainita etukäteen missään!!!). Asioita hankaloitetaan ja vitkutellaan tahallaan, sekä suoranaisesti valehdellaan. Sopimuset ympäripyöreitä, joiden varjolla voidaan käyttää täydellistä mielivaltaa korvausvaatimuksissa, jotka eivät ole lähelläkään kohtuullisuutta. Asiakas tyytyväisyydellä ei ole minkään sortin väliä sen jälkeen kun kaupat on saatu tehtyä.

      Myyjiksi ei ole etsittykään asiakaspalvelijoita eikä tuote-esittelijöitä vaan "jäätävään ihmisten analysointiin kykeneviä oraakkeleita ja pelureita, jotka myyvät vaikka hiekkaa saharaan".

      http://mobijob.eu/job/uusimaa/legal-social-and-religious-associate-professionals/myyntineuvottelija-11

      http://vacancies.fi/job/myyntineuvottelija-2712/

      Ei ihme että palvelun laatu on mitä on!!! Itse en enää asioi enää koskaan Maskussa enkä suosittele muillekaan.

      • mäleksi perkkaa

        Ostin juuri Maskusta sohvakaluston palvelu pelas
        ja olen tyytyväinen meeppä IDEAPARKKIIN siihen huonekalu-
        liikkeeseen joka alkaa F myyjillä sininen paita nuorempi sukunimi
        alkoi jollain H.... mäleksi perkkaa ja vanhempi oli aika tukeva
        imi pirtelöä en saanut palvelua ollenkaan ????? en mene ikinä


    • Ri

      Kävin Ideaparkin Maskussa. Sain rauhassa katsella tuotteita ja kun löysin silmääni miellyttävän tv-tason jouduin toteamaan, ettei tuotteilla ole mitään tietoa vapaasti asiakkaan nähtävillä. Ei hintaa, ei mittoja. Kolme myyjää istui tietokoneidensa edessä myyntipisteessä. Kysymällä sain tietoa, mutta eipä ollut ostohaluja, kun myyjillä ei ollut myyntihalua.

    • palvelua saava

      Hyvä tietää. Jos tuolla tavalla joudun odottelemaan, soitan 0100100. Kysyn kuka on suurin päällikkö siinä liikkeessä ja pyydän käymään kun olisi asiaa. Jos ei ole suurinta päällikköä kysyn suurinta Maskun päällikköä ja pyydän käymään, jotta voisin maksaa ostoksia tai kysellä tuotteista. Aivan sama onko lomalla tai syömässä.

      Kummasti tulee vipinää. Viimeksi jouduin soittamaan Elisan aika isolle päällikölle kun en löytänyt nettisivuilta (eräänlainen palomuuri) mitään järkevää asian hoitamiseksi. Tunnissa tuli kolme soittoa eri persoonilta.

      • Phylliksen KROOK"

        Itse soitan aina ministeriöihin jos palvelua ei tule. Aina on lopulta tullut, koska olen kuningas ja minuahan palvellaan. Olen myös soitellut eri liikkeiden päälliköille. Omat sukulaisenikin pitävät minua umpikahjona ja hankalana ihmisenä, mutta minua PALVELLAAN


      • honkkeli.
        Phylliksen KROOK" kirjoitti:

        Itse soitan aina ministeriöihin jos palvelua ei tule. Aina on lopulta tullut, koska olen kuningas ja minuahan palvellaan. Olen myös soitellut eri liikkeiden päälliköille. Omat sukulaisenikin pitävät minua umpikahjona ja hankalana ihmisenä, mutta minua PALVELLAAN

        Minäkin soitan ministeriöihin kun ei huonekaluliikkeessä palvella. Minuakin pidetään kahjona.


    • Kyllä Topi auttaa

      Jos palvelu ei Maskussa pelitä, soittakaa suoraan Toivo "Topi" Sukarille tai Topin pojille! Joku nääs maksaa ne huonekalumyyjienkin palkat.

      • Topi ei vastaa

        Olen kirjoittanut Topille ja Topin pojille kirjattun kirjeen Maskun kalustetalon huonosta palvelusta en ole saanut vastausta.


