Auran Sinappi vs. Turun sinappi

Se väkevä

Auran sinappia olen käyttänyt, halvempaakin on.

Ajatella että Turun sinappi lähti Puolaan.

No tässä suosin suomalaista Auran sinappia.

18

6480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbxnccjklmvvnmnl

Maultaanhan tuo auran sinappi on paljon parempaa kuin ruotsalainen puolassa valmistettu turun sinappi. Siksi auraa kaupasta, valmistusmaalla ei itselle merkitystä.

• Auran sinap

entinen turun sinap,logohan vaan ostettiin.

• Suomen Turust

Turun sinapin maku on pilalattu, ostin erehdyksessä yhden tuubin.
      Turun sinappi on edelleen se sama ja oikea.

• Korj. p'le

Siis - Auran sinappi on sitä oikean makuista!

• ikivanha asia

heräsit sitten 10 vuotta vanhaan asiaan?

Unilever siirsi 2003 sinapin tuotannon Ruotsiin ja sieltä Puolaan 2008.

• Vai mitä

Nimenomaan, kuka muistaa, ostaako joku Turun sinappia vielä "suomalaisena"
        tuotteena.

Asioilla on tapana unohtua.

• lähes turkulainen

Minä muistan.

Oikea turkulainen ei ikinä osta Turun Sinappia, eipä sitä täälläpäin Suomea oikein mistään saakaan, kun kukaan ei osta.'

On paljon muitakin tuotteita boikottilistala ja boikotti pitää!

• Hyvää suomessa

Itse olen ostanut vain Auran sinappia sen jälkeen kun Turun sinappi vaihtoi maisemia ruotsin ja viron kautta tais mennä puolaan.

Auran sinappi on riittävän hyvää ja käytän sitä koska se tehdään suomessa.

Kotimaisen suosiminen on nykyään erittäin vakavasti otettava asia. Suosimalla kotimaassa valmistettua elintarviketta ym:ta tuotetta pidämme niistä työpaikoista kiinni, joita vielä on.

Toivotaan, että ulkomaan vientiin täysin keskittyneet nykyiset tehtaat pärjäävät ja että Nokia tai muu vastaava saa nosteen silläkin alalla taas aikaan.

• ;-D

Onneksi sitä saa Lidlistä!

• Kyllä maistuu!

Kokeilkaas sitä Auran Sinapin Grillisinappia siinä ylösalastuupissa!
      Ei ei huono!

• Koodiavain

Tykkään sinapeista ja Meiran sinappi 1 kg:n pullossa on hyvää ja edullista mutta huomasin että sinapit sisältävät esim. E150a:ta jonka epäillään olevan karsinogeeninen ja muitakin lisäaineita. Tässä luettelo tuotteista joissa on E150a:ta ja siitä löytyy Auran sinapitkin. Myös E160a:ta sisältäviä tuotteita on luettelossa.

http://finland.somefood.org/?page_id=2260

http://finland.somefood.org/?page_id=2268

• Koodiavain

P.s.
        Mistähän löytäis tätä sinappia jossa ei ole suolaa eikä lisäaineita? Olen nimittäin ihan sinappifriikki ja rupes hirvittämään kun katselin Meiran sinapin tuoteselostetta ja olen syönyt reippaita annoksia joka päivä:/ Kumma että niitä lisäaineita saa tunkea elintarvikkeisiin vaikka tiedetään niiden olevan niin haitallisia.

http://www.lostoros.fi/tuotteet/sinapit/

• fcyidcik
        Koodiavain kirjoitti:

P.s.
        Mistähän löytäis tätä sinappia jossa ei ole suolaa eikä lisäaineita? Olen nimittäin ihan sinappifriikki ja rupes hirvittämään kun katselin Meiran sinapin tuoteselostetta ja olen syönyt reippaita annoksia joka päivä:/ Kumma että niitä lisäaineita saa tunkea elintarvikkeisiin vaikka tiedetään niiden olevan niin haitallisia.

http://www.lostoros.fi/tuotteet/sinapit/

Tee ite sinappi, tämä ukko on niin tehnyt jo vuosia, ohjeita löytyy, sovella ite niistä makus mukkaan

• Näin on,
        fcyidcik kirjoitti:

Tee ite sinappi, tämä ukko on niin tehnyt jo vuosia, ohjeita löytyy, sovella ite niistä makus mukkaan

ei ole vaikeaa eikä kallista.

• makkaraa lisää

Auran sinappi on sitä vanhaa kunnon Turun sinappia. Auran sinappi on parasta. Nyt heiltä saa myös maukkaita kastikkeita.

• na nam nammm

Auran sinappi tehdään samasssa tehtaassa, missä Turun sinappi tehtiin aikoinaan suomessa. Laitteet ovat samat, siksi auran sinappi niin hyvää.

• Anonyymi

vieläkö sinappi maistuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      895
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      74
      879
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe