Sossupumi vei kyljykset grillistä

varakas grillaaja

Paistoin eilen pihalla kyljyksiä. Olin sisällä talossa hakemasssa lisää grillattavaa, kun näin ikkunasta kuinka SOSSUPUMMI syöksyi pihaportista sisään ja tempaisi grillissä kypsyvät ulkofileepihvit (4 kpl) mukaansa ja painui samaa tietä takaisin.

Arvelen, että lihavaraspummi asuu kahden korttelin päässä olevassa KAUPUNGIN VUOKRATALOSSA, sieltä tuollaiset tyypit aina levittäytyvät kaupungille mölyämään ja haisemaan ja varastelemaan. En ymmärrä, miksi moisia slummeja pitää rakentaa normaali-ihmisten asuinalueiden lähelle. Pummien yhdyskunnat kuuluisivat lähinnä jollekin saarelle tai metsään. Siellä voisivat pummit remuta rauhassa ja varastella toisiltaan.

Tein toki pummista rikosilmoituksen.

41

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

Maiskis nami nami.

• Anonyymi

;-D Isäpummi järjesti ravintolaruan nälkäiselle perheelleen!

• no ei, vaiko kaikki

katso joku pummi girllaa kyljyksiä, viedään herkut ystävillemme retulle ja maisalle parempiin suihin, menisi sekin parempiin töihin niin ei tarvitsisi ulkona paistaa!.

• hanki 5 m muuri talo

Ja kun on oikein rikas sen girllaamisen voi toimittaa omien muurienkin sisä-puolella, jos muurien sisä-puolelta joku hakee se on jo kotirauhan rikkomista

• pummi on pummi

Sossupummit pitää häätää Lappiin. Siellä he voivat elää kivasti keskenään.

• oldmetall

Kai jätit juomaakin siihen näkysälle, että pummi sai juomaakin pöllittyä?
      Viestin ajankohdasta päätellen viestittäjällä taisi olla sadunkertomis "muudi" päällä?

• TUPAJUMI sossupumi

Miekii oon SOSSUPUMI!

• ....................

Tuu grillaa mun kans??

• sossupumi tupajumi
        .................... kirjoitti:

Tuu grillaa mun kans??

Voisin mie tullakin.. mitäs juotas, vettä vai siiterii? Kumpaas tuon.. tuli muuten toimeentulotuki, et vois vähä revästä...;)

• IsoRikasÖky

Minäkin käyn leipäjonossa vaikka tilille tulee puhtaana viisituhatta kuussa.

On nimittäin hauska käydä tapaamassa köyhiä ja muutenkin mukava teeskennellä rutiköyhää alkoholistia..;))

• vinkki vaan !

Yhdenkoon sukkahousuilla saa mukavasti ruokaa kotiin leipäjonosta. Tosi kätevät ne voi laittaa kaulaan ja tunkee sukanvarrent ruokaa täys, helpottaa kantamista.

• huomaa ettet ole k

Katsos ei luulo ole tietoa eikä varsinkaan luulo tieto

• ....................

Haista sinä vittu oikeasti!

• Anonyymi

Ei sitä hyvee kaikille oo tarjoo! ;-D

• älä yritä, häpeä

Kuuleppas kun sossupummit on samanarvoisia ihmisinä kuin sinäkin, varastelu ei tietenkään ole sallittua sen enempää varattomalle kuin rikkaalle, rikkaat vain varastaa paljon enemmän kuin köyhä. Ja uskon että aloitus on täysin tuulesta temmattu juttu, niin kuin suurin osa on keksittyjä.

• varatuomari v.

Vitttu kun naapurit tai jotkut muut hellvetin pummit varasti meidän pihasta fasaanipaistit salaattipedeliilä ja vartaassa paistumassa olleen porsaan ja korillisen vuosikertaviinejä sillä aikaa kun me ja meidän tuttavaperiskunnat oltiin sisällä ryhmäseksissä. Ja sitten vielä mun kirjoitus postettiin täältä vain siksi, että te täällä puolustelette sosiaalipummeja ja oottel kateellisia, jos toisilla on varaa syödä fasaanipaistia salaattipedillä ja juoda vuosikertaviiniä. Vitttu että vitttuttaa!

• post pannila

Oikein! Vähemmästäkin sitä ihminen hermostuu!

• liikemies H. Lafkamo
        post pannila kirjoitti:

Oikein! Vähemmästäkin sitä ihminen hermostuu!

Mä olen samaa mieltä! Varatuomarilla on syy olla vimmastunut!

• asumme tiilitalossa
        liikemies H. Lafkamo kirjoitti:

Mä olen samaa mieltä! Varatuomarilla on syy olla vimmastunut!

Meidän perheemme keskusteli tästä kysymyksestä aamiaispöydässä hyvin henkevästi ja tulimme yksimielisesti siihen tulokseen, että varatuomari on oikeassa, kyllä tuollaiset sossupummit ovat tosi iljetyksiä!
        Nautimme muuten aamiaisella fasaanipaistia salaattipedillä sekä shampanjaa.

• Tri.Sorbus

Hyvä että vei! Olet niin saatanan lihava loispummivirkaloinen muutenkin!

• varatuomari v.

Sorpus-jätkä se taas rähisee, vaikka on vain joku puliukko. Toista se olen minä ja tuttavamme (siis ne, joiden kanssa vietimme kultivoitua pic-nickiä omakotitalomme
        - se on tiilitalo - avaralla pihalla ja joiden kanssa menimme sisälle harrastamaan ryhmäseksiä, josta palatessamme kateelliset naapurit ja kaupungin vupkrataloissa asuvat loispummit olivat tyhjentäneet ruoka- ja juomavarastomme). Niin, minä itse olen korkeassa hallintovirassa työskentelevä juristi ja tuttavamme ovay kaikki korkeassa ja hyvin palkatussa virassa työskenteleviä henkilöitä. Myös naiset ovat kultivoituneita virkanaisia.
        Mutta Sorpus-jätkä se vain rähjää, koska se on ilmeisesti hänen geeneissään. Siis se rähjääminen.

• Tri.Sorbus
        varatuomari v. kirjoitti:

Sorpus-jätkä se taas rähisee, vaikka on vain joku puliukko. Toista se olen minä ja tuttavamme (siis ne, joiden kanssa vietimme kultivoitua pic-nickiä omakotitalomme
        - se on tiilitalo - avaralla pihalla ja joiden kanssa menimme sisälle harrastamaan ryhmäseksiä, josta palatessamme kateelliset naapurit ja kaupungin vupkrataloissa asuvat loispummit olivat tyhjentäneet ruoka- ja juomavarastomme). Niin, minä itse olen korkeassa hallintovirassa työskentelevä juristi ja tuttavamme ovay kaikki korkeassa ja hyvin palkatussa virassa työskenteleviä henkilöitä. Myös naiset ovat kultivoituneita virkanaisia.
        Mutta Sorpus-jätkä se vain rähjää, koska se on ilmeisesti hänen geeneissään. Siis se rähjääminen.

Voih! Nyt minut on paljastettu!
        Kohta varmaan huomataan sekin, että tohtorinväitöskirjanikin oli kopio Topeliuksen Maamme-kirjasta.

• Murtsikka-Jim
        Tri.Sorbus kirjoitti:

Voih! Nyt minut on paljastettu!
        Kohta varmaan huomataan sekin, että tohtorinväitöskirjanikin oli kopio Topeliuksen Maamme-kirjasta.

Älä välitä, yksikin jätkä pääsi Suurlähettilääksi vaikka se oli kopioinut graduunsa pitkät pätkät yhden pohjois-suomalaisen kunnan historiasta. Ja se oli vasta gradu, sullahan on kyseessä sentään väikkäri!
        Voit päästä vähintään kusiputkan vartijaksi johonkin suurlähetystöön. Ties vaikka Madriddiin tai Lissabonniin - tapaat siellä hemaisevia senjoriittoja ja pääset juomaan portviiniä ja madeiraan. Sorbus unholaan jääköön!

• Tri.Sorbus
        Murtsikka-Jim kirjoitti:

Älä välitä, yksikin jätkä pääsi Suurlähettilääksi vaikka se oli kopioinut graduunsa pitkät pätkät yhden pohjois-suomalaisen kunnan historiasta. Ja se oli vasta gradu, sullahan on kyseessä sentään väikkäri!
        Voit päästä vähintään kusiputkan vartijaksi johonkin suurlähetystöön. Ties vaikka Madriddiin tai Lissabonniin - tapaat siellä hemaisevia senjoriittoja ja pääset juomaan portviiniä ja madeiraan. Sorbus unholaan jääköön!

Ai nii vai? No sitte mulla taitaa oikeestaa mennä aikas hyvin. Mä taitan lahjottaa sosupumeile kakstoista kiloo ryynimakaraa etä ne saa rillata sitä ja siten syyä.
        Ja site olis hyvä jos olis juomaks ninku pontikkata.
        Sitä sanotan täälä meiläpäin, etä jos on oiken hyvää pontikkata niin ei sitä alkkohoolia kaipaakaan.
        Nin sanotan.
        Nin kai se siten on.

• Tri.Sorbus

PUMI on muuten koirarotu, perkeleen ääliö. Lopeta se liiman haistelu.

• Tiedemies Tim.

Huomaan Herra Tohtorin kielenkäytön koventuneen. Se on ymmärrettävää, ajat ovat kovat ja kielenkäyttö korreloi aikakauden laadun kanssa.
        Kenties myös Herra Tohtorin juoma Sorbus aiheuttaa hänen päässään humaltumisprosessin, jonka seurauksena hänen ilmaisunsa muuttuu epätieteelliseksi.

• kerran varastanut!
        Tiedemies Tim. kirjoitti:

Huomaan Herra Tohtorin kielenkäytön koventuneen. Se on ymmärrettävää, ajat ovat kovat ja kielenkäyttö korreloi aikakauden laadun kanssa.
        Kenties myös Herra Tohtorin juoma Sorbus aiheuttaa hänen päässään humaltumisprosessin, jonka seurauksena hänen ilmaisunsa muuttuu epätieteelliseksi.

Vähemmästäkin pipo kiristää jos kerran kyljykset lähtee krillistä kävelemään!

• Anonyymi
        kerran varastanut! kirjoitti:

Vähemmästäkin pipo kiristää jos kerran kyljykset lähtee krillistä kävelemään!

Aloittaja ei ollut samarialainen, kuten se väsynyt perheenäiti, jonka vastapestyt pyykit vietiin narulta. Hän kirjoitti lehteen ja pyysi varasta ystävällisesti korjaamaan myös pyykkinarun pois pihalta.

Siis, aloittajan olisi pitänyt tarjota se grilli pummille.

• huippukirurgit

Kolme huippukirurgia jutteli saavutuksistaan.

Saksalainen kertoi, miten potilas oli mennyt oksasilppurin läpi, ja ainoa ehjä osa oli pikkusormi. Hän sai rakenneltua pikkusormeen koko käden ja lopuksi vartalon ja mies pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että firmasta irtisanottiin viisi työntekijää, koska tämä teki viiden miehen työt.

Amerikkalainen kertoi miten mies oli pudonnut ydinreaktoriin, eikä hänestä jäänyt jäljelle kuin hiukset. Kirurgi sai tehtyä hiuksien alle pään ja vielä vartalonkin, ja uhri pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että voimalasta irtisanottiin viisikymmentä huoltomiestä, koska tämä yksi teki niiden kaikkien työt.

Suomalaiskirurgi kertoi aamulla puiston läpi töihin mennessään haistaneensa voimakkaan pierun hajun. Hän otti taskustaan muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalle päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille pakarat ja pikkuhiljaa koko vartalon. Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi.

• kysympä vaan

Onks tää "uusi kaveri" kans sossupumi?

• janon sammutan

Sossupumit on vallanneet Suomen! Meetia on täynä Sossupumeja ja Työvvoimmattoimistot on täynnä Sossupumeja ja Kesäteatterit on täynnä Sossupumeja ja Lontoon Olumppialaiset on täynä Sossupumeja ja pankkiiriliikkeet ja Norteat ja Tanskepankit ja Vakkutusyhtiöt on täynnä Sossupumeja ja jos Suomesa on enää Tehtaita nin nekin on täys Sossupumeja. Ja Virastot ja Konttuurit on täys Sossupumeja.
      Muta KAIKI MTK:n jässeninä tyätä tekevät talompojat on Kunnon Sakkia! Ne ei oo Sossupumeja kun ne kasvatta meille Ohraa että saataan juota Olutta! Hyvä!

• Sossupumi.

Äls sano! Me sossupumit ollan tosi tärkei kun me vapautetan noi rikkat liijasta ruuasta ja liijoista rahoista.
        Ne saa siitä akressioo ja sit ne jaksaa paahtaa töitä. Muuten ne ei jaksais.
        Mut me sossupumit annetan niile niikun vauhtii perrseesee.

• Sossupumi.

Jos meinaat tännänkin paistaa kyljyksiä sun ihme krillissä, niin mä ja mun kaverit tullaan hakeen ne parempiin suihin. Siis meittin suihin, sä oot jo ihan tarpeeks syönny kyljyksiä.
      Mutta varaa sinne paremmat juomat kun viime kerralla. Muutama pullo vuosikertaviiniä ei olis pahitteeks. Ja kun mun kaveri Pena tykkää juoda Kampiinaa, niin voisitko varata sitäkin pari pulloo.

• Anonyymi

Nuo Social-Pummit, ne vasta on ällöttävää sakkia! Meidän Yhteiskuntaa-Yllä-pitävien henkilöiden velvollisuus on taistella Social-Pummeja vastan!
      Niskapers kiini ja heitetän ne jokeeseen tai järveeseen tai kaivooseen.

• Anonyymi

Jos ollan lähelä meren rantaa, nin voitan heittää ne myös mereeseen.

• Anonyymi

Hiukka vaarallinen asenne . Ihminen on sellainen peto että siitä tulee äärettömän julma kun se ajetaan nurkkaan. Koeta mennä ahdisteleman ihmistä jolla ei ole mitään menetettävää. Siinä saattaa käydä heikosti.

Sosiaalisuus on yhteiskunnan tapa turvata ihmisten elämä kun ei ole työtä tai ei sitä ole enää iän myötä työllä hankittavissa. Aiemmin on toimittu sosiaalisesti yhteisöllisesti ,mutta teollistumisen murroksen myötä ei tuo ole enää ollut käytänössä mahdollista ,joten yhteiskunta on luonut vastineeksi sosiaalisen turvan ,jotta myös yhteisöllisyys säilyy ,kuten yhteiskunta rauhakin.Ilman tuota yhteisöllisyyttä olisimme vain yksilöitä joiden tarkoitusperänä olisi vain kahmia mahdollisimman paljon piittaamatta muista.

Maailma on kehittynyt 1800 luvun olista jolloin tuta sosiaalista turvaa ei ollut,muta oli syvä tarve sen luomiseen teollistumisen aikakautena,kuten myös hyvinvoinnin saavuttamiseen kohtuulisuuden ja inhimillisyyden löytämiseksi työmarkkinoille. Työtä oli ,mutta hyvinvointi oli hukassa. Alle 6 vuotiaista lapsista kuoli puolet ennen tuon iän saavuittamista ja työväestön keski ikä on 30 vuotta. Työpäivät oli vähimmillään 12 tuntisia ,ilman lepopäiviä tai kesälomia. Tuolta osin hyvinvointi aiheesta kerrotaan mm. ohjelmassa Anarkismin historia, joka eistettiin Teema:lla.

Kannattaa ehkä pohtia laajemmin aihetta sosiaaliturva ennenkuin leimaa kanssaihmisiä ,vaikkakin pihvien menetys eittämättä harmittaa ja tuohon on syytä. Onneksi ei mennyt Auto tai tyhjentynyt kämppä ,mutta jos tuo sos turva olisi kohdallaan ehkä mutustelisit rauhassa niitä piffejä.

• Anonyymi

Ei ne ahdistelut mitään auta. Eikä ennen ollut pikavippejäkään joita nuo pään aukojat ovat. Eikä työttömälle myönnetä lainaa.

• Musti.Hintikka

Sosiiaalisseet pummiiseet häkkiisseen!

• No voi helkutti. Omat piffini on parvekkeellä hiiligrillissä. Hohhohohohohh..yrittäkääpä tulla vaa tänne..hohohohoh

• Anonyymi

Sen jälkeen se yrittäjä pääsis pehmeeseen koppiin sillä kotirauhan rikkominen on rikos.

Höhhöh.

• Alotus Trollolloo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5397
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4351
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3933
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      60
      3063
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe