Irtopanosta paksuksi?

Kyselyikäinen

Miten hyvä mies suhtautuisit asiaan, kun nainen jota et juuri tunne tai vain pintapuolisesti tai olet nyt sattunut harrastamaan vaan jonkun kanssa seksiä, soittaisi sinulle ja ilmoittaisi olevansa paksuna? Ehdottaisitko aborttia, vai jättäisitkö naisen huoleksi koko asian? Vai olisitko iloinen ja onnellinen isäksi tulemisesta?

Olen kysellyt tätä useammilla palstoilla, missä arvelen käyvän miehiä.

18

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+9

      Ihan rehellisesti:

      Sanoisin että isyys ei kiinnosta pätkän vertaa, eikä varsinkaan mikään perheen perustaminen jonkun satunnaispanon kanssa ja pyytäisin hartaasti tekemään abortin. Jos nainen ei suostuisi, niin maksaisin elarit pitkin hampain mutta en pitäisi enää muuten mitään yhteyttä.

      Tää nyt tuskin oli se vastaus mitä toivoit, mutta näin mä tekisin.

      • Kyselyikäinen

        Kiitos vastauksestasi....en odottanut mitään tiettyä vastausta. Minä vaan halusin kuulla, miten miehet tällaisten ottaa, jos kohdille sattuu. Huomaan että monella tapaa suhtaudutaan... Itsellä ei ole kokemusta enkä ole paksuna itse. =))


      • idiotismia,

        maksaisit elarit, vaikket tuntisi henkilö mitenkään? olisko edes koko nimeä tiedossa?

        miten helvetissä te harrastatte noin vain seksiä suojaamattomasti tuntemattomien kanssa? eiköhän se vika siinä juuri oo.


      • 18 + 18
        idiotismia, kirjoitti:

        maksaisit elarit, vaikket tuntisi henkilö mitenkään? olisko edes koko nimeä tiedossa?

        miten helvetissä te harrastatte noin vain seksiä suojaamattomasti tuntemattomien kanssa? eiköhän se vika siinä juuri oo.

        Maksaisi elarit omasta lapsestaan. Oma lapsi on oma lapsi. Mutta olet oikeassa, ei sitä tarvitse joka suuntaan ruiskia.


    • Kyselyikäinen
    • Poksuko

      Hypoteettinen kysymys, mutta vastataan silti...

      Noin ei ikävä kyllä pääse käymään, koska miehenä en harrasta irtosuhteita juuri edellä mainitusta syystä, jotka siis ovat riski sukupuolitaudeista ja elatusmaksuista. Oikea parisuhde on sitten toinen juttu. Mitä taas tulee lapsiin, niitä ei pidä koskaan hankkia yksipuolisella päätöksellä kuulematta kumppanin mielipidettä. Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin ja olla ennen kaikkea molempien vanhempien osalta toivottu. Että silleen...

      • Samoja mietteitä mulla. Et komppaan.


    • En harrasta irtosuhteita. Vaikee arvioida. Tietty lapset on aina kivoja, mutta vois toi pieni ylläri olla. Naisen päätös se loppupeleissä on.

    • King Corvax

      Tietysti ehdottaisin aborttia ja käyttäisin kaikki lailliset keinot joiden avulla voisin taivutella naisen aborttiin.

      Jos nainen ei suostuisi, en tulisi kuitenkaan olemaan lapsen kanssa missään tekemisissä vaan hoitaisin vain lain velvoittaman velvollisuuden - elarit. En osallisuitis synnytykseen. Minua olisi turha mankua mihinkään ristiäisiin. Ja isyystesti tottakai - AINA lapsen nenään ja silmien väriin katsomatta.

      Aina pitää käyttää kondomia ja niitä OMIA, jotka taskusta löytyy. Koskaan ei pidä käyttää naisen kondomia ja kondomit otetaan käytön jälkeen talteen. Niitä ei heitetä roskikseen oltiinpa sitten naisen kämpällä tai omalla kämpällä tai hotellissa. Sieltä nimittäin nokkelimmat aikapommit poimivat ne ja ruuttaavat pienet mikroskooppiset luottokorttitietosi sisuksiinsa.

      Mitä menestyneempi mies olet, sitä todennäköisemmin olet vaarassa. Kondomi AINA. Myös parisuhteessa ja etenkin parisuhteessa, ellet halua lasta etkä ole tehnyt vasektomiaa.

