Jumalan seurakunta.

Herran palvelija

Tämä on tiedotus kaikille Kuopiossa oleville uskoville:

Oheisessa linkissä on kerrottu, mikä on Jumalan seurakunta. Lue se huolella Raamatun kanssa.

http://www.jeesus-on-herra.com/

Kuopiossa on tarkoitus aloittaa kokoontuminen ulkopuolella kaikkien uskonsuuntien. Erillään kaikista ihmisperusteisista nimikyltti-seurakunnista. Jos olet uskossa ja olet käynyt uskovien kasteella,(upotuskaste) niin olisitko ystävällinen ja laittaisit viestiä.

Kirjoittaneen kotona toimii jo rukouskokous perjantaisin klo 18.00. Tästä olisi hyvä jatkaa toimintaa eteenpäin. Tarkoitus olisi kokoontua viikolla useamminkin, sen mukaan kun Pyhä Henki johtaa.

Voit ottaa yhteyttä myös Weijo Lindroosiin, jonka osoitetiedot löytyvät oheisen linkin kautta. Weijo tulee mielellään käymään täällä ja näin voimme sitten päästä alkuun.

Huom! Ei epäasiallisia viestejä tänne. Vain asiasta kiinnostuneet ja asialliset viestit sallittu.

Terveisin EbenEser

19

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W.L. Turusta
      • voi raukkoja

        No niin! Suomen maasta löytyy jo kaksi oikeaa uskovaa! Niin sitä pitää pojat! Ettehän yhtään etsi omaa kunniaanne tai ole lahkomielisiä? Ettehän? :-)


    • Ex luterilainen

      Onko luterilainen lahko "voi raukkaa" kommentoinnin takana? Kerro, oletko luterilainen?

      • Ex luterilainen
        Näyttää olevan lahkon piirteet,epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus.Gal.5:20
        Mistä johtuu että eikö yksi kaste riitä?
        Yksi on herra yksi usko yksi kaste,tästä on lähdettävä eikä haljotella uskovien yhteyttä.


      • Herran palvelija
        kuulija1 kirjoitti:

        Ex luterilainen
        Näyttää olevan lahkon piirteet,epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus.Gal.5:20
        Mistä johtuu että eikö yksi kaste riitä?
        Yksi on herra yksi usko yksi kaste,tästä on lähdettävä eikä haljotella uskovien yhteyttä.

        Kehottaisin sinua lukemaan tuon kirjoituksen ja lopettamaan tämän lapsikasteesta jauhamisen. Lapsikaste on valheellista harhaoppia, jolle ei löydy tukea Raamatusta.

        http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/porttouskonto.html

        Apt 2:39 puhuu lapsista, jotka ovat ymmärtäväisessä iässä ja käsittävät, mitä on uskoontuleminen ja mitä on kaste. Sylilapsen kastamisesta tossa ei mainita sanaakaan ja näinollen sitä ei voi tosta noin vain ottaa puolustukseksi. On luettava kokonaisuus. Vain uskoontulleet henkilöt kastettiin upotuskasteella.


      • Herran palvelija
        Herran palvelija kirjoitti:

        Kehottaisin sinua lukemaan tuon kirjoituksen ja lopettamaan tämän lapsikasteesta jauhamisen. Lapsikaste on valheellista harhaoppia, jolle ei löydy tukea Raamatusta.

        http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/porttouskonto.html

        Apt 2:39 puhuu lapsista, jotka ovat ymmärtäväisessä iässä ja käsittävät, mitä on uskoontuleminen ja mitä on kaste. Sylilapsen kastamisesta tossa ei mainita sanaakaan ja näinollen sitä ei voi tosta noin vain ottaa puolustukseksi. On luettava kokonaisuus. Vain uskoontulleet henkilöt kastettiin upotuskasteella.

        Tuossa on uudestaan tämä linkki.

        www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/porttouskonto.htm


    • Jeesuksen oma

      Kristuksen ruumis = yksi ainoa seurakunta. Taivaassa ei ole eri lokeroita luterilaisille, lestadiolaisille, helluntalaisille, Jumalan seurakuntalaisille, vapaakirkollisille. Siellä on paikalla kaikki Jeesuksen omat, jotka ovat ottaneet Jeesuksen vastaan henkilökohtaisesti ja saaneet uskoa syntinsä anteeksi Jeesuksen Kristuksen Pyhässä Nimessä ja maahanvuotaneessa Veressä. Jeesuksen ylipapillinen rukous oli: "Että he olisivat yhtä" (Joh. 17: 9-12 http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 17:1&rnd=1342946385831 ) ja Jeesus sanoi, että siitä meidät tunnetaan Hänen omikseen kun meillä on keskinäinen rakkaus ( "Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Joh. 13:35).

      • Minäkin olen Jeesuksen oma. Yksi asia on erityisen tärkeä, kun puhutaan seurakunnan yhteydestä, tai ykseydestä. Tämä nykyinen hajaannus saa aikaan sen, että maailma ei usko. Hyvin vähän tulee satoa ja se johtuu juuri siitä, kun uskovat ei ole yhtä.
        Tämä oli mulle itsellenikin suuri este aikoinaan. Ensinnäkin, kun uskonsuuntia oli paljon ja kaikki olivat mielestään oikeassa. Väittelivät ihan niin kuin näillä palstoilla, toisiaan vastaan. Minä ajattelin, että jos usko on tuollaista, niin en halua koskaan tulla uskoon.
        Mutta Jumalalle kiitos, usko ei ole tuollaista. He kaikki, jotka väittävät olevansa oikeassa, eivät he ole. Vain Jumala on oikeassa, Jumalan Sana on oikeassa. Pitäisikin ensin kuulla Jumalaa, sillä Raamattu ei jaa uskovia millään tavalla.

        Niin, ja kuka voisi uskoa meitä nyt, kun uskovat ei näytä muuttuneen millään tavalla. Sama meno on. Sama väittely jatkuu, kuin ennen uskoontuloa.

        Kun Jeesus tulee meidän sydämeemme, niin meistä tulee erilaisia. Erilaisia, kun maailman ihmiset ja uskallan sanoa, erilaisia, kuin lukuisien eri uskonsuuntien ihmiset. Kun meillä on Opettaja Jeesus Kristus sydämessä, niin me alamme muuttumaan Hänen kaltaisekseen. Rakastamme kaikkia ihmisiä samalla tavalla, riippumatta siitä mitä he ovat.
        Kuinka sitten seurakunta voi olla yhtä? Muutos lähtee aina minusta itsestä ensin. Ei pidä odottaa, että muut muuttuvat, vaan pitää antaa Jeesuksen muuttaa minut ensin.
        Sitten ne Raamatun jakeet, joihin viittasin. Viimeisessä jakeessa se kiteytyy.

        Johannes 17
        17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
        18 Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;
        19 ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa.
        20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.


      • niin kerta

        Uskovat ovat yhtä. Ei me tarvita uudeksi paaviksemme sellaiseksi itsensä nostanutta Weijoa Turusta, jonka alamaisiksi kaikkien tosiuskovien pitäisi ruveta!


    • Herran palvelija

      Kehottaisin lukemaan aloitusviestissäni olevan linkin kautta, mikä on Jumalan seurakunta. Sivuilta löytyy paljon hyviä kirjoituksia asiasta.

      http://www.jeesus-on-herra.com/ Tämän linkin kautta pääset lukemaan kirjoituksia, joista tässä keskustelussa on apua.

      http://www.Jeesus-on-Herra.com/todellinenseurakunta.htm

      yllä olevan linkin kautta voit lukea, mistä on kyse. Kirjoitus kannattaa lukea Raamatua apuna käyttäen, koska kirjoituksessa on paljon Raamatunkohtia, jotka puhuvat asian puolesta. Pelkkä "ylimalkainen" lukeminen johtaa vain väärinkäsityksiin, joten kirjoitus kannattaa lukea kokonaan alust loppuun saakka Raamattua apuna käyttäen. Näin saat kokonaiskuvan, millainen oli ja on Apostolinen seurakunta, kuten se on Raamatussa meille esitetty.