    • Villivili

      Kirjoita Topin terapeutille, hänhän kertoo Topille miten pitää toimia

      www.ilonarauhala.fi

      • DDD-cup

        Mä saan kyllä palvelua miespuolisilta myyjiltä. Tosin olen nainen ja mulla on isot tissit.


    • kanta-asiakas

      Kiitos Maskun pojille sohva tuli perille hyvin roskat vietiin
      pois ja jalat asennettiin paikoille.
      Kyllä ostan toistekin Maskusta kiitos

    • mallanjari

      on kanssa kokemuksia Maskusta, toimitusajat todella pitkiä ja jos yrittää purkaa kaupan sillä perusteella eivät anna rahoja takaisin, vaikka pitäisi . taitaa olla loppunäytös alkanut.

      • Asiakas58

        Kävin kesällä ja täytyy todeta, että on monta Kommeeta nuorta kauppamiestä töissä! rempseetä kaupan tekoa :))


    • jjay82

      Varmasti saat palvelua Maskussa. Aina asiakas otetaan siellä jo ovella vastaan ja kartoitetaan tarve. Yleensähän se vain on niin että myyjät hätistellään heti pois ja halutaan vain katsella. Eli toisinsanoen kohdin ei ole kumminkaan. Mielestäni kuitenkin on parempi palvella asiakas ja kysyä aina vaikka tylyjä kommentteja tulee.

      Kuulosti kyllä juuri siltä että tämä kirjoitus johtuu aivan jostain muusta tai sitten kyseessä on toisen firman päänaukominen

      • Se koira älähtää ...

        Onks maskusta asiakkaat vähentyny ku myyjien täytyy kommentoida?
        Aloittaja kirjoitti
        >Myyjät ei ole huomaavinaankaan kun jotain haluaisi kysyä lähdetään karkuun.
        Kysyin ydeltä myyjältä missä täällä on sellaisia myyjiä jotka haluaisi palvella hän huitasi välinpitämättömästi kädellään ja sanoi kai niitä tuo jossain on jä meni kavereittensa kanssa tupakalle.>
        Alkuperäisestä viestistä saa kyllä läsityksen, että myyjä vähät välitti asiakkaasta joka olisi halunnut kysyä jotain ja kiirehti tupakalle.
        Onko sulla pelko että pulju suljetaan vai mitä ...


    • Telki ovelle

      Samaa mieltä olen kun aloittaja.
      Jo vuosia sitten lopetin maskussa asioinnin.
      Oli niin tylyä palvelua aina tuli pahalle päälle kun kävi Maskun kalustetalossa.
      Ei mua ole koskaan tultu ovelle vastaan eikä huomattu, sitten vasta kun olen korottanut ääntäni sain jotain eloo myyjiin.

      • sanna_77

        Itse olen ainakin saanut erinoimaista palvelua kyseisessä liikkeessä. Toista oli Suomi-soffassa joka toimi samalla paikkakunnalla aikoinaan. Eipä taida sellaista kaupanalan yritystä ollakaan josta tätä keskustelua ei aikaan saisi.


    • Varokaaakusettavat

      Törkeä lafka!

    • hanurista

      Hanurista heidän toimituksensa. Luvattiin 4pv max viikko ja melkein 4viikkoa kesti.
      Monta yhteydenottoa ja aina sama vastaus. Kohta lähtee keskusvrastolta ja posti tuo kotiin muutamassa päivässä. Oli viimeinen kauppa Maskusta.

    • ihmeteko

      No, eiköhän tuo Toivo S... itse osoita omalla bisnestavallaan, että ihan hänen ideamäärällä ja mielenkiinnolla sentään mennään vaan eteenpäin. Ei tuo kaikilta sentään onnistuisi näin.

    • Anonyymi

      Itse saa myös tavarat kanniskella vaikka työntekijöitä on. Hölmistyneenä kyselevät että no mitä nyt..

    • Anonyymi

      Ylöjärvellä juurikivi kalustekauppa, kyllä tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe