Itsehän te kovalla tohinalla silloin touhusitte ehdokkaista ja kävitte äänestämässä.
Suomi on saanut sellaisen hallituksen, kuin se on ansainnutkin.
Tavallaan te nyt ainoastaan haukutte itseänne ja omaa valintaanne.
Jättäkää ensi kerralla äänestämättä tällaisia epäluotettavia ja omaa etuaan ajavia edustajia.
Ihmeellistä eduskunnan päätösten arvostelemista
9
120
Vastaukset
- seki ihmetyttää miks
KATAISTA OLE KANNETTU ULOS jo ajat sitte !!!!???
vai onko todella tyhmyys suomessa niin suurta, ettei kenelläkään ole ollut rohkeutta asua samalle paikalle !!!???
vai mistä on ollu kysymys ?????
HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,,,,
mikä vuodatus,
kyllä olisi voinu odottaa hallitukselta ÄLYKKÄÄMPÄÄ politiikkaa,
huallitus on ollu SUURI PETTYMYS suuressa tyhmyydessään, teveen järjen käyttö ollu TÄYSIN HUKASSA !
suomen päämisteri on huippu suuressa TYHMYYDESSÄÄN, heh, ei ole edes perillä omista tekimistä sopimuksista ja sitoutumisista, hah,
voiko HULLUMPAA ENÄÄN suomeele tapahtua !!! ????????????- sitroen.
Oletko varma, että Käteistä on edes äänestyksellä valittu? Aivan varma?
Mitä varten tänne tuli kaikessa hiljaisuudessa EUvostoliitosta "vaalitarkkailijoita" joitten raporttia ei koskaan kuulunut?
Köyhien asialla tms olleen pienpuolueen (ainoa?) edustaja on pannut Juutuupiin videon siitä, miten hänen saamansa äänet siirrettiin aivan toisen puolueen saamiksi. Ja myös selostuksen siitä, miten helposti äänestystulos voidaan muuttaa halutuksi, jos ja kun rahvas äänestää väärin.
Olisiko tuo kaiken jo muutenkin ilmitulleen korruption ja väärinkäytösyen valossa mahdoton olettaa, että NWO:n zombe Käteinen valittiin täydestä tuntemattomuudesta sisäisen vihollisemme, tuon suomensyöjäpuolueen vaalivoittajiin?
Minä ainakin olen nähnyt tätä touhua niin paljon, etten usko valtaeliittimme rehellisyyden mitenkään poikkeavan esimerkiksi Valkovenäjän vastaavasta. Ja on niitä väärinajattelijoita nytkin Suomen vankiloissa ja mielisairaaloissa jos ns avohoidossakin. Ja on aina ollut.
Asiasta löytyy netistäkin jotain, ainakin linkin http://www.promerit.net/ takaa. Niille, jotka jaksavat vielä lukea. Minä en jaksa... - bessie*
sitroen. kirjoitti:
Mitä varten tänne tuli kaikessa hiljaisuudessa EUvostoliitosta "vaalitarkkailijoita" joitten raporttia ei koskaan kuulunut?
Köyhien asialla tms olleen pienpuolueen (ainoa?) edustaja on pannut Juutuupiin videon siitä, miten hänen saamansa äänet siirrettiin aivan toisen puolueen saamiksi. Ja myös selostuksen siitä, miten helposti äänestystulos voidaan muuttaa halutuksi, jos ja kun rahvas äänestää väärin.
Olisiko tuo kaiken jo muutenkin ilmitulleen korruption ja väärinkäytösyen valossa mahdoton olettaa, että NWO:n zombe Käteinen valittiin täydestä tuntemattomuudesta sisäisen vihollisemme, tuon suomensyöjäpuolueen vaalivoittajiin?
Minä ainakin olen nähnyt tätä touhua niin paljon, etten usko valtaeliittimme rehellisyyden mitenkään poikkeavan esimerkiksi Valkovenäjän vastaavasta. Ja on niitä väärinajattelijoita nytkin Suomen vankiloissa ja mielisairaaloissa jos ns avohoidossakin. Ja on aina ollut.