    • Herran palvelija

      Lainaan tähän parin kirjoittajan kommentteja, joista heijastuu katkeruus ja halu parjata Jumalan seurakuntaa.

      niin kerta
      Uskovat ovat yhtä. Ei me tarvita uudeksi paaviksemme sellaiseksi itsensä nostanutta Weijoa Turusta, jonka alamaisiksi kaikkien tosiuskovien pitäisi ruveta

      voi raukkoja
      No niin! Suomen maasta löytyy jo kaksi oikeaa uskovaa! Niin sitä pitää pojat! Ettehän yhtään etsi omaa kunniaanne tai ole lahkomielisiä? Ettehän? :-)

      Näille parjaajille haluan antaa luettavaksi kirjoituksen, joka löytyy oheisen linkin kautta.

      http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/parjaus.htm

    • Turussakin toimii!

      JERUSALEMIN HERÄTYS JATKUU !!!

      Kaksi vuosituhatta sitten alkoi koko maailmaa järisyttänyt hengellinen herätys. Tämä herätys alkoi Siionin vuorelta, Golgatan kummulla olevalta ristiltä! Siellä Jeesus Kristus, Jumalan Poika kärsi ihmiskunnan syntien rangaistuksen!Tämä herätys sai voiman helluntaipäivänä, jolloin Jeesuksen opetuslapset saivat Pyhän Hengen tulikasteen. He lähtivät voittamaan sieluja Jeesukselle! Herätys jatkui, kunnes seuraavina vuosisatoina tapahtui apostolisesta uskosta luopuminen sekä kirkon perustaminen. Kirkko sammutti elävän uskon muotomenojensa ja sakramenttiensa suohon.
      Mutta koko kaksituhatvuotisen historiamme aikana on paikka paikoin herännyt Jeesuksen opetuslapsia, jotka ovat palanneet takaisin juurilleen, Jerusalemin herätykseen. - Mutta yleensä (ikävä kyllä) nuo siunatut herätyksen tulet ovat sammuneet, kun ne on järjestetty ns. ”seurakunniksi” uskonsuunniksi, kirkoiksi.
      Suomessakin toimii tämä 2000 vuotta sitten Jerusalemista alkanut herätys! Olemme palanneet takaisin seurakuntamme alkuun. Jatkamme siitä, mihin apostolit jäivät! Sivuutamme KAIKKI kahden tuhannen vuoden aikana perustetut uskonsuunnat.

      Jerusalemista alkanut herätys ei milloinkaan ole lakannut. Älä siis rukoile UUTTA herätystä, vaan tule mukaan JO OLEMASSA OLEVAAN JA TOIMIVAAN JERUSALEMIN HERÄTYKSEEN!

      Jumalan seurakunnan kokouksia Turussa:
      - su hengellinen kokous 16.00
      - ke avoimien ovien päivä
      -pe uskossa olevien rukoustunti 18.00-19.00



      CD.llä olevaa Jerusalemin herätys -raamattutuntia saa tilata maksutta osoitteestamme:
      [email protected]

    • 898

      Kyllä ne seurakunnat ovat ihmisten seurakuntia, joten on aivan turha niitä verhota johonkin muuhun.

      Ihmiset johtavat ja riitelevät kuka meistä on suurin ja taas perustetaan uusi.

      • 898
        Jeesus itse sanoo joka teistä on suurin hän olkoon teidän palvelijanne,se on yksi kertaista. Ei Jeesus tullut palveltavaksi vaan palvelemaan,antaamaan henkensä monen edestä.
        Minä ja minun perheeni palvelemme herraa,kaikessa kysellen mikä on hänen tahtonsa,ei kaikki aina mielytä.


      • Herran palvelija
        kuulija1 kirjoitti:

        898
        Jeesus itse sanoo joka teistä on suurin hän olkoon teidän palvelijanne,se on yksi kertaista. Ei Jeesus tullut palveltavaksi vaan palvelemaan,antaamaan henkensä monen edestä.
        Minä ja minun perheeni palvelemme herraa,kaikessa kysellen mikä on hänen tahtonsa,ei kaikki aina mielytä.

        Oletkos Kuulija vilpittömästi kysellyt Jumalan tahota elämässäsi? Uskotko kaikkeen siihen, mitä uskosta osattomat liberaali-papit opettavat vastoin Raamattua lapsikasteen armosta ja lapsikasteessa tapahtuvasta uudestisyntymisestä?

        Raamattu opettaa selkeästi, miten kasteen laita on. Minkä tähden siitä pitää väitellä joka käänteessä.? Ota Raamatun sana, kuten se on kirjoitettu. Jos kerran olet uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin älä viivyttele tämän kasteasian kanssa, vaan mene Raamatulliselle kasteelle. Rukoile, että Herra saisi sinut ja perheesi johdattaa oikealle Raamatulliselle kasteelle.

        Mark. 16:15-16

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Nimimerkille 898!! Lue ylläoleva kirjoitus, jonka on kirjoittanut nimimerkki "Turussakin toimii" Ottakaa yhteyttä Turussa toimivaan Jumalan seurakuntaan ja menkää ihan "face to face" juttelemaan paikanpäälle näistä asioista.


      • Herran palvelija kirjoitti:

        Oletkos Kuulija vilpittömästi kysellyt Jumalan tahota elämässäsi? Uskotko kaikkeen siihen, mitä uskosta osattomat liberaali-papit opettavat vastoin Raamattua lapsikasteen armosta ja lapsikasteessa tapahtuvasta uudestisyntymisestä?

        Raamattu opettaa selkeästi, miten kasteen laita on. Minkä tähden siitä pitää väitellä joka käänteessä.? Ota Raamatun sana, kuten se on kirjoitettu. Jos kerran olet uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin älä viivyttele tämän kasteasian kanssa, vaan mene Raamatulliselle kasteelle. Rukoile, että Herra saisi sinut ja perheesi johdattaa oikealle Raamatulliselle kasteelle.

        Mark. 16:15-16

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Nimimerkille 898!! Lue ylläoleva kirjoitus, jonka on kirjoittanut nimimerkki "Turussakin toimii" Ottakaa yhteyttä Turussa toimivaan Jumalan seurakuntaan ja menkää ihan "face to face" juttelemaan paikanpäälle näistä asioista.

        Herran palvelija
        Ei minulla ole liberaali-papien opetuksesta,mitään tekemistä minulla jumalan imoitama sana joka on kirjoitettu raamattuun,siihen sanaan ukson.
        Ei ole kasteasian kanna mitään se on selvää,enkä aijo siitä keskustella enään,joka kastaa uudesta menköön minulle riittä yksi kaste.
        Nyt on evankelumin aika suomen niemellä julistaa.


      • body
        kuulija1 kirjoitti:

        898
        Jeesus itse sanoo joka teistä on suurin hän olkoon teidän palvelijanne,se on yksi kertaista. Ei Jeesus tullut palveltavaksi vaan palvelemaan,antaamaan henkensä monen edestä.
        Minä ja minun perheeni palvelemme herraa,kaikessa kysellen mikä on hänen tahtonsa,ei kaikki aina mielytä.

        "Jeesus sanoi, kuka teistä on suurin, hän olkoon teidän palvelijanne.."

        Mutta kun tuo ei toimi käytännössä, ei toimi, sillä suuret haluavat valtaa , kuuluisuutta ja palvelijoita itseään varten ja hengellisyys ei tee siinä poikkeusta.

        Johan opetuslapset kyselivät, "kuka meistä on suurin," ja sama meno jatkuu, mutta enää ei kysellä, vaan paikka otetaan ja toiset alistetaan.


      • body kirjoitti:

        "Jeesus sanoi, kuka teistä on suurin, hän olkoon teidän palvelijanne.."

        Mutta kun tuo ei toimi käytännössä, ei toimi, sillä suuret haluavat valtaa , kuuluisuutta ja palvelijoita itseään varten ja hengellisyys ei tee siinä poikkeusta.

        Johan opetuslapset kyselivät, "kuka meistä on suurin," ja sama meno jatkuu, mutta enää ei kysellä, vaan paikka otetaan ja toiset alistetaan.

        boby
        Mutta kun tuo ei toimi käytännössä, ei toimi, sillä suuret haluavat valtaa.
        Niin unohtavat kellä todellinen valta on,samanlainen tilanne kuin opetuslapsilla ken on suurin,ihmisen peurluone on sellainen ei tyytydä vähäiseen.
        Jeesuspa ei alitanut hän antoi esimerin,ja minä noudata sitä esimerkkiä vaikka olinekin vähäinen ei ole kuin ammatikoulu ja kanskolu.
        Mutta käytän niitä armolahjoa jota olen saanut,seurakunna rakentamiseksi toisten parhaaksi,emme elä itsellemme vaikka on välillä vaikea muistaa.


    • Minäkin olen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe