jeep compass

Voisinko saada ihmisiltä jotka kyseisen auton omistavat niin tietoja! olen ehkä hankkimassa jeep compass 2.4 bensa vehkeen. onko kyseinen auto minkälainen ajaa, onko ollu tai onko jotain tyyppivikoja?
Ilmoita


Paskoja ovat, tarkasteleppa katsastustilastoja ja totea, että kyseinen auto hylätään katsastuksessa kaikista suomessa rekisterissä olevista autoista useimmin. Sönkkääjille tiedoksi, että turha urputtaa vastaan, kun on asiasta FAKTAA todistusaineistoa.
2 VASTAUSTA:
Älä jauha paskaa. Compassin hylkyprosenteissa vika ei ollut autossa vaan väärissä katsastuskäytännöissä. Lueppa tästä oikeaa FAKTAA:
https://docs.google.com/viewer?url=http://www.trafi.fi/filebank/a/1330006701/f3349cb19741fa0a700a20190cc99245/9321-Autofennica_Oy_tiedottaa_katsastusviranomaisia.pdf
4+18 kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Compassin hylkyprosenteissa vika ei ollut autossa vaan väärissä katsastuskäytännöissä. Lueppa tästä oikeaa FAKTAA:
https://docs.google.com/viewer?url=http://www.trafi.fi/filebank/a/1330006701/f3349cb19741fa0a700a20190cc99245/9321-Autofennica_Oy_tiedottaa_katsastusviranomaisia.pdf
Älä sinä sekoita tosi asioita satuihin. Otappa soitto kierros muutamalle katsastus asemalle ja kysy kuinka asia on!!!!!!!!!! Valta osassa on välys ollut kymmen kertainen tuohon Autofennikan tiedotteessa oleviin tehdasvälyksiin verrattuna ja yleensä vain toisella puolella. Kaippa ne jenkit sentään laittaisi molemmille puolille samat välykset eikä toiselle puolen kymmen kertaista määrää. Taka jarruissa myös liki puolessa vikaa vai onko neki tehtaalla jo laitettu puoltaviksi??
+Lisää kommentti
Perusjämäkkä neliveto tuo on, ja noilla katsastustilastoilla saa pyyhkiä persettä!

Jolla ei ole jenkkiä ollut niin saa pitää turpansa kiinni.
2 VASTAUSTA:
Kolme jenkkiä ollut ei kä enää tule. Japanin maastureiden hylky% katsastuksessa luokkaa 1.25% ja Jeepin vastaava prosentti 52.8%. Ikävä kyllä nuo katsastustilastot ovat viranomaistiedotteita ja paikkansa täysin pitäviä.
K_k-K kirjoitti:
Kolme jenkkiä ollut ei kä enää tule. Japanin maastureiden hylky% katsastuksessa luokkaa 1.25% ja Jeepin vastaava prosentti 52.8%. Ikävä kyllä nuo katsastustilastot ovat viranomaistiedotteita ja paikkansa täysin pitäviä.
Miksi pitää viallinen auto viedä katsastukseen, häh.
+Lisää kommentti
Todella paljon pikkuvikoja ja ylempänä mainittu jämäkkyys on ainoa positiivinen seikka, tuo katsastuksesta hylkäys prosentti oli viime vuonna 52, eli ei edes joka toinen jeeppi läpäise katsastusta. Tämähän jo kertoo kaiken oleellisen merkistä.
Ilmoita
Katsastustilasto ei kerro täydellistä totuutta. Autossa saattaa olla yksi tyyppivika, joka aiheuttaa hylkäyksiä, kuten Calibereissa joku "linnunluu". Muillta osin auto voi olla hyvinkin viaton.

