Löytyykö gootti/saatananpalvoja tyttöä

Rokken Rollen

suhteeseen 28 vuotiaan miehen kanssa joka ei ole gootti tai saatananpalvoja?:)......

23

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Khihhih

*ulvoo naurusta*

• Noitanaisenäläanna

Ditto #1 buahhahhahhhaaaa!

• niimpä! mutta

eri tarkoitus mielessä, eli haetaan asiallista satanistista näkökulmaa ja keskustelua keskisestä suomesta ja s.postin välitykselläkin ympäri suomen. itse en tunnusta, mutta haluaisin tietoa ja kartuttaa ymmärrystäni.

• fireflies*

Mutta kai sentään tiesit, että gootit ja saatananpalvonta eivät liity toisiinsa mitenkään... gootti voi olla myös uskovainen. Olisi parempi puhua goottityylistä, joka käsittää musiikin, ja/tai pukeutumisen ja tietynlaisen "kuolemaromantiikan" pitämisen kauniina.

• 2456fgh235

tiesithän myös sen että satanismi ja saatananpalvonta ovat kaksi ihan eri asiaa. Satanismi ei liity Saatanaan ja sen palvontaan millään lailla.

• en tiedä
        fireflies* kirjoitti:

Mutta kai sentään tiesit, että gootit ja saatananpalvonta eivät liity toisiinsa mitenkään... gootti voi olla myös uskovainen. Olisi parempi puhua goottityylistä, joka käsittää musiikin, ja/tai pukeutumisen ja tietynlaisen "kuolemaromantiikan" pitämisen kauniina.

vaatetyyleistä, eikä minua nyt kiinnosta tässä mikään tietty genre, eli tarkennetaan nyt vaikka sitten, että haetaan ihmisiltä/olennoilta näkökulmaa, jotka tunnustautuvat luciferin kapinallisiksi. minä en siis kirjoittanut tuota aloitusviestiä.

• Hootti hoottinen

Niin tämähän on asia, jota ei ymmärretä: satanismi ei kannata mitään uskonnollisia uskomuksia, käsitteitä, tai jumalia. Ei myöskään jeesusta, eikä toki saatanaakaan, jonka katsotaan raamatullisessa traditiossa olevan jumalan vastakohta tai vastustaja. Satanismi siis periaatteessa kannattaa vapautta..

• onhan se

kivaa aina päästä pätemään... kovasti ihmiset tuntuvat tykkäävän lokeroida uskontoja ja uskomuksia, ymmärtämättä että omassa uskossaan he ovat silti itsekin. ja mitä tuohon analyysiin tulee, niin luciferia pidetäänkin yleisesti "vapauden jumalana" että jos ne asiat sitten ovat niin pilkullisia, niin aika hankala varmaan keskustelua saada, mutta ei myöskään pidä silloin luulla olevansa jotenkin poikkeavampi, kuin minkä tahansa uskonlahkon kannattaja.

• pimeyden lapsi

onko täällä ketään joka harrastaa tai on harrastanut saatananpalvontaa? ilmottautukaa! olisi mielenkiintoista jutella kanssasi vaikka s.postin kautta.

-n90

• Mustan_kuun_lapset

Kuka palvoo Saatanaa?

• pimeyden lapsi

oliko tuo "pilkkakysymys" vaiko ihan kiinnostuksesta oikea? ;) eiköhän heitäkin ole. mikä on sinun kanta asiasta mustan_kuun_lapset?

• HUOHp

Suomi on ainoo kieli missä satanismi ja saatananpalvonta erotetaan toisistaan - voi tarkastaa mitä Oxfordin sanakirja pitää sisällään kohdassa "satanism". LaVeyläisessä satanismissa mistä te kaikki vouhotatte (mutta ette ole yhtään LaVeyn kirjaa lukenut), niin mm. satan speaks opuksessa LaVey myöntää juurikin uskovansa Jumalaan ja Saatanaan persoonallisina - sekä on myös kirjottanut (tai kopioinut) 200 sivuisen satanic rituals opuksen - ja tarviiko sitä nyt erikseen kertoo, että rituaalit on tarkoitettu kyllä kunnioittamaan ihan sitä Saatanaa. Myöskään missän vitun kohtaa raamattua tai mitään muutakaan tekstiä Lucifer ei ole saatana - ainoastaan roomalainen pakanajumala. Satan tarkoittaa vastustajaa ja on tuhansia vuosia vanhempi käsite, kun kristinuskon nousun aikaset mustamaalaamiset.

