Tästä ja potkukelkanjalaksista oli palstalla juttua noin vuosi sitten.
Siitä huolimatta matkustatte yhä enenevissä määrin Turkin sekä Kreikan
aurinkorannoille. Kertokaa miksi ?
Yli 80% rypyistä muodostuu rusketuksen yhteydessä.
9
216
Vastaukset
Voihan sinne mennä muutenkin kun aurinkorannoille.
Vaikka menisin maihin joihin yleensä mennään rannoille makaamaan niin minun aikani kulkea noissa maissa on silloin kun niissä ei hellettä ole.
Paljon kaikkea mielenkiintoista löytyy esim. historian puitteissa.
Ja olen huomannut että matkustaminen avartaa.
Oikeasti nähdä ne unelmamaat ja ihmiset ja elämä niissä.
Nyt on muuten ollut täällä suomessa ihan minun kesäni, olen todella nauttinut kun ei ole ollut hellettä vaan ihan juuri sopivaa.- meeriamanda
Kukin tehköön tavallaan, mitäpä se muille kuuluu?
Aurikoakin voi ottaa maltillisesti, ja epäilenpä että yli kuuskybä jaksaa maata rannoilla tuntitolkulla.
Ryppyisyydelle on konstinsa, täälä eletään ja haudassa niillä ei ole merkitystä. - vanha juttu jo
Matkoilla ei ole mikään pakko grillata itseään. Kun tulin rantalomalta Egyptistä, olin vain hiukan ruskettunut, enkä yhtään palanut, koska nautin keskipäivän lämmöstä varjossa ja käytin aurinkosuojia, joissa oli kerroimina 15 ja 20. Pieni altistus auringolle parantaa ihon toimintoja, mutta 70-lukulainen grillaaminen vahingoittaa ihoa rankasti. Se nyt on ollut tiedossa jo 1980-luvulta alkaen. Sitäpaitsi ihon tummuminen liittyy vanhenemiseen, raikas vaaleus nuoruuteen.
- rutturi
Karmean näköisiä ihoja näkee englantilaisessa TV-sarjassa, jossa nuorennetaan lookia.
Huomisen ohjelmasta näytettiin kasvoja, joista lekuri sanoi, että niissä on jo kaikkea muuta paitsi ihosyöpä.
Eräässä ohjelmassa naisella se olikin.
Kaikkien harraste on ollut yletön auringonotto, ja useinmiten ilman suojavoiteita.
Media uutisoi vasta amerikkalaisesta äidistä, joka säännöllisesti käytti 5-vuotiasta pikkutyttöään solariumissa?
Emme muuten matkusta aurinkorannoille. Lapissa käytiin viimeksi. - Korppis*
Olen rypytön auringonpalvoja.
Ikinä en menis minnekään aurinkorannoille makoilemaan, on siellä porukkaa ilman minuakin itseään ruskettamassa.
Paljon mukavampaakin puuhaa löytyy, eikä tarvitse mennä edes etelään.- Pirre*
Auringossa itsensä polttaminen on vaarallista, mutta tuota ryppyjen aiheuttamaa hysteriaa en oikein ymmärrä, kukahan täällä ei vanhene...
- Vaaleaihoinen
Sinun pitäisi nähdä, vuosikaudet uimavalvojana työskennellyt nainen.
ITKISIT !
Aurinkoisiin rantalomakohteisiin matkustamiseen löytyy varmaan monia erilaisia syitä. Itse olen matkustanut niihin siksi, että matkoja on aina myyty niihin paljon edullisemmin kuin vähemmän turisteja houkuttaviin kohteisiin. Lisäksi rantalomakohteista on yleensä hyvät liikenneyhteydet eri puolille maata. Autovuokraamoita on usein enemmän kuin lähikaupungeissa ja hintakilpailukin koituu turistien eduksi.
En ole koskaan makaillut rannoilla ulkomailla, mutta Suomessa hankimme nuorina aikuisina rajatonta rusketusta aina keväisin. Nahan polttamista emme onneksi kuitenkaan harrastaneet silloinkaan.
Omassa tuttavapiirissä ryppyisimmiksi ovat muuttuneet terveitä elämäntapoja ja reipasta ulkoilmaelämää harrastaneet ihmiset, jotka eivät ole välittäneet hoitaa ihoaan kosteuttavilla eivätkä muillakaan voiteilla. Johtuupa tulos johtuu geeneistä tai ihonhoidon puutteesta, ihmiset ovat edelleen hyväkuntoisia ja mielestäni ihan yhtä ihastuttavia ihon rypistymisestä huolimatta.
PS: Millaiseksi elämä muuttuisikaan, jos jokainen meistä alkaisi tehdä valintojaan tälle palstalle kirjoitettujen viestien perusteella? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383844
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212150Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851707- 371415
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3601267Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263181210- 2491159
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1441056- 771047
- 283972