Olen tuntenut mieheni yli 35 v. Naimisissa olemme olleet yli 20 v ja meillä on liitossa synynyt 2 lasta. Noin 3 vuotta sitten minulle paljastui, että miehelläni on suhde itseään 18 v nuorempaan, vielä silloin naimisissa olevaan naiseen. Suhteen paljastumisen aikoihin nainen erosi miehestään, mutta oma mieheni pyysi tilanteessa harkinta-aikaa, jonka hänelle pitkän suhteen vuoksi (35 v) annoin. Mies siis jatkoi senkin jälkeen asumista kotona, mutta jatkoi suhdetta melko avoimesti ja palasi arkisin ja viikonloppuisin retkiltään aamuyöllä herättäen aina koko muun perheen. Aina kysyessäni tilanteesta hän kertoi, että ei ole kyennyt ratkaisemaan asiaa... Tekstiviestittely heidän välillään jatkui kiihkeänä... Omalta kannaltani tilanne vain paheni ja mies alkoi käydä mm. eksoottisilla lomamatkoilla uuden naisen kanssa ja osteli hänelle kalliita koruja perheen yhteisellä luottokortilla. Lopulta erään lomamatkan aikana pistin lopulta itse eron vireille ja kerroin sen myös miehelle hänen palattuaan. Hän ei kuitenkaan tätä halunnut uskoa. Hän ei myöskään halunnut hakea virallista ilmoitusta asian vireilletulosta vaan sen toimittamiseen tarvittiin haastemies. Tästä menettelystä hän ilmoitti munulle todella loukkaantuneensa. Mies taipui vasta noin 4 kk prosessin aloittamisesta ja asianajajani vaatimuksesta muuttamaan eri osoitteeseen. Nyt on kulunut vuosi harkinta-aikaa ja hän on 4 kk sitten muuttanut yhteen ko. naisen kanssa (hän kieltää asian kysyenssäni sitä, vaikka se on todistettavissa) Viimeisimpänä mies osti uudelle naiselle auton(!) minulta salaa syntymäpäivälahjaksi, toki perheen yhteisillä varoilla (hän kieltää asian, vaikka tiedän rek.numeron ja se on todistettavissa). Olen sanonut, että nyt viimeistään otan hänestä eron, mutta hän kiristää ja uhkailee minua, että sen jälkeen hän ei tue lapsiemme opiskelua taloudellisesti ym. ja sanoo kertovansa lapsille, että minä olen siitä vastuussa, koska haluan rikkoa perheen ja ottaa hänestä avioeron. Olen itse työttömänä, joten tukirahoja opiskeluun ei minulta juuri nyt heru.. Sittemmin on myös paljastunut, että ko. suhdetta tämän naisen kanssa on jatkunut jo noin 7 vuotta. En kykene ymmärtämään, miksi hän haluaa riippua kiinni avioliitossa, kun kuitenkin hän elää täydellistä kaksoiselämää... Hän ei myöskään halua keskustella asiasta avoimesti ja kiihkottomasti. Kertoo vain, että koko suhde on minun syytäni ja sitä paitsi olen tullut vanhaksi ja rumaksi. Minä olen hajoamisen partaalla. Kertokaa hyvät ihmiset, mitkä ovat mieheni motiivit?
"Tulen hulluksi"
ollako vai eikö olla?
4
213
Vastaukset
- näkijä ja kokija
Kukaan ei ole tullut vanhaksi ja rumaksi. Usko itseesi. Eikä sun arvosi ole miehistä kiinni ylipäätään. Kun pääset tästä eroon, virkistyt kummasti, toi on pahinta, pahempaa kuin yksinäisyys.
Olet elänyt niin rankkaa elämää tämän viimeisen ajan, että se vanhentaa kummasti. Elämäsi on ollut helvettiä. Irrota ihmeessä siitä. Miehesi ja lastesi välit ovat heidän juttunsa, kunhan uhkailee, oikeasti varmaan haluaa säilyttää tai yrittää säilyttää suhteet.
Sinulla on hankala tilanne työttömyyden vuoksi, mutta onneksi sentään eletään hyvinvointivaltiossa (ainakin vielä). Et voi hyväksyä tuota, se on sitten oikeasti kaksinnaimista moraalisessa mielessa.
(Vaikka tää olisi provo, vastaan silti, että aika lähelle ainakin tuollaisia tilanteita on ihmisillä, jotka lukee tätä palstaa.) - ................
Voi hyvänen aika sentään kanssasi, nainen! Kyselet miehen motiiveja. Mitkä ovat OMAT motiivisi jatkaa tuollaisessa törkyliitossa, jossa ei ole mitään päätä eikä häntää? Annat miehen riepotella itseäsi miten häntä huvittaa.
Laitat sen eron vireille nyt uudestaan. Ositukseen varaat ajan oikeusaputoimistosta. Sitten kilautat/kirjoitat lapsille ja kerrot asian tilan. Ellei mies enää tue lasten opiskelua, niin minkä sille voit? Et ole vastuussa. Vastapainoksi voit kertoa lasten isän 7v jatkuneesta suhteesta. Isän naisystävälleen ostamista matkoista, koruista ja autosta. Voi sinua. Ihmettelen miten sinä olet jaksanut moista menoa katsella. Nyt järjestät eron ja pesänjakajan vaadit hoitamaan osituksen. Rikot vain kaiken mitä mukamas rikottavissa on. Kyllä mies on sivusuhteellaan liiton rikkonut, joten eiköhän ole korkea aika pistää pelleilylle loppu. Siihen en osaa sanoa, miten lasten opiskelun tukemisen kanssa oikeasti käy. Onhan kuitenkin isän velvollisuus tukea omia lapsiaan. Miehesi motiivi kiinni roikkumiseen on ilmeisesti turvapaikka. Hän pitää sinua varalla. Ja sinäkö olet hänet sivusuhteeseen ajanut? Oikeinko kapakoista kampaamalla etsinyt toista naista ja toiseen syliin lähettänyt? Nyt siivoat moisen itsekkään luteen pois elämästäsi ja etsit oman tasapainon ja onnen.
- Hae neuvoja
Tämmöistä tuli mieleen
Miten hän tällä hetkellä selittää lapsillenne asumisensa toisen naisen kanssa, vaikka on vielä naimisissa?
Minkäikäisiä lapsia teillä on? Asuvatko lapsuuden kodissa vai itsellisesti?
Kuten joku aiemp sanoi, varaa aika vaikka paikkakunnan oikeusavustajalta ja kysy neuvoja. älä annan miehesi uhkailla.
Itse hän on sopan sekoittanut et sinä, ainakin kirjoittamasi perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904