Pohdintaa...

PlzMan-88

Hyvä elämä ei ole sama asia kuin kova treeni. Hyvään elämään kuuluu työ, ystävät ja vapaa-aika. Treenaaminen on osa vapaa-aikaa. Tässä mielessä esim. Utti Hietala on väärässä kun on kirjoittanut mm. Pakkotoisto.com sivustolle dissaavansa kaikkea työntekemistä. Hänen arvoihin kuuluu vain treenaus ja opiskelu. Mutta Suomi ei pyöri pelkällä opiskelulla ja treenauksella....vaan työllä!! Miksi Utti Hietala ei arvosta työtä? Siis työtä ylipäätään...

...koska mun mielestä kaikki työ on arvokasta. Mikä oikeus Utilla on dissata työn tekemistä??? Minä Vaan Kysyn.

11

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kgjmndfgbsfg

Ja taas auktoriteettiuskovainen sokea lammas aloitti uuden itkupotkuhuutoraivari ketjun koska sai turpaansa edellisessä.
      Olet säälittävämpi kuin poliitikot.

• PlzMan-88

Ihan pelle jätkä koko Hulkki. Ei tee lainkaan töitä, vaan käyttää valtion tukia opiskeluun ja treenaamiseen...tuollaisille luusereille/laiskimuksille me normaalit työssäkäyvät ihmiset menetämme rahojamme...naurettavaa.

• HJKFKJDK

ahas nuori mies hevostelee täällä juuri löytämällään rakennusapumiehen kesätyöpaikalla. IIIHAHAHAAAA IIIIHAHAHAHAAA. (JA NOUSEE TAKAJALOILLEEN)

• 12+10

EIkös se tee nykyään etä-työtä kotoa käsin tms?? ja kait ne kaikki fastin sponssi hommat ja muut käy ihan työstä. ja ne kisailijat ketä se valmentaa luin jostain että olis samaan aikaan joku 5-7 tyyppiä valmennettavana.

et eiköhän sekin jannu maksaveroja ihan samanlailla kuin me muutkin.

• pohtinut

Niin, mitä työnteolla tarkoitetaan? Meidän isämme ja esi-isämme tuskin olisivat pitäneet em. työnä. Mutta nykymaailma on muuttunut niin, että työ on muutakin, kuin ruumiillista suorittamista, missä kuuluu myös väsyä.
        Bodarit ovat aika pieni osa tätä työntekijäkaartia, joten Suomen pyöriminen ei ole heistä kiinni. Paljon on muitakin tyyppejä, jotka panostavat muuhun, kuin työhön. Enempi he tekevät hallaa itselleen ja tulevaisuudelleen väärillä arvoillaan. He eivät vain tule tätä miettineeksi. Iso haukkari ja jykevä penkkitulos nyt ja heti, se on poikaa. Entäs, mitä niillä on merkitystä 60 - 70 vuotiaana, eipä juuri mitään. Haukkari on kuihtunut, selkä sökö ja penkki alta sata. Silloin ei niitä arvosteta samalla tavalla, kuin nykytilanteessa.
        Hietalan ikää en tiedä, mutta opiskelu kuuluu nuoruuteen. Sillä on isompi merkitys tulevaisuuteen kuin jättiläishauberilla, ellei sitten aio ovipumppuna jatkaa eläkeikään.
        Ei näitä nuoret jaksa pohtia, kun tekee mieli olla isossa kunnossa.

• Plzman-88

Mutta muutenkin mua ihmetyttää Hulkin tuollainen asenne, että hän yrittää tehdä kaikista treenareita. Se on ihan jokaisen oma asia haluaako treenata vai ei. Ei hulkki voi pakottaa ketään treenaamaan. Mutta eniten mua huolettaa tuo hulkin viljelemä asenne, että kaikkea TYÖNtekoa tulee karttaa viimeiseen hengenvetoon asti...kun todellisuudessa tässä suomen kilpailuyhteiskunnassa asia ei todellakaan ole noin. Työ on nimenomaan se, mikä elättää, ei opiskelu. Tässä suhteessa Hulkki on mielestäni mennyt pahasti metsään.

• anarkiaaperkele

Sulla onki kakkaa pyllyssä ja tuet mätää systeemiä vitun auktoriteettiuskovainen paskakasa!

• djhjdghj

omg, on nyt jollain tosiaan tullu tosta työnteosta pakkomiehhel. opteamiltäkö olet saanut raksa-apparin pestin? miten niin välttää työtä. sponsori sopimus FASTIN kans on työtä. valmentaminen on työtä. ja opiskelu se vasta kovaa työtä onkin. treenaminen käy työstä. näiden kaikkien tekeminen yhtäaikaa se vasta työtä onkin perkelen pojan nulikka!!
        tajuatko yhtään miten kallista personal training on? mieti vähän. todennäkösesti tää tyyppi maksaa enemmän veroja ku sä. alahan käyttää päätäs jos sulla semmosta on.
        itsekkin kadehdin hulkin hienoa kuntoa, mut emmä siitä katkera oo.

• 68-v

Riippuu elämäntilanteesta!

Oma punttailuni katkesi täysin 38:ksi vuodeksi. Perheen perustaminen, työpaikkojen ja paikkakuntien vaihdot, töiden luonne ajoittain.
      Ei kerta kaikkiaan ollut viitseliäisyyttä.

Nyt eläkeläisenä olen käynyt salilla 5 - kr t / viikko paitsi tissuttelurupeamat.

Nämä mahdollisuudet täytyisi olla nuorena.
      Rajattomasti aikaa vaikka 10:een viikkotreeniin.
      Ei taloudellisia huolia. Ravinnon voi toteuttaa vaikeuksista vapaasti.
      Kannustava eukko.
      Lyhyt salimatka, 350m.
      Yksi oleellisen tärkeä ulottuvuus on nykyään salin sosiaaliset suhteet.

On tämä elämä epistä.

• -LLL-

Hulkin kommentteja:

Mitä aiot tehdä tulevaisuudessa?

- Suoraan sanottuna olen tällä hetkellä unelmatilanteessa, koska mulla on mainio duunijärjestely ja ostin juuri Kalliosta kämpän, pystyn sitä kuitenkin maksamaan ja mulle jää pikkuisen sukanvarteenkin. Olen taloudellisesti ihan hyvässä tilanteessa ja se pitkälti johtuu siitä, että olen muuten niin säästäväinen ja mulla ei ole paljon menoja. Pystyn täyspäiväisesti panostamaan treenaamiseen ja niin kauan kun pystyn tällaista pientä kilpaurheilijan unelmaa elämään eli pystyn täyspainoisesti panostamaan treenaamiseen, syömiseen ja elämiseen sekä kilpailla mieluiten vuosittain, niin en halua ainakaan vielä aikuistumisen realiteettien tulevan vastaan. Voin vetää tällä nykyisellä systeemillä kymmenenkin vuotta, sillä vaikka minulla on koulutuspohjaa, niin olen huomannut ettei mulla ole sellaista uraohjusviettiä oikeastaan ollenkaan. Olen nähnyt sen miten syövää ja kuluttavaa se on niille, jotka sille tielle ovat lähteneet. Kyllähän tämä tietysti joskus loppuu ja viimeistään yli nelikymppisenä alkaa kroppa varmaan brakaamaan, niin hyvin voisin kuvitella, että silloin voi kiinnostaa jotkut duunikuviot, mutta en vielä osaa sanoa millaisia ne sitten tulisivat olemaan? Sen näkee sitten…

http://www.bodylehti.fi/?cid=5838

• ripuliboy

Mulla veristä ripulipaskaa nyt suussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe