Tänäänkin näin monen monta kivannäköistä naista, johon olisi voinut tutustua paremminkin..ollessani töissä siis.
Taaskin mietin, että mitäköhän täysin ventovieras sanoisi jos hänelle menisin juttelemaan. Niin, mitä??
Todennäköisesti katsoisi pitkin nenänvarttaan ja kävelisi nopeasti pois tehtyään minusta ensin arvion pelkän ulkokuoren perusteella.
No jaa...
Huomenna nähdään. Ehkä, taas...
Rakas päiväkirja....
5
535
Vastaukset
- HymyTyttö
aivan siitä, kuinka keskustelun aloitat. Itse naisena avaan useinkin keskustelun miesten kanssa, enkä ole huomannut heidän katsovan minua nenänvarttaan pitkin, päinvastoin. Niinhän niitä uusia tuttavuuksia ja "kokemuksia" juuri saa! Ja pienen pieni flirtti kesken työpäivän piristää kummasti...
- Punahiuksinen tyttö
Eilen menin kahville ja siellä kahvilassa oli niin kivannäköinen kundi.. Ja jotai silmäpeliä siinä oli. Sanoin kaverilleni, että kun olen niin ujo, etten uskalla tehdä mitään aloitetta. Olisi ollut niin mukava, jos se kundi (kenties sinä..) olisi tullut juttelemaan jonkun tekosyyn varjolla vaikkapa =)
- neuvoja
...mä olisin ainakin tosi imarreltu jos joku mies tulisi mulle noin vaan jutteleen... ja mä luulisin et moni muukin nainen olis!! siis rohkeutta vaan ja me jutteleen... ei se kato sua nenänvarttaan pitkin ja vaiks kattoiskin niin so?? älä enää välitä mitä muut ajattelee!!
- jussi
Mene vaan jutteleen, sillä tavalla mäkin oon saanu ystäviä.
Älä ujostele! - Hymyilevä (c:
Erittäin paljon kiitoksia tästä positiivisesta palautteesta...
Tuntuu hyvältä.... (c:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1362342Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n662251Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi591928EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt721625- 981470
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan971461Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1171347Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311210Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191181- 791103