Humoristi luoja?

jokergod

22

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *27*

Käärmeeltä näyttää. Käärmeeltä näyttää.
      Toki ilotikku- ja pimppamielikuvituksella itsensä varustaneet näkevät ilotikkuja ja pimppoja kaikkialla.

• Mitä etteikö näytä vällykäärmeeltä?!
        Sitten ei ole nähnyt eikä yhtään kädellä tunnustellut, tai sitten on päässyt tutustumaan todella erikoisiin ihmeisiin. Tai sitten on hahmotushäiriö. Tai jokin kieltämisprosessi, joka estää ilmeisen havaitsemisen.

• 18+16

Olen onnellinen, ettei oma kalustoni näytä tuolta. Että onpahan taas sairas mielikuvitus aloituksen tehneellä.

Miettisit edes yhden ohikiitävän hetken elämässäsi - JOS nyt siihenkään pystyt - että mitä jos sittenkin se Jumala on olemassa, ja jos kaikki mitä Hänestä ja ihmisen syntisyydestä Hänen edessään on kerrottu onkin totta.

Pystytkö edes kuvittelemaan, miten sinua tuleekaan hävettämään ja harmittamaan nämä pilkkajuttusi täällä, kun alasti seisot Kaikkivaltiaan Jumalan edessä ja kuulet Hänen tuomionsa: "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

PYSÄHDY JA KÄÄNNY, KUN VIELÄ VOIT. SINUA ON VAROITETTU!

• Epäjumalienkieltäjä

"Miettisit edes yhden ohikiitävän hetken elämässäsi - JOS nyt siihenkään pystyt - että mitä jos sittenkin se Jumala on olemassa, ja jos kaikki mitä Hänestä ja ihmisen syntisyydestä Hänen edessään on kerrottu onkin totta."

Minun on ainakin mahdoton kuvitella, että olisi kaikkitietävä Jumala, joka olisi yhtä pikkumainen, seksuaalisesti ahdistunut, omahyväinen ja ahdasmielinen kuin keskiverto kreationisti. Vaikka kuinka yritän, niin en vain pysty.

• jokergod

Onko uskovaiset exhibitionisteja kun teillä näyttäis olevan näitä fantasioita:
        >kun alasti seisot Kaikkivaltiaan Jumalan edessä
        ??

• Ajattele, kuinka on ihminen vapaa olemaan hyvä toisille ilman kammottavia uhkauksia....

• Kenkkumainen jumala sulla. Emmie uso nuin ikävään tyyppiin.

• rk
        jokergod kirjoitti:

Onko uskovaiset exhibitionisteja kun teillä näyttäis olevan näitä fantasioita:
        >kun alasti seisot Kaikkivaltiaan Jumalan edessä
        ??

Onhan niillä. Hikitisseistä ja ryhmäseksistä ja hikitisseistä ja zoofiliasta ja hikitisseistä ja vaikka mistä.

• hyvin varustettu

>>"Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

• tieteenharrastaja
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

"Miettisit edes yhden ohikiitävän hetken elämässäsi - JOS nyt siihenkään pystyt - että mitä jos sittenkin se Jumala on olemassa, ja jos kaikki mitä Hänestä ja ihmisen syntisyydestä Hänen edessään on kerrottu onkin totta."

Minun on ainakin mahdoton kuvitella, että olisi kaikkitietävä Jumala, joka olisi yhtä pikkumainen, seksuaalisesti ahdistunut, omahyväinen ja ahdasmielinen kuin keskiverto kreationisti. Vaikka kuinka yritän, niin en vain pysty.

Pyydähän Dawkinsia apuun, swe poika pystyy.

• Yhdysvaltalainen välikysymys:

Onko hallitus tietoinen että metsissämme kasvaa joukoittain ällöttävästi & iljettävästi koiraspuolisen ihmisen lisääntymiselimen näköisiä sieniä, ja mitä hallitus aikoo tehdä jotta alle 18-vuotiaat eivät pääsisi näkemään & käsittelemään sanottuja sieniä?

