Suomalainen nainen paras

Happy man

Jätin 2 vuotta sitten viimeisen aasialaisen seurustelukumppanini. Muistoni kyseisestä suhteesta eivät olleet mieluisia, ja mietinkin miten ikinä edes jouduin moiseen loukkuun. Päätin tuona päivänä että en enään ikinä lähde suhteeseen koska en kestä samaa paskaa suhteesta toiseen, ennen kyseistä suhdetta oli takanani ainakin 2 muuta kohtuullisen pitkää (yli vuoden) suhdetta, nekin aasialaisten naisten kanssa. Kaikki suhteet päättyivät samaan tilanteeseen, nainen käyttäytyi kuin maapallon kuningatar ja mielessä pyöri vain oma napa. Olen huomannutkin että jos aasialaisilla naisilla on yksi yhdentävä tekijä, niin se on juuri tämä itsekeskeinen narsismi ja käsittämätön välinpitämättömyys seurustelukumppanien tarpeita ja tunteita kohtaan. Noh, kuukaudet kuluivat ja elin sinkkuelämää, keskityin melkein kokonaan opiskeluun ja harrastuksiin. Välttelin tilanteita joissa saattaisin törmätä potentiaalisiin seurustelukumppaneihin pisteeseen jossa kaverini varmaan luulivat tulleeni homoksi, asiaa ei auttanut dumppaamani aasialaisen baarihuoran levittämät katkerat ja perättömät mustamaalaukset. Eräs päivä ystäväni suosittelusta liityin kuitenkin eräälle keskustelufoorumille. Parin kuukauden päästä sainkin kyseisellä foorumilla yksityisviestin, lähettäjänä oli japania opiskeleva suomalaistyttö jonka haaveena oli päästä opiskelemaan Japaniin. Kuukaudet kuluivat ja juttelimme melkein päivittäin, pidimme paljon samoista asioista ja tulimme tosi nopeasti läheisiksi. Seuraavana kesänä tyttö ilmoitti että oli tulossa luokseni maalle jonkun tyttökaverinsa luokse, sovimme että näemme tuona kesänä. Tapasimme ja hämmästyin kuinka kaunis hän oli livenä, olin toki nähnyt kuvia aikaisemmin mutta vasta omilla silmilläni tiedostin kuinka kaunis hän oikeasti oli; puhdas iho, kasvonpiirteet ja vartalo olivat kuin suoraan veistoksesta, tälläiseen luonnonkauneuteen eivät aasialaiset naiset vertaudu riippumatta siitä kuinka paljon meikkiä naamaansa tunkevatkin. Toinen asia minkä otin huomioksi oli kuinka aidon iloisesti ja ehkä vähän ujostikkin hän käyttäytyi. Tämä oli minulle myös täysin vierasta. Olen aasialaisessa kulttuurissa tottunut siihen että naiset ovat yli-sosiaalisia bilehirmuja jotka tarjoilevat itseään jo ensi-näkemällä ja hymyilevät vain kun saavat jotain. Vietimmekin loppupäivän oikein mukavissa fiiliksissä. Juttelimme tosi paljon eri asioista ja vietimme hauskaa, kun tuli lähdön paikka halasimme lämpimäst ja toivottelimme yöt. Ei mennyt edes tuntiakaan kun sain jo viestin tyttöseltä kuinka paljon hän piti päivästä ja että haluaa nähdä minut uudestaan. Tyttö lähti takaisin kaupunkiin ja jatkoimme keskusteluja netissä. Vierailin hänen kotonaan,jossa tapasin hänen vanhemmat ja sisarukset, kaikki vastaanottivat minut lämpimästi. Tuosta on nyt kaksi vuotta kulunut. Asun nyt kyseisen tytön kanssa, itse käyn töissä ja hän opiskelee lääkäriksi. Olen yllättynyt kuinka vahva ja itsenäinen hän pystyy olemaan, silti säilyttämällä naisellisuutensakin. Odotamme myös perheenlisäystä vuodenvaihteessa. Koko suhteemme aikana emme ole riidelleet kertaakaan eikä elämään ole kuulunut ollenkaan turhaa draamaa johon ennen olin niin tottunut. Ei ole tarvinnut myöskään lähteä alkoholia lutraamaan terasseille kun on nainen jolle riittää välillä ihan vain oleskelukin. Koen että tämä on paras valinta minkä ikinä tein, suosittelen kaikille suomalaisille miehille,että unohtavat Aasian tytöt ja etsivät sitä kunnollista naista jostain missä länsimäinen kulttuuri ei ole vielä tuhonnut kaikkea naisellisuutta, siveyttä ja todellista naisellista vahvuutta.

136

5628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko nyt hyvä olla?

      No voi, että eikö kukaan tarttunut provoosi? Onneksi laitoit uudelleen esille, niin vastasin sinulle.

      • Johan nyt provot

        Hyvä suositus mutta onko kaikki suomalaiset miehet sitten niitä aasian tyttöjä muka haluamassa?

        Kummallinen provo.

        Aloittaja ei ole tiennyt mitään hyvää aihetta, joten hän on sortunut tyypilliseen aiheeseen, PROVOON!


      • harasoo69

        Ruski dievushka, ehdoton ykkösvalintani!
        Päihittää kotimaiset akat mennen tullen.


    • suomi-suomi-suomi

      Jos suomalainen nainen ei olisi paras suomalaiselle miehelle, tämä kansa olisi kuollut sukupuuttoon jo vuosikymmeniä sitten.

      Kyllä totuus on näin.

      • ************

        Suomi suomi ja Suomi

        Kai tuo nyt pitäis olla selvää että suomalainen on paras suomalaiselle.
        Sitäpaitsi lapset on suomalaisen näköisiä kun ne on suomalaisesta isästä ja äidistä.
        Pysyis tämä valkoinen rotukin elossa.Valkoisen ja värillisen lapsesta ei koskaan tule valkoista.


      • N

        Oisko.


      • Liäkärj
        ************ kirjoitti:

        Suomi suomi ja Suomi

        Kai tuo nyt pitäis olla selvää että suomalainen on paras suomalaiselle.
        Sitäpaitsi lapset on suomalaisen näköisiä kun ne on suomalaisesta isästä ja äidistä.
        Pysyis tämä valkoinen rotukin elossa.Valkoisen ja värillisen lapsesta ei koskaan tule valkoista.

        Kyllä voi tulla. Opiskelepas vähän lisää.


    • wise man

      Jotain tasoa pliis!
      Jos kuitenkin oletetaan että aloitus ei ole provo niin kuka idiootti niputtaa sadat miljoonat aasialaiset naiset samaan muottiin muutaman henkilön perusteella. Sitä saa mitä ansaitsee. Todennäköisesti se suomalainen lääkäriopiskelija lopulta kyllästyy moukkamaiseen ukkoonsa ja häipyy. Sittehän taas KAIKKI suomalalaiset naiset on ihan paskoja.

      • ja miehillä sitten ?

        Onhan nyt suomineidolla sentään varaa valita. Ei voi mitään, jos ihan rajan toisella puolella (Ruotsi, Viro) on paljon maskuliinisempia ym. miehiä. On Suomessakin ihan hyviä, jotkut kertoo.


      • mörssäri ?

        Luulisin, että nuorilla (niin tytöillä kuin pojillakin) on jossain vaiheessa nuoruutta jonkinlainen kokeiluvaihe elämässään.
        Punkerovaihe voi tosin jatkua loppuelämän.


      • Niin joo
        mörssäri ? kirjoitti:

        Luulisin, että nuorilla (niin tytöillä kuin pojillakin) on jossain vaiheessa nuoruutta jonkinlainen kokeiluvaihe elämässään.
        Punkerovaihe voi tosin jatkua loppuelämän.

        se tarkoittaa kuulantyöntäjää..


      • homoja ne on
        ja miehillä sitten ? kirjoitti:

        Onhan nyt suomineidolla sentään varaa valita. Ei voi mitään, jos ihan rajan toisella puolella (Ruotsi, Viro) on paljon maskuliinisempia ym. miehiä. On Suomessakin ihan hyviä, jotkut kertoo.

        Ruotsissa maskuliinisia miehiä, repesin XDD


      • homoja ne on
        ja miehillä sitten ? kirjoitti:

        Onhan nyt suomineidolla sentään varaa valita. Ei voi mitään, jos ihan rajan toisella puolella (Ruotsi, Viro) on paljon maskuliinisempia ym. miehiä. On Suomessakin ihan hyviä, jotkut kertoo.

