Miksi minä roikun palstalla?

kr

Jos minä saan evolutionistin käännytetyksi Raamattua todella arvostavaksi niin hän voi saada ikuisen elämän.

Siksi olen täällä.

Ja evokkiateistien pitäisi olla siitä iloisia sillä muuten heidän elämänsä' jää siihen mitä se nyt on.

Sitä riskiä ei ole että voisi käydä toisinpäin, eli minua ei huiputeta evolutionistitksi koska olen ex-evolutionisti ja tiedän tasan tarkkaan että se on huijausta, eli epätotta vaikkakin se esitetään tavalla jota heikkolahjaisempi voisi luulla tieteeksi.

Ikävä vain että viimeinen lomapäivä kuluu tässä hiljalleen ja sen jälkeen hiljenen. en tyystin vaikene mutta en ehdi usein tänne kurkistelemaan.

14

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Jos minä saan evolutionistin käännytetyksi Raamattua todella arvostavaksi niin hän voi saada ikuisen elämän.

Se on sinun luulosi. Toistaiseksi yhtäkään fundamentalismiin kääntynyttä ei ole ilmoittautunut. Siinä mielessä teidän kaikkien kretujen saarnaamisilla on ollut järkyttävän huono hyötysuhde.

>Siksi olen täällä.

En usko että olet. Jäät jatkuvasti valheista kiinni, ja pellenkin järki sanoo että sillä tavalla ei Jeesuksen lähetyskäskyä toteuteta.

>Ja evokkiateistien pitäisi olla siitä iloisia sillä muuten heidän elämänsä' jää siihen mitä se nyt on.

Voi tuota omahyväisyyden määrää.

>Sitä riskiä ei ole että voisi käydä toisinpäin, eli minua ei huiputeta evolutionistitksi koska olen ex-evolutionisti ja tiedän tasan tarkkaan että se on huijausta, eli epätotta vaikkakin se esitetään tavalla jota heikkolahjaisempi voisi luulla tieteeksi.

Ole ihan rauhassa vaan kretu, ei se haittaa ketään ellei sitten läheisiäsi. Meillä evokeilla ei ole mitään tarvetta käännyttää ketään yhtään mihinkään.

Seurasin aikoinani kovasti teidän taistolaisuskovaisten touhuiluja, tietysti välimatkan päästä kuten järkevän ihmisen kuuluikin, enkä muista missään kohtaa kenenkään heistä puhuneen evoluutioteoriasta sanaakaan ainakaan julkisesti. Ja oppi-isänne Stalinhan oli lysenkolainen eikä "evolutionisti".

>se esitetään tavalla jota heikkolahjaisempi voisi luulla tieteeksi.

On päivänselvää, että viisi tuhatta johtavaa biologia ovat "heikkolahjaisempia". Arvatenkin sinuun verrattuna? Jep jep. :D

>Ikävä vain että viimeinen lomapäivä kuluu tässä hiljalleen ja sen jälkeen hiljenen.

Kovillehan se ottaa, mutta hammasta purren sen kestänemme. Mihin lahkoon voimme ottaa yhteyttä, jos tilanne käy ylivoimaiseksi?

• rtyr
    • Heh !

>

Jos yrität nyt olla oikein oikein rehellinen itsellesi, niin kääntyisitkö itse, jos huomaisit, että käännyttäjän jokainen argumentti on täydellisen valheellinen, vääristelevä ja hän yrittäisi koko ajan pilkata ja solvata muita ?

Jep, en minäkään, joten jos oikein tarkasti mietit, niin lienet esiintymiselläsi varmistanut mahdollisesti epävarmalla pohjalla olevan mielipiteen: ei koskaan ainakaan kreationismia. Sen olet korkeintaan saanut aikaan.

>

Näemme kyllä, että olet valmis kieltämään tieteellisen tiedon ja omat puheesikin, jotta Sinun ei tarvitsisi myöntää asiaa. Tämä epärehellisyytesi luonnollisesti ajaa ihmisiä pois kreationismista kun et pysty rehtiin argumentaatioon.

>

Eikös se mennyt niin, että et tiennyt evoluutiosta mitään ennenkään, mutta sitten vaimosi pakotti Sinut uskoon ?

>

Evoluutioteoria on tiedettä huippuyliopistojen, tutkimuslaitosten ja huipputiedelehtien mukaan. Voisin veikata, ettei näissä vaikuttamassa olevat ihmiset ihan niitä kaikkein heikkolahjaisimpia ole. Tämä on itse asiassa hyvä esimerkki siitä, miten toimit esittämääsi asiaa vastaan: valehtelet, vähättelet, kiellät perusteetta jne. Mikään näistä ei mielestäni kuulu kristillisyyteen - ja Sinä puhut jostain "Raamatun todellisesta arvostuksesta". Ei se ainakaan tuota ole [En tosin ole kristitty, niin en voi takuuseen mennä, kuuluuko paatunut epärehellisyys Raamatullisiin hyveisiin.].

>

Eikö vaan, että Sinä olet ennenkin joutunut lähtemään häntä koipien välissä palstalta vannoen, ettet ikinä tule enää takaisin ? Sekin on ollut vale.

• tieteenharrastaja

Muutama vastaus selkeään kysymykseen:

"Miksi minä roikun palstalla?"

1 Leventelemässä olemattomilla tiedoilla ja itseäsi kehua retostamassa
      2 Kalvamassa tiedettä korostaaksesi omaa "tieteellisyyttäsi".
      3 Nyhtämässä palstalaisilta edes huomiota, vaikkei arvostusta
      4 Piruuttasi trollaamassa muiden kirjoittajien kiusana

Et sinä aikaisemmillakaan kerroilla ole hiljentynyt; pelkästään vaihtanut nikkiä ja vähäksi aikaa kirjoitustyyliä. Lomapäiviä sinulla kyllä piisaa, jos totta puhuisit.

• Sen kun menet vaan, en jää kaipaamaan. Huomionkipeytesi ei herätä edes sääliä.

• Tuskin ikuista, mutta nauru pidentää ikää.

• evon syöjä

Ei pidennä jos lukee evoluutioteoriaa ja tukehtuu nauruun, se on nimittäin maailman paras vitsikokoelma... muka tiedettä.

• 33
        evon syöjä kirjoitti:

Ei pidennä jos lukee evoluutioteoriaa ja tukehtuu nauruun, se on nimittäin maailman paras vitsikokoelma... muka tiedettä.

"Ei pidennä jos lukee evoluutioteoriaa ja tukehtuu nauruun"

Nauru on hyvin yleinen primitiivireaktio, kun ihminen kohtaa jotain yllättävää mistä ei ymmärrä minkään vertaa.

• evon syöjä
        33 kirjoitti:

"Ei pidennä jos lukee evoluutioteoriaa ja tukehtuu nauruun"

Nauru on hyvin yleinen primitiivireaktio, kun ihminen kohtaa jotain yllättävää mistä ei ymmärrä minkään vertaa.

Se olisi kyllä todella yllättävää jos hiirestä tulisi hevonen niinkuin vertaisarvioidussa evoluution oppikirjassa Tuhkimo-sadussa lukee.

• 19
        evon syöjä kirjoitti:

Se olisi kyllä todella yllättävää jos hiirestä tulisi hevonen niinkuin vertaisarvioidussa evoluution oppikirjassa Tuhkimo-sadussa lukee.

"Se olisi kyllä todella yllättävää jos hiirestä tulisi hevonen"

Niin todellakin olisi. Se vaatisi ihmeen. Kuitenkin hieman pienemmän kuin sellaisen sadun, jossa tomusta tai kylkiluusta tulee ihminen.

"vertaisarvioidussa evoluution oppikirjassa Tuhkimo-sadussa lukee."

Väitteesi on vale ja sinä valehtelija niin kauan kunnes ilmoitat kyseisen oppikirjan nimen ja kirjoittajan. Pelkkä ISBN numero riittää myös.

• evon syöjä kirjoitti:

Kerrohan muutama "evoluutioteoriaan sisältyvä vitsi", niin saadaan nauraa.

Nimittäin sinulle.

• * * * * *
        evon syöjä kirjoitti:

»Se olisi kyllä todella yllättävää jos hiirestä tulisi hevonen...»

Kuitenkin ainoastaan kreationistit ovat tällä palstalla väittäneet moisen olevan mahdollista.

Tuhkimosatu kulkee realismissaan samoja polkuja kuin Raamattu.

• evon syöjä
        poikjuhg kirjoitti:

Kerrohan muutama "evoluutioteoriaan sisältyvä vitsi", niin saadaan nauraa.

Nimittäin sinulle.

Koko evoluutio on vitsi, lukekaa vaikka vertaisarvioidusta evoluution oppikirjasta Tuhkimo-sadusta miten hiiret muuttuu hevosiksi. Kyllä siinä naurua piisaa.

• 14
        evon syöjä kirjoitti:

Koko evoluutio on vitsi, lukekaa vaikka vertaisarvioidusta evoluution oppikirjasta Tuhkimo-sadusta miten hiiret muuttuu hevosiksi. Kyllä siinä naurua piisaa.

Nähtävästi valehtelija ei muuhun pysty kuin samojen valheiden toistamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe