Onko tunteillasi leikitty ja sinulle valehdeltu chatissä/netissä

syy on vain pienen ♥

24

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä menet uskomaan kaikkea, mitä netissä sanotaan.

• Näin aikuisena, pidän tärkeimpänä indikaattorina että Anceli on taas tunkeutunut.
      Eipä minulla muita murheita.
      H.

• Ehdinpäs ennen sinua... :)

• Nou, nou, realisti on aina realisti.

• meeriamanda

Chatistä en tiedä mitää, ei tarvetta käydä ja ennustajan lahjani eivät riitä varmana sanomaan onko minulle valehdeltu?

Itseasiassa sillä ei ole minulle mitään merkitystäkään.

• omituinen kysymys,,

Alottajalle :

ei, koska olen realisti,

ihmettelen kuka virtuaali lässytystä ottaa tosissaan, ei kukaan normaali, .

• Oma valinta se on.

Jokaista varoitetaan jo lapsena olemasta herkkäuskoinen ja vielä kaikenlaisin joulupukkivedätyksin opetetaan olemaan uskomatta kaikkeen mitä totena puhutaan. Tunne-elämässä nuoriso vedättää toisiaan innokkaasti jo teini-iässä, joten tässä iässä herkkäuskoinen saa tasan sitä mitä tilaa, ja jos ihastuu yhtenään, todennäköisesti rakastaa itsekin vain sitä ihastumisen tunnetta...

Koskaan ei ole liian myöhäistä kasvaa aikuiseksi.

• Ihmisiä on erilaisia ja siihen on aina syytä varautua että kaikki eivät noudata yhteisiä sääntöjä.

• Tummille silmille
        Jos ihminen on kuvaamasi kaltainen niin on tosi ikävä tyyppi,ei kosketa kepilläkään sellaseen

• Noooo, tätä se elämä vain on. Jos ihminen tiedetään pahikseksi, kukaan ei halua olla hänen kanssaan. Mutta se ei poista hänestä tarvetta olla muiden ihmisten kanssa, joten hän naamioi toviksi pahiksen luontonsa saadakseen seuraa.

Tuohon pitäisi osata varautua, eikä lähteä naiivisti mihin tahansa kelkkaan...

• No en, paremminkin että jos sitä mäkeä pitää yrittää kimpassa laskea niin kukin ainakin ensialkuun sitten omalla kelkallaan ja siihen tahtiin kuin itselle sopii. Jos meno ei enää miellytä, voi lähteä toiseen mäkeen tai vaikka kotiin...

Luottamuksen kehittyminen vaatii aikaa ja positiivisia kokemuksia.

• Kyllä mun vedättämiseen tarvitaan paljon enemmän kun kirjoitettuja sanoja.
      Vedätetty on kyllä mutta ihan elävässä elämässä.
      Ja siihen riittikin se nuoruuden ensirakkaus.
      Sen jälkeen minusta tuli sen verran kyyninen etteivät muut vedätys yritykse menneet läpi.

• ..

Ei minua ole vedätetty eikä huijattu. Yritetty on. Menee kauan ennenkuin alan uskoa ja luottaa ihmisiin.
      Sanat eivät merkitse mitään ilman tekoja ja näyttöä.

• kyllä on..

On vedätetty ja huijattu ihan tarpeeksi livenä,mutta nytpä en anna kenenkään enää tulla niin lähelle että siihen pystyisi.

Pysyn ikuisesti yksin,loppuelämäni.Kukaan ei pääse enää sisintäni rikkomaan.

• 1943

Ilmeisesti olen niin äkäisen näköinen, ettei kukaan uskalla edes yrittää.

• Pär Pillhard

Minuakin on nöyryytetty melkein koko elämäni ajan. Aina, kun olen päässyt vonkaamaan pilllua, niin usein minua on nöyryytetty.

Olen yrittänyt etsiä lohtua siitä, että ei ole kovin tärkeää saanko tänään vaiko en. Huomenna tekee kuitenkin taas mieli.

• Ilman luottoa

On osunut kohdalle vapaudestaan valehtelija, niin hyvä että tämä periaatteen likkakin meni halpaan. Vältyttäisiin monelta mielipahalta jos olisi keksitty toimiva varattu-vapaa tutka.

• bessie*

Siinä vaan samalla vältyttäisiin monelta mielihyvältä.

• Enpä ole netissä kokenut mitään ihmeellisen tunteita herättävää.
      Livessä olen, yksissä bileissä tarjottiin Mansikkakakkua.
      Ensi puraisulla huomasin Mansikoiden olevan, ylettömällä lannoituksella vedätettyjä Espanjalaisia.
      Söin sit vain pohjapuolen.
      H.

• bessie*

Söit Lannoitetun Espanjalaisen Mansikan pohjapuolen?
        Millaisia Ihmeellisiä Tunteita se sinussa herätti?

• "bessie*"

Uskoin Kerman imeneen niistä kaiken pahan alapuolelta.
      Vielä ei ole oireita ilmennyt, ei ainakaan senlaisia joita voisin kytkeä tuohon kakkuun.
      Aikaakin on mennyt jo yli 10V.
      Mutta, odotellaan.
      H.

• Ai niin, huomasin kyllä piikin.
        Minun tapauksessani se oli aiheellinen.
        Pitäisi aina tietää miten kirjoittaa.
        Mitä kirjoittaa, on sitten toinen asia.
        Kiitos
        H.

• Kunn-on tunteet
        hunksz kirjoitti:

Ai niin, huomasin kyllä piikin.
        Minun tapauksessani se oli aiheellinen.
        Pitäisi aina tietää miten kirjoittaa.
        Mitä kirjoittaa, on sitten toinen asia.
        Kiitos
        H.

@hunksz:
        "Enpä ole netissä kokenut mitään ihmeellisen tunteita herättävää."

Juksaat, taas!

Mitens sana:

Maa ♫ ri ♪ na ♫

Eikö muka tunnu netissä "hmeellisen tunteita herättävää"

BUAAAAAAAAHAHHAHHAA

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2404
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1812
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1471
    4. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1396
    5. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1347
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      185
      1204
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1140
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1015
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      951
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      830
    Aihe