unelma-auto

uusi tai vanha

mikäs se on, kaikkien aikojen parhain?

23

256

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady in green

      Bugatti Veyron.
      No eipä ole kotona. Tyydytään kolmelitraiseen Audi TT:hen. Ajaahan tuolla.

      • se audi

        Onko se enempi hyvännäköinen vai teknisesti loistava


      • lady in green
        se audi kirjoitti:

        Onko se enempi hyvännäköinen vai teknisesti loistava

        Bugatista en tiedä, loistava varmaan kaikin puolin. Oma TT on kaunis, nahkapenkit ym. Ja ajaahan tällä. Viivalla hyvä. Ajo-ominaisuudet kohtalaiset. Takapenkille ei juuri käsilaukkua enempää mahdu, todellinen sinkkuauto.


      • kiitti tiedosta
        lady in green kirjoitti:

        Bugatista en tiedä, loistava varmaan kaikin puolin. Oma TT on kaunis, nahkapenkit ym. Ja ajaahan tällä. Viivalla hyvä. Ajo-ominaisuudet kohtalaiset. Takapenkille ei juuri käsilaukkua enempää mahdu, todellinen sinkkuauto.

        kiinnosti miten tollasia hienompia autoja ostetaan, ulkonäön vai ominaisuuksien vuoksi.


      • lady in green
        kiitti tiedosta kirjoitti:

        kiinnosti miten tollasia hienompia autoja ostetaan, ulkonäön vai ominaisuuksien vuoksi.

        No jaa. Kummankin puolesta. Ex osti mulle tuon, lunastin sen siltä, ei ollut kuin 27 000 egeä. Ajelen tällä pari vuotta. Tehoja on, ja kauniimpaa saa hakea. Mutta on autoja, joilla on parempi ajaa. Tämä on vähän kuin mun entinen Porsche, jotenkin kova :(


    • Kyl se unelma-auto on vm. 1979 oldsmobile 442 V8 5.0l manuaalivaihteilla... semmoisen kun sais omistaa joskus, mut haaveeks taitaa jäädä taloudellisten seikkojen takia.

      • sentään

        tommosiako saa manuaalillakin?!! montako vaihdetta?


      • sentään kirjoitti:

        tommosiako saa manuaalillakin?!! montako vaihdetta?

        Joo sitähän valmistettiin vain vuosina 1978-79 ja nelivaihteinen manuaalilaatikko on pakki. Kallis on muuten se auto nykypäivänä, edes löytää ja ostaa...


      • onko nytkään yhtään?
        itmies kirjoitti:

        Joo sitähän valmistettiin vain vuosina 1978-79 ja nelivaihteinen manuaalilaatikko on pakki. Kallis on muuten se auto nykypäivänä, edes löytää ja ostaa...

        Onko tuotu tänne uutena?


      • onko nytkään yhtään? kirjoitti:

        Onko tuotu tänne uutena?

        Ei vissiin oo tuotu uutena yhtään sillon suomeen, koska jenkkiautohan se on ja siellä niitä on myyty. Jenkeistäkin mitä netistä oon katellu kyseistä mallia ja merkkiä niin on harvinainen tapaus.


    • vxncvncvmcvm

      En ole teini enkä harmaa, ajan Audi A8:lla. Toimii.

      • 30

        mikä sai valkkaamaan just sen auton?


      • vxncvncvmcvm
        30 kirjoitti:

        mikä sai valkkaamaan just sen auton?

        Sain kertasuorituksen asiakkaalta (yrittäjä), joten kävin Saksassa hakemassa sitten kun Kankulla on samanlainen. Helvetin hyvä ajaa, komea sisältä-kin. Löpöähän tämä vie huolella, mutta ei tule koko ajan samanlaista vastaan


    • pinkki kauluspaita

      Valkoinen Miami Vice Testarossa!!!

      • älyhaamu

        vielä tukholman rekisterissä ja laivasta ulos ajaessa

        mutta kyydissä pitäis olla kavereita, koska muuten, kotiseudun tyypit...


    • Dunga.

      -64 Mustang convertible
      hätätilanteessa kävisi myös
      -84 Testarossa

    • Tää on viimeinen tai

      Lada 1200. Muu on riistäjäkapitalistisikojen hapatusta.

    • Oikeastaan en pidä kauheasti autoista, tai siihen liittyvästä kulttuurista... mutta scifin ystävänä ne ovat lähimpänä avaruusaluksia mitä normi-ihminen pääsee (lentokoneet poislukien), joten sanotaan nyt realistisiksi (= joita joskus voisi omalla rahalla kuvitella ostavansa) unelma-autoiksi:

      - Porsche 911
      - Nissan GT-R

      ...no ei tule muuta mieleen. BMW kesäautona, ok mutta kallis ylläpitää...

    • Haluaisin niinsanotun "rättisitikan". En tiedä, mikä sen oikea nimi on. Citroen-jotain?

      Se saisi olla pelkkä kesäauto, koska pärjään hyvin julkisella liikenteellä ja polkupyörällä. Minun olisi joka tapauksessa tarpeen ajaa enemmän autoa, että taidot eivät ruostuisi. Onneksi ajokorttia ei oteta pois vähien ajokilometrien vuoksi.

      Yhtenä haaveenani on myös hankkia kuorma-auton ajokortti. Se on haave, mitä en pysty perustelemaan millään järkevällä syyllä. Ja se saa ystäväni kummastelemaan. Jo se on saanut monet tuttuni ihmettelemään, että minulla ylipäätään on ajokortti, mutta maaseudulla kasvaneelle, tytöllekin, se oli itsestäänselvyys ja ehkä tärkein aikuisuuden mittari.

      • Eiks se oo citroen 2cv, siinähän on rättikatto: http://www.purefrance.com/55/citroen-2cv.jpg

        "Yhtenä haaveenani on myös hankkia kuorma-auton ajokortti."
        Se kortti onki mukava olla jos sattuu tuleen semmonen tilanne että pitäis esim. ajaa isoa asunto-autoa joka painaa yli 3,5 tonnia. Mulla on ittellä kuorma-auto kortti, mutta päivääkään en ole sitten inssi-ajon jälkeen ajanu isoa autoa. Mut ompahan varalla jos sattuu joskus tarviin sitä, eikä tartte kattoa yhtään paljon auton kokonaismassa painaa kun ei oo kortissa painorajoitusta :)


      • itmies kirjoitti:

        Eiks se oo citroen 2cv, siinähän on rättikatto: http://www.purefrance.com/55/citroen-2cv.jpg

        "Yhtenä haaveenani on myös hankkia kuorma-auton ajokortti."
        Se kortti onki mukava olla jos sattuu tuleen semmonen tilanne että pitäis esim. ajaa isoa asunto-autoa joka painaa yli 3,5 tonnia. Mulla on ittellä kuorma-auto kortti, mutta päivääkään en ole sitten inssi-ajon jälkeen ajanu isoa autoa. Mut ompahan varalla jos sattuu joskus tarviin sitä, eikä tartte kattoa yhtään paljon auton kokonaismassa painaa kun ei oo kortissa painorajoitusta :)

        Voi kiitos, tuo on juuri se Citroen, jota tarkoitin.

        Minua varmaan kiehtoo ison auton kortissa se, että hallitsisi isoa massaa ja voimaa. Hevosjuttuihin en koskaan päässyt mukaan, kun meidän seudulla oli tapana pitää vain hyötyeläimiä.


    • kaksviisveenainen

      Volvo c70

    • mies korvesta

      Jaa, niitä on niin monta mutta jos muutaman listaa:

      - Ferrari Testarossa valkoisena kuten muutama muu on vastannut
      - Corvette C5 ZR-1
      - Lamborghini Diablo GT ja Aventador LP700-4
      - Lotus Omega

      Nyt alla Opelin V6-Omega mikä on kyllä omasta mielestä hieno auto kaikin puolin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2060
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      76
      1291
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1257
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1114
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      275
      1002
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      50
      963
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      956
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      919
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      215
      864
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe