hampaiden valkaisu laserilla ja 48h tupakoinnin välttäminen

baroosi

Elikkä kysymys kuuluu-miten suuri haittavaikutus on jos polttaa muutaman savukkeen tuon 48h aikana laservalkaisun jälkeen? Miten hampaat reagoivat, tuleeko jotain tummentumia tms? Suuhygienistin luettelemat muut värjäävät juomat/ruuat pystyn kyllä pitämään poissa ruokavaliostani sen 48h mutta pari tupakkaa illassa kyllä menee...kokemuksia?
Ovatko kaikki valkaisussa käyneet onnistuneet olemaan polttamatta 2 vrk, en usko..:)joten kertokaahan?

3

3127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baroosi

      nostellaan, eikös täällä ole ketään joka olisi käynyt valkaisussa (mulla oli gloss laservalkaisu) ja polttaa muutaman päivässä? Onko huomannut vaikutusta?

      Toinen kysymys koskee laservalkaisun tuloksia; onko teillä hampaiden väri heti ollut tasainen? Ja jos ei, niin onko se siitä tasoittunut?
      Kävin tänään siis ko toimenpiteessä ja etenkin muutamat hampaat ylhäällä ovat nyt epätasaisesti vaalentuneet--tätä minulla ei ollut ennen valkaisua eli hampaani olivat tasaisen väriset.
      Vihlonnasta haluaisin myös vertaiskokemuksia valkaisun jälkeen, kuinka kauan sitä teillä on kestänyt ja auttaako siihen mikään? Itse toimenpiteessä ei hirmuisesti kipua ollut, mutta sen jälkeen on ollut aika lailla tuskaista..

      kiitos jos joku viitsii kertoa kokemuksiaan:)

    • Ida-liia

      Kannattaa otta neuvo tosissaan,tupakit nuuska värjää taatusti sen hampaan uudelleen.
      Vihlonta on niin yksilöllistä et toisilla tulee paljonkin toisilla ei yhtään ja kaikkee siltä väliltä.
      Eikä mua ainakaan vihlonut juuri lainkaan,(ainakaan vielä,)fluori kuulemma auttaa.
      Mun oma valkaisu on myös laservalkaisu ei glossis mut hollywood smiles.Mulle tuli kyl tasainen lopputulos,ehkä se epätasaisuus häviää.Varmaan riippuu kiilteestä.

    • Anonyymi

      Kohtuudella voi polttaa ekan vrk jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe