Elikkä kysymys kuuluu-miten suuri haittavaikutus on jos polttaa muutaman savukkeen tuon 48h aikana laservalkaisun jälkeen? Miten hampaat reagoivat, tuleeko jotain tummentumia tms? Suuhygienistin luettelemat muut värjäävät juomat/ruuat pystyn kyllä pitämään poissa ruokavaliostani sen 48h mutta pari tupakkaa illassa kyllä menee...kokemuksia?
Ovatko kaikki valkaisussa käyneet onnistuneet olemaan polttamatta 2 vrk, en usko..:)joten kertokaahan?
hampaiden valkaisu laserilla ja 48h tupakoinnin välttäminen
3
3675
Vastaukset
- baroosi
nostellaan, eikös täällä ole ketään joka olisi käynyt valkaisussa (mulla oli gloss laservalkaisu) ja polttaa muutaman päivässä? Onko huomannut vaikutusta?
Toinen kysymys koskee laservalkaisun tuloksia; onko teillä hampaiden väri heti ollut tasainen? Ja jos ei, niin onko se siitä tasoittunut?
Kävin tänään siis ko toimenpiteessä ja etenkin muutamat hampaat ylhäällä ovat nyt epätasaisesti vaalentuneet--tätä minulla ei ollut ennen valkaisua eli hampaani olivat tasaisen väriset.
Vihlonnasta haluaisin myös vertaiskokemuksia valkaisun jälkeen, kuinka kauan sitä teillä on kestänyt ja auttaako siihen mikään? Itse toimenpiteessä ei hirmuisesti kipua ollut, mutta sen jälkeen on ollut aika lailla tuskaista..
kiitos jos joku viitsii kertoa kokemuksiaan:) - Ida-liia
Kannattaa otta neuvo tosissaan,tupakit nuuska värjää taatusti sen hampaan uudelleen.
Vihlonta on niin yksilöllistä et toisilla tulee paljonkin toisilla ei yhtään ja kaikkee siltä väliltä.
Eikä mua ainakaan vihlonut juuri lainkaan,(ainakaan vielä,)fluori kuulemma auttaa.
Mun oma valkaisu on myös laservalkaisu ei glossis mut hollywood smiles.Mulle tuli kyl tasainen lopputulos,ehkä se epätasaisuus häviää.Varmaan riippuu kiilteestä. - Anonyymi
Kohtuudella voi polttaa ekan vrk jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851827- 431439
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
- 59971
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!44967Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35887
- 47876
- 37809