unelma-auto

uusi tai vanha

mikäs se on, kaikkien aikojen parhain?

23

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady in green

      Bugatti Veyron.
      No eipä ole kotona. Tyydytään kolmelitraiseen Audi TT:hen. Ajaahan tuolla.

      • se audi

        Onko se enempi hyvännäköinen vai teknisesti loistava


      • lady in green
        se audi kirjoitti:

        Onko se enempi hyvännäköinen vai teknisesti loistava

        Bugatista en tiedä, loistava varmaan kaikin puolin. Oma TT on kaunis, nahkapenkit ym. Ja ajaahan tällä. Viivalla hyvä. Ajo-ominaisuudet kohtalaiset. Takapenkille ei juuri käsilaukkua enempää mahdu, todellinen sinkkuauto.


      • kiitti tiedosta
        lady in green kirjoitti:

        Bugatista en tiedä, loistava varmaan kaikin puolin. Oma TT on kaunis, nahkapenkit ym. Ja ajaahan tällä. Viivalla hyvä. Ajo-ominaisuudet kohtalaiset. Takapenkille ei juuri käsilaukkua enempää mahdu, todellinen sinkkuauto.

        kiinnosti miten tollasia hienompia autoja ostetaan, ulkonäön vai ominaisuuksien vuoksi.


      • lady in green
        kiitti tiedosta kirjoitti:

        kiinnosti miten tollasia hienompia autoja ostetaan, ulkonäön vai ominaisuuksien vuoksi.

        No jaa. Kummankin puolesta. Ex osti mulle tuon, lunastin sen siltä, ei ollut kuin 27 000 egeä. Ajelen tällä pari vuotta. Tehoja on, ja kauniimpaa saa hakea. Mutta on autoja, joilla on parempi ajaa. Tämä on vähän kuin mun entinen Porsche, jotenkin kova :(


    • Kyl se unelma-auto on vm. 1979 oldsmobile 442 V8 5.0l manuaalivaihteilla... semmoisen kun sais omistaa joskus, mut haaveeks taitaa jäädä taloudellisten seikkojen takia.

      • sentään

        tommosiako saa manuaalillakin?!! montako vaihdetta?


      • sentään kirjoitti:

        tommosiako saa manuaalillakin?!! montako vaihdetta?

        Joo sitähän valmistettiin vain vuosina 1978-79 ja nelivaihteinen manuaalilaatikko on pakki. Kallis on muuten se auto nykypäivänä, edes löytää ja ostaa...


      • onko nytkään yhtään?
        itmies kirjoitti:

        Joo sitähän valmistettiin vain vuosina 1978-79 ja nelivaihteinen manuaalilaatikko on pakki. Kallis on muuten se auto nykypäivänä, edes löytää ja ostaa...

        Onko tuotu tänne uutena?


      • onko nytkään yhtään? kirjoitti:

        Onko tuotu tänne uutena?

        Ei vissiin oo tuotu uutena yhtään sillon suomeen, koska jenkkiautohan se on ja siellä niitä on myyty. Jenkeistäkin mitä netistä oon katellu kyseistä mallia ja merkkiä niin on harvinainen tapaus.


    • vxncvncvmcvm

      En ole teini enkä harmaa, ajan Audi A8:lla. Toimii.

      • 30

        mikä sai valkkaamaan just sen auton?


      • vxncvncvmcvm
        30 kirjoitti:

        mikä sai valkkaamaan just sen auton?

        Sain kertasuorituksen asiakkaalta (yrittäjä), joten kävin Saksassa hakemassa sitten kun Kankulla on samanlainen. Helvetin hyvä ajaa, komea sisältä-kin. Löpöähän tämä vie huolella, mutta ei tule koko ajan samanlaista vastaan


    • pinkki kauluspaita

      Valkoinen Miami Vice Testarossa!!!

      • älyhaamu

        vielä tukholman rekisterissä ja laivasta ulos ajaessa

        mutta kyydissä pitäis olla kavereita, koska muuten, kotiseudun tyypit...


    • Dunga.

      -64 Mustang convertible
      hätätilanteessa kävisi myös
      -84 Testarossa

    • Tää on viimeinen tai

      Lada 1200. Muu on riistäjäkapitalistisikojen hapatusta.

    • Oikeastaan en pidä kauheasti autoista, tai siihen liittyvästä kulttuurista... mutta scifin ystävänä ne ovat lähimpänä avaruusaluksia mitä normi-ihminen pääsee (lentokoneet poislukien), joten sanotaan nyt realistisiksi (= joita joskus voisi omalla rahalla kuvitella ostavansa) unelma-autoiksi:

      - Porsche 911
      - Nissan GT-R

      ...no ei tule muuta mieleen. BMW kesäautona, ok mutta kallis ylläpitää...

    • Haluaisin niinsanotun "rättisitikan". En tiedä, mikä sen oikea nimi on. Citroen-jotain?

      Se saisi olla pelkkä kesäauto, koska pärjään hyvin julkisella liikenteellä ja polkupyörällä. Minun olisi joka tapauksessa tarpeen ajaa enemmän autoa, että taidot eivät ruostuisi. Onneksi ajokorttia ei oteta pois vähien ajokilometrien vuoksi.

      Yhtenä haaveenani on myös hankkia kuorma-auton ajokortti. Se on haave, mitä en pysty perustelemaan millään järkevällä syyllä. Ja se saa ystäväni kummastelemaan. Jo se on saanut monet tuttuni ihmettelemään, että minulla ylipäätään on ajokortti, mutta maaseudulla kasvaneelle, tytöllekin, se oli itsestäänselvyys ja ehkä tärkein aikuisuuden mittari.

      • Eiks se oo citroen 2cv, siinähän on rättikatto: http://www.purefrance.com/55/citroen-2cv.jpg

        "Yhtenä haaveenani on myös hankkia kuorma-auton ajokortti."
        Se kortti onki mukava olla jos sattuu tuleen semmonen tilanne että pitäis esim. ajaa isoa asunto-autoa joka painaa yli 3,5 tonnia. Mulla on ittellä kuorma-auto kortti, mutta päivääkään en ole sitten inssi-ajon jälkeen ajanu isoa autoa. Mut ompahan varalla jos sattuu joskus tarviin sitä, eikä tartte kattoa yhtään paljon auton kokonaismassa painaa kun ei oo kortissa painorajoitusta :)


      • itmies kirjoitti:

        Eiks se oo citroen 2cv, siinähän on rättikatto: http://www.purefrance.com/55/citroen-2cv.jpg

        "Yhtenä haaveenani on myös hankkia kuorma-auton ajokortti."
        Se kortti onki mukava olla jos sattuu tuleen semmonen tilanne että pitäis esim. ajaa isoa asunto-autoa joka painaa yli 3,5 tonnia. Mulla on ittellä kuorma-auto kortti, mutta päivääkään en ole sitten inssi-ajon jälkeen ajanu isoa autoa. Mut ompahan varalla jos sattuu joskus tarviin sitä, eikä tartte kattoa yhtään paljon auton kokonaismassa painaa kun ei oo kortissa painorajoitusta :)

        Voi kiitos, tuo on juuri se Citroen, jota tarkoitin.

        Minua varmaan kiehtoo ison auton kortissa se, että hallitsisi isoa massaa ja voimaa. Hevosjuttuihin en koskaan päässyt mukaan, kun meidän seudulla oli tapana pitää vain hyötyeläimiä.


    • kaksviisveenainen

      Volvo c70

    • mies korvesta

      Jaa, niitä on niin monta mutta jos muutaman listaa:

      - Ferrari Testarossa valkoisena kuten muutama muu on vastannut
      - Corvette C5 ZR-1
      - Lamborghini Diablo GT ja Aventador LP700-4
      - Lotus Omega

      Nyt alla Opelin V6-Omega mikä on kyllä omasta mielestä hieno auto kaikin puolin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe