Kausipaikkalaiset

Pauli ja Mirja 22...

Yleisin naurun aihe nuoremmilla matkaajilla. SFC alueilla majailevat ruusutarhojen kastelijat luvattominen lisärakennelmineen hyvällä esimerkeillään eivät innosta käyttämään SFC alueita, yleisen terroristi vaaran vuoksi. Nämä leirintäalueiden terroristit käskyttävät alueiden vierailijoita, karavaanariaatteen mukaisesti.

11

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????????

      Finns det faktiskt unga caravanare? Jag tror inte det?

    • s-vidui-lija

      Että tällainen illan epistola tällä kerralla monipersoonalta.

    • 12+17=

      Kuntien rakennusvalvontaviranomaisille ilmoitusta väsäämään vaan. Virkamiehet tekevät virkansa puolesta katselmuksia ja puuttuvat epäkohtiin niitä havaitessaan.

      Yleisönosastokirjoitukset paikallisiin lehtiin toimivat myös hyvänä kannustimena virkamiesten pyyteettömälle työlle, kuin myös eri medioiden vinkkipalstat.

    • Ex konsta

      Ne on kaikenmaailman kulkureita ja niille on aivan sama mitä ne väsää vaunujensa rekvisiitaksi.kun vain joku laudanpätkä löytyy ,niim rakennetaan. Olen huomannut ettei kausipaikallisen tarvitse lakia noudattaa.

    • Freelanseri

      Hei, missä leirintäalueilla näitä rakennelmia on? Olen tekemässä lehtijuttua Vaasa-Jkl-Lpr eteläpuolen leirintäalueista noin yleisellä tasolla.

    • Tee juttus

      Lappeenrannassa löytyy paljon luvattomia kopperoita.

    • nipottaja.

      Pauli ja Mirja oikea havainto tuo "leirintäalueiden terroristit". Kun ei itse käydä muualla seuraamassa maailman menoa, niin kaikki alkaa tuntumaan vuosien paikallaan kököttämisen myötä niin omalta, että ulkopuolista naurattaa tuo nipotus.

    • Ossi a...232...

      Minkäs nämät sonnanvatkaajat ossaisivat mennä, ovat jo niin vanhoja ettei taira kratti käsissä pysyvä. Olen minäkin heitä jous seuraillut SFC aluveilla, ovatten kuin omistaisivat kaiken minne silimä ossuu.

      • Onni olla vapaa

        Niissä on liikaa sisäpiiriläisiä päättämässä mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä.Siksi ei 4 vuotta uutena karavaanarina kiinnosta edes poiketa tai majoittua sellaiselle karavaanialueelle,missä on 80% niitä kausipaikkalaisia möhömahoja määräämässä,mihinkohtaan saan autoni parkkeerata.


    • Matkailijat

      Mielestäni kausipaikkalaiset (etenkin nämä kauan kauan olleet samalla paikalla) tuhoavat hyvän sfc alueen. Jatkuva rutina millon mistäkin asiasta, kytätään ja annetaan ohjeita ns juuri tulleille, kun eivät tajuaisi mistään mitään.
      Ei ikinä enää kausipaikalle, ihanaa kierrellä eri alueilla!

      • Totta on, kyllä näiltä mobiilikoppimiehiltä " kausipaikkalaisilta" tietoa saa. Tieto ei vain seuraile nykyaikaa. Ovathan nämä k.paikkalaiset luopuneet matkailusta, ueampi kymmentä vuotta sitten. vanhuksia- Pääasiassa kädet koukkuun jäykistyneitä äijän ja mummon käppyröitä. Rääpöstelevät jonkinlaisia räätikkämaitaan muistellen, nuoruusvuosia tienpäällä. Sikäli kun mitään muistavat menneistä vuosista.

        Yleensä kyllä tunnistaa kausipaikkalaisen leirintäalueilla, lievästä kusen hajusta. Onhan heillä vanhuuden vaivat jo saavuttaneet kohteensa. Onneksi itse on vielä tälläinen viriili nuorehko matkailua harrasteleva poian kloppi, eikä vaivoja vielä ole ilmaantunut. Tunettu kusikoppilainen " kausipaikkalainen " on herra kyrpiäinen lemmen salosta. tosin on mainittava miesrievun saaneen kaikilta matkailua harastavilta yleishyviä neuvoja, kusikoppinsa siirtämisestä iloliemen kaatopaikan reunalle. Siellä kaikki muutkin rotat näkyvät pesivän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe