Olen niin sanattoman onnellinen :)

*pilvissä leijuja*

Te ette voi tajuta kuin onnellinen mä olen. Mä en voi sitä sanoin kuvata. Mä olen löytänyt niin ihanan jätkän. Mä rakastan sitä päivä päivältä enemmän ja päivä päivältä se jätkä on ihanempi. Me puhutaan jo naimisiin menosta yms. Mun sydämes suurin toivo onkin, että tää meijän suhe kestäis ainiaan. Mä en kestäis enää ilman sitä. Meillä on välimatkaa paljon, mut silti näämme aika usein. Tähän asti on vähä alle kax viikkoo ollu pisin aika et ei olla nähty. Ikävä on iso, mut se täytyy kestää. Joka päivä soitellaan ja laskut onkin sitten sitä luokkaa. Te enemmän ja vähemmän rakastuneet kommentoikaa. Tsemiä kaikille..

5

410

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaa...

mä voin sanoo iha kokemuxist et ei se seittämäs taivas ikuisuuxii kestä...
      miehet on sellasii sikoja...toi
      sun texti oli just niinku mun texti n.vuos sitte...
      mä toivon kuitenki et toi onni kestää sul ikuisestiii...
      pitäkää kiinni!

• peter

... sikoja?
        MitA naiset sit on?
        MA seurustelin yhen tytOn kanssA n.9kk ja asuttiinkin yhessA n.3kk, mut sit yhtenA iltana kun oltiin purukalla ravintolassa, menin kAymAAn vessassa ja takas tullessani koin pettymyksen. Ilman varotusta se istu mun kaverin sylissA ja sano mulle et meijan tarina on ohi.
        Ihan seurustelun alkuvaiheessa meillA oli keskustelu aiheesta ja sovittiin, et jos joskus rupee tuntuu siltA et ei enAAn mee niin hyvin kun tAhAnasti, niin keskustellaan aiheesta heti. Sanoin et pahin asia mitA sA voit mulle tehA on et mA lOydAn sut jonkun muun sylistA.

• knaknu...

siis totahan mäkin toivoisin...sitä loputonta onnea ja onneksi olen sitä kohta vuoden kokenut, lentänut pilvissä... vaikka olenkin aika nuori voin silti sanoa että tämä rakkaus on sitä mitä olen aina toivonut!!! toivottavasti sinunkin on, mutta niinkun me kaikki teemme niitä tuttuja virheitä joten pilvistä putoaminen on aika raju pudotus taas maan päälle...se sattuu. toivotan teille onnea!!! toivottavasti juttunne kestää!!!!

• lisko69

Että jotkut ovat onnelisia..
      Nauttikaa täysillä sittä ja toisistannekin=))

Antaisitko mulle hitusen onnestasi=))
      Niin munkin elämä ois jotenkin kauniinpaa=))

Kaikkea ihanaa teille
      toivoen..

• Hanna

Kaikki puheet että miehet on sikoja pitää paikkansa mutta ottakaa naiset huomioon että myös naiset on ihan yhtä sikoja paitsi että ne eivät sitä kailota yleensäniinkuin naiset että sekin mies teki mulle niin ja näin yms. Miettikää asioita miten ne oikeesti on ja että kuka tekee kellekkin paskamaisesti!
        mä uskon että mun ja mun poikaystäväni onni kestäänin kauan kuin sitä vaalitaan ja siitä pidetään kiinni! ei minkään suhteen loppu ole vain toisen syytä se on varma aina kummassakin on jotain vikaa, näin se elämä vaan on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      198
      1896
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1086
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      956
    4. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      115
      849
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      841
    6. 68
      752
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      96
      701
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      677
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      607
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      599
    Aihe