Ne jotka sanoo, että satanismi ei ole saatananpalvontaa eivät
      a) tiedä siitä mitään
      b) pelkäävät isin ja äidin mielipidettä
      c) eivät tajua, että kirkkojen polttelu ja hautakivien kaatelu ei ole saatananpalvontaa
      d) eivät ole lukeneet Titus Hjelmin kirjaa aiheesta missä on hyvinkin kuvattu nykypäivän satanismi.

• huhhuh että tuota...

erään nasaretilaisen kristuksen sanoin "älkää antako helmiä sioille", jätän sanomatta sen mitä haluaisin mutta sanon kuitenkin että on melkoisen turhaa tehdä väkisin eroja saatananpalvonnalle ja satanismille muista uskonnoista puhumattakaan. ne eivät ole lopullisia vaan tarkoituksellinen osa ihmisen henkistä kasvua kohti luojan suuren suunnitelman ymmärtämistä ja hyväksymistä siitä miten pieni ihminen on maailmankaikkeudessa vaikka ei suinkaan vähäpätöinen. elämä toisensa jälkeen maan päällä vai pitäisikö sanoa "Urantialla" kertoo meille lopulta sen että todellisuudessa on vain yksi suunta. satumme vain olemaan paikallisen universumin "Satania" hallintoalueen järjestelmässä ei sen kummempaa.

• Freedom fighter
        huhhuh että tuota... kirjoitti:

erään nasaretilaisen kristuksen sanoin "älkää antako helmiä sioille", jätän sanomatta sen mitä haluaisin mutta sanon kuitenkin että on melkoisen turhaa tehdä väkisin eroja saatananpalvonnalle ja satanismille muista uskonnoista puhumattakaan. ne eivät ole lopullisia vaan tarkoituksellinen osa ihmisen henkistä kasvua kohti luojan suuren suunnitelman ymmärtämistä ja hyväksymistä siitä miten pieni ihminen on maailmankaikkeudessa vaikka ei suinkaan vähäpätöinen. elämä toisensa jälkeen maan päällä vai pitäisikö sanoa "Urantialla" kertoo meille lopulta sen että todellisuudessa on vain yksi suunta. satumme vain olemaan paikallisen universumin "Satania" hallintoalueen järjestelmässä ei sen kummempaa.

Hohhoijaa, URANTIA HÖPERÖ! Siinä sekin on raamattu, se urantia nimittäin! Itse olen uskonnollisista kirjoista vapaa, vihdoin! Nykyään olen kiinnostunut vain Älyllisestä kirjallisuudesta! sinä varmaan kuvittelet olevasi korkeamman luokan sielu, kohta jo kierrosta vapaa. Minulla on sinulle uutisia, maailmankaikkeus on aika iso paikka ja me ihmiset, sinä mukaan lukien olemme aika pieniä, pienen pieniä. Olen ollut siellä missä sinäkin. Nykyisin nautin suunnattomasti normaaliudesta. Kokeile sinäkin ja ota chillisti!

• et siis
        Freedom fighter kirjoitti:

Hohhoijaa, URANTIA HÖPERÖ! Siinä sekin on raamattu, se urantia nimittäin! Itse olen uskonnollisista kirjoista vapaa, vihdoin! Nykyään olen kiinnostunut vain Älyllisestä kirjallisuudesta! sinä varmaan kuvittelet olevasi korkeamman luokan sielu, kohta jo kierrosta vapaa. Minulla on sinulle uutisia, maailmankaikkeus on aika iso paikka ja me ihmiset, sinä mukaan lukien olemme aika pieniä, pienen pieniä. Olen ollut siellä missä sinäkin. Nykyisin nautin suunnattomasti normaaliudesta. Kokeile sinäkin ja ota chillisti!

itse eroa minusta millään tavoin, mikäli samastuisin ajatuksiisi. olet omaksunut muka oikean tiedon ihan samalla tavoin ja pidät itseäsi normaalina ja vapautuneena, mutta olet yhä omassa uskossasi ihan samalla tavoin, kuin uskontoa tunnustava.

ilmeisesti olet siirtynyt länsimaalaiseen korkean kulttuurin älylliseen ajatteluun, joka kuitenkin sattuu kaikessa "ymmärryksessään" elämään henkisesti synkintä aikaansa, sitten pimeän keskiajan. tästä osoituksena vielä hitler itse omin sanoin kertonut tarjonneensa sieluaan pimeyden voimien kanavaksi ja tuovansa keskiajan takaisin. tämän kaltaista ajattelua kun kuuntelee, voi siis helposti todeta ihmisen sekopäisyyden kiteytyvän populistisessa euroopassa, jossa ihmisten ajatukset ja uskomukset vaihtuvat, kuin vaatteet, heidän lukiessa kaikenmaailman uusimmista "neronleimauksista" pelkkä maskuliinen näkemys elämän kaksinaisuudessa ei kuitenkaan vain riitä, kysy sitä vaikka vaimoltasi.

tietääkseni en väittänytkään muuta, etteikö ihminen olisi pienen pieni maailman kaikkeudessa, mutta en kuitenkaan ole flipannut omaan pienuuteeni. en tiedä missä sinä olet sitten ollut ja ties missä olet nyt, mutta minä olen ainakin tukevasti maanpinnalla ja täällä on hyvä olla, joten kiitos vaan, en taida ottaa neuvostasi vaarin :D

lumous on kadonnut. raamattu tai muut pyhät kirjat eivät ole uskonto itsessään, eikä ne ole mitään yhden ihmisen hatusta vedettyjä satuja. raamattukin on koottu vanhoista maailman historian aikakirjoista, joita on sitten muokattu aikaan sopiviksi. näiden pohjalta ihmiset ovat sitten itse perustaneet eri uskonlahkoja, kun ovat mielestään löytäneet sen totuuden sieltä. on siis katsottava kauas taakse, jotta näkee eteenpäin, mutta onhan se tunnetusti hankalaa pysytellä maan pinnalla, kun ihminen on niin *PIIIP PIIIIIIIP* pieni täällä maailmankaikkeudessa, eikös? mutta jos chillisti ottaa niin...

• HUOHp
        Freedom fighter kirjoitti:

Urantialla ole mitää tekemistä raamatun kanssa - se kertoo mm. erilaisten ihmisrotujen synnyn, käsittelee eri ulottuvuuksia ja maapallon kehityskaarta yleensä. Sen lisäks löytyy se rakkauden todellinen olemus, millanen Jumala oikeasti on ja vaikka mitä -. huikein kirja ikinä.

• Scienceoflife

Olet pihalla kuin lumiukko!! Entä tämä: satanism vs. Satan worship. SUomi ainoa kieli, kattia kanssa!!!
      Satanismissa yleisesti saatana käsitettä käytetään kuvaamaan voimaa, joka on kaiken läpäisevä ja jonka ansiosta maailmassa on taikaa (elämän lähde, ilon lähde, voima). Jumalaan ei uskota, eikä saatanaan. Koska nämä käsitteet ovat rajallisia ja persoonallisia. Toki on spirituaalisia satanisteja, jotka uskovat esim. Kuoleman jälk. Elämään. Satanismilla ei ole tapana tuomita, eikä määrätä ketään. Ja on tärkeää elää tiettyjen peuspilareiden mukaan (esim. Kunnioittaa elämää, ihmisiä). Vapaus tulee tässäkin ilmi, sillä jos joku ei kunnioita sinua, sinunkaan ei tarvitse kunnioittaa häntä.