Ei saisi tietenkään olla sitä yhtäkään vikaa, mutta ei Mopareissa sen enempää vikoja ole, kuin muissakaan autoissa. Entisaikojen Toyotojen tasoisia autoja ei enää edes ole.
Ilmoita
Just hankittiin ekan mallivuoden Compass, saas nähä ny sitte, mimmone laite on pitkänpäälle. Mukavan tuntunen ajettava, rengasmelu karkealla asfaltilla hivenen kova. Kaikki penkit saapi nurin, runkopatja sisään, niin käy siskonpetistä.
Portaaton automaatti on kiva.
Ilmoita
Japsimies henkeen ja vereen, muuta ei ole vielä ollut. Uskon japsien ylivoimaiseen laatuun ja kestävyyteen mutta en silti noiden tilastojen valossa.

Japsiautoja menee niin paljon normikäyttöön ja ne kaikki katsastetaan. Sitten ne muutamat marginaali-jeepit… Ne on usein ollut kovassa käytössä, uitettu jorttaaleissa ja rytkytetty kivikossa, tai pahimmassa tapauksessa auto on raiskattu jollain ”amiskyhäelmillä” parempien maasto-ominaisuuksien toivossa, jotka usein myös heikentävät laatua.

Eli jeeppien otanta on pienempi, ja tämän ryhmän käyttäjen keskimääräinen käyttö kovempaa.
2 VASTAUSTA:
vitun japsimies ha ha . minäkin ostin toyota avensiksen ja kolme päivää sitä kestin. ihan paska auto ja huom. niissä on ainakin penkki päin persettä. ihan paska auto. niin ja nyt pihalla volvo.seuraavaksi jeep
jimnymänhomo kirjoitti:
vitun japsimies ha ha . minäkin ostin toyota avensiksen ja kolme päivää sitä kestin. ihan paska auto ja huom. niissä on ainakin penkki päin persettä. ihan paska auto. niin ja nyt pihalla volvo.seuraavaksi jeep
ahahahahah ei voi näin junttia kommenttia saada edes maksusta! ainaki penkki oli paska! kuka ostaa väkisin auton mistä ei tykkää!! automyyjä 100 - dorka ostaja 0!
+Lisää kommentti
Olihan entisajan japsit, vallankin Toyotat aivan omaa luokkaansa laadullisesti. Hyviä ne on vieläkin, mutta ei niin hyviä.

Ranskalaiset oli ennen aivan susia, nyt ne on parantuneet selvästi, muttei ole vieläkään hyviä.

Sitten on sellasia yllätysmerkkejä, kuin BMW, jota ainakin minä olen aina pitänyt laadukkaana merkkinä. Paras auto korjaamolle, sanoi erään suuren, useita merkkejä, myös Bemaria edustavan autoliikkeen korjaamopäällikkö.