• Epäjumalienkieltäjä

Se, että nämä sienet muistuttavat penistä ei myöskään ole pelkästään irstaiden evoilijoiden mielikuvituksen tuotetta, koska muistaakseni itse Linne antoi haisusienelle latinankielisen nimen "Phallus impudicus", joka vapaasti suomennettuna voisi olla vaikka "ruokoton mulkku".

• Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

Se, että nämä sienet muistuttavat penistä ei myöskään ole pelkästään irstaiden evoilijoiden mielikuvituksen tuotetta, koska muistaakseni itse Linne antoi haisusienelle latinankielisen nimen "Phallus impudicus", joka vapaasti suomennettuna voisi olla vaikka "ruokoton mulkku".

Phallus impudicus

http://www.google.fi/search?num=10&hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1033&bih=1002&q=Phallus impudicus&oq=Phallus impudicus&gs_l=img.12..0i19l2.2699.2699.0.3452.1.1.0.0.0.0.161.161.0j1.1.0...0.0...1ac.KEWgoAlBNRA

• antropolooki

Näitä käyttävätten tutkimusteni mukkaan Coño-heimon intiaaninaiset dildoina ja ai että tekkee kutaa! Eikä tarvi patterloita.

• * * * * *

• 21

Sehän on todiste Paratiisin käärmeestä. Tuo on Aatamin ensimmäisen hepin jälkeläisiä. Aatami ei tykännyt väristä, pyysi Jumalaa poistamaan tuon ja tekaisemaan kivemman värisen. Kostoksi eka heppi pisti Eevan tarjoamaan Aatamille omppua (tai mikä hedelmä se sitten olikaan).

• Uskovainen Uskis

Veikkaan kyllä että se on vähän että miten asioita katsoo. Taitaa ihminen olla aikamoinen seksiaddikti, jos tuollaisia penisilliinejä alkaa näkemään kaikkialla... joka ei tosin sinänsä tule yllätyksenä, jos ao. evon kannattaja olisi ateisti, mutta kuitenkin.

• Uskovainen Uskis

Hieman humoristisesti tämäkin tyypillinen nuori evoluution puolestapuhuja näyttäisi olevan valmis kannattamaan ateismifilosofian esittämiä arvoja sellaisenaan. Itseasiassa nykyään hänen koko jopinsa näyttäisi olevan tehdä seksuaalisävytteisiä videoita juuTupeen, jossa kannustetaan ihmisiä masturboimaan ja koskelettelemaan itseään mielihyvän toivossa, mutta asia ei jää siihen vaan ilmeisesti henkilö tahtoo myös kehoittaa ihmisiä harrastamaan seksiä kenen kanssa tahansa, aivan kuten stereotyyppiseen ateistiseen filosofiaan kuuluukin.

http://www.youtube.com/user/gogreen18

Ja tässä hänen nykyinen seksuaaliväritteinen kanavansa:
      http://www.youtube.com/user/lacigreen

Seksi on siis ihan hyvä asia parisuhteen vahvistajana, ja lapset on mukavia, mutta siinä vaiheessa kun seksistä tulee joku pakkomielle, alkaa olemaan jotain ongelmia. Kerrankin kaupassa käydessäni huomasin kun joku vanhemmanpuoleinen puuma katsoi hymyillen minua takaisin(ei sillä etteikö hänellä olisi ollut hyvä perse, mutta aika pieni ja kuitenkin sen verran vanhoillinen henkilö, etten tuskin olisi häntä koskaan kuitenkaan pannut - tai mistäs sitä tietää, jos olisimme olleet ainoat ihmiset haaksirikkoituneet jollekin autiosaarelle.).

• Hikitίssi

» siinä vaiheessa kun seksistä tulee joku pakkomielle, alkaa olemaan jotain ongelmia»

Tämä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2485
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1634
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      141
      1286
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      293
      1086
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      314
      1036
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1012
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      975
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      926
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      814
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      783
    Aihe