Onko kenelläkkän tietoa,miten omakotitaloon illalla lentäneen lepakon saisi ulos?!
APUA!LEPAKKO ASUNNOSSA!!
14
1122
Vastaukset
- lepakko
_haavilla tai hellällä niskaotteella, mutta jos ammut sen, niin älä ammu "vahingossa" vaimoa.
- Kysyvä
Täytyy muistuttaa kaveria,ettei miehensä ota hirvikivääriä esille!!!!
- lepakko
Kysyvä kirjoitti:
Täytyy muistuttaa kaveria,ettei miehensä ota hirvikivääriä esille!!!!
_on pelottavan näköinen, mutta harmiton hyönteistenpyydystäjä, ellei kyseessä ole sitten verta imevä vampyyri. Sillon olisi syytä käyttää hopealuoteja ja käyttää tapon varmistamiseen teroitettuja puukeppejä... ja niin, meinasi unohtua, vampyyrit pelkäävät ristejä, joilla varmistetaan, että uusia kutsumattomia vieraita ei tule (eikä naapureita).
- pkr
lepakko kirjoitti:
_on pelottavan näköinen, mutta harmiton hyönteistenpyydystäjä, ellei kyseessä ole sitten verta imevä vampyyri. Sillon olisi syytä käyttää hopealuoteja ja käyttää tapon varmistamiseen teroitettuja puukeppejä... ja niin, meinasi unohtua, vampyyrit pelkäävät ristejä, joilla varmistetaan, että uusia kutsumattomia vieraita ei tule (eikä naapureita).
näihin Iron-Mike lajeihin. Ne vasta tavallisia Badmaneja ovatkin kaapuineen ja hihanauhoineen banderollejaan heiluttelemassa.
Nykyään on saatavilla sellaista punkkisumutettakin, jolla nämä loiset verenimijät saa pidettyä loitolla ainakin toviksi.
- Asiantuntija
hmm..tällaiset kysymykset ovat enemmän huuhaapalstan asioita..mutta parin viikon loma ja kunnon lääkitys poistaa lepakot ullakoltasi.
- pkr
sitä kertomalla, että Pete odottaa hiekkiksellä muovisolttujen ja uusien tinasotilaiden kanssa.
- Eetu
kylläkin olla Iron Mike- joten varovasti vaan pihalle...
- pkr
Eetu kirjoitti:
kylläkin olla Iron Mike- joten varovasti vaan pihalle...
minä juuri varoittelin. Mutta nyt on Miken komero sitten löytynyt viimeinkin. Aktivoituu taas klo 17:n jälkeen Robinin (Pete muut multinikit) kanssa. Syytä olisi kääntyä sitten lääkärin puoleen, jos tämä vintiö päässee nirhaisemaan pienillä hamposillaan. Seurauksena voi nimittäin olla mitä arvaamattomimpia sairauksia komplikaatioineen, kuten itse olion ajatuksenjuoksusta jokainen voineekin päätellä.
- Utelias
pkr kirjoitti:
minä juuri varoittelin. Mutta nyt on Miken komero sitten löytynyt viimeinkin. Aktivoituu taas klo 17:n jälkeen Robinin (Pete muut multinikit) kanssa. Syytä olisi kääntyä sitten lääkärin puoleen, jos tämä vintiö päässee nirhaisemaan pienillä hamposillaan. Seurauksena voi nimittäin olla mitä arvaamattomimpia sairauksia komplikaatioineen, kuten itse olion ajatuksenjuoksusta jokainen voineekin päätellä.
Onko Iron Mikestä tullut sinulle pakkomielle, kun rustaat häntä joka rakoon? Onko Miken kyykytys saanut sinut taas sekoamaan? Mies se on hävinnytkin, joten ota rennosti.
- muistaakseni
mutta soita eläinyhdistykseen
- Kysyvä
Arvelinkin,ettei asiallisia vastauksia pahemmin tule!Tämä lepakko oleskelee edelleen kaverini kotona.Jossain piilossa se kyyhöttää! Käsittääkseni lepakko on yöeläin,joten "metsästys" onnistuu varmaan illan hämärässä.Toivottavasti pääsevät eroon kutsumattomasta vieraasta!!
- pkr
Kysyvä kirjoitti:
Arvelinkin,ettei asiallisia vastauksia pahemmin tule!Tämä lepakko oleskelee edelleen kaverini kotona.Jossain piilossa se kyyhöttää! Käsittääkseni lepakko on yöeläin,joten "metsästys" onnistuu varmaan illan hämärässä.Toivottavasti pääsevät eroon kutsumattomasta vieraasta!!
on tuolla vintillä ollut jo vuosikymmeniä lepakoita ja ns. kopukoissa viihtyvät hyvin. Siinähän päivisin roikkuvat. Eivät ne minua häiritse eikä ketään muutakaan.
Kyllä ne sitten taas illalla lähtevät saalistamaan, mutta senkin vain harvoin havaitset. Ihan hauskoja veijareita ja rauhassa saavat olla. - Kysyvä
pkr kirjoitti:
on tuolla vintillä ollut jo vuosikymmeniä lepakoita ja ns. kopukoissa viihtyvät hyvin. Siinähän päivisin roikkuvat. Eivät ne minua häiritse eikä ketään muutakaan.
Kyllä ne sitten taas illalla lähtevät saalistamaan, mutta senkin vain harvoin havaitset. Ihan hauskoja veijareita ja rauhassa saavat olla.sulle!!Nauti elämästäsi!!
- Batman
Avaa kaikki ikkunat siitä huoneesta missä lepakko on niin eiköhän se lennä ulos ihan itsekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047