Asiasta löytyy netistäkin jotain, ainakin linkin http://www.promerit.net/ takaa. Niille, jotka jaksavat vielä lukea. Minä en jaksa...Avoimuus ja läpinäkyvyys minusta taas on lisääntynyt, Sitroen?
Olisi minun ainakin aivan mahdoton olettaa, että meillä tehtäisiin vaalivilppiä suuremmassa mittakaavassa, tuskin tehdään juuri lainkaan. Huolimattomuutta muistelen olleen aikaisemmin, kaipa sitä on vieläkin. Tuskin niin paljon, että sillä olisi merkitystä.
Et kai sinä tosissasi sano jotakin puoluettamme sisäiseksi viholliseksi ja suomensyöjäpuolueeksi?
Köyhien asialla tms. puoluetta emme varmasti tarvitse. Sellainen järjestö tai yhdistys varmaan tänne mahtuisi joukon jatkoksi. Siitä vain toimimaan, jos kerran tuntuu että kukaan muu ei välitä.
Eihän sitä kukaan aina jaksa. Sitten kun taas tuntuu että jaksat, niin kokeilepa lukea jotain ihan muun tyyppistä. Ties vaikka rupeaisi näyttämään vähän valoisammalta. - .
sitroen. kirjoitti:
Asiasta löytyy netistäkin jotain, ainakin linkin http://www.promerit.net/ takaa. Niille, jotka jaksavat vielä lukea. Minä en jaksa...sitroen "
kerranki joku on samaa mielipuolta kannsani, olen vahvasti sitämieltä jopa presidentin vaalit oli vaalivilpillä voitettu,
jotenki tuntu kokoajan että vaalivilppi oli räikeää,,
Väyrynen olisi ollu automaattisesti voittaja jos olisi ollu rehellistä toimintaa.
- Hän ottaa vastuun ?
Jos uskoisitte Soiniin, niin kaikki olisi toisin.
SINÄ itse olet syyllinen!
Jos joku on niin typerä, ettei itse halua vaikuttaa asioihin, eikä ymmärrä demokraattiseen päätöksen tekoon liittyviä asioita, hänen on ihan turha valittaa asioista. Häntä ja hänen kaltaisiaan voivat kaikki samanlaisessa elämäntilanteessa olevat syyttää! Mikset käynyt äänestämässä? Sinun ja kaltaistesi typerysten vuoksi ei saatu enempää "meidän" asioitamme ajavia edustajia!
Politiikkaa ja poliitikkojen toimintaa kannattaa seurata myös vaalien välisenä aikana, jotta löytäisi varmemmin omia näkemyksiään ajavan ehdokkaan vaaleissa. Varsinkin näin markkinatalouden aikakautena toinen toistaan hienommat vaalimainokset voivat antaa väärän kuvan puolueesta ja ehdokkaista. Jos huomaa erehtyneensä, ehtii perehtyä asiaan ennen seuraavia vaaleja, ja voi äänestää silloin viisaammin.
Jos aloituksen kirjoittaja jatkaa pää pensaassa rivien takaa huutelua, käydään me muut äänestämässä. Voidaan olla ylpeitä siitä, että me olemme "täyttäneet kansalaisvelvollisuutemme" ja olemme edes yrittäneet vaikuttaa yhteisiin asioihin. Joskus yksikin ääni voi olla juuri se ratkaiseva!- nyt menee päin peeee
Aina on äänestetty, on vara arvostella jos politiikka näyttää menevän päin p e r s e t t ä !
- Näin mää suuni pirän
Niin, kyllä nyt hiljaa pitää olla. Juuri sitä varten on sananvapaus. Ei siksi,että sitä käytetään vaan siksi, että onpahan oltu aikoinaan niin viksuja,että sekin on otettu huomioon. Vaikeneminen on kultaa. Se on jämpti niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3841113- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14648- 26643
- 68630
- 57600