      Suomessa puhutaan ehkäisystä mutta englannissa on parempi termi "birth control" eli synnytyshallinta. Jos vain toinen yhdynnän osapuolista käyttää synnytyshallinnan jotakin muotoa, hänellä silloin on myös ainoana osapuolena VALTAA raskauskysymyksissä. Nainen voi sanoa "käytän pillereitä" mutta jättää pillerit ottamatta. Mies voi sanoa käyttävänsä kondomia, mutta puhkoa niihin reikiä (niin myös nainen). Mies, jos et käytä kondomia etkä ammu räkäpäitä, sinulla ei ole mitään valtaa sen suhteen, saatatko naisen raskaaksi vai et. Siinäpä miettimistä.

      • näin se menee

        tämäpä oli hyvä kannanotto.


      • asdf fdsa

        Pelkkä kondomiehkäisykin pettää melko helposti. Kondomin ehkäisyprosentti on jotain 90%-98%, riippuen siitä, osataanko sitä käyttää oikein. Jos jääkiekossa on maalivahdilla torjuntaprosentti 90, niin sitä vastaan tehdään kuitenkin melkein jokaisessa ottelussa maali. Siinä hieman vertailukohtaa. Jos käyttää pelkkää kondomiehkäisyä ja harrastaa seksiä useita kertoja, ei ole ollenkaan mahdotonta, että ehkäisy pettää ja raskaus alkaisi.

        Tuplaehkäisy olisi suositeltavaa.


      • 18 + 18

        Lapsi ei ole päättänyt syntyä eikä ole syntymäänsä syyllinen. Sinä taas olet päättänyt harrastaa seksiä, josta voi aina tulla lapsia. Jos nainen on tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi (mikä on takuulla tosi harvinaista), sinulla ei ole velvollisuuksia naista kohtaan. Mutta mikään ei tee tyhjäksi vastuutasi siittämästäsi lapsesta, se on aina sinun lapsesi.


    • Vigilante69

      Ilmoittaisin, että asia ei voisi vähempää kiinnostaa ja toisin uhkailematta hyvin selvästi esille, että naisen ei kannata olla oman hyvinvointinsa takia missään yhteydessä asian tiimoilta näiden lauseiden jälkeen.

      • 18 + 18

        Kyllä viranomaiset sitten on yhteyksissä, ehkä lapsiparkakin yrittää.

        Seksissä voi tulla lapsia. Jos et ota siitä vastuuta, älä harrasta seksiä.


    • joo joo

      Kyllähän ehkäisy on molempien asia. Ja ennen kuin seksiä harrastaa, edes irtosuhteita, kannattaa itselle tehdä selväksi mitä tekee jos nainen tulee raskaaksi. Ja ajattelu olisi syytä olla molemmilla puolilla selvillä.

      On hävyttömän paljon miehiä, jotka eivät edes ota ehkäisyä puheeksi. Eikä varsinkaan ole varautunut kondomia pitämään mukana. Tai jos nainen huomauttaa kondomista, niin sitten selitetään että "kun kondomi ei minulle käy".

      Miehen on huono olettaa että nainen syö pillereitä. Sama kun nainen olettaa että mies on vasektomioitu.

      • käytännössä

        "Ja ajattelu olisi syytä olla molemmilla puolilla selvillä."

        no, mutta kun käytännössä näin ei välttämättä ole.

        "On hävyttömän paljon miehiä, jotka eivät edes ota ehkäisyä puheeksi."

        ennemmin olisin huolissani taudeista kuin raskaaksi tulemisesta.

        monikohan nainen kieltäytyy touhusta kortsun puutteen vuoksi kun ollaan "jo siinä pisteessä" ? ei varmasti moni.


      • 18 + 18
        käytännössä kirjoitti:

        "Ja ajattelu olisi syytä olla molemmilla puolilla selvillä."

        no, mutta kun käytännössä näin ei välttämättä ole.

        "On hävyttömän paljon miehiä, jotka eivät edes ota ehkäisyä puheeksi."

        ennemmin olisin huolissani taudeista kuin raskaaksi tulemisesta.

        monikohan nainen kieltäytyy touhusta kortsun puutteen vuoksi kun ollaan "jo siinä pisteessä" ? ei varmasti moni.

        "monikohan nainen kieltäytyy touhusta kortsun puutteen vuoksi kun ollaan `jo siinä pisteessä`? ei varmasti moni. "

        Minä ainakin, joka kerta. Mutta moniko mies?


    • helppoo.

      olen nainen mutta jos tulis paksuksi, niin vastaus olisi abortti. en halua lapsia tosta vaan puolituntemattomien kanssa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2167
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      77
      1359
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1347
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1134
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      284
      1088
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      51
      1051
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      996
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      959
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      222
      920
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      21
      917
    Aihe