Ei oikein tuu tulosta ja vanhemmat ei auta lisäravinteiden hankinnassa.
v*tuttaa. Penkkikin vain surkeet 87,5kg.
Mikä vikana kun en kehity?
9
268
Vastaukset
- Jaska.
no mutta voithan sä olla uimaripoika?
- JAska.
Mikä on jarex?
Joko laiha tissiposki on saanut sen 40cm olkavarren? - jaska.
Oletko jarex saanut jo sponsorit niihin lisäravinteisiin?
Minä voisin sponssata mielelläni?
Tykkäätkö mistä merkistä?- Kakkakimmo.
älä viitsi jaska kiusata jarexia. OOt jo ihan tarpeeksi haukkunut jarexia aiemmin. Jätä jo jarex rauhaan. Tuntuu niin pahalta pienen pojan puolesta.
Hyi sinä iso paha mies. Karvainen sellainen.
- 84kg +30v ukko
Ei toi huono ole, jos oot ihan teini!
Minä olen jo yli kolmekymppinen ja treenivuosia jo paljon takana. On vain tullut treenattua ns. kehonrakennustyyppisesti ja pitkiä sarjoja. 100 kilolla on mennyt jalat ilmassa 10 toistoa (Oma paino 84 kg). maksimia en kokeillut, mutta vaikka satkulla kymppi, niin 110 kilolla ennen meni vain 3!
Nyt puoli vuotta treenannut enemmän ykkösiä ja sotilaspenkkinä meni tänään aamulla 130 kilolla ykkönen. Varmaan max parempi kuin ennen, vaikka tuolla 100 kilolla ei ehkä menee yhtään enempää kuin ennenkään! Kaarta en osaa tehdä, mutta jalat maassa meni viikko sitten 135 kiloa. Eroa ei siis juurikaan ole.
Maksiminostot vaikuttavat hermotuksen kehittymiseen!
On uskallettava tarttua ITSELLE isompiin rautoihin. - Älä ulise
Vika on kyllä jossain ihan muussa kuin lisäravinteiden puutteessa. Mitä lisäravinteita muka välttämättä tarvitsisit kehittyäksesi? Et mitään.
Jos tuo nimimerkkisi viittaa syntymävuoteesi, niin olet tänä vuonna 24-vuotias. Miksi sinä vanhemmilta enää mitään vingut? - asennetta peliin
syöt ihan perusruokia monipuolisesti. treenaat vaik 3* viikko esim.rinta,olkapäät,ojentajat sit vaik jalat ja loppuviikost selkä,hauis.vattoja kans omanmielen mukaan.ota mukaan maastaveto ja kyykky ne on voimantuotossa parhaita :)
- PASKAJAAKKO3424
JAREKSILLA EI ONNISTU KOSKA PITÄÄ SYÖDÄ OMAA RIPULIA NIIN ALKAA PYÖRIMÄÄN MYLLYSSÄ NIIN ETTÄ PASKA LENTÄÄ
- Janne J.
"Minä olen jo yli kolmekymppinen ja treenivuosia jo paljon takana. On vain tullut treenattua ns. kehonrakennustyyppisesti ja pitkiä sarjoja. 100 kilolla on mennyt jalat ilmassa 10 toistoa (Oma paino 84 kg). maksimia en kokeillut, mutta vaikka satkulla kymppi, niin 110 kilolla ennen meni vain 3!
"
ohoh, kylläpä olet sitten vanha?
tai ainakin kuulostat siltä että olisit joku vanha ukko.
Eikös tämä laji yleensä ole kolmekymppisille just sopiva?
Niin ainakin olen käsittänyt.
eri asia toki on sitten nämä pikkupojat jotka luulevat omistavansa
koko universumin vaikka ikää ei ole edes 25.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k20411511SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude10210962Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t678555Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1348425Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h718065Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht117489Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k65996Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk225890Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915872Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus595333