        Ruotsissa maskuliinisia miehiä, repesin XDD


    • JepuliS!

      Suomalaiset naiset ovat parhaat! Sanoo aito suomalainen mies!

      • Estfi

        Täytyy tunnustaa, jos on noin paljon asiaa niin kunnallisvaaleihin vaan. Mikä tahansa puolue ottaa avosylin vastaan !


    • tekoihmisiä...

      Tuo pitää hyvin paikkaansa, että aasialaiset naiset ovat tekopirteitä ja ylisosiaalisia hymynaamoja vain kun haluavat jotakin (ja yleensä hyötyä)

    • Janusko

      Miksi sitten haikailet aasialaisten perään, jos olet nyt tyytyväinen suomalaiseen naiseen. Kel onni on, se onnen kätkeköön

      • suomalainen mies

        "Kel onni on, se onnen kätkeköön "
        Jätän väliin. En kätke naistani burkaan.


    • mm...

      Eli arvostelet aasialaisia naisia vain muutaman tylyn yksilön takia. Kyllä mä ymmärrän jos niillä on jotain paineita olla suomessa kun täältä löytyy paljon rasisteja. Sulla kävi kuitenkin hyvä mäihä et löysit kaltaisesi ja omasta mielestäsi kauniin suomalaisen naisen. Voisin lyödä vetoa et olisit eri kannalla jos oisit löytänyt kauniin sinua ymmärtävän aasialaisen.

    • N

      Olisipa.

    • Otat vaan

      itärajan takaa reippaan karvahuulisen kuulantyöntäjä tai keihäänheittäjänaisen, et tarvitse katua. Siinä on naista luultavasti enemmän kuin haluat.

    • 2012

      Oli jo aikakin - Suomalainen nainen parasta.

    • kimmo saari

      aasiassa on tosi hyviä pimuja,naimisissa v.90sta ja voin sanoa että ei kaduta ollenkaan,tietysti sieltäkin löytyy niin sanottuu "laitoskamaa"jotka on alottanut
      sexihommat tosi nuorena katulapsina tai vanhemmat myyneet ne bordelleihin
      joita pääasiassa käyttää paikalliset miehet tai nimenomaan nuorta etsivät turistit.
      niille tietysti tulee sexistä vaan kauppatavaraa ja sille ei vaan voi mitään,juuri ne tytöt laskevat kaiken hauskan materiaalissa koska ovat tosi köyhistä oloista ja sexikumppaneita saattaa olla tuhansia ennen kun joku pöljä turisti ehdottaa niille maan vaihtoa,mutta sieltä löytyy myös kunnon aviovaimoja jotka ei käytä päihteitä ja ei edes tupakoi,paikallisia ruoista he eivät kyllä luovu ja seksielämäkin on yhtä akrobatiaa koska monethan on kevyitä ja notkeita joka ei yleensä ole suomalaisnaisten tavaramerkki mutta jos aiotte tuoda vaimon sieltä niin tuokaa hänet ensin turistiviisumilla jotta näkee suomalaisen arjen pakkasineen ja sitten teette päätöksen ettei tule sitä väärinkäsitystä kun 99% luulee että kaikki turistit on varakkaita koska onhan lomalla rahaa tavallista enemmän mutta suosittelen kaikille miehille ainakin käyntiä aasian lomakeskuksissa jotta itse näkevät mitä siellä on.
      takaan ainakin sen että lomasta tulee hauska vaikka ei mitään toisi mukanaan.

    • joohh02

      Suomalaiset naiset eivät osaa tyydyttää miestä fyysisellä eikä henkisellä tasolla.

      • supisusi

        Mitäs sinä olet valmis tekemään naisen hyväksi? Vaatimuksia on helppoa heittää.


    • Traveller

      Olen matkustellut noin puolessa Aasian maista, ja oleskellutkin pidempiä aikoja kyseisellä mantereella. On jokseenkin älytöntä puhua koko mantereen naisista yhtenäisenä porukkana. Kyseiselle mantereelle mahtuu buddhalaisia, kristittyjä, shintoja, hinduja ja muslimeitakin. Uskontojen lisäksi myös kulttuureita on tuhansia. Edes saman maan sisällä naiset eivät ole samanlaisia.

      Sitten kun vielä huomioidaan, että jokainen meistä on täysin oma yksilönsä. Takana on huono ja hyvä parisuhde suomalaisen naisen kanssa. En näiden kahden suhteen perusteella lähtisi haukkumaan suomalaisia naisia huonoiksi tai hyviksi kumppaneiksi. Paljon liittyy myös henkilöiden kemiaan. Joku toinen voi olla tyytyväinen ihmisen kanssa, joka ei sinulle sopisi lainkaan.

      Tällä hetkellä olen onnellisesti suhteessa suurin piirtein oman ikäiseni filippiiniläisen työssäkäyvän yliopistokoulutetun naisen kanssa. Suhteemme on keskusteleva, tasavertainen ja onnellinen. Meidän molempien haaveena on eläköityä nuorena ja muuttaa aurinkoon valkoisen hiekkarannan ääreen.

      • Nettivinkki

        Minusta tuntuu, että provooja on nainen, ja jos asut Hervannassa ja inhoot aasialaisia, niin missä olit, kun Kiinalaisnainen surmattiin?


      • Chom chom

        "Mutta olkaa naisia ja naisellisia, älkää myöskään tuhotko vartaloanne ja lopettakaa hyvät siskot viinanjuonti ja röökinpoltto."

        Jos siskoilla viittasit ylipäätään naisiin, niin voin todeta omalta osaltani, etten voi lopettaa sellaista, mitä en ole koskaan aloittanutkaan.

        Mä en pysty aina päättelemään satavarmasti, onko jonkin viestin kirjoittaja mies vai nainen, mutta sama se. Ihan käsittämättömän törkeästi täällä tavataan puhua naisista, oli ne mistä maasta tahansa. Kai teillä kaikilla nyt äiti ainakin on, jollei siskoja, vaimoja, tyttöystäviä tai muita rakkaita naisia elämässänne? Mulla on aasialainen mies, mutta ei tee mieli haukkua kollektiivisesti kaikkia suomalaisia miehiä. Tai suomalaisia naisia (jollainen itsekin olen), tai aasialaisia, tai minkäänmaalaisia. Tai nostaa jotakuta jalustalle ja painaa toista lyttyyn.

        Masentavaa tämä keskustelun taso. Monellakohan täällä on oikeasti henk. koht. kokemusta parisuhteesta toisesta kulttuurista tulleen kanssa?


      • porilainen sairas
        Nettivinkki kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että provooja on nainen, ja jos asut Hervannassa ja inhoot aasialaisia, niin missä olit, kun Kiinalaisnainen surmattiin?

        Meillä on porissa yksi äärimmäisen sairas nainen joka vihaa aasialaisia.
        Hän kirjoittaa vihaviestejään pori/monikulttuuriset suhteet/aasian matkailu sekä prostituutiopalstoilla suomi24:ssä.
        On mielestäni mielenkiintoista että niiden annetaan olla palstalla, mutta jos joku erehtyy kritisoimaan somaleja, viesti poistetaan heti.

        Tämä porilainen nainen on kerran tunnustanut tulleensa hyväksikäytetyksi nuorena, ja kasvettuaan aikuiseksi hänen miehensä lähti thaimaalaistytön matkaan jättäen hänet kuin nallin kalliolle.

        Tästä syystä hän vihaa miehiä ja kaikkia aasialaisia naisia.
        Jos itse on niin sekopäinen, ettei kykene normaaliin ihmissuhteeseen, onko ihme että siippa ottaa ja lähtee? Kuka haluaa kärsiä sekopään kanssa suhteessa, jos voi olla onnellinenkin toisen kanssa?

        Sen verran rasistinen eukko on kyseessä, että suoraan vaan ilmoitusta poliisin nettivinkkiin, sääliä ei tarvita.Aasialaiset eivät ole ansainneet vihaa.


      • Vain suomalaista
        Chom chom kirjoitti:

        "Mutta olkaa naisia ja naisellisia, älkää myöskään tuhotko vartaloanne ja lopettakaa hyvät siskot viinanjuonti ja röökinpoltto."

        Jos siskoilla viittasit ylipäätään naisiin, niin voin todeta omalta osaltani, etten voi lopettaa sellaista, mitä en ole koskaan aloittanutkaan.

