Onko todella niin, ettei Nordean verkkopankista pääse itse määrittelemään sitä ajanjaksoa, jolta tiliotteet haluaisi? Kun koitin juuri saada tulostettua tuoreita tiliotteita (eli käytännössä eiliseen asti ulottuvia), tarjoaa Nordea vain kesäkuun loppuun ulottuvia tietoja. Tämä siitä huolimatta, että laitoin ajanjaksoksi kesäkuun alusta eiliseen saakka. Onko Nordea tosiaan niin jähmeä laitos, että kykenevät tarjoamaan tiliotteita vain kuukausi kerrallaan ja uudet otteet ovat tarjolla vasta kuun lopussa?
Tiedän, että ainakin Osuuspankin verkkopankki antaa tiliotteet ihan niiltä päiviltä kuin itse haluaa.
Nordean verkkopankin tiliotteet
8
11586
Vastaukset
- ihme ja kumma
Nyt näyttää siltä, että tässä joutuu huomenna lähtemään pankkiin jonottamaan ja maksamaan tiliotteista, vaikka kaiken järjen mukaan Nordean pitäisi tarjota ne ajantasalla olevina verkkopankin kautta.
- Kyllä saa...
Piti ihan kokeilla, ja kyllä ne tapahtumat sieltä saa vaikka puoli vuotta taaksepäin.
Siis Nordean verkkopankista. - Kätevää
Ei se tiliote paperillakaan tule kuin kerran kuussa. Jos tarvitset uudempia tapahtumia niin tulosta sitten tilin tapahtumahistoria. Aiemmin Nordeallakin ote tuli siltä ajalta minkä määrittää, mutta tällöin myös tuli ärsyttävä muistutus siitä, että se pitää tallentaa omalle koneelle ym. Nyt verkkopankki arkistoi jokaisen tilin jokaisen kuukauden tiliotteen kuuden vuoden ajaksi. Huomattavasti kätevämpää.
- ihme ja kumma
Kätevää olisi, että verkkopankin kautta saisi tuoreet tiliotteet juuri niiltä päiviltä, joilta sen haluan. Tilin tapahtumahistoria ei tässä tapauksessa kelpaa, pitäisi todellakin saada tuore tiliote. Eikä auta se, että pankki arkistoi kaikki mun tiliotteet kuuden vuoden ajalta, kun en saa netistä suoraan tiliotteita esim. eiliseen saakka vaan tuorein ulottuu vain juhannukseen. Osuuspankin verkkopankista saisin tiliotteen päättyen vaikka eiliseen, mutta Nordeassa ei onnistu. Juuri olen lähdössä jonottamaan pankkiin sen vuoksi. Ei tunnu kovin kätevältä... :(
- ihan helppoa toimii
ihme ja kumma kirjoitti:
Kätevää olisi, että verkkopankin kautta saisi tuoreet tiliotteet juuri niiltä päiviltä, joilta sen haluan. Tilin tapahtumahistoria ei tässä tapauksessa kelpaa, pitäisi todellakin saada tuore tiliote. Eikä auta se, että pankki arkistoi kaikki mun tiliotteet kuuden vuoden ajalta, kun en saa netistä suoraan tiliotteita esim. eiliseen saakka vaan tuorein ulottuu vain juhannukseen. Osuuspankin verkkopankista saisin tiliotteen päättyen vaikka eiliseen, mutta Nordeassa ei onnistu. Juuri olen lähdössä jonottamaan pankkiin sen vuoksi. Ei tunnu kovin kätevältä... :(
Outo juttu, kyllä mulla ainakin onnistuu tiliotteiden tulostus verkkopankista. Siellä ne on koko vuosi taakseppäin jemmassa.
Itse tulostelen pdf-tiedostoina omalle koneelleni tiliotteet pari kertaa vuodessa, eli useamman tilin ja useamman kk tiedot kerralla.
Olisiko sulla siellä verkkopankin asetuksissa kaikki tapit kohdallaan, tai joku muu ongelma? Oletko varmasti kokeillut laittaa oikeat pvät ja kk ja vuodet paikoilleen?
- paska pankki.
Itse olen OP asiakas, mutta joudun tekemään asioita Nordeankin verkkopankissa.
Se on niinkun siinä fiksua, että vaikka asiakas saa kotiin paperisen tilioteen, niin hän pystyy ajamaan tilitapahtumia verkkopankissakin ilman lisäkulua.
Mutta kun pankki muuten aivan perseestä, niin toimivan verkkopankki ei muuta suhtautumistani tuohon paskaan läpimätään ja aivan onnettomaan lafkaan, jonka tase on kyllä miljardi kuussataatuhatta euroa,mutta se on täynnä mitä kummallisuuksimpia.....
Ei hyvä verkkopankki korvaa paskaa pankkia
OP:ssa sentää tehdään asiakkaan hölmöilylle loppu oikeassa ajassa - PaskaPankki
Ihmiset eivät näköjään edes tajua mitä aloittaja viestissään tarkoittaa. Kyse on siitä että kuluvan kuukauden ajalta ei Nordeasta saa tiliotetta tulostettua, vain edellisiltä kuukausilta, joka oikeasti on ihan perseestä. On se mukava lähteä sadan kilometrin päähän pankkiin ajamaan kun et saa tiliotetta tulostettua kuukauden ensimmäisiltä päiviltä.
- pankkiasioilla
Eikös sen saa siihen päivämäärään asti jolloin tiliä katselee?
Noissa pankki jutuissa itseä tässä ihmetytti kun kävin automaatilta nostoa tekemässä tuollaiselta uudelta Nosto automaatilta(ATM). Tililtä kattoin saldoa ja tuon jälkeen tein sitten noston. Anto kuitin ,jossa näky nostettu rahamaarä,mutta saldo oli yhä sama kun enne nostoa. Toimii perskuta samalla periaattella kuin kassalla kortilla maksaessa .On viivettä enne kuin tili näkyy veloitettuna. Melkose miina ovat tuoho laittaneet ,voi iäkkäile teettää tepposen. Näihe kansa saapi olla tarkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822