Nordean verkkopankin tiliotteet

ihme ja kumma

Onko todella niin, ettei Nordean verkkopankista pääse itse määrittelemään sitä ajanjaksoa, jolta tiliotteet haluaisi? Kun koitin juuri saada tulostettua tuoreita tiliotteita (eli käytännössä eiliseen asti ulottuvia), tarjoaa Nordea vain kesäkuun loppuun ulottuvia tietoja. Tämä siitä huolimatta, että laitoin ajanjaksoksi kesäkuun alusta eiliseen saakka. Onko Nordea tosiaan niin jähmeä laitos, että kykenevät tarjoamaan tiliotteita vain kuukausi kerrallaan ja uudet otteet ovat tarjolla vasta kuun lopussa?

Tiedän, että ainakin Osuuspankin verkkopankki antaa tiliotteet ihan niiltä päiviltä kuin itse haluaa.

8

11669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme ja kumma

Nyt näyttää siltä, että tässä joutuu huomenna lähtemään pankkiin jonottamaan ja maksamaan tiliotteista, vaikka kaiken järjen mukaan Nordean pitäisi tarjota ne ajantasalla olevina verkkopankin kautta.

• Kyllä saa...

Piti ihan kokeilla, ja kyllä ne tapahtumat sieltä saa vaikka puoli vuotta taaksepäin.

Siis Nordean verkkopankista.

• Kätevää

Ei se tiliote paperillakaan tule kuin kerran kuussa. Jos tarvitset uudempia tapahtumia niin tulosta sitten tilin tapahtumahistoria. Aiemmin Nordeallakin ote tuli siltä ajalta minkä määrittää, mutta tällöin myös tuli ärsyttävä muistutus siitä, että se pitää tallentaa omalle koneelle ym. Nyt verkkopankki arkistoi jokaisen tilin jokaisen kuukauden tiliotteen kuuden vuoden ajaksi. Huomattavasti kätevämpää.

• ihme ja kumma

Kätevää olisi, että verkkopankin kautta saisi tuoreet tiliotteet juuri niiltä päiviltä, joilta sen haluan. Tilin tapahtumahistoria ei tässä tapauksessa kelpaa, pitäisi todellakin saada tuore tiliote. Eikä auta se, että pankki arkistoi kaikki mun tiliotteet kuuden vuoden ajalta, kun en saa netistä suoraan tiliotteita esim. eiliseen saakka vaan tuorein ulottuu vain juhannukseen. Osuuspankin verkkopankista saisin tiliotteen päättyen vaikka eiliseen, mutta Nordeassa ei onnistu. Juuri olen lähdössä jonottamaan pankkiin sen vuoksi. Ei tunnu kovin kätevältä... :(

• ihan helppoa toimii
        ihme ja kumma kirjoitti:

Kätevää olisi, että verkkopankin kautta saisi tuoreet tiliotteet juuri niiltä päiviltä, joilta sen haluan. Tilin tapahtumahistoria ei tässä tapauksessa kelpaa, pitäisi todellakin saada tuore tiliote. Eikä auta se, että pankki arkistoi kaikki mun tiliotteet kuuden vuoden ajalta, kun en saa netistä suoraan tiliotteita esim. eiliseen saakka vaan tuorein ulottuu vain juhannukseen. Osuuspankin verkkopankista saisin tiliotteen päättyen vaikka eiliseen, mutta Nordeassa ei onnistu. Juuri olen lähdössä jonottamaan pankkiin sen vuoksi. Ei tunnu kovin kätevältä... :(

Outo juttu, kyllä mulla ainakin onnistuu tiliotteiden tulostus verkkopankista. Siellä ne on koko vuosi taakseppäin jemmassa.
        Itse tulostelen pdf-tiedostoina omalle koneelleni tiliotteet pari kertaa vuodessa, eli useamman tilin ja useamman kk tiedot kerralla.

Olisiko sulla siellä verkkopankin asetuksissa kaikki tapit kohdallaan, tai joku muu ongelma? Oletko varmasti kokeillut laittaa oikeat pvät ja kk ja vuodet paikoilleen?

• paska pankki.

Itse olen OP asiakas, mutta joudun tekemään asioita Nordeankin verkkopankissa.

Se on niinkun siinä fiksua, että vaikka asiakas saa kotiin paperisen tilioteen, niin hän pystyy ajamaan tilitapahtumia verkkopankissakin ilman lisäkulua.

Mutta kun pankki muuten aivan perseestä, niin toimivan verkkopankki ei muuta suhtautumistani tuohon paskaan läpimätään ja aivan onnettomaan lafkaan, jonka tase on kyllä miljardi kuussataatuhatta euroa,mutta se on täynnä mitä kummallisuuksimpia.....

Ei hyvä verkkopankki korvaa paskaa pankkia

OP:ssa sentää tehdään asiakkaan hölmöilylle loppu oikeassa ajassa

• PaskaPankki

Ihmiset eivät näköjään edes tajua mitä aloittaja viestissään tarkoittaa. Kyse on siitä että kuluvan kuukauden ajalta ei Nordeasta saa tiliotetta tulostettua, vain edellisiltä kuukausilta, joka oikeasti on ihan perseestä. On se mukava lähteä sadan kilometrin päähän pankkiin ajamaan kun et saa tiliotetta tulostettua kuukauden ensimmäisiltä päiviltä.

• pankkiasioilla

Eikös sen saa siihen päivämäärään asti jolloin tiliä katselee?
      Noissa pankki jutuissa itseä tässä ihmetytti kun kävin automaatilta nostoa tekemässä tuollaiselta uudelta Nosto automaatilta(ATM). Tililtä kattoin saldoa ja tuon jälkeen tein sitten noston. Anto kuitin ,jossa näky nostettu rahamaarä,mutta saldo oli yhä sama kun enne nostoa. Toimii perskuta samalla periaattella kuin kassalla kortilla maksaessa .On viivettä enne kuin tili näkyy veloitettuna. Melkose miina ovat tuoho laittaneet ,voi iäkkäile teettää tepposen. Näihe kansa saapi olla tarkkana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7161
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4737
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4721
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3869
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3798
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      216
      3762
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3343
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2721
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37