Uskonto on rajallista ja saatanan näkeminen jumalan vastakohtana tarkoittaisi, että jumala olisi myös olento (rajoittava uskonto).

Paha puhua ihmiselle, joka vaan ei tajua ja on ktse dualisminsa vallassa. joten kaikkea hyvää sinulle ja yritä olla vähemmän besserwisser seuraavalla kerralla.

Jaa olenko satanisti, en ole.

• eli täysin

ihmisenä ajattelua harhaoppia ja samaistumista ihmisruumiiseen ajattelemalla että se on kaikkeuden keskipiste... aina sama laulu näissä kaikenmaailman lahkoissa...

• HUOHp

Ja toi oli taas täyttä paskaa. Satanismeja on erilaisia, otetaan muutama esimerkki - LaVeyläinen satanismi vaikkapa (se tunnetuin ja turhin). LaVeyläisille keskeinen idea on se, että he itse hedonistisessa maailmankuvassaan ovat näitä "Saatanoita" - Rituaalit mitä LaVey tarjoaa ovat sitten niinsanottuja psykodramaattisia kohottamaan tätä omaa saatanallista vapauttaan - jokatapauksessa tämä, jos mikä täyttää aivan juurikin ne saatananpalvonnan tunnusmerkit mitkä Raamatusta voi halutessaan kaivaa esiin. Syyllistytään tietoisesti moniin kuolemansynteihin, pidetään muita jumalia ja sitärataa. Kaikenlisäksi Jumalaan nimenomaan uskotaan LaVeyläisessä(kin) satanismissa, koska siinähän pidetään itseään Jumalana - eivätkö he usko itseensä? Tsot tsot. Kerrottakoon tosiaan vielä, että Satanic Biblen ja Satanic Ritualsin ohella (LaVey muuten ei ole itse edes kirjottanut suurinta osaa noista teoksista) löytyy todellakin tämä kirja Satan Speaks missä LaVey kertoo uskovansa Jumalaan ja olevansa tälle katkera.

Sitten on vielä se teistinen satanismi muodossaan Setin Temppeli, Order of the Nine Angles jne - nämä ihan tietoisesti (kuten teistinen vihjaa) palvovat persoonallista Saatanaa yrittämättä tehdä siitä isin ja äidin hyväksymää roolileikkiä.

Satanismi myöskin on täysin vapaa uskonto, eli mikäli sanot, että joillakin satanismeilla ei ole tapana tehdä sitä tai tätä rikot juuri koko homman ytimen - individualismin. Jumalan lampaista erottumisen ja tämän käsitten vastustamisen sijaan tarkoitushan on tulla lopulta Baphometin kaltaiseksi pässiksi ja kyetä ympäristöstä huolimatta tekemään mitä haluaa - olla Jumala. Ei mulla muuta.

Ps. Olen Saatananpalvoja
        Ja jos ei tajunnu, että satan worship on kaks sanaa, niin meni vissiin se sanaviittaus vähän ohi

• minä.vaan,
    • jepjep

noita saatananpalvontaa harrastaneita kannattas hakee Seinäjoen Törnävän suljetulta tai sit jos asuu täälä Tampereella päin niin Pitkänniemen samalta osastolta, niiltä löytyy "näkemystä" noihin juttuihin mitä haet.
      haet "asiallista satanistista näkökulmaa". vittu että repesin. sama kun hakisin pihtaavaa, kilttiä neitsyttä joka jakaa persettä kaikille. onnee etsimiseen:)

• no ei todellakaan

kuulosta asiallisilta nuo kuvailemasi tyypit, kun ovat niin ehdottomia näkemystensä kanssa. itsekin tunnut yleistävän ja tuomitsevan ihmisiä ja sehän on perisyntiä eli tietämättömyyttä.

• ketään?

hei laittakaas juttelunhaluiset viestii mulle vaikka tonne: northern.star@hotmail. fi !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6129
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1816
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1702
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1660
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1460
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe