Itku ja hammasten kiristys jumalattomille kestää

Jari_Pekka

vaan Jumalan oikeaksi katsoman määräajan, eli "tekojensa mukaan."

Tajuatko sinä Antti, Jumala ITSE sanoi, että

"SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA!" Toinen kuolema on yhtä lopullinen kuin iankaikkinen elämäkin. Jumalattomat kuolevat lopullisesti, eivätkä enää ikinä nouse, koska heissä ei ole itsessään elämää. Vain Kristukseen uskovat saavat elää iankaikkisesti, koska muuta tietä ei ihmiselle ole annettu.

Saatanan kiero valhe on; "ette te SUIIIIINKAAAAN kuole" !!!!!

Ainoastaan Jeesus Kristus voi pelastaa meidät elävien kirjoihin. Sillä ainoastaan Hänessä ja hänen kauttaan voi ihminen saada kuolemattomuuden USKON kautta.

Kuolema on siitä erikoinen tila, että kuolleelta puuttuu ELÄMÄ. Ja ilman elämää ei voi olla MITÄÄN tietoisuutta tai tuntoa.

6

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän eppäilen?

Mistä tiiät, oletko ollu siellä?

• ihminen ei elä tules

Näinhän se on.. ei se ole tuli jonka ääressä istutaan ja seuraa pidetään!!

Jos maapallo poltetaan iankaikkisella tulella, niin kuka mukamas voi asua iankaikkisessa tulessa, ja laavassa, ja valtavissa tulisissa hiilikasoissa?

Raamattu sanoo: " Maa ja kaikki mitä siihen on tehty palavat!! terv. benkku

• Juuri niin benkku.

Kaikki joista puuttuu Kristuksen eläväksitekevä voima, kuolevat toisen kuoleman ja heidät tuhotaan täysin, siis lakkaudetaan olemasta.

Ja se on toinen kuolema, se on lopullinen, elämä ei enää ikinä palaa niihin jotka Jumala on toisessa kuolemassa tyhjäksi tehnyt. He palavat loppuun kuin oljenkorret, eikä heitä enää ole olemassa missään, edes Jumalan muistissa.

• "ihmeet&merkit"

Jari_Pekka

Kirjoitit otsikossa, että itku ja hammasten kiristys jumalattomille..

Tuossa ja monessa muussakaan sanan kohdassa ei puhuta mitään "jumalattomista", vaan oikeammin käännettynä siinä puhutaan "pahoista" tai "kelvottomista" sanan kohdasta riippuen.

http://biblebox.com/pr pr-1938/matt/25
      kelvoton palvelija, ei siis jumalaton

Ja:
      - Matt. 8:12 valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen...
      Tässäkään ei puhuta "jumalattomista"

- 1.Piet.4:17-19 , jakeessa 18 käytetty sana "jumalaton" tulee kääntää sanalla "paha".
      - Matt. 22:10-14 selventää yhä edelleen

Vanhan testamentin tekstit: jumalaton ja vanhurskas
      ovat käännetyt kirkollisella jaolla kahteen eri ryhmään, mutta vähänkään hepreaa tutkinut pystyy kääntämään oikein ja havaitsemaan tämän vääränlaisen jaon seurakunnassa; eli hyvät ja pahat kuuluvat V.T.:n seurakuntaan, eikä U.T.:ssa ole siihen mitään muutosta. Vääränlainen kirkollinen ja kristillinen mustavalkoisuus U.T.:n puolella käännettynä on hyljättävä.

Kirkas ja selvä tuomio kuuluu ainoastaan Beliarin pojille ja tyttärille (okkultistit, pahimmat rikolliset yms.). Heitä voitaisiin kutsua ehkäpä sanalla "jumalattomat".

• ## Itku ja hammasten kiristys jumalattomille kestää
      vaan Jumalan oikeaksi katsoman määräajan, eli "tekojensa mukaan."
      Tajuatko sinä Antti, Jumala ITSE sanoi ## -Jari_Pekka-

Toki tajuan! Tekojen mukainen on tuo jumalattomuuteensa jäävien rangaistus!
      Voimme olla varmoja siitä, että vähintäänkin tarpeeksi, kenties kukkuramitalla Jumala kostaa kaiken pahan. Niinpä ei todellakaan pidä olla pahan puolelal, koskapa joutuu ITSE kärsimään kaiken sen!!

Niin kovalta, tosin oikeuden mukaiselta, tuntuu rangaistuksen paikassa, "itkun ja hammastenkiristyksen paikassa, että ei tahtoiisi sukulaistensa sinne mukaan tulevan sitten aikanaan ! ! ! Jeesushan itse siitä opettaa; olet, Jari_Pekka, vakavan asian nyt puheeksi ottanut. Varmasti sullekin tulee ekaksi mieleen tämä sanankohta . . .

Luuk. 16:28
      Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä,
      etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'

Eräällä raamattuleirillä sain teologilta valistusta, että Jeesus lainasi pakanain tarustoista tuon "tarinan" vaivanpaikasta. Onkin ilmeistä, että Jeesus koki juuri sen kertomuksen parhaimmaksi vertaukseksi, kun tahtoo raamatullista rangaistusta kuvailla.

LUUK. 16. RIKAS MIES JA LASARUS

Rikas mies ja Lasarus
      19 "Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
      20 Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
      21 Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.

22 "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
      23 Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
      24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.'

25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
      26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'

27 Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon.
      28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
      29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.'

30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'
      31 Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Opetus tuossa on se, että mieluummin kannattaa kärsiä täällä nyt vääryyttä ja tehdä itse oikein kuin itse tehdä täällä nyt vääryyttä ja kärsiä sitä sitten siellä, missä on vielä rajummat rangaistukset.

antti

• Voi itku

** Itku ja hammasten kiristys jumalattomille kestää **

Juu, jaripekka, niin kestää ja kestää ja vieläkin kestää, kunnes "olet maksanut viimeisenkin rovon". Kun vaivan paikkaan joudut, toivot totisesti, ettei yksikään sisaristasi sinne luoksesi joutuisi!

HAMMASTA PURREN

Matt. 22:13

Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

Matt. 24:51

ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

Matt. 25:30

Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'

Luuk. 13:28

Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      62
      1223
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      84
      659
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      35
      560
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      116
      515
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe