Suomen menestys arvokisoissa on ollut todella vaatimatonta, kun suhteutetaan siihen että lätkää lätkitään vain muutamassa maassa ja että Suomessa panostetaan lajiin aivan hillittömän paljon.
Ja kisat ovat joka vuosi olympiaturnaus joinakin vuosina.
Jääkiekkoa harrastetaan vain muutamassa maassa
5
182
Vastaukset 5
- Mice2
Näinkö meinaat? Tsekatkaa tämä!
"Jääkiekon MM-kisojen II-divisoonan b-lohko pelataan 21.-27.4 Izmitissä Turkissa. Kisoihin osallistuvat maat ovat: Uusi-Seelanti, Kiina, Bulgaria, Meksiko, Israel ja Turkki. Nyrkin toimitus matkaa paikanpäälle seuraamaan kisoja. Allekirjoittaneen lisäksi retkikuntaan kuuluu PokerStrategyn Omaha-valmentaja Kyyberi, jonka kanssa suoritamme raportoinnit, haastattelut ja muun matkaseurannan niin PokerStrategyn puolella kuin täällä meillä. Matkassa meillä on mukana tietokone ja videokamera, joten luvassa on mm. videomateriaalia. Se, mitä tämä materiaali on, selviää sitten kun tavaraa saadaan valmiiksi."
http://www.nyrkkialeukaperiin.com/forum/viewtopic.php?t=3133 - Kale195/155
Ja herra tai rouva on minkä lajin edustaja? Ei tarvitse tulla pätemään tänne, että jääkiekko on marginaalilaji, sillä kaikki sen tietävät... Maailmassa vajaa viisikymmentä IIHF:ään kuuluvaa maata, mutta silti aika pieni määrä... Itse rakastan pelata ja katsoa jääkiekkoa, eikä mielestäni muilla ole asiaan valittamista... Eipä taida kovin monikaan katsoa Lacrossea Kanadan ulkopuolella, mutta silti maan kansallislaji...
- tämöttii tää hei on
Joo jääkiekon MM kisoja on aina mukava seurata, mutta mielestäni kisat tulisi järjestää muuna ajankohtana tai sitten joka toinen vuosi jolloin maat saisivat kaikki parhaimmat pelaajat mukaan. Nyt tällä nykyisellä mallilla c-luokan joukkueina esim. pohjois-Amerikkalaiset eivät pidä kisoja oikeastaan minkään arvoisina.
Aloittaja on siinä oikeassa, että suhteutettuna lajin panostukseen maassaamme ja pienyyteen maailmanlaajuisesti, on menestys ollut todella heikkoa. Se on myös totta että kyllä täällä eletään hieman kuvitelmissa tuon MM-kisojen tärkeyden kanssa. Urheilullisesti kisathan ovat todella pienet maailmanlaajuisella mittakaavalla, mutta toimittajat sitä jaksavat hehkuttaa aivan yltiöpäisesti. Joka vuosi olen kisoja seurannut, mutta en minä niitä tosissani ole ottanut enää pitkään aikaan. Mukavaa ajanvietettähän tuo on seurata leijonien peliä.- iretile
Miksi vastaat omaan viestiin.
Suksikaa Sudaniin potkupalloilijat.
- tämmöttii tää hei on
Kuka tässä on vastannut omiin viesteihin? No perus jääkiekkofanaatikon ajattelumalli tuli taas hienosti esille.
En ole mikään potkupallofani, seuraan jäkistä ja futista täysin samalla mielenkiinnolla. Tennistä seuraan eniten. Mitään ei saa sanoa, niin heti leimataan "potkupalloiljaksi" niinkö? Miksi kovimmat lätkäfanit ovat aina noin hyökkääviä, totuushan tuo on, mitä kirjoitin aiemmin. Vaikea sitä on näköjään hyväksyä, elä sitten mielummin omissa maailmoissasi. Minulla nyt ei tulisi mieleenkään vastata omiin viesteihin, koska siihen ei ole mitään syytä.
Jos et pysty hyväksymään totuutta, se on oma ongelmasi, olen pahoillani pilvilinnasi hajottamisesta. Mutta Pohjois-Amerikassakin kisataan Stanley-Cupin voitosta, niin ketä tämmöiset tynkäkisat jaksaa siellä kiinnostaa? Ei ketään. Jos 500 parasta pelaajaa jättää tulematta lajin "MM"-kisoihin, niin maailmanmestaruustitteliä ei kisat mielestäni pitäisi saada.
Kannattaisi varmaan joskus katsoa myös suomen rajojen ulkopuolelle, niin tuo maailmankatsomus vähän avartuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2611021Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93781Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381