Että näin nämä asiat muuttuvat.
Ilmoita
Ihan mainio auto 2,4 CVT Limited. Tosin kovilla pakkasilla takapää "narahtaa" hidaste töyssyissä
17 VASTAUSTA:
Kyllä siinä kuskilla takapää narahtaa, kun koittaa eka katsastus. Hylky tulee, kun tuo merkki ei läpäise katsastusta. Yli puolet hylätään, kato vaikka Trafin tai A katsastuksen sivuilta.
KukkKKuuKK kirjoitti:
Kyllä siinä kuskilla takapää narahtaa, kun koittaa eka katsastus. Hylky tulee, kun tuo merkki ei läpäise katsastusta. Yli puolet hylätään, kato vaikka Trafin tai A katsastuksen sivuilta.
Noiden katsastilastojen perusteella en minäkään autoa hankkinut, nyt jenkkicittari alla ja hyvin menee, katsastuksessa ei mitään ongelmaa, suoraan ajosta halliin, ei mitään etukäteistarkistuksia. Joten pyyhkikööt japsikinnerien omistajat/haltijat persettään noilla tilastoilla.
Jenkit ovat myös ajettavuudeltaan esim japsikinnereihin verrattuna huippuluokkaa.
Sekä korit ovat paljon paljon tukevampaa tavaraa. Näkeehän sen esim painosta, minun jenkkicittarin omapaino on yli kaksi tonnia ja vastaavan kokoisen japsikinnerin jotain 1600-1700kg.
jenkkicittari kirjoitti:
Noiden katsastilastojen perusteella en minäkään autoa hankkinut, nyt jenkkicittari alla ja hyvin menee, katsastuksessa ei mitään ongelmaa, suoraan ajosta halliin, ei mitään etukäteistarkistuksia. Joten pyyhkikööt japsikinnerien omistajat/haltijat persettään noilla tilastoilla.
Jenkit ovat myös ajettavuudeltaan esim japsikinnereihin verrattuna huippuluokkaa.
Sekä korit ovat paljon paljon tukevampaa tavaraa. Näkeehän sen esim painosta, minun jenkkicittarin omapaino on yli kaksi tonnia ja vastaavan kokoisen japsikinnerin jotain 1600-1700kg.
kyllähän ne tilastot ovat faktaa ja niiden mukaan eletään. Jos sun kinnerksi meni sattumoisin läpi, ei se tarkoita yleistä linjaa. Japanilaiset ovat selkeästi tukevampia ja paremöia ajettavia, kuin jenkki kinnerit,, lisäksi niissä ei katsastus ongelmia.
jtpgjtma kirjoitti:
kyllähän ne tilastot ovat faktaa ja niiden mukaan eletään. Jos sun kinnerksi meni sattumoisin läpi, ei se tarkoita yleistä linjaa. Japanilaiset ovat selkeästi tukevampia ja paremöia ajettavia, kuin jenkki kinnerit,, lisäksi niissä ei katsastus ongelmia.
Miksi hillut tällä osiolla, avaus koski jeeppiä, ei mitään japsikinneriä.
Vai onko kinneri sinulle vieras käsite, se tarkoittaa polkuautoa ja sitähän nuo japsit juurikin ovat, yhtä kevytrakenteisia ja alkeellisia kuin polkuautot yleensä.
jenkkicittari kirjoitti:
Miksi hillut tällä osiolla, avaus koski jeeppiä, ei mitään japsikinneriä.
Vai onko kinneri sinulle vieras käsite, se tarkoittaa polkuautoa ja sitähän nuo japsit juurikin ovat, yhtä kevytrakenteisia ja alkeellisia kuin polkuautot yleensä.
Japsit menee läpi katsastuksesta, toisin on jenkkikinnerien laita, lisäksi on hyvä muistaa jenkkien olevan tänäpäivänäkin 70 luvun tasolla tekniikaltaan ja ajettavuudeltaan. Oikeita kinnereitä sanan varsinaisessa merkityksessä.
jenkkicittari kirjoitti:
Miksi hillut tällä osiolla, avaus koski jeeppiä, ei mitään japsikinneriä.
Vai onko kinneri sinulle vieras käsite, se tarkoittaa polkuautoa ja sitähän nuo japsit juurikin ovat, yhtä kevytrakenteisia ja alkeellisia kuin polkuautot yleensä.
Miksi sinä hillut keskusteluissa, joissa käsitellään japsi maastureita? Mietippä sitä. Sinulta aika monta häiritsevää kommenttia osiossa, joissa kysymys japsi maastureista, joten pidä pääsi kiinne.
Japan rulez kirjoitti:
Miksi sinä hillut keskusteluissa, joissa käsitellään japsi maastureita? Mietippä sitä. Sinulta aika monta häiritsevää kommenttia osiossa, joissa kysymys japsi maastureista, joten pidä pääsi kiinne.
Siis tarkoitat japsikinnereitä, niitä sukkapuikoista ja kurkkupurkeista väsätyistä kinnereistä.
Siis jos joku hörhö kirjoittaa maasturit palstalla joistain japsikinnereistä niin on totaalisesti erehtynyt palstasta.
jenkkicittari kirjoitti:
Siis tarkoitat japsikinnereitä, niitä sukkapuikoista ja kurkkupurkeista väsätyistä kinnereistä.
Siis jos joku hörhö kirjoittaa maasturit palstalla joistain japsikinnereistä niin on totaalisesti erehtynyt palstasta.
Tarkoitan juuri niitä oikeita maastureita, joiden katsastuksessa ei ole ikinä ongelmia. En todellakaan tarkoita amiriikan halpis cittareita, joita seisoo katsastuskonttorin pihoilla rivissä ilman kilpiä. Buahahahaaaaaa, voi helvetti, usa kinnerit paaliin.
Ps. poikkea taas tuttuun tapaasi lukasemassa juttuja oikeista laatumaastureista osiossa, joissa keskustellaan japanilaisista maastureista ja heitä katkera ja kateellinen häiriö kommentti myös.
japan partssss kirjoitti:
Tarkoitan juuri niitä oikeita maastureita, joiden katsastuksessa ei ole ikinä ongelmia. En todellakaan tarkoita amiriikan halpis cittareita, joita seisoo katsastuskonttorin pihoilla rivissä ilman kilpiä. Buahahahaaaaaa, voi helvetti, usa kinnerit paaliin.
Ps. poikkea taas tuttuun tapaasi lukasemassa juttuja oikeista laatumaastureista osiossa, joissa keskustellaan japanilaisista maastureista ja heitä katkera ja kateellinen häiriö kommentti myös.
Sinustahan tuo katkeruus paistaa niin että näyttökin punoittaa, olet todellakin häiriintynyt ja pahasti kun kurkkupurkista väsättyä japsikinneriä maasturiksi povaat.

