ja kaikki täällä on päin p..rsettä,
kertokaapa mulle mikä olisi parempi maa elää?
Te joiden mielestä Suomi on ..aska maa
15
80
Vastaukset
- olotila ok
ja tarkotan elämistä alusta loppuun, enkä mitään täällä ansaitun eläkkeen nauttimista Pattayan tyttöbaareissa.
- Voi hurja
Parempaa maata ja fiksumpaa kansaa kuin Suomi ja suomalaiset ei ole olemassakaan. Jos on uskominen tämän palstan kirjoituksiin.
Terv. Entinen suomalainen
PS. Miten on? Edustaako Suomi24:n osallistujat poikkileikkausta suomalaisesta yhteiskunnasta? Sinulla vain on tänään huono päivä ei se sen vakavampaa ole.
- Artturi
Ei tule nyt heti mieleen, eikä minun mielestä Suomi ole laisinkaan hullumpi maa elää.
- Pirre*
Miun tuntojeni mukaan ei mikään maa, Suomessa on hyvä elää.
- *
En lähtisi yhtään mihinkään paremman perässä.
Maa ja ihmiset, kaiken lisäksi luonto ja sää ovat minun rupilleni hyviä. - Pirre*
* kirjoitti:
En lähtisi yhtään mihinkään paremman perässä.
Maa ja ihmiset, kaiken lisäksi luonto ja sää ovat minun rupilleni hyviä.En minäkään, - uteliaisuuttani voisin matkustella maita ja mantuja, mutta pois en Suomesta lähtisi kuin pakon edessä.
Portugali, Turkki, Tunisia, Etelä-Afrikka, Norja, Thaimaa (enkä tarkoita nyt turismin pilaamaa Pattayaa, huono esimerkki sinulla) Vietnam, Australia, Kanada, Alaska, siinä muutama suosikki.
Ja kyllä, olen tututunut elämään noissa maissa.- olotila ok
Luettelemissasi maissa olen käynyt muissa paitsi Turkissa, sinne ei ole kiinnostusta mennä edes käymään. Yksikään kyseisistä maista ei mielestäni olisi minulle Suomea parempi kehdosta hautaan. Lomailla noissa on ollut ihan mukava, paitsi Tunisia ja Etelä-Afrikka ahdistivat enkä viihtynyt turvattomuuden tunteen vuoksi niillä lomilla.
- onhan näitä maita
Thaimaa, Loimaa tai Saimaa!
Tää ei ollutkaan mulle mutta sanon kuitenkin.
Suomi on paras minulle asua, muualla voi käydä mutta sitten äkkiä kotiin.
Kaksikin viikkoa on joskus niin pitkä aika muualla että tulee jo koti-ikävä.
Ja hyvä näin.Suomi on hyvä maa, mihinkään en muuttaisi.
- avosuut.
Jos teitä todella kiinnostaa tietää,
miten Suomi oikeasti koetaan,
lukekaa palstaa paluumuuttajat.
Siellä myös muuta maailmaa
kokeneet kertovat. Ei tämäkään huono ole, mutta luulen että ihan yhtä hyvin pärjäisin miltei missä tahansa pohjoisen tai läntisen Euroopan maassa. En ole juuri matkaillut mutta luulen että muualtakin löytyy ihan asuttavia seutuja. Tässä maassa asuu lopulta vähemmän kuin joka tuhannes maapallon ihminen, ja täältä on suuri joukko jaloillaan äänestänyt...
Noooo, aika hyviä vinkkejä saa kai siitä kun seuraa, mihin täältä jaloillaan äänestäneet ovat menneet. Sinnekin on mennyt paljon suomalaisia...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383834
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212140Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851707- 371415
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3591247Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263171195- 2491159
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1431047- 771037
- 278959