        Mä en pysty aina päättelemään satavarmasti, onko jonkin viestin kirjoittaja mies vai nainen, mutta sama se. Ihan käsittämättömän törkeästi täällä tavataan puhua naisista, oli ne mistä maasta tahansa. Kai teillä kaikilla nyt äiti ainakin on, jollei siskoja, vaimoja, tyttöystäviä tai muita rakkaita naisia elämässänne? Mulla on aasialainen mies, mutta ei tee mieli haukkua kollektiivisesti kaikkia suomalaisia miehiä. Tai suomalaisia naisia (jollainen itsekin olen), tai aasialaisia, tai minkäänmaalaisia. Tai nostaa jotakuta jalustalle ja painaa toista lyttyyn.

        Masentavaa tämä keskustelun taso. Monellakohan täällä on oikeasti henk. koht. kokemusta parisuhteesta toisesta kulttuurista tulleen kanssa?

        Niin, mitäs törkeyksiä tuosta kirjoituksestani muka löytyy. Ei niin mitään vaan ihan käytännön totta. Lue uudelleen koko asia äläkä jotain yhtä lausetta ota sieltä irti. Ja sitä paitsi kun kirjoitan hyvät siskot niin huomautan että miehilläkin on siskoja. Olen siis mies. Ja huomaa myös, että miehiäkään en siinä ylistä vaan pahoittelen sitä että naiset ovat ryhtyneet samanlaisiksi. siis eivät kaikki tietenkään mutta aivan tosi iso osa. Kun menet seuraavan kerran vaikkapa kauppaan, laske vastaantulijoista normaalipainoiset ja ylipainoiset. On muuten aivan älytön määrä molemmissa sukupuolissa. Mutta naiset olivat vielä muutama vuosikymmen sitte sentään naisellisia enemmässä määrin kuin nykyisin. Tämä vaan on faktaa. Ikävä todeta. Mutta täytyy voida sinunkin todennäköisesti ylipainoinen keski-ikäinen nainen kestää tosiasioiden äänen lausuminen. Eihän niitä voi edes lähteä korjaamaan jollei ongelmaa sanota olevan.


      • Vain suomalaista kirjoitti:

        Niin, mitäs törkeyksiä tuosta kirjoituksestani muka löytyy. Ei niin mitään vaan ihan käytännön totta. Lue uudelleen koko asia äläkä jotain yhtä lausetta ota sieltä irti. Ja sitä paitsi kun kirjoitan hyvät siskot niin huomautan että miehilläkin on siskoja. Olen siis mies. Ja huomaa myös, että miehiäkään en siinä ylistä vaan pahoittelen sitä että naiset ovat ryhtyneet samanlaisiksi. siis eivät kaikki tietenkään mutta aivan tosi iso osa. Kun menet seuraavan kerran vaikkapa kauppaan, laske vastaantulijoista normaalipainoiset ja ylipainoiset. On muuten aivan älytön määrä molemmissa sukupuolissa. Mutta naiset olivat vielä muutama vuosikymmen sitte sentään naisellisia enemmässä määrin kuin nykyisin. Tämä vaan on faktaa. Ikävä todeta. Mutta täytyy voida sinunkin todennäköisesti ylipainoinen keski-ikäinen nainen kestää tosiasioiden äänen lausuminen. Eihän niitä voi edes lähteä korjaamaan jollei ongelmaa sanota olevan.

        millainen mahta susta olla naisellinen nainen? semmoneko joka o avuton eikä osaa ite sitoo kengännauhojaan? semmone joka meikkaa koko päivän ja on semmone siveä ja kiltti sipuli? eikä tee muut kuin räypyttelee ripsiään miehille söpösti? langan laiha luuviulu?


      • 84377444
        Chom chom kirjoitti:

        "Mutta olkaa naisia ja naisellisia, älkää myöskään tuhotko vartaloanne ja lopettakaa hyvät siskot viinanjuonti ja röökinpoltto."

        Jos siskoilla viittasit ylipäätään naisiin, niin voin todeta omalta osaltani, etten voi lopettaa sellaista, mitä en ole koskaan aloittanutkaan.

        Mä en pysty aina päättelemään satavarmasti, onko jonkin viestin kirjoittaja mies vai nainen, mutta sama se. Ihan käsittämättömän törkeästi täällä tavataan puhua naisista, oli ne mistä maasta tahansa. Kai teillä kaikilla nyt äiti ainakin on, jollei siskoja, vaimoja, tyttöystäviä tai muita rakkaita naisia elämässänne? Mulla on aasialainen mies, mutta ei tee mieli haukkua kollektiivisesti kaikkia suomalaisia miehiä. Tai suomalaisia naisia (jollainen itsekin olen), tai aasialaisia, tai minkäänmaalaisia. Tai nostaa jotakuta jalustalle ja painaa toista lyttyyn.

        Masentavaa tämä keskustelun taso. Monellakohan täällä on oikeasti henk. koht. kokemusta parisuhteesta toisesta kulttuurista tulleen kanssa?

        En tiedä, mutta sinäkin parhaasi teet mustamaalataksesi aasialaisia NAISIA.


      • Vain suomalaista
        smilingloopy kirjoitti:

        millainen mahta susta olla naisellinen nainen? semmoneko joka o avuton eikä osaa ite sitoo kengännauhojaan? semmone joka meikkaa koko päivän ja on semmone siveä ja kiltti sipuli? eikä tee muut kuin räypyttelee ripsiään miehille söpösti? langan laiha luuviulu?

        No hei. Naisellinen on aivan normali ihminen , joka huolehtii itsestään, pukeutuu maulla ja tyylikkäästi. Ei tarkoita että pitäisi olla aina jotain merkkikamaa päällä, ihan normaaleja asusteita joita saa normaali kaupasta. Meikkaa siististi. Vartalo normaaleissa mitoissa, ei mikään langanlaiha tai mikään viljapossu. Hän ei todellakaan ole avuton, koska itsetunto on kohdallaan ja hän tarttuu asioihin itsenäisesti. Ei mikään pelle joka on olevinaan vain miehiä varten. Hän osaa myös käyttäytyä normaalien ihmisten normaalissa seurassa luontevasti ja olla oma itsensä. Ei ammu yli missään itsensä laittamisessa eikä käytä rumia rääsyjä. Jos on tatuointeja, on niissä joku tyyli ja ne on pikemminkin taidetta kuin protestia. Ja noi lävärit, niistä voi olla montaa mieltä , mutta minusta ne ovat oikeesti rumia. Poikkeuksena tästä on hillityt korvikset. Koruja voi olla jos niistä sattuu tykkäämään ja ne täydentää asusteita ja tyyliä. Kun hän on tekemisissä miesten kanssa, ei hän korosta mitään erityisesti vaan on normaali ihminen. Mutta NAINEN. Ei siis tuollainen kuin tuossa aiemmassa yllä olevassa viestissä kuvasin. Onko tää jotenkin vaikeata ymmärtää? Onko niin monella nykynaisella käsitys hukassa siitä mitä naisellisuus on, että sitä pitää tuolla tavoin ihmetellä? Kyllä miehet ainakin erottaa onko nainen tyylikäs vai ei. Siis minä todellakin toivoisin että nykyistä useampaa suomalaista naista voisi kokea arvostavansa kun näkisi että hän itsekin arvostaa itseään. Ja minä todella arvostan suomalaisia naisia.


      • Chom chom
        Vain suomalaista kirjoitti:

        Niin, mitäs törkeyksiä tuosta kirjoituksestani muka löytyy. Ei niin mitään vaan ihan käytännön totta. Lue uudelleen koko asia äläkä jotain yhtä lausetta ota sieltä irti. Ja sitä paitsi kun kirjoitan hyvät siskot niin huomautan että miehilläkin on siskoja. Olen siis mies. Ja huomaa myös, että miehiäkään en siinä ylistä vaan pahoittelen sitä että naiset ovat ryhtyneet samanlaisiksi. siis eivät kaikki tietenkään mutta aivan tosi iso osa. Kun menet seuraavan kerran vaikkapa kauppaan, laske vastaantulijoista normaalipainoiset ja ylipainoiset. On muuten aivan älytön määrä molemmissa sukupuolissa. Mutta naiset olivat vielä muutama vuosikymmen sitte sentään naisellisia enemmässä määrin kuin nykyisin. Tämä vaan on faktaa. Ikävä todeta. Mutta täytyy voida sinunkin todennäköisesti ylipainoinen keski-ikäinen nainen kestää tosiasioiden äänen lausuminen. Eihän niitä voi edes lähteä korjaamaan jollei ongelmaa sanota olevan.

        No, jos siis luet viestini uudelleen, ymmärrät ehkä, että viittasin tämän palstan/ ketjun yleiseen tasoon.

        Kuten tuossa joku sanoi, kyllä merestä kalaa löytyy, ja vapaasti saa yrittää kalastaa mieleisensä. Ei kai se mun vikani ole, että suuri osa suomalaisista on ylipainoisia? Mitä mä sille ongelmalle voin? Ja ehkä kaikille ylipaino tai ulkonäkö ylipäätään eivät ole kovin merkittäviä asioita, vaikka sulle olisi. Ei sun ole pakko ottaa rumaa puolisoa.

        Ja sitten kun kalikka kalahtaa, täytyy argumentoinnin sijaan alkaa herjata keskustelukumppania. Mä luen viakseni sen, että olen herkkä provosoitumaan, mutta täytyy vähäsen järkyttää maailmankuvaasi ja paljastaa, että kaikki suomalaiset naiset eivät ole epänaisellisia, eivät edes kaikki ulkomaalaisen kanssa avioituneet. Painan alta 50 kg, olen "kevyt ja notkea", pukeudun kauniisti mutta säädyllisesti (etenkin kotona, mieheni silmien iloksi), hiuksiani ei ole värjätty (vaikken tajua, mitä pahaa siinä on), tatuointeja en ikimaailmassa ota. En kommunikoi huutamalla.

        Elämä on jättänyt kroppaani ja koppaani jälkensä, ja kyllä, minut voinee lukea keski-ikäiseksi, mutta siihen en voi itse vaikuttaa. Mahtaakohan se ikävaihe olla sulla jo takana vai vielä edessä?

        Ennen kaikkea, sisäistä kauneutta ja käytöstapoja olen oppinut sen verran, että vältän toisten haukkumista ja yleistämistä.


      • olirgsn ssn
        Vain suomalaista kirjoitti:

        Niin, mitäs törkeyksiä tuosta kirjoituksestani muka löytyy. Ei niin mitään vaan ihan käytännön totta. Lue uudelleen koko asia äläkä jotain yhtä lausetta ota sieltä irti. Ja sitä paitsi kun kirjoitan hyvät siskot niin huomautan että miehilläkin on siskoja. Olen siis mies. Ja huomaa myös, että miehiäkään en siinä ylistä vaan pahoittelen sitä että naiset ovat ryhtyneet samanlaisiksi. siis eivät kaikki tietenkään mutta aivan tosi iso osa. Kun menet seuraavan kerran vaikkapa kauppaan, laske vastaantulijoista normaalipainoiset ja ylipainoiset. On muuten aivan älytön määrä molemmissa sukupuolissa. Mutta naiset olivat vielä muutama vuosikymmen sitte sentään naisellisia enemmässä määrin kuin nykyisin. Tämä vaan on faktaa. Ikävä todeta. Mutta täytyy voida sinunkin todennäköisesti ylipainoinen keski-ikäinen nainen kestää tosiasioiden äänen lausuminen. Eihän niitä voi edes lähteä korjaamaan jollei ongelmaa sanota olevan.

        On sovinistista yleenskäkin tällä palstalla ruotia naisten lihavuutta ja ihannuuden katoamista vanhetessa ja vertailemista muiden maiden naisiin eritoten aasialaisiin, jotka muutenkin ovat erillaisia ruumiinrakenteeltaan. Ihan selkeesti miehet ainakin tällä palstalla yrittävät lyödä lyttyyn suomalaiset naiset arvostelemalla ulkonäköä ollenkaan. Ei puhuta muista ominaisuuksista ja ainakaan yksilötasolla. Kertoo paljon näiden miesten omista henkisisistä ominaisuuksista ja kun itse ei välttämättä ole mikään valioyksilö, niin ei olisi kyllä varaa alkaa toista sukupuolta haukkumaan. Ja toi tollanen naisellisuuden peräänhuutaminen on aika ironista, kun miehet itse ovat samalla nykyään aika akkamaisia tössyköitä.


      • kaikki ihania
        Vain suomalaista kirjoitti:

        No hei. Naisellinen on aivan normali ihminen , joka huolehtii itsestään, pukeutuu maulla ja tyylikkäästi. Ei tarkoita että pitäisi olla aina jotain merkkikamaa päällä, ihan normaaleja asusteita joita saa normaali kaupasta. Meikkaa siististi. Vartalo normaaleissa mitoissa, ei mikään langanlaiha tai mikään viljapossu. Hän ei todellakaan ole avuton, koska itsetunto on kohdallaan ja hän tarttuu asioihin itsenäisesti. Ei mikään pelle joka on olevinaan vain miehiä varten. Hän osaa myös käyttäytyä normaalien ihmisten normaalissa seurassa luontevasti ja olla oma itsensä. Ei ammu yli missään itsensä laittamisessa eikä käytä rumia rääsyjä. Jos on tatuointeja, on niissä joku tyyli ja ne on pikemminkin taidetta kuin protestia. Ja noi lävärit, niistä voi olla montaa mieltä , mutta minusta ne ovat oikeesti rumia. Poikkeuksena tästä on hillityt korvikset. Koruja voi olla jos niistä sattuu tykkäämään ja ne täydentää asusteita ja tyyliä. Kun hän on tekemisissä miesten kanssa, ei hän korosta mitään erityisesti vaan on normaali ihminen. Mutta NAINEN. Ei siis tuollainen kuin tuossa aiemmassa yllä olevassa viestissä kuvasin. Onko tää jotenkin vaikeata ymmärtää? Onko niin monella nykynaisella käsitys hukassa siitä mitä naisellisuus on, että sitä pitää tuolla tavoin ihmetellä? Kyllä miehet ainakin erottaa onko nainen tyylikäs vai ei. Siis minä todellakin toivoisin että nykyistä useampaa suomalaista naista voisi kokea arvostavansa kun näkisi että hän itsekin arvostaa itseään. Ja minä todella arvostan suomalaisia naisia.

        Tuntuu, että arvostat vain oman mittapuusi mukaista naisen kuvaa, et siis kaikkia naisia alkuunkaan, vaan hyvin suppeaa osaa kaikista naisista.

        Mutta eipä siinä mitään, naiset ovat silti yhtä arvokkaita kaikki, heidän arvonsa ei ole sinun arvostuksestasi kiinni :D


    • Suomineito on

      paras tasan yhteen asiaan: yhden iyön seksiin.

      Kaikki miehet maailmassa tuntuvat tietävän saman asian. Suomineidosta on kivuttominta päästä eroon.

      • women r women

        Ei suomalaisissa naisissa ole mitään vikaa jokainen on yksilö ei parane niputtaa kaikkia samaan nippuun.

        itse en juo en polta en myöskään käytä huumeita joten miksi se on aina se sama homma suomalainen nainen on ruma, laiska, huono sängyssä, ei osaa pukeutua jne...

        Ensinnäkin miksi pitäis pukeutua tyylin mukaan? On mulla muutakin tekemistä elämässä kuin tuijottaa peiliin ja kyylää että kaikki on kohdallaan.

        Ei ole suomalaisessa miehessäkään mitään vikaa kaikki me olemme yksilöitä. Ei minua ainakaan kiinnosta sellanen ukko joka kyylää itteään peilistä kun jonnekkin pitää lähteä ei tarvii pukeutua hyvin ei tarvii olla rikas. Mut huumorintaju on must :)

        Eli näin makuja on monia ollaan niistä tyytyväisiä :)


    • jk

      vai niin

      • niisevaaon

        No niin niin. Munkin aasialainen lähti 2v jälkeen toisen miehen matkaan, ja sitten vuoden päästä kolmannen matkaan. Kunnes palas kotimaahansa. Ajatteli vaan rahaa ja kun ei ollu tarpeeks niin noin teki.


    • Jongkimli

      Oliko aasialainen seurustelukumppanisi kenties P-Koreasta?

    • Suomalaisista naisista en tiedä, ei ole kokemusta ;) ........mutta maailman paras mies tulee Suomesta.

      • zepex47

        Kiityos sinulle merzuli47


      • 5+2

        No nyt puhuu merzuli47 asiaa.
        Ei oo hirveesti vaatimuksia, mutta miehen pitää olla suomalainen.


      • Paula K.
        5+2 kirjoitti:

        No nyt puhuu merzuli47 asiaa.
        Ei oo hirveesti vaatimuksia, mutta miehen pitää olla suomalainen.

        Yhtenevä mielipide täältäkin. Kyllä suomipoika on paras :)


    • Moro sano horo

      Virolaisnaiset ne pahinpia on.

    • MIES

      parhaat naiset on venäläisiä.ei mitään epäselvää tässä.

      • DEVUSKA

        kiitos sinulle! TERVEISIIN ,
        "venäläinen nainen"


      • Niinpä niin.

        Joo, niin ovat kun niille kelpaa aviossakin olevat miehet, se on sitä suuri sydämisyyttä


    • KIITOS

      Kiitos aloittelijalle. Oli hienoa lukea kirjoituksesi !
      Kaikkea hyvää kunnollisille ihmisille.
      Rääväsuita riittää näköjään taas joka oksalle. Ollaan kateellisia kun jollakin menee hyvin. Hienoa kuulla suomalaisesta naisesta / miehestä tällaista.
      Ottakaa te tyhjänjauhajat oppia fiksuimmista kun ette muuten pärjää.

      Onnea sydämestäni !

      • Give 'Em Enough Rope

        You stand there captain and we all look, you really are mediocre
        You are the champion in the Acme form book
        But I think you're just a joker
        Your facedown life ain't so much of a pity
        But the luv-a-duckin' way you're walkin' around the city
        with your balls and your head full of nothing
        it's easy for you sucker but you really need stuffing


    • 2+7=9

      Onko tämä vain minulla vai onko tuo kuva pikkukuvan jälkeen tosiaan sumennettu? Mennään julkaseen kuva joka on sensuroitu ei juma, oikeesti suomi24?

    • Andrei Mattsson

      Suomalainen nainen on vahva ja samalla myös pehmeä ja ymmärtäväinen. Kun ajattelee viimeisiä sota-aikoja, jolloin he käytännössä ilman miespuolista apua vastasivat kotirintamasta, tuntuu turvalliselta luottaa suomalaiseen naiseen. Itselläni on kokemusta suomalaisesta naisesta jo lähelle 50 vuotta, joten puhun kokemuksen ja ymmärrykseni kautta. Kun vain nykyiset naiset ja miehet ymmärtäisivät sen, mikä on avioliiton merkitys miehen ja suomalaisen naisen välillä, eivätkä antaisi ensimmäisten vastoinkäymisten laukaista avioerojen mylläkkää, joissa usein pahin kärsimys ja sielullinen vammautuminen tapahtuu yhteisille lapsille.

    • Näin se menee

      Kenenkään onnen esteeksi ei voi ryhtyä. Jokaisella on oikeus kokeilla ja etsiä elämäänsä sitä oikeaa kumppania. Usein miehet vaan alkaa haukkumaan suomalaista naista jos he ovat lähteneet ulkomaisten naisten perään. Sitä tässä vaan voi ihmetellä, se on lapsekasta suhtautumista. Naisissa saattaa olla samaa vikaa jos ovat halunneet ulkomaalaisen miehen.
      Varmasti jokaiseen maahan mahtuu kaikenlaisia naisia ja miehiä, jokainen löytäköön oman onnensa oli hän ulkomaalainen tai suomalainen. Itselleenhän valitsee, mutta jos ei olekaan tyytyväinen, ei pitäisi koskaan kielteisiä piirteitä yleistää kaikkia ihmisiä koskevaksi, yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen. Ja yhtään liittoa ei maailmassa ole jossa ei tule vastaan myös vaikeuksia. On vain näin että miten ne vaikeudet osaa hoitaa siinä suhteessaan ja on tyytyväinen elämäänsä ja kumppaniinsa.

    • Ei taas tätä

      Taas tämmöinen "Minun kokemukseni on absoluuttinen ja universaali totuus, joka pätee kaikkiin ja kaikkialla"-kirjoitus.

    • paskapuheet seis

      "siaa ei auttanut dumppaamani aasialaisen baarihuoran levittämät katkerat ja perättömät mustamaalaukset"

      Eli käyt noutamassa jonkun baarihuoran ja sitten yleistät miljardi ihmistä samaan pakettiin vain koska sinulla ei natsannut naisen kanssa joka on jo pannut puolta eurooppaa?

      Ok.Olet todellinen dorka.

      Jos nyt aletaan yleistämään, niin voisin sanoa parin kirjan verran tekstiä siitä, miten perseestä suomalainen nainen on.Itseään täynnä, alkoholisti, narsisti, erittäin usein jotain traumoja jonka takia vedetään mielialalääkkeitä kaljan kanssa naamaan ja sitten räjähdellään puolisolle ilman syytä.

      Jep jep. Mutta antaa tuon olla :D

      Nyt olen kymmenettä vuotta naimisissa AASIALAISEN kiltin,kauniin ja hellän naisen kanssa, lapsiakin on siunaantunut.
      Hän ei ole baarihuora, vaan japanilainen korkeasti koulutettu omaa firmaansa pitävä oman arvonsa tunteva nainen.
      Mikäli et itse ole täysi luuseri, suosittelen treffailemaan japanilaisia naisia jotka ovat korkeasti koulutettuja.Enkelimäisen kauniita naisia on pilvin pimein etsimässä kunnollista miestä rinnalleen, eikä tarvitse kestää mielialahäiriöisiä pillerinarkkeja suomessa.

      Mutta se siitä hehe,
      Eiköhän pistetä paskapuheet pakettiin ja sovita että ihmiset on erilaisia.Oli mistä maasta tahansa kotoisin..

    • mikko40v

      happy man on NAINEN. Kirjoitustyyli paljastaa.

    • Salla564

      joku totesi tänne että kel onni on, se onnen kätkeköön. Tyypillistä suomalaisuutta: koskaan ei saisi sanoa mitään hyvää mistään suoraan, ainakaan omastaan elämästään, täällä kun ollaan niin vaatimattomia... justiinsa. olen aidosti onnellinen puolestanne!

    • herraherraherraherra

      Rasisti

    • jaahasss

      "Logiikka ihan **********, esim. niinkin yksinkertainen asia kuin kevyenliikenteen väylällä kävely/pyöräily muut huomiioon ottaen on ihan mahdoton."

      Tää oli mielenkiintoinen kommentti - ootko sä se vanha äijä joka pysähtyy keskelle kevyenliikenteen väylää ohjatakseen naispyöräilijät (sun mielestäsi) oikealle puolelle? Tosiasiassa kevyenliikenteenväylillä pitää eniten varoa mustiin kondomeihin pukeutuneita työmatka-miespyöräilijöitä, jotka ei vahingossakaan kilisytä kelloa lähestyessään muita ihmisiä.

    • XXXXGGG

      SUOMI NAINEN JAA UJO JA MAKAA PAIKALLAAN

    • Joooojooojoo1

      PROVO ja huono sellainen vaikka onkin yritetty jemmata pitkähkön kirjoituksen taakse.

      Mitäs sen väliä edes on mistä se nainen on tai mistä mies on kuhan vaan rakastaa toisiaan.

      • tasa-arvoa

        rakkaus = seksiä vonkumalla ja pääkipuja


    • juupertti88

      en oo kyllä yhtään samaa mieltä tosta jos löydät suomesta itselles naisen= kun et saa juoda ilman naisen lupaa et saa mennä lavereiden kanssa minnekkään ilman naisen lupaa et saa ostaa mitään ilman naisen lupaa at saa tehdä oikeestaan mitään ilman naisen lupaa lisäks täällä pohjoisessa naiset on niin happamia että sen pehmittämiseen tarviit kuukauden ne on niin jääräpäisiä että niitten kabnssa ei olla asiasta eri mieltä elämä suomalaisen naisen kanssa on kun olisit ehdon alasessa tosin ei kaikki suomalaiset naisetkaan oo saman laisia mut ite sanoisin 70- 80% ja tää on mun mielipide

      • Live with it 1097

        Jääräpäisyys on tämän kansan hyve. Myös velkamme maksamme kunnialla ja sen lisäksi muiden esim Kreikan ja Espanjan velat .Valitettavasti. Erityisesti taakkaa ovat katntamassa ne halveksitut lyhytukkaiset ylipainoiset kovaa duunia puskevat suomalais NAISET. Hatunnosto heille! Tämä maa ei olisi mitään ilman naisia!


    • Näin on totuus

      Olin naisysäväni kanssa Playa Del Inglesissä muutama vuosi sitten kun kävellessämme rantabulevardilla pari tummaa mistä lähellämme puhui Saksaa .Olivat varmaan paikallisia gigoloita ? Naisystäväni kuunteli heidän jutusteluansa kun puhuivat naisseikkailuistaan , hän nimittäin osasi kieltä ja kertoi minulle että miehet sanoivat Suomalaisten naisten olevan kaikkein paskimpia sängyssä ja muutenkin täysiä kusipäitä .

    • Kyll täytyy myöntää mutta Kuuban nainen on 500 kertaa suomityttö...ei nää pirkot täällä edes tajua miten miehestä pidetään huolta.....ja thaimaan naiset on 470 kertaa parempia kun nää liisat suomessa. Antaa vain naisten mennä Turkkiin poikiin..;) Menkää te herrat kuubaan....ette tuu takas.....;)

    • Nuori

      En käsitä miten jotkut kirjoittavat tänne foorumille siitä että somalit ja aasialaiset on pahoja, ilkeitä jättäjiä ja raiskareita. Samalla tavalla suomalaiset miehet on hakannu vaimojaan aika paljon. Ja miksi valkoinen "rotu" pitää pitää sitten niin puhtaana? Eli kaikki on kiinni yksilöstä ei kotimaasta tai väristä. Minusta sekä aasialaiset että suomalaiset naiset ovat kauniita. Mutta toki sama äidinkieli, kulttuuri yms on aika vaikuttava asia

    • tasa-arvo naisille

      ulkomaalainen naine on kaikessa suhteessa paljon parempi kuin suomalaine.
      se huolehtii perheestä, miehestään, käy töissä eikä narise joka asiasta. suosittelen !

    • perusjätkä2

      Kyllä suomalaisissa naisissa on tiettyä kauneutta, mitä muualta ei löydä. Vaikea eritellä tarkemmin mitä se on, mutta jotenkin tuo koko paketti ulkoisesta sisäiseen on juuri sitä mitä suomalaiset miehet eniten tavoittelevat.

      Sitten, jos tällainen oikein kaunis tapaus sattuu hymyilemään, niin se saa monella pään sekaisin pahemmin kuin moni muu asia. Hymyssä ja iloisuudessa on muutenkin mielestäni jotain todella seksikästä.

    • Suomi neito

      Kaikki miehet ovat urpoja :) ja tyhmiä!

    • :)

      no kiva, että sulla menee hyvin ja päätit ilmottaa tänne.. et voi yleistää parin aasialaisen naisen perusteella kaikkia samanlaisiks sitä paitsi jokaisest kansallisuudest löytää erillaisii ihmisii et se ei kuule siitä alkuperäst oo kii ! Turhaa höpötystä

      • Annu1966

        Aasialainen, afrikkalainen, suomalainen. Kaksi ensimmäistä kuvaavat maanosia, jälkimmäinen kansallisuutta. Näiden vertaaminen keskenään on kuin vertaisi puuvillapöytäliinaa silkkiseen laskuvarjoon. Twitterissä @NikulanJone sisältää kaksinverroin parempia aforismeja. Edellisen tosin kopioin Jonen naamasivuilta.


    • spanielin korvat

      Suomalainen nainen on paras suomalaiselle miehelle. Ovat yleisesti ottaen aika lailla saman näköisiäkin keskenään. Lyhyitä ja paksuja, viinan polttama raspiääni, jätkän käytös ja samanlaiset verkkarit päällä. Ero on siinä että suomi-mies on tuppisuu kun taas Suomi-nainen huutaa ja kiukkuaa. Lähinnä huonosti kasvatetuille kakaroilleen. Mutta tokihan suomesta löytyy myös komeita miehekkäitä miehiä ja kauniita naisellisia naisia. (Yleensä ruotsalaista sukutaustaa) Viimeksi viikko sitten näin pariskunnan mies siinä 40v 190cm 85kg ja nainen suunnilleen 35v 175cm 60kg. Tyyliikkäästi pukeutunut ihastuttava pariskunta. Huolehtivat taatusti itsestään, terveydestään ja ulkonäöstään. Erottuivat selvästi massasta. Tunnen itse henk.koht. aasialaisia naisia, Etelä-korealaisia tarkemmin sanoen. Vanhempia ja nuorempia. Ovat fantasisia ihmisiä. Ystävällisiä, viisaita ja ahkeria. Valtaosa maailman naisista asuu Aasiassa. On aivan absurdia yleistää että ovat kaikki samanlaisia veemäisiä ämmiä joista sinulla on kokemusta vain muutaman kanssa.

      • <<<<<<<<<<<<

        Tosin sinä et yleistä, etkä ole syylistynyt rikokseen mies32, vai oletko sittenkin?


      • mies32
        <<<<<<<<<<<< kirjoitti:

        Tosin sinä et yleistä, etkä ole syylistynyt rikokseen mies32, vai oletko sittenkin?

        Ylinopeutta olen ajanut.


    • Lukenut kansa ???

      Suomalaiset ovat "tunnetusti" aika lukenut kansa, sivistyneet siis.... mutta kun lukee näitä primitiivisia ja idioottisia kommenttejä, niin ei voi kun ihmetellä... kuka näitä tutkimuksia oikein tekee ...

      Maassa 25 vuotta asuneena en ole törmännyt yhtäkään älykästä suomalaista...hmmmm.....huono tuuriako ?.......haluaisin uskoa siihen ja jaksan vielä uskoa, vaikka kokemukset teistä ovat erittäin negatiivisia ( kiusaajat, vihaajat, kateelliset, julmat jne.jne. )...... haloo fiksut suomalaiset, missä olette, haluaisin nähdä teitä ja kekustella fiksusti kansanne ja teidän kielellä, jota olen ihan itse oppinut.
      Niin ja olen ehkä samaa mieltä : suomalainen suomalaiselle on ehkä paras ( vaikka yleistäminen on typerää), teidän "ainutlaatuinen kulttuuri" on jotain ennennäkemätöntä , mitä Euroopassa ei koskaan ollut, ei ole ja ei tule olemaan, ONNEKSI!
      Terveisin "se paha ulkomaalainen nainen" ( ei huora, eikä siipeilijä, eikä tyhmä , eikä ruma - MINÄ).

    • HUONOMPAAN SUUNTAAN

      PARAS KYLLÄ; KUNHAN EIVÄT OTA MALLIA NYKY - MIEHISTÄ:

    • Tuota noin vaan

      Tätä alkuperäistä viestiä ei olisi kukaan muu voinut kirjoittaa kuin suomalainen nainen. :) Oli sitten provo tai ei. :)

      Oikeastaan joka maasta löytyy paremmat naiset... itse kullekin omaan makuun. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan niin yllätytte miten esim. virolainen, venäläinen, latino tai aasialainen nainen kohtelee miestään!

      • mies32

        On se vaan jännä, että juuri suomalainen nainen on kaikkein kehnoin, mutta suomipoika kovassa huudossa maailmalla. Vielä jännemmäksi menee kun muistaa, että noiden mainitsemiesi maiden miehet käyvät kuumina suomalaisnaisten perään
        .


      • You stand there capt
        mies32 kirjoitti:

        On se vaan jännä, että juuri suomalainen nainen on kaikkein kehnoin, mutta suomipoika kovassa huudossa maailmalla. Vielä jännemmäksi menee kun muistaa, että noiden mainitsemiesi maiden miehet käyvät kuumina suomalaisnaisten perään
        .

        You stand there captain and we all look, you really are mediocre
        You are the champion in the Acme form book
        But I think you're just a joker
        Your facedown life ain't so much of a pity
        But the luv-a-duckin' way you're walkin' around the city
        with your balls and your head full of nothing
        it's easy for you sucker but you really need stuffing


    • kukaan ei ole yhtään minkäänlainen pelkästään siksi että on suomalainen. suomalaisuus on määre joka ei määritä yksilöä sen viidestuhannseosa desimaalinkaan vertaa. kuollutkin suomalainen nainen on suomalainen nainen, mutta ei sellainen minulle tyttöystäväksi kelpaisi vain siksi, että hän on suomalainen nainen. se, että kansa tyytyy omaansa taas määrittää paljon kansan fiksuudesta ja reiluudesta lauman eli kansan toisia jäseniä kohtaan, mikä tietenkin on aina koko kansa etu. se, että kaikki suomalaiset naiset eivät suosi suomalaisia miehiä, on sekin hyvä asia: näin epäkypsimmät suomalaiset naiset eivät ole huonontamassa kansamme geelipoolia.

    • HAH HAH

      Suomalainen mies ihannoin ulkomaalaista naista (olkoon mistä vain), ja pitää suominaista läskinä, pukeutumattomana, tyhmänä, feministisenä, ei miestä palvovana jne, jne. No tulikohan tässä nyt ilmi se, että naiset ympärimaailmaa (myös suomessa) on ihania, vähemmän ihania jne. mutta ennen kaikkea suomalainen mies on tosi mies, kun ottaa naisen maailmalta, mutta suomalainen nainen on huora-horo, jos ottaa miehen ulkomailta. Kirjoittaisiko joku nainen tänne vastaavaa ulkomaan ihmemiehestä?

    • En tiä missäpäin oot ollu mutta KAUNISTA Suomalaista naista en oo nähny

    • totuus paljastuu

      Thaimaalaiset baareissa notkuvat kimittäjänaiset ovat oma lukunsa. Heitä ei lasketa mukaan. Ei ainakaan yleistäen.
      Suomalaiset ryhävalaat ovat hekin oma lukunsa. Ei mukaan!

    • ja miks koko pitkä teksti on kirjotettu yhtee lössii? on tosi vastenmielistä lukea yällasii tekstejä jotka ei rivinvaihtoa oo nähnykkää. Opetteleppa jatkossa siihen että jos tänne tai johonki muualle kirjotat yhtä pitkii tekstii niin EI YHTEEN LÖSSIIN KOKO SETTIÄ.

    • dex.r

      Koko aloitus on aivan suolesta. Minulla taas on huonoja kokemuksia vain Suomalaisista naisista, sellasia diivoja, että huhhuh!

      Useampi Aasialainen tyttö ollut ja on tälläkin hetkellä, ja pakko sanoa, että paljon mukavempia ja kiltimpiä ja kaiken lisäksi ahkerampia kuin suomalaiset pullasorsat.

      • dex.r

        Anteeksi jos joku nyt otti siellä nokkiinsa kommentistani ja alemmuskopleksit iskivät pintaan, että pitipä alkaa ihmisiä haukkumaan :D

        Kaksoistutkinnon kylläkin suorittanut ja vielä opiskeluja edessäkin. On se vain niin huvittavaa, kun ihmiset tykkäävät takertua täällä aina kielioppiasioihin. On se elämä muuten sisällötöntä :) Kommenttini pohjautui kokemuksiin, ei oletuksiin.

        ps. ihan yhtälailla on naisenikin Suomessa koulunsa käynyt.


    • nainen....

      Veikkaan että aloitus on naisen kirjoittama :DD

      Mutta asiaan: Lapsellista asettelua tuollainen aasialainen vs. suomalainen. Suomalaisiin vaikuttaa ehkä kulttuuri ja huono kasvatus sekä vittumainen ympäristö jossa ei saa olla kohtelias (varsinkaan nainen), mutta kyllä ihmisen luonne on sitä mitä se on ympäristöstä huolimatta. Suomalainen voi olla empaattinen ja kiltti ja aasialainen mulkku, tai toisinpäin.

      Sitä ihmettelen että miksi nainen joka on Suomessa ystävällinen ja kiltti jää sekä miesten että naisten tallomaksi. Sanotaan vaan että koveta itsesi, ole kovempi jne.

    • jokseenkin erimieltä

      Jos siitä lähetään, että saa nähdä jokapäivä jossain ostareilla jenkkakahvaisia naamalävistettyjä teinityttöjä tai terassilla humalaisia räkänaisia, NIIN mielummin minä otan huolitellun kauniin HYVÄKROPPAISEN kiltin ja kunnioittavan aasialaisnaisen.

      Suomalaisilta naisilta on hävinnyt kaikki kunnioitus kaikkea kohtaa, en tarkoita vain miehiä. Turha myöskään yleistää, että suomalaiset naiset eivät olisi bitchejä, sillä omallakin näkemyksillä/kokemuksilla voin kertoa, että todellakin osaavat olla.

      En yleistä aasialaisia pelkiksi "hyviksi" ihmisiksi, mutta jos kerran vertailemaan lähdetään niin mielummin todellakin aasialainen voittaa suomalaisen löllymakkaran.
      Ehkä sitä vaan ollaan niin kateellisia aasialaisille naisille, kun itse ollaan täysin päinvastaista. Suomeksi.. ollaan täysiä itsekkäitä lihavia sikoja.

      • You stand there capt

        You stand there captain and we all look, you really are mediocre
        You are the champion in the Acme form book
        But I think you're just a joker
        Your facedown life ain't so much of a pity
        But the luv-a-duckin' way you're walkin' around the city
        with your balls and your head full of nothing
        it's easy for you sucker but you really need stuffing


    • ____________-

      suomalainene nainen on halunnut tasa-arvoa ja sitä on myös saanut. lapsia halutaan, mutta vapaa-kasvatus henkeen jätetään oman onnensa nojaan. yökerhoissa ravataan elämä on yhtä juhlaa... sitten tollasen pikavippi idiootin kanssa pitäisi voida seurustella "hah"

      vieraisssa käynti, että nainen tilaisuuden tullen pettää on myös nyky-aikaa.

      tasa-arvo on luonut naisesta koppavan ja ylimielisen femakon, mikä "ns"


      tavis duunarina ei ole enää asiaa parisuhde markkinoille, joten nainen haetaan rajan takaa.

    • ..........

      Varmaan se suomalainen nainen olisikin paras mutta naiset eivät halua suomalaista miestä, vaan aina pitäisi olla joku tumma ulkomaalainen mies.
      Itsellenikään ei kelpaisi, kuin VAALEA suomalainen nainen mutta eivät tunnu olevan pahemmin kiinnostuneita minusta.

      • NowWithAsian

        Kyllä suomalainen mies olisi kelvannut, mutta eipä tuntunut ketään hirveästi kiinnostavan. Sitten eräänä päivänä tuli tämä tumma ulkomaalainen mies elämääni ja sillä tiellä vielä ollaan. Se siitä parisuhteesta suomalaisen miehen kanssa.


      • ..........
        NowWithAsian kirjoitti:

        Kyllä suomalainen mies olisi kelvannut, mutta eipä tuntunut ketään hirveästi kiinnostavan. Sitten eräänä päivänä tuli tämä tumma ulkomaalainen mies elämääni ja sillä tiellä vielä ollaan. Se siitä parisuhteesta suomalaisen miehen kanssa.

        Päinvastoin, teitä ei kiinnosta suomalaiset miehet !


      • tottakai kiinnostaa
        .......... kirjoitti:

        Päinvastoin, teitä ei kiinnosta suomalaiset miehet !

        Mutta ei sellainen joka laskee kaikki kulut 50/50, vaikka itsellään on miehenä parempi liksa, tai joku nörtti-iivari tai muu lökäpöksy.


      • helevetin enkeli
        tottakai kiinnostaa kirjoitti:

        Mutta ei sellainen joka laskee kaikki kulut 50/50, vaikka itsellään on miehenä parempi liksa, tai joku nörtti-iivari tai muu lökäpöksy.

        Eihän nää nykyiset räkänokat käy edes armeijaa ku eihän ne pääse sinne.


      • .........
        helevetin enkeli kirjoitti:

        Eihän nää nykyiset räkänokat käy edes armeijaa ku eihän ne pääse sinne.

        Eikä käy mamutkaan sen enempää.


      • ei perustelu
        ......... kirjoitti:

        Eikä käy mamutkaan sen enempää.

        Silloin nimittäin ei kannata naisiakaan kirkua neitimäisesti armeijaan paikkaamaan.


      • akan kutale47
        helevetin enkeli kirjoitti:

        Eihän nää nykyiset räkänokat käy edes armeijaa ku eihän ne pääse sinne.

        Helevetin enkeli: Näin se taitaa mennä nykyään, joten varmin tapaus on suomalainen mies 40 - 49v on vetänyt intit ja muut läpi kitisemättä. eikä kitise jatkossakaan vaan hoitaa hommansa....mies tekee mitä miehen pitää tehdä... ;)........siihen ei ulkolainen pysty!


      • pitää paikkansa

        Hieman vanhempi mies on jo kypsynyt ja valmis vakiintumaan ja perustamaan perhettä. Kun moni täälläkin on valittanut, ettei suomalainen mies halua vakiintua.


      • buahahahhaha

        "Virolainen mies kiinnostaa nykyisin myös, onko sillä samoja piirteitä kuin ruotsalaisilla... (?)"
        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288486644770.html
        Kyllä varmaan on, jahka säästät oikein ahkerasti, niin toki joskus kenties sinulla onkin varaa käydä Eestissä, kuinka Ruotsin matkasi sujui? Jännittikö kovasti laivalla? No yöllä kuitenkin kajuutassa kuului pehmä kyll laaa..


      • Kukahan mahtaa tuoda

        No tästäkin sinulla on esittää jokin vahva tilasto?

        Tässä taas nolo kuitti sinulle:

        Yllätystulos: Naiset kännäävät matkoilla jopa enemmän kuin miehet
        Aamulehti
        Joka toinen suomalaisturisti ilmoittaa juovansa alkoholia lomamatkalla humalahakuisesti. Tieto perustuu Rantapallo.fi-matkailusivuston kyselyyn, johon vastasi 1 400 henkilöä.

        Yllättävää oli se, että naiset juovat kyselyn mukaan kännäystarkoituksissa miehiä useammin. Naisista kännäystarkoituksessa matkalla ilmoitti juovansa 48 % vastanneista. Miehillä vastaava luku oli 45 %.


      • niiih.......

        Eli suora linjan vetosi viinan läträyksessa matkoilla vain miehiä koskevaksi on näin ollen perin juurin väärä.

        ja jaj jaj jaj jaj ja jja jjajajjaja


      • jsajhjsjs

        Hehkutithan kovasti kuinka jurrissa suomi ukot hakevat naisensa Suomeen, alkaako muisti tekeen teppoisia jo?


      • Syy löytyy omasta nu

        Mistähän se johtuu, et juuri sinun viestisi poistuvat palstalta, kuin palstalta kovin herkästi pojan kloppi 32? Olisiko aika itsetutkiskeluun?


      • rrrrrrtrttt

        "ielummin "kadulle" kertomaan mielipiteet, jotka täällä sensuroidaan !"

        Anna tulla vaan, vastaat sitten 100 % seurauksista.


      • Mitä kirjoititkaan a

        Reunaehtoja rangaistavalle vihapuheelle on hakenut valtakunnansyyttäjä Matti Nissisen asettama työryhmä, joka on laatinut aiheesta raporttiluonnoksen.
        Siinä vihapuheen määrittelyn pohjaksi on otettu laki kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
        Sen mukaan teko on rangaistava, jos jotakin ryhmää uhataan, panetellaan tai solvataan rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella.

        Sananvapautta ei saa riistää

        Vaikka kiihottaminen kansaryhmää vastaan on rikos, kansalaisilla on sananvapauden perusteella on oikeus liioitella ja provosoida.
        Esimerkiksi kommentti ”maahanmuuttajat vievät Suomen vararikkoon”, ei täytä raportin mukaan rikoksen tunnusmerkkejä.
        Panettelu ja solvaaminen on kuitenkin kielletty.
        Kommentit, jossa maahanmuuttajiin kohdistuva väkivalta ja syrjintä hyväksytään tai pidetään toivottavana, ovat rangaistavia. Myös ihmisten vertaaminen eläimiin ja loisiin on kiellettyä.


    • Give 'Em Enough Rope

      You stand there captain and we all look, you really are mediocre
      You are the champion in the Acme form book
      But I think you're just a joker
      Your facedown life ain't so much of a pity
      But the luv-a-duckin' way you're walkin' around the city
      with your balls and your head full of nothing
      it's easy for you sucker but you really need stuffing

    • Yhteenvetona

      voisi todeta suomalaiselle naiselle olevan afrikkalainen ja suomalaiselle miehelle keski- tai itä-eurooppalainen nainen olevan halutuin vaihtoehto? Ymmärrän kyllä miehiä paremmin, itä-eurooppalaiset naiset kiinnostaa kaikkia miehiä. Tässä on tiettyä kaavaa näkyvissä, aika naivia väittää sattumalta suomalaisten naisten päätyvän afrikkalaisten kainaloon ja toisin päin. Ja taitaa olla ihan hyvä asia.

      • hieman eri asia

        Nuoret naiset ei välttämättä kiinnostu naisvihaajarotujen miehistä, heillä on valinnanvaraa ihan asiallisissakin kavereissa. Ja vanhemmat tädit , lesket jne taas kiinnostuu mustan miehen tarjoamasta seksistä, mikä tietääkseni on ihan eri asia kuin rakkaus, seurustelu ja perheen perustaminen.


      • NowWithAsian

        No, en kyl ikinä lähtisi afrikkalaisen matkaan... :/


    • globalisaattori

      Kai se paras on teoriassa, mutta eipä tunnu suomalainen mies ja nainen enää kohtaavan. Ihan normaalia globalisaatiota. Ihan niin kuin kaikki oikea työkin on ulkoistettu, myös parisuhdemarkkinat ulkoistetaan. Me suomalaiset herrat voidaan sitten nautiskella etelän herkuista kun emme enää tule toimeen keskenämme. Mutta kuinka kauan?

    • ........

      "tunnu suomalainen mies ja nainen enää kohtaavan"

      Itseasiassa heistä on tullut toistensa vihollisia.

      • Sheesh!

        Älkää nyt viitsikö dramatisoida noin älyttömästi. Herran jestas, tämähän on kuin jotain Kauniita ja rohkeita. Tai oopperaa.

        Lähikuva. Ridge ottaa tuiman ilmeen ja katsoo suoraan kameraan. Siristää silmiään, lausuu matalalla, pahaenteisellä äänellä: "Itse asiassa". Dramaattinen tauko. Kamera zoomaa silmiin. "Heistä on tullut toistensa vihollisia!" Patarummut korostavat efektiä.


      • ei kaukaa haettua

        Suomalaisella miehellä on niin heikko itsetunto, ettei se kestä tasa-arvoista ja itsenäistä suominaista, joka todellakaan ei seinäkukkaseksi jää hymisemään.
        Mutta ulkolainen mies kestää tämän piirteen ja jopa ihailee sitä.


      • fsfweerrr
        ei kaukaa haettua kirjoitti:

        Suomalaisella miehellä on niin heikko itsetunto, ettei se kestä tasa-arvoista ja itsenäistä suominaista, joka todellakaan ei seinäkukkaseksi jää hymisemään.
        Mutta ulkolainen mies kestää tämän piirteen ja jopa ihailee sitä.

        Tämä oli ilmeisesti käänteishuumoria?


    • Ritma

      Olipa mielenkiintoinen tarina elämästäsi mitä olit kokenut aasialaisten sulostuttajíen kautta. Olen aina kuvitellut että he hakkaaavat suomalsien naisen kevyesti kaudalta hyvällä tavalla kohdata mies koska heitä on suomalsisilla miehillä. Kiitos oikein paljon ajatuksistasi mitkä olivat syntyneet kokemuksen myötä.

    • SuomalainenLeijona

      Suomalaiset naiset ovat kauneimmat ja parhaimmat!
      Suomalaiset naiset kuuluu meille Suomalaisille miehille!
      T.Suomalainen mies ;)

      • Voi reppanaa

        Miten voit sanoa noin kun sinulla tuskin on muista kuin suomalaisista edes kokemusta?


      • Voisi myös kysyä

        mitä tällaiset jutut tekevät "monikulttuuriset suhteet palstalla", mutta se lienee turhaa.

        Tässä kuitenkin mielenkiintoinen juttu:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288583908419.html

        Eivät kelpuuta enää miestä ollenkaan, lapsetkin tehdään mieluummin yksin. Sellaisia ne "parhaat" suomalaiset naiset.


      • hgilk

        Kirjoitat niin ala-arvoisesti toisista kulttuureista ja ihmisistä, ettei ole mikään ihme ettei ole oikein natsannut parisuhdemarkkinoilla, ja hyväkäytöksinen nainen ei kirjoita noin ala-arvoisesti, koitappa kehittää itseäsi ihmisenä etipäin, varsinkin henkistä pääomaa


    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3113
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1781
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1650
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1595
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1367
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      349
      1204
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      104
      1045
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1024
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      94
      994
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      964
    Aihe