Luehan mistä aloituksessa kirjoitettiin, jospa sitten osaat palata omalle polkuauto-osastollesi. Äläkä täällä meuhkaa!

Aloittajalle senverran, mikäli palstalla enää on kun tänne pesityi noita kurkkupurkista väsättyjen kinnereiden ylistäjiä, että todella hyvä valinta on jeep, paljon tukevampi ja miellyttävämpi ajella kuin japsipolkuauto.
jenkkicittari kirjoitti:
Sinustahan tuo katkeruus paistaa niin että näyttökin punoittaa, olet todellakin häiriintynyt ja pahasti kun kurkkupurkista väsättyä japsikinneriä maasturiksi povaat.

Luehan mistä aloituksessa kirjoitettiin, jospa sitten osaat palata omalle polkuauto-osastollesi. Äläkä täällä meuhkaa!

Aloittajalle senverran, mikäli palstalla enää on kun tänne pesityi noita kurkkupurkista väsättyjen kinnereiden ylistäjiä, että todella hyvä valinta on jeep, paljon tukevampi ja miellyttävämpi ajella kuin japsipolkuauto.
juu aloittajalle vielä, osta uusi jenkki, jos ostat ja hävitä ennen ekaa kasastusta. Samalla hinnalla saisit muuten käytetyn japsin, jonka saa myös katsastettuakin laakista joka vuosi.
jenkkicittari kirjoitti:
Sinustahan tuo katkeruus paistaa niin että näyttökin punoittaa, olet todellakin häiriintynyt ja pahasti kun kurkkupurkista väsättyä japsikinneriä maasturiksi povaat.

Luehan mistä aloituksessa kirjoitettiin, jospa sitten osaat palata omalle polkuauto-osastollesi. Äläkä täällä meuhkaa!

Aloittajalle senverran, mikäli palstalla enää on kun tänne pesityi noita kurkkupurkista väsättyjen kinnereiden ylistäjiä, että todella hyvä valinta on jeep, paljon tukevampi ja miellyttävämpi ajella kuin japsipolkuauto.
Vai jenkkicittari, ei juma..ta!!! Kundi ajelee citymaasturilla ja lukee sekä kirjoittelee MAASTURIT palstalla. Vielä ihmettelee, että joku toinen paukapää kirjoittaa japseista täällä. Kundi hoi, tämä on MAASTURIT palsta, siis M-A-A-S-T-U-R-I-T palsta, joten citymaasturi kundi voi siirtyä henkilöauto puolelle ja kirjoitella siellä satuja ja onhan citymaasturi röyhee peli henkilöauto palstalla mainita.
HUMMER-10 kirjoitti:
Vai jenkkicittari, ei juma..ta!!! Kundi ajelee citymaasturilla ja lukee sekä kirjoittelee MAASTURIT palstalla. Vielä ihmettelee, että joku toinen paukapää kirjoittaa japseista täällä. Kundi hoi, tämä on MAASTURIT palsta, siis M-A-A-S-T-U-R-I-T palsta, joten citymaasturi kundi voi siirtyä henkilöauto puolelle ja kirjoitella siellä satuja ja onhan citymaasturi röyhee peli henkilöauto palstalla mainita.
Tuli kokoyö rassattua tuota naapurin Hummeria, ei mennyt katastuksesta läpi kuten minun ravitura, kuudennella kerralla jopa.
HUMMER-10 kirjoitti:
Vai jenkkicittari, ei juma..ta!!! Kundi ajelee citymaasturilla ja lukee sekä kirjoittelee MAASTURIT palstalla. Vielä ihmettelee, että joku toinen paukapää kirjoittaa japseista täällä. Kundi hoi, tämä on MAASTURIT palsta, siis M-A-A-S-T-U-R-I-T palsta, joten citymaasturi kundi voi siirtyä henkilöauto puolelle ja kirjoitella siellä satuja ja onhan citymaasturi röyhee peli henkilöauto palstalla mainita.
Mikähän se oikea maasturi sitten on?
HUMMER-10 kirjoitti:
Vai jenkkicittari, ei juma..ta!!! Kundi ajelee citymaasturilla ja lukee sekä kirjoittelee MAASTURIT palstalla. Vielä ihmettelee, että joku toinen paukapää kirjoittaa japseista täällä. Kundi hoi, tämä on MAASTURIT palsta, siis M-A-A-S-T-U-R-I-T palsta, joten citymaasturi kundi voi siirtyä henkilöauto puolelle ja kirjoitella siellä satuja ja onhan citymaasturi röyhee peli henkilöauto palstalla mainita.
Keskustelua maastoautoista ja muista maastokulkuneuvoista.
Tuolla etusivulla lukee noin ja se tarkoittaa että täällä voi keskustella kaikista maastoon kelpaavista ajoneuvoista, maastopolkypyörästä alkaen.
Sinulla hummer-10 ei tosin ole edes sitä maastopolkupyörääkään.
Japan rulez kirjoitti:
Miksi sinä hillut keskusteluissa, joissa käsitellään japsi maastureita? Mietippä sitä. Sinulta aika monta häiritsevää kommenttia osiossa, joissa kysymys japsi maastureista, joten pidä pääsi kiinne.
Kiinni ei kiinne, vai onko tää jaappanii..?
HUMMER-10 kirjoitti:
Vai jenkkicittari, ei juma..ta!!! Kundi ajelee citymaasturilla ja lukee sekä kirjoittelee MAASTURIT palstalla. Vielä ihmettelee, että joku toinen paukapää kirjoittaa japseista täällä. Kundi hoi, tämä on MAASTURIT palsta, siis M-A-A-S-T-U-R-I-T palsta, joten citymaasturi kundi voi siirtyä henkilöauto puolelle ja kirjoitella siellä satuja ja onhan citymaasturi röyhee peli henkilöauto palstalla mainita.
Kyseessä oli Jeep Compass = Jenkkicitymaasturi
jenkkicittari kirjoitti:
Sinustahan tuo katkeruus paistaa niin että näyttökin punoittaa, olet todellakin häiriintynyt ja pahasti kun kurkkupurkista väsättyä japsikinneriä maasturiksi povaat.

Luehan mistä aloituksessa kirjoitettiin, jospa sitten osaat palata omalle polkuauto-osastollesi. Äläkä täällä meuhkaa!

Aloittajalle senverran, mikäli palstalla enää on kun tänne pesityi noita kurkkupurkista väsättyjen kinnereiden ylistäjiä, että todella hyvä valinta on jeep, paljon tukevampi ja miellyttävämpi ajella kuin japsipolkuauto.
Pakkohan tää on loppuun lukea ku saa nauraa vedet silmissä...
+Lisää kommentti
6 vuotta ja reilu 70000 km ajaneena voin suositella. Auto on "pieni" mielestäni mukava ajaa ja luotettava. Tyyppivikana pitäisin etupään niveliä. niitä joutuu vaihtelemaan usein. Nyt Compass on vaihtunut Range Roveriin.
Ilmoita
Aika monelta on jäänyt huomaamatta mitä aluksi on kysytty:

"Voisinko saada ihmisiltä jotka kyseisen auton omistavat tietoja!"

Tuollaisen auton omistavana voin suositella kyseistä autoa.
Mukava ajaa ja luotettava.
Aiempien vuosimallien tyyppivikoihin en ota kantaa.
2 VASTAUSTA:
Puolitoista vuotta olen ajanut Compassin dieselillä (tällä uudemmalla Mersukoneisella) Auto on toiminut mallikkaasti ja on suht.pieniruokainenkin ( 6,5-7,5 litraa/100km) Mallivuodesta 2011 lähtien Compassin/Patriotin pallonivelet ovat uutta mallia,Chrysler vaihtoi silloin osatoimittajaa.Aiemmissa nivelissä on ollut ongelmia ja jos ongelmia on ,ne kannattaa vaihtaa voideltaviin nipallisiin niveliin,jotka kestävät auton iän.
Auto on tosi jämäkkä ja hyvä ajettava,samoin nelivetotekniikka pelaa hienosti.
Jos tältä palstalta kysyy niin päädyt potkulautaan, siinähän mallissa ei ketjut veny eikä nivelet pauku ja jarrut skulaa aina.
Sä kysyit asiallisesti mutta lapset alkoivat kinastelemaan keskenään, mutta tulihan sieltä muutama asiallinenkin vastaus.
Kaikissa autoissa on vikoja ei sellaista ole viellä rakennettu mikä kestää isältä pojalle , paskan jauhantaa poijaat omistaneet muutaman bilikan ja ne tietää nyt sitte kaiken.
Osta sellainen mikä sinusta tuntuu itsellesi parhaalta, kunnon pitkä koeajo asiantuntija kanssa helpottaa päätöstä.
+Lisää kommentti
Osta ihmeessä mikäli hakuat ravata 3-4 kertaa katsastuskonttorilla vuodessa. HUOM!! Jeepit hylätään suomen katsastuksissa yli 60% varmuudella. Tämä asia on tarkistettavissa ihan katsastuskonttoreihin soittamalla, niin ei tarvitse jankata ja väitellä selvästä asiasta.
Ilmoita
Meillä ollut nyt käytössä eka Compass siitä asti kun tuli markkinoille, eli mitäs jotain 7v ja hyvin vielä kulkee, vaikka on saanutkin vähän kovempaa käsittelyä
Ilmoita
Aikoinaan oli Jeep Grand Cherokee, hyvä ja luotettava peli. Hankin juuri käytetyn Jeep Compassin mallia 2007. Nyt odotan talvea.
Tilasin jenkeistä ja Englannista osat; taakse 2x alatukivarsi 2x yltukivarsi. Eteen 2x alatukivarsi, 2x koiranluu ja 2 x raidetangonpää. Kotiin tuotuna koko homma 412 erkkiä. Vaihdon tein itse, 1 päivä.

Silmäilin sisätiloja mattojen alta sekä myös alapohjan ruostevaurioita. Yllättävää, ei ruostetta. Olen tosi tyytyväinen. Mitä tulee ajamisnautintoon Corolla Verson jälkeen (sama vuosimalli) puhutaan todella Jeepin eduksi.

Takapään nitinään, mulla ainakin merkkiliike oli kiristänyt käsijarruvaijerit liian tiukalle. Katsastusmiehen neuvo, löysää ja suihkauta tervaa käsijarrun vaijereiden läpivientiin niin saattaa auttaa. Ja auttoi myös. Tietysti moisen korjauksen jälkeen kiitoksella läpi. Osa osista vaihdettu turhaan mutta kun tein itselleni..
2 VASTAUSTA:
Hei! Ollut vuodesta 2006 jeep compassin omistajana ja erittäin tyytyväinen päätökseeni! Mistä sivuilta varaosia kannattaisi tilata jenkeistä?
Jeebu kirjoitti:
Hei! Ollut vuodesta 2006 jeep compassin omistajana ja erittäin tyytyväinen päätökseeni! Mistä sivuilta varaosia kannattaisi tilata jenkeistä?
Sorry, e ole katsellut keskusteluja. Mutta, osan osista ostin Englannista, ei tullausvaikeuksia.
Etsin osat eBayn GB kautta, ja hyvin löytyi. Kokeile. Jos laturi pitää ääntä, niin se johtuu hihnapyörästä, se on jonkinlainen räikkäsysteemi. Suomesta löytyy koko laturi, mutta muualta pelkkä hihnapyörä. Tosi hankala vaihtaa.
Rengasmeluun; kun ostatte seutaavat renkaat, katsokaa ne desibelimerkinnät tarkkaan.

Tällä haulla löysin osia:
JEEP COMPASS 2007-11 - 2 x CONTROL ARM TRACK ROD END TIE ROD ANTI-ROLL BAR LINK
+Lisää kommentti
Tässä kysyjälle tietoja Jeep Compassista.Omani on vuosikertaa 2011,varmaan ensimmäisiä Suomeen tuotuja uudistettua mallia.Vuosimalli onkin itseasiassa 2012.Ja 2,2 mersun CRD diesel.On hyvä ja vakaa ajettava.Ei mikään höyhenenkevyt pyöriteltävä mutta vankka menopeli.Aiemmissa Compasseissa ongelmia oli alustassa,näissä uudemmissa on uudet nivelet ja ainakin minulla ensimmäisessä katsastuksessa ei ollut huomautettavaa vaikka jo työn puolesta maastoajoa on tosi paljon.Ilmastoinnin kanssa oli ongelmia ,mutta sitten huomasin että tuulilasin alle kaukaloon kerää herkästi koivun lehtiä ja muuta märkää moskaa joka tukkii vedenpostoreiät.Puhdistin kaukalon ja sen jälkeen ongelmia ei ole ollut ja ikkunat pysyvät sulina.Olen tyytyväinen autoon,kulutus kohtuullinen 6,5-7,5 l/100 km ja öljyä ei ole tarvinnut lisätä ikinä.Oikeastaan ainut asia mitä joskus toivoisi on alennusvaihde,jota joskus voisi tarvita hyvin vaikeassa maastossa.No uudessa Renegadessa sekin on tarjolla jo Limited mallissa Trailhawk-mallista puhumattakaan.Se menee harkintaan kunhan uusi maahantuoja aloittaa vuodenvaihteen jälkeen.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

jeep compass

Voisinko saada ihmisiltä jotka kyseisen auton omistavat niin tietoja! olen ehkä hankkimassa jeep compass 2.4 bensa vehkeen. onko kyseinen auto minkälainen ajaa, onko ollu tai onko jotain tyyppivikoja?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta