Muuten hyvä mutta 20 vuoden kuluttua olen 65 vuotias, tahtoisin olla kuolematon 30 vuotiaana! http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288486008271.html
Kuolemattomuus 20 vuoden kuluttua
21
149
Vastaukset
- tylsää elämää
Että töpseli seinään, ja elämä jatkuu? Toivottavasti ruokaa ei sitten enää tarvita, sillä jos kaikki elävät ikuisesti, kuinka tuon syntyvyyden kanssa on?
Mahtuvatko kaikki maapallolle, vai lähetetäänkö vanhimmat eläjät jonnekin kuuhun? - Maailman hallitus?
"Mahtuvatko kaikki maapallolle"?
On laskettu, että jos kaikki ihmiset seisoisivat vierekkäin, niin mahduttaisiin Inarin järven jäälle, että kyllä maailmassa tilaa on. Vesien alta löytyy lisää tilaa.
Ruokaakin kyllä järjestyy, nytkään ei olisi nälänhätää maailmassa, jos ihmisillä olisi järjestelykykyä ruuan jakamiseen.
Silloin vain täytyisi olla yksi maailmanhallitus (järkevä sellainen) esim. teokratia.- Eikö tuo
Lasku tehty 70-luvulla? Liekö ajastaan jäljessä aika rankasti.
Nanoteknologia tuskin kehittyy 20 vuodessa sille tasolle, että kuolemattomuus voidaan saavuttaa, mutta eliniän odote pitenee kehittyneissä maissa koko ajan. Kuun ja Marsin jne. asuttaminen tulee olemaan todennäköisin ratkaisu Maan täyttyessä ihmisistä, aivan kuten sci-fi tarinoissa on ennustettu.
- Kuolemme kaikki
21. 12. 2012 jälkeen ei mikään enää merkitse mitään. Tulee mayojen maailmanloppu. Ja kaikkien muidenkin.
- kaikkea ajallaan
Ilman kuolemaa ei voisi olla elämää - sillä miten ne muutoin erottaa toisistaan?
- gdgdgf
Kivi ei kuole mutta silti sen voi erottaa elävästä
- Club 27
Hyvät kuolevat 27-vuotiaina:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_27-vuotiaina_kuolleista_rock-muusikoista
- vanha juttu...
mooseskin eli yli 400 vuotiaaksi. ja tuo kuuluisa kääretorttu vois elää ainakin 4000 vuotiaaksi, ellei enbuske pistele sitä poskeensa.
- eadfsdzfxc
Liian myöhään, ehdin kuolla viinaan
- toisaalta.
sinähän olit kuolematon 30-vuotiaana. 25 vuotta sitten. :DDD
- Hyvä mutta...
Et ymmärtänyt aloitusta. Olen nyt 45-vuotias, mutta en halua saavuttaa kuolemattomuutta 65-vuotiaana, kurttuisena rusinana, ja jäädä sen ikäiseksi. Haluan olla kuolematon 30-vuotiaana, siis sen näköisenä, kuin olin 15 vuotta sitten. Kai niistä geeneistä voi tulevaisuudessa jotenkin kaivella esiin senkin kerrostuman, miltä ihminen on näyttänyt 30-vuotiaana, ja sitten sen pohjalta uudistaa solut?
- Helppoa
Hyvä mutta... kirjoitti:
Et ymmärtänyt aloitusta. Olen nyt 45-vuotias, mutta en halua saavuttaa kuolemattomuutta 65-vuotiaana, kurttuisena rusinana, ja jäädä sen ikäiseksi. Haluan olla kuolematon 30-vuotiaana, siis sen näköisenä, kuin olin 15 vuotta sitten. Kai niistä geeneistä voi tulevaisuudessa jotenkin kaivella esiin senkin kerrostuman, miltä ihminen on näyttänyt 30-vuotiaana, ja sitten sen pohjalta uudistaa solut?
Sinut vain kloonataan ja sitten osaat välttää kaikki virheet mitä teit aikaisemmin. Se vanha ruumishan joutaa sitten hävittää, et kai halua kahtena yhtä aikaa.
Enpä taitaisi itse haluta ikuista elämää, enkä ainakaan ikuista työntekoa.
- elän kunnes kuolen.
Haluatte jatkoaikaa ainoastaan siksi, että voisitte roikkua kauemmin maailman menoa palstalla. Muuta virkaahan ei elämällänne ole.
Ämpärit päähän ja unohduksiin muultamaailmalta?- Paitsi...
palstalla roikkuminen, myös viinan juonti on tärkeää. Siksi aikalisä.
- oumai4
Ihminen on iänkaikkinen olento.
Valitettavasti suurin osa tulee viettämään iänkaikkisuutensa helvetissä,kadotuksessa, itkussa ja hammasten kiristyksessä.- Ian.
Suomen kielessä ei ole sanaa "iänkaikkinen". Se kirjoitetaan "iankaikkinen".
- oumai4
Ian. kirjoitti:
Suomen kielessä ei ole sanaa "iänkaikkinen". Se kirjoitetaan "iankaikkinen".
Ihminen on iankaikkinen olento.
Valitettavasti suurin osa tulee viettämään iankaikkisuutensa helvetissä,kadotuksessa, itkussa ja hammasten kiristyksessä.
- Vanger Ynger
Tuohan on iloinen uutinen, 20 vuoden kuluttua olen vasta 94 vuotias, parempi myöhään kuin ei ollenkaan...
- Yrjänä III.
VlTUTTAIS OLLA KUOLEMATON!
- Et voikaan olla
koska Raamattu sanoo Jumalasta: "Hän, jolla ainoana on kuolemattomuus"... Mutta hetkinen, onhan sitten myös muitakin kuolemattomia olentoja, kuten
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8959869
ja